Diskuze k článku Predátor: Kořist: Recenze

Ale tady jde o uveritelnosti zabodavani sekyrek do stromu... :D
836731
jj 80s hardbodies to je v poradku, to beru. Ale tady jde o uveritelnosti zabodavani sekyrek do stromu... *:D*
836728
0 -2

7/10

Tak po přečtení komentářů jsem brzdil nadšení a nakonec byl spokojen, není to zázrak, je znát, že je to dělané pro stream a nebylo na to asi tolik peněz, aby vše bylo dokonalé i s těmi klady, ale i zápory, co se zde zmiňují souhlasím.

Na druhou stranum byť kritiky chápu a mají pravdu, že by těch pár vteřin souboje tváří v tvář s predátorem nepřežila, tak podobně by šlo opravdu nahlížet na každý film, kde si hrdina třeba nechá deset minut rozbíjet držku tak, že by to taky nepřežil a pak se jakoby nasere a vyhraje.

Stejně tak, když bych podobně pitval jedničku, tak si vezměme třeba ty pasti. Vytýkáte tady predátorovi, že takovej super zabiják by nikdy nešlápl do oka nebo jiné pasti, že to by ten z jedničky neudělal, přitom tento je na Zemi poprvé, takže se i s pastmi setkává poprvé. Ten z jedničky se přesto chytil taky hned do první pasti, tuším, že na něj nastražili nějakou síť, do které se chytil a zběsile se z ní prostřílel ven a byla to myslím i ta scéna, jak všichni střílí a zraní ho. Podruhé si o naostřené klacíky, kterých by si všimlo každé dítě málem vypíchl oko a koumáckým úšklebkem tuhle past obešel, aby vlezl pod kládu, co mu spadla na hlavu a zabila ho, takže bych to nebral tak vážně.

Je pravda, že kvalit jedničky a dvojky to samozřejmě nedosahuje, atmosféra, byť se o ní snaží je nesrovnatelná a i ty výše zmíněné momenty v té jedničce působí přirozeně a proto se nad nimi člověk nepozastaví, jako nad tím, že drobná indiánka dokáže čelit monstru, co v souboji tváří v tvář během pár vteřin rozpáralo medvěda.

Tomahawk se po zatažení za provázek vrací jak Thorovo kladivo, což je ale úmysl tvůrců a dnešní publikum si to asi i žádá. Staré reálné bitky už nejsou cool a je jim hned vytýkán nedostatek soubojové choreografie a podobně, tak jsou i ty souboje dnes vždy trochu „Bourne style“.

Mě osobně nejvíc nedával smysl predátor, když ztratil přilbu. Pořád střílel ty šipky a vždycky se otočily a letěly někam do prd... , stromu, kam mířila přilba a stejně střílel další i když nemohl nic trefit. Ve finále se pak takhle blbě nechal zabít.

Jako je jasné, že nadšení jsou z toho lidi proto, že je to prostě konečně díl, co aspoň snese trochu měřítka filmu s predátorem, narozdíl od všech těch sraček, co přišly po prvních dvou dílech.
836730
Tak po přečtení komentářů jsem brzdil nadšení a nakonec byl spokojen, není to zázrak, je znát, že je to dělané pro stream a nebylo na to asi tolik peněz, aby vše bylo dokonalé i s těmi klady, ale i zápory, co se zde zmiňují souhlasím. Na druhou stranum byť kritiky chápu a mají pravdu, že by těch pár vteřin souboje tváří v tvář s predátorem nepřežila, tak podobně by šlo opravdu nahlížet na každý film, kde si hrdina třeba nechá deset minut rozbíjet držku tak, že by to taky nepřežil a pak se jakoby nasere a vyhraje. Stejně tak, když bych podobně pitval jedničku, tak si vezměