Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku TOP 7 nejzajímavějších kasovních postřehů z první poloviny roku 2023

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
reaguje na: Bezejmenny
Ještě tu navážu na tu výkonnost Oppenheimera v IMAXu... Čísla jsem už nějaká psal, teďka all time globální pořadí.
1. Avatar
2. Avatar: The Way of Water
3. Star Wars: The Force Awakens
4. Avengers: Endgame
5. Oppenheimer
877900
Ještě tu navážu na tu výkonnost Oppenheimera v IMAXu... Čísla jsem už nějaká psal, teďka all time globální pořadí. 1. [i]Avatar [/i] [i]2. Avatar: The Way of Water [/i] [i]3. Star Wars: The Force Awakens[/i] 4. [i]Avengers: Endgame 5. Oppenheimer[/i]
877423
3 0
reagovat

Horory a low budget

1) Nejkrasnejsim (utopickym) scenarem by bylo, kdyby horrory ukazali, ze neni potreba davat 300M+ budgety, aby byl profit. Ale horory maj tu vyhodu, ze se u nich moc nechodi na herecke hvezdy (a spis na namet a jmeno rezisera). 
2) doufam, ze novej Poirot bude ve slusnym plusu. Sice me ta serie prijde trochu mimo v tom, ze specha tam, kde nema (a prichazi tim o psychologii), ale i tak je mi to nejak sympaticky...
877817
1) Nejkrasnejsim (utopickym) scenarem by bylo, kdyby horrory ukazali, ze neni potreba davat 300M+ budgety, aby byl profit. Ale horory maj tu vyhodu, ze se u nich moc nechodi na herecke hvezdy (a spis na namet a jmeno rezisera).  2) doufam, ze novej Poirot bude ve slusnym plusu. Sice me ta serie prijde trochu mimo v tom, ze specha tam, kde nema (a prichazi tim o psychologii), ale i tak je mi to nejak sympaticky...
Horory a low budget
1 0
reagovat
Myslím, že to "blbnutí" herců v rámci talk show je na těch propagacích to nejlepší. Myslím, že obecně to moc vliv nemá (o tom, jestli lidi přijdou nebo ne dneska hodně rozhoduje i online šeptanda), ale třeba Graham Norton má ten červený gauč nacpaný k prasknutí legendami, které se tam vyblbnou a zároveň se u toho baví oni i diváci. Takže spíš přicházíme o přidanou hodnotu tou absencí v talk shows, než nějakým tiskovým kolečkem, kde sedí na židli a odpovídají podesáté na stejnou otázku.

Jinak to vypadá, že minimálně s WGA už nějaká jednání začnou probíhat. 
link
877580
Myslím, že to "blbnutí" herců v rámci talk show je na těch propagacích to nejlepší. Myslím, že obecně to moc vliv nemá (o tom, jestli lidi přijdou nebo ne dneska hodně rozhoduje i online šeptanda), ale třeba Graham Norton má ten červený gauč nacpaný k prasknutí legendami, které se tam vyblbnou a zároveň se u toho baví oni i diváci. Takže spíš přicházíme o přidanou hodnotu tou absencí v talk shows, než nějakým tiskovým kolečkem, kde sedí na židli a odpovídají podesáté na stejnou otázku. Jinak to vypadá, že minimálně s WGA už nějaká jednání začnou probíhat.  https://www.hollywoodreporter.com/business/business-news/wga-east-leadership-review-studio-proposal-1235567078/?fbclid=IwAR2pBpm3HItx-0gXPmpllLXUixuiqrnVmWtOJFB68zjR3wxTS5GDEB3vTo4
4 0
reagovat
reaguje na: Chermy
Vidíš, to je vlastně docela zajímavé, protože podle toho, co jsi psal, tj. že preferuješ sbírku BR před streamy také kvůli kontrole nad tím, co si můžeš kdy pustit, bys byl pro PVOD paradoxně svým způsobem ideální zákazník, protože když si nějakou tu digitální kopii koupíš (tedy ne pouze půjčíš), máš ji pak k dispozici kdekoliv s internetem, navíc bez rizika ztráty či poškození, a dalo by se tedy namítnout, že tu zmiňovanou kontrolu máš de facto možná i větší... ;)
