Diskuze k článku Vražda v Paříži: Recenze

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek

4/10

Ne že bych se na to vyloženě těšil, ale jednička se mi vlastně docela líbila a doufal jsem, že se u dvojky dočkám zhruba stejného diváckého zážitku. Výsledkem je ale velké zklamání a to jsem od toho upřímně nic moc zásadního nečekal. Oproti jedničce je na dvojce patrný pokles formy všech zúčastněných doslova na všech frontách. Jednička sice nebyla žádný zázrak, ale hned několikrát jsme se při ní upřímně zasmál, detektivní linka víceméně fungovala tak jak měla, Sandlerovi s Aniston se u hlavních postav po většinu času dařilo slušně balancovat na hraně sympatičnosti a otravnosti a celkově jsem se prostě docela dobře bavil. Ne tak tady. Možná ještě ten uvozující záběr na Orient Express z konce jedničky na začátku filmu dával naději, že se případně tvůrci odhodlali znovu parafrázovat Poirota a loď z minula tentokrát vyměnili za vlak, přičemž provařenou historku zkusí znovu ozvláštnit nadsázkou a humorem, nicméně veškeré naděje velice záhy pohasly. Netflixu se to zase (pokolikáté už?) podařilo a cítím se zrazen a okraden o svůj čas:(.

Ve dvojce stojí za pozornost jen akční vsuvka v dodávce (která působí, jakoby se sem zatoulala z úplně jiného - a mnohem lepšího - filmu), zbytek je velký, špatný a ještě horší. Detektivní linka úplně o ničem, humor až na malé výjimky skoro vůbec nefunguje, hlavní postavy od začátku do konce na facku, nové postavy nevýrazné až běda (Strong bohužel hraje zase jen Stronga), Paříž je tady jen do počtu a finále, ve kterém se pokouší udělat ze Sandlera i Aniston na férovku akční hrdiny, je tak akorát srandovní. Jo a bollywoodská svatba vypadá jako vyložený product placement na něčí objednávku. Proč se to celé neodehrává v Paříží a Sandler s Aniston neprotáhli diváky přes všechny pamětihodnosti? Proč se to celé neodehrává na ostrově a Sandler s Aniston neprotáhli diváky přes všechny exotické/luxusní/stylové lokace? Fakt, že děj reálně skončí někdy po hodině a deseti minutách čistého času a diváka tak čeká ještě dalších dvacet minut nastavované kaše, je už jen posledním hřebíkem do rakve. Zkrátka nevtipné, nezábavné, nezajímavé, nudné. U případné trojky si píšu velký červený vykřičník a vezmu ji na milost jen v případě obzvláště pozitivního přijetí.
864378
Ne že bych se na to vyloženě těšil, ale jednička se mi vlastně docela líbila a doufal jsem, že se u dvojky dočkám zhruba stejného diváckého zážitku. Výsledkem je ale velké zklamání a to jsem od toho upřímně nic moc zásadního nečekal. Oproti jedničce je na dvojce patrný pokles formy všech zúčastněných doslova na všech frontách. Jednička sice nebyla žádný zázrak, ale hned několikrát jsme se při ní upřímně zasmál, detektivní linka víceméně fungovala tak jak měla, Sandlerovi s Aniston se u hlavních postav po většinu času dařilo slušně balancovat na hraně sympatičnosti a otravnosti a celkově jsem se prostě docela dobře bavil. Ne tak tady. Možná ještě ten uvozující záběr na Orient Express z konce jedničky na začátku filmu dával naději, že se případně tvůrci odhodlali znovu parafrázovat Poirota a loď z minula tentokrát vyměnili za vlak, přičemž provařenou historku zkusí znovu ozvláštnit nadsázkou a humorem, nicméně veškeré naděje velice záhy pohasly. Netflixu se to zase (pokolikáté už?) podařilo a cítím se zrazen a okraden o svůj čas*:(*.   Ve dvojce stojí za pozornost jen akční vsuvka [spoiler]v dodávce[/spoiler] (která působí, jakoby se sem zatoulala z úplně jiného - a mnohem lepšího - filmu), zbytek je velký, špatný a ještě horší. Detektivní linka úplně o ničem, humor až na malé výjimky skoro vůbec nefunguje, hlavní postavy od začátku do konce na facku, nové postavy nevýrazné až běda (Strong bohužel hraje zase jen Stronga), Paříž je tady jen do počtu a finále, ve kterém se pokouší udělat [spoiler]ze Sandlera i Aniston na férovku akční hrdiny[/spoiler], je tak akorát srandovní. Jo a bollywoodská svatba vypadá jako vyložený product placement na něčí objednávku. Proč se to celé neodehrává v Paříží a Sandler s Aniston neprotáhli diváky přes všechny pamětihodnosti? Proč se to celé neodehrává na ostrově a Sandler s Aniston neprotáhli diváky přes všechny exotické/luxusní/stylové lokace? Fakt, že děj reálně skončí [spoiler]někdy po hodině a deseti minutách čistého času[/spoiler] a diváka tak čeká ještě dalších [spoiler]dvacet minut nastavované kaše[/spoiler], je už jen posledním hřebíkem do rakve. Zkrátka nevtipné, nezábavné, nezajímavé, nudné. U případné trojky si píšu velký červený vykřičník a vezmu ji na milost jen v případě obzvláště pozitivního přijetí.
4/10
0 0

Akce

Second unit dělal J.J. Perry (Day Shift, bitky v Rychle a zběsile, částečně bitky v Rockově Vítejte v džungli, prostě člověk na svém místě)...
864225
Akce
6 0
Mňa jednotka príjemne prekvapila a ako odlahčená moderná variácia na Christie to bolo super. Dvojka ide ale dosť mimo. Obsadenie je z polky rovnaké, ale príde mi že sme dostali o dve triedy slabšie postavy. Prepálené nekonečné finále je už iba bodka zatým gulášom. Je to škoda... 5/10
864222
2 0
Mám rád jeho starší komedie a docela bych si ještě jednu pořádnou dal. Poslední dobou to za moc nestojí.
864213
1 0
Podle mě se to hodně těžko dá klasifikovat jako film. Pospojované rádoby vtipné scénky dohromady, ale aspoň to bylo krátké. Ale co z toho naprosto ční jsou ty akční scény, to je úplně jiný film na jehož natáčení asi zabloudili pánove z Extraction 2.
864209
1 0
Celkovo súhlasím s recenziou. Trochu potešil Arturo z La Case de Papel, ale najmä musím podčiarknuť časť recenzie, kde sa spomína akcia. Film je totiž zväčša točený tak nudne a rutinérsky, že ma následné až prekvapila invencia scén typu "bitka v dodávke". Akoby akciu (zas tak veľa jej tam ale nie je ) točil niekto iný.
864207
2 0