877578
Vidíš, to je vlastně docela zajímavé, protože podle toho, co jsi psal, tj. že preferuješ sbírku BR před streamy také kvůli kontrole nad tím, co si můžeš kdy pustit, bys byl pro PVOD paradoxně svým způsobem ideální zákazník, protože když si nějakou tu digitální kopii koupíš (tedy ne pouze půjčíš), máš ji pak k dispozici kdekoliv s internetem, navíc bez rizika ztráty či poškození, a dalo by se tedy namítnout, že tu zmiňovanou kontrolu máš de facto možná i větší... *;)*
877576
2 -1
reagovat
reaguje na: maty39
Ok, fair enough :D Asi jiný kraj jiný mrav... popravdě bych o existenci PVOD asi ani nevěděl, kdyby se to chvíli nato vždy neobjevilo na torrentech. Vlastně vůbec nechápu, kdo si platí jen za digitální kopii nějakého filmu.... Žiju ve světě, kde se chodí do kina, kupují se bluraye a z lenosti si někdo zaplatí stream, aby nemusel v noci nic moc lovit v poličce... Placení on-line za konkrétní film jde úplně mimo moji bublinu i chápání :D
877576
Ok, fair enough *:D* Asi jiný kraj jiný mrav... popravdě bych o existenci PVOD asi ani nevěděl, kdyby se to chvíli nato vždy neobjevilo na torrentech. Vlastně vůbec nechápu, kdo si platí jen za digitální kopii nějakého filmu.... Žiju ve světě, kde se chodí do kina, kupují se bluraye a z lenosti si někdo zaplatí stream, aby nemusel v noci nic moc lovit v poličce... Placení on-line za konkrétní film jde úplně mimo moji bublinu i chápání *:D*
877510
5 0
reagují: SeldomSeen
reagovat
reaguje na: winnie_the_pooh
No mohl jsem v tom vyctu tu Little Mermaid vynechat, to mas pravdu. Vic bych v tom nehledal.
877571
No mohl jsem v tom vyctu tu Little Mermaid vynechat, to mas pravdu. Vic bych v tom nehledal.
877558
1 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
tak to chápu :) je to škoda bylo to originální. 
877567
tak to chápu :) je to škoda bylo to originální. 
877534
1 0
reagovat
Ad streamy - tohle asi bude nepopulární názor a možná to je v praxi dlouhodobě neudržitelný model, ale současný stav je za mě akceptovatelný kompromis mezi jedním (day one premiéra jako během pandemie) a druhým (devadesát a nebo ještě více dní na vás, holoto jedna) extrémem. Pokud je už po OW jasné, že film bude flop, tak se na stream odklidí fakt rychle (a dostane šanci chytit případně druhý dech tam ... nebo definitivně zapadnout, no:D) a naopak u jasných hitů a trvalek se v kinech film drží fakt dlouho (a to dokonce i poté, co má za sebou i release na streamu - není to sice žádné pravidlo, ale už se to párkrát stalo a malinko to nabourává ten tradiční pohled "streamy zabíjejí kina").

Jako jo, Pandořina skříňka již byla otevřena, není cesty zpět a nůžky se pro filmy čím dál tím více rozevírají ve smyslu, aby v kinech uspěly, musí mít nějakou opravdu velkou přidanou hodnotu, která publikum donutí film vidět hned teď a nečekat na stream. Z pohledu kinařů docela blbý, z pohledu mě jakožto konzumenta, který řeší poměr cena/výkon a neochotu kupovat zajíce v pytli, docela dobrý.    

Ad ženské publikum - mám takový pocit, že podobné úvahy, ve kterých nechybí slovní spojení typu "díra na trhu", "nevytěžený potenciál", "ohromná příležitost", atd. se objevují jako lavina po každém takovém BO zázraku, ať už jde o Fifty Shades nebo YA záležitosti typu Hunger Games ... aby se po nich obratem poté zase zavřela voda ... dokud se na scéně za pár let neobjeví nějaká další tržební bomba. Otázkou je, zda by tyhle movies for ladies zazářily úplně stejně, pokud by je studia produkovala jako na běžícím páse. Po jistou dobu asi ano, ale osud podobný současným komiksovkám (kvantita > kvalita = divácká únava) by byl dříve nebo později imho nevyhnutelný a stejně by to zase skončilo u toho, že jednou za čas nastane nějaký BO zázrak, zatímco zbytek skončí v průměru nebo rovnou pod radarem (tak jako u těch komiksovek).
877563
Ad streamy - tohle asi bude nepopulární názor a možná to je v praxi dlouhodobě neudržitelný model, ale současný stav je za mě akceptovatelný kompromis mezi jedním (day one premiéra jako během pandemie) a druhým (devadesát a nebo ještě více dní na vás, holoto jedna) extrémem. Pokud je už po OW jasné, že film bude flop, tak se na stream odklidí fakt rychle (a dostane šanci chytit případně druhý dech tam ... nebo definitivně zapadnout, no*:D*) a naopak u jasných hitů a trvalek se v kinech film drží fakt dlouho (a to dokonce i poté, co má za sebou i release na streamu - není to sice žádné pravidlo, ale už se to párkrát stalo a malinko to nabourává ten tradiční pohled "streamy zabíjejí kina"). Jako jo, Pandořina skříňka již byla otevřena, není cesty zpět a nůžky se pro filmy čím dál tím více rozevírají ve smyslu, aby v kinech uspěly, musí mít nějakou opravdu velkou přidanou hodnotu, která publikum donutí film vidět hned teď a nečekat na stream. Z pohledu kinařů docela blbý, z pohledu mě jakožto konzumenta, který řeší poměr cena/výkon a neochotu kupovat zajíce v pytli, docela dobrý.     Ad ženské publikum - mám takový pocit, že podobné úvahy, ve kterých nechybí slovní spojení typu "díra na trhu", "nevytěžený potenciál", "ohromná příležitost", atd. se objevují jako lavina po každém takovém BO zázraku, ať už jde o Fifty Shades nebo YA záležitosti typu Hunger Games ... aby se po nich obratem poté zase zavřela voda ... dokud se na scéně za pár let neobjeví nějaká další tržební bomba. Otázkou je, zda by tyhle movies for ladies zazářily úplně stejně, pokud by je studia produkovala jako na běžícím páse. Po jistou dobu asi ano, ale osud podobný současným komiksovkám (kvantita > kvalita = divácká únava) by byl dříve nebo později imho nevyhnutelný a stejně by to zase skončilo u toho, že jednou za čas nastane nějaký BO zázrak, zatímco zbytek skončí v průměru nebo rovnou pod radarem (tak jako u těch komiksovek).
2 -1
reagovat
reaguje na: Leefko

Disney

Ono to i z Tedova článku tak vyznívá, ale pořád je třeba si uvědomit, že Little Mermaid měla sice o pade větší rozpočet než Elemental, ale celosvětově udělala dobře o sto víc - Elemental přisypávají už jen drobky a víc než +25 mega podle mě nedají a půlmiliardě určitě nevěřím. Nadto hlavně v US tržbách Little Mermaid vydělala 2x(!) tolik a pořád je to v Domestic tržbách Top 5 film roku. A to, že Elemental je držák a v Americe svůj Opening zpětinásobil...to je sice pěkný, ale pro animáky (nota bene letní) je to naprosto normální.
Takže stavět to tak, že Little Mermaid je propadák a Elemental letos Pixar potažmo Disneyho zachránil, je dost zavádějící.
877558
Ono to i z Tedova článku tak vyznívá, ale pořád je třeba si uvědomit, že Little Mermaid měla sice o pade větší rozpočet než Elemental, ale celosvětově udělala dobře o sto víc - Elemental přisypávají už jen drobky a víc než +25 mega podle mě nedají a půlmiliardě určitě nevěřím. Nadto hlavně v US tržbách Little Mermaid vydělala 2x(!) tolik a pořád je to v [i]Domestic [/i]tržbách Top 5 film roku. A to, že Elemental je držák a v Americe svůj [i]Opening [/i]zpětinásobil...to je sice pěkný, ale pro animáky (nota bene letní) je to naprosto normální. Takže stavět to tak, že Little Mermaid je propadák a Elemental letos Pixar potažmo Disneyho zachránil, je dost zavádějící.
Disney
877385
4 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Určitě něco vymyslíš, nebo bychom zas mohli dávat nějaké filmové výzvy, až budeme čekat na Dunu 2, kterou 50/50 odloží na příští rok.
877555
Určitě něco vymyslíš, nebo bychom zas mohli dávat nějaké filmové výzvy, až budeme čekat na Dunu 2, kterou 50/50 odloží na příští rok.
877540
1 -1
reagovat
Uvidime, primo se nabízí Duna a 600 globálně. Méně vs více. Neco vymyslíme :)
877540
Uvidime, primo se nabízí Duna a 600 globálně. Méně vs více. Neco vymyslíme :)
2 0
reagují: hroubek
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Dohledala jsem si tu diskuzi a je to prostě legendární. Jen odkazy s náhledy sad-affleck diskuzí nefungují. Možná je čas na novou výzvu?
877538
Dohledala jsem si tu diskuzi a je to prostě legendární. Jen odkazy s náhledy sad-affleck diskuzí nefungují. Možná je čas na novou výzvu?
877534
3 0
reagovat
reaguje na: Spinder
Já jsem během těch let velmi pomalu došel k tomu, že doporučovat alkohol takhle veřejně v článcích není tak cool, jak jsem si třeba ještě v roce 2015-2016 myslel. A další věc je, že nechci, až se na to tady vyseru, aby na mě ta hrstka lidí vzpomínala jako na toho vocase, co doporučoval chlast. Ať se vzpomíná na toho vocase, co donutil půlku uživatelů MovieZone změnit si ikonku, protože nevěřili miliardě Krásky a zvířete :D
877534
Já jsem během těch let velmi pomalu došel k tomu, že doporučovat alkohol takhle veřejně v článcích není tak cool, jak jsem si třeba ještě v roce 2015-2016 myslel. A další věc je, že nechci, až se na to tady vyseru, aby na mě ta hrstka lidí vzpomínala jako na toho vocase, co doporučoval chlast. Ať se vzpomíná na toho vocase, co donutil půlku uživatelů MovieZone změnit si ikonku, protože nevěřili miliardě Krásky a zvířete :D
877532
3 0
reagují: Spinder, mkubalikova
reagovat
Tede chtělo by to najít nějaké kvalitní vinařství k doporučení, pít colu k článům není úplně ono :D
Streamy:  to přesicení si fakt zavinili sami, pokud to není nějaký TOP film tak když jdu do kina tak je t ovětšinou poloprázdné kino a lidi fakt radši počkají než vyhodit 300 za jednoho tak radši dají 300 za měsíc pro celou rodinu. Bude zajímavé jestli studiím taktika s pozdějším přidáváním do jejich knihoven vyjde. Spíš si myslím že budou nadávat že nido do kina nechodí a na stramu nic není :/ 
ženy : Když nad tím přemýšlím jak je na tom svět, tak mě překvapuje že se fakt netočí něco pro ženy co má hlavu a patu a jak píšeš není to jen feminozovaná verze pro muže...kde se ještě buď devalvuje elá ženksá postava. Případně je to Over the top mary sue. Ženám bohužel nestačí připlbé gegy a semtam dání přes hubu padouchovi. že by to tedy byla lenost scénáristů? každopádně po barbie se snad někdo chytne zaručeného rita 
877532
Tede chtělo by to najít nějaké kvalitní vinařství k doporučení, pít colu k článům není úplně ono *:D* Streamy:  to přesicení si fakt zavinili sami, pokud to není nějaký TOP film tak když jdu do kina tak je t ovětšinou poloprázdné kino a lidi fakt radši počkají než vyhodit 300 za jednoho tak radši dají 300 za měsíc pro celou rodinu. Bude zajímavé jestli studiím taktika s pozdějším přidáváním do jejich knihoven vyjde. Spíš si myslím že budou nadávat že nido do kina nechodí a na stramu nic není :/  ženy : Když nad tím přemýšlím jak je na tom svět, tak mě překvapuje že se fakt netočí něco pro ženy co má hlavu a patu a jak píšeš není to jen feminozovaná verze pro muže...kde se ještě buď devalvuje elá ženksá postava. Případně je to Over the top mary sue. Ženám bohužel nestačí připlbé gegy a semtam dání přes hubu padouchovi. že by to tedy byla lenost scénáristů? každopádně po barbie se snad někdo chytne zaručeného rita 
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: Chermy
For studios, VOD’s primary appeal is a revenue share of nearly 80 percent; with theaters, it’s close to 50/50. 
Since the pandemic, domestic box-office revenue for Universal (including its Focus division) is around $3.5 billion. That’s ahead of #2 Disney (including Searchlight) with $3.2 billion.Add Universal’s PVOD revenue, and the total is $4.5 billion. (PVOD includes some from the U.K., where windows are longer and the VOD platforms are less advanced. Universal sources tell IndieWire that it accounts for a small amount over the $1 billion reported.)In revenue terms, POV adds about 30 percent. But wait — it gets better for Universal.

Its estimated theatrical film rental — best guess — is around $1.8 billion. PVOD comes to around $800 million. That’s 44 percent more.

With the industry’s most aggressive PVOD program and the most movies (53 releases since January 2022), Universal has taken in the lead in box office. That also creates a virtuous cycle: The aggressive PVOD program makes it easier for them to produce more films.

Beyond theatrical exclusivity, the move to PVOD often sustains box office LINK since home marketing can also benefit the theaters still playing the film. That reinforces the idea that much of the PVOD audience rarely goes to theaters, and theater audiences would rather pay $20 for two tickets than the same amount for home viewing.The PVOD boost seems particularly important for Focus releases. Production and marketing costs for Focus releases are far below those of other Universal titles. With $5 million in PVOD revenue, around $4 million comes back to the studio. That’s the equivalent to about $8 million in theatrical gross, far more than most specialized titles take in. That makes it easier to greenlight these titles.

Family films, a huge part of Universal’s recent success, seem utterly unharmed in their theatrical totals. After grossing $75 million, “Puss in Boots: The Last Wish” added $110 million in box office after its PVOD release. While it’s an extreme case (“Puss in Boots” benefited from many weeks of being the sole kid-friendly film in theaters), that also represents millions of people who could have more easily spent that money while staying home.
877510
For studios, VOD’s primary appeal is a revenue share of nearly 80 percent; with theaters, it’s close to 50/50.  Since the pandemic, domestic box-office revenue for Universal (including its Focus division) is around $3.5 billion. That’s ahead of #2 Disney (including Searchlight) with $3.2 billion.Add Universal’s PVOD revenue, and the total is $4.5 billion. (PVOD includes some from the U.K., where windows are longer and the VOD platforms are less advanced. Universal sources tell IndieWire that it accounts for a small amount over the $1 billion reported.)In revenue terms, POV adds about 30 percent. But wait — it gets better for Universal. Its estimated theatrical film rental — best guess — is around $1.8 billion. PVOD comes to around $800 million. That’s 44 percent more. With the industry’s most aggressive PVOD program and the most movies (53 releases since January 2022), Universal has taken in the lead in box office. That also creates a virtuous cycle: The aggressive PVOD program makes it easier for them to produce more films. Beyond theatrical exclusivity, the move to PVOD often sustains box office LINK since home marketing can also benefit the theaters still playing the film. That reinforces the idea that much of the PVOD audience rarely goes to theaters, and theater audiences would rather pay $20 for two tickets than the same amount for home viewing.The PVOD boost seems particularly important for Focus releases. Production and marketing costs for Focus releases are far below those of other Universal titles. With $5 million in PVOD revenue, around $4 million comes back to the studio. That’s the equivalent to about $8 million in theatrical gross, far more than most specialized titles take in. That makes it easier to greenlight these titles. Family films, a huge part of Universal’s recent success, seem utterly unharmed in their theatrical totals. After grossing $75 million, “Puss in Boots: The Last Wish” added $110 million in box office after its PVOD release. While it’s an extreme case (“Puss in Boots” benefited from many weeks of being the sole kid-friendly film in theaters), that also represents millions of people who could have more easily spent that money while staying home.
877487
3 0
reagují: Chermy
reagovat
reaguje na: WinterSoldier
Aquaman nemá žádnou kampaň, nemůže ani žádnou nastartovat, kvůli stávce herců, má problémy stíhanou Amber Heard v jedné z největších rolí (pokud ji nezabijou hned na začátku a pojede se bez ní), proslýchají se zvěsti o složité produkci, přetáčky a podobné neduhy. Ten film má mít za tři měsíce premiéru a venku je jen pár fotek a spousta potenciálních problémů. Ale má miliardového předchůdce, dobrého režiséra a asi i nějakou fanouškovskou základnu.
Duna už kampaň rozjela. Trailery jsou chválené, na Youtube mají kolem 20 milionů zhlédnutí, má perfektní neproblematické obsazení, skvělého režiséra, chválený první díl a punc filmové události. Ale fanouškovská základna není tak velká, je to "okrajový" žánr oproti komiksu, spíš film pro cinefily a předchozí část se zaplatila, tak akorát. Oba filmy  potřebují hlavně mediální kampaň, aby kasovně uspěly. Duna má v tomhle náskok a hlavně není provázena tolika problémy kolem produkce a může se zkusit svézt na podobné vlně jako Oppenheimer - důležitá filmová událost.
877509
Aquaman nemá žádnou kampaň, nemůže ani žádnou nastartovat, kvůli stávce herců, má problémy stíhanou Amber Heard v jedné z největších rolí (pokud ji nezabijou hned na začátku a pojede se bez ní), proslýchají se zvěsti o složité produkci, přetáčky a podobné neduhy. Ten film má mít za tři měsíce premiéru a venku je jen pár fotek a spousta potenciálních problémů. Ale má miliardového předchůdce, dobrého režiséra a asi i nějakou fanouškovskou základnu. Duna už kampaň rozjela. Trailery jsou chválené, na Youtube mají kolem 20 milionů zhlédnutí, má perfektní neproblematické obsazení, skvělého režiséra, chválený první díl a punc filmové události. Ale fanouškovská základna není tak velká, je to "okrajový" žánr oproti komiksu, spíš film pro cinefily a předchozí část se zaplatila, tak akorát. Oba filmy  potřebují hlavně mediální kampaň, aby kasovně uspěly. Duna má v tomhle náskok a hlavně není provázena tolika problémy kolem produkce a může se zkusit svézt na podobné vlně jako Oppenheimer - důležitá filmová událost.
877456
7 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Co je o dost viac? Bez konkurencie by sa asi priblizili k Rogue Nation. Samotna exkluzivita v IMAX by ale nestacila. Skor som ale poukazoval na to, ze vzdy sa ako jediny dovod spomina datum premiery a ignoruju sa ine problemy filmu, ktore su pri analyzovani box officu dolezite. Aj taka drobnost ako dat do nazvu "part one" bolo zle rozhodnutie. 
877508
Co je o dost viac? Bez konkurencie by sa asi priblizili k Rogue Nation. Samotna exkluzivita v IMAX by ale nestacila. Skor som ale poukazoval na to, ze vzdy sa ako jediny dovod spomina datum premiery a ignoruju sa ine problemy filmu, ktore su pri analyzovani box officu dolezite. Aj taka drobnost ako dat do nazvu "part one" bolo zle rozhodnutie. 
877473
1 -1
reagovat
reaguje na: HellblazerZabud
Ahoj. Mě se tedy nezdá že je to série jen pro muže. Třeba moje přítelkyně tu sérii zbožňuje a Tom je pro ni i pro mě zárukou kvality. Kdyby to nemělo tak velkou konkurenci a měl k dispozici IMAX kina byl by na tom jako dva předchozí filmy. Za mě by měl skusit vánoční termín pro další díl a předtím nasadit znovu první díl.
877503
Ahoj. Mě se tedy nezdá že je to série jen pro muže. Třeba moje přítelkyně tu sérii zbožňuje a Tom je pro ni i pro mě zárukou kvality. Kdyby to nemělo tak velkou konkurenci a měl k dispozici IMAX kina byl by na tom jako dva předchozí filmy. Za mě by měl skusit vánoční termín pro další díl a předtím nasadit znovu první díl.
877471
2 0
reagovat
reaguje na: Chermy
No kino-TVOD-BD/SVOD model je tady přece už řadu let. Jen se ty filmy na (digitálních)  nosičích poslední léta objevují dříve. Ty torrenty by byly tak jako tak. Je to tak, jak je to psané v článku. Studia v honbě za diváky u nově spuštěných služeb filmy ládovaly po měsíci, měsíci a půl na SVOD.. diváci si na to zvykli a teď se toho dožadují. Ale ta bublina splaskla, a jede se na výdělečnost, kde asi z TVOD vydělají víc peněz, po nějakých 20 USD za kus u novinek.
877489
No kino-TVOD-BD/SVOD model je tady přece už řadu let. Jen se ty filmy na (digitálních)  nosičích poslední léta objevují dříve. Ty torrenty by byly tak jako tak. Je to tak, jak je to psané v článku. Studia v honbě za diváky u nově spuštěných služeb filmy ládovaly po měsíci, měsíci a půl na SVOD.. diváci si na to zvykli a teď se toho dožadují. Ale ta bublina splaskla, a jede se na výdělečnost, kde asi z TVOD vydělají víc peněz, po nějakých 20 USD za kus u novinek.
877487
2 0
reagovat
reaguje na: speedy.mail
A proto to nechápu. Kino je jasné a konečně jim to docvaklo taky... ale dát to pak na pvod, kdy to máš do pár hodin na torrentech je pitomost, protože jim to už kdovíkolik nepřisype a jen to otráví potenciální konzumenty streamu.. o tom mluvím. Jen ať si to těch pár týdnů nechají v šuplíku.. umocní význam kina a na pvod a svod to pak můžou pustit souběžně a každý ať si to 'koupí' tam kde mu to dává větší smysl
877487
A proto to nechápu. Kino je jasné a konečně jim to docvaklo taky... ale dát to pak na pvod, kdy to máš do pár hodin na torrentech je pitomost, protože jim to už kdovíkolik nepřisype a jen to otráví potenciální konzumenty streamu.. o tom mluvím. Jen ať si to těch pár týdnů nechají v šuplíku.. umocní význam kina a na pvod a svod to pak můžou pustit souběžně a každý ať si to 'koupí' tam kde mu to dává větší smysl
877483
1 -1
reagují: maty39, speedy.mail
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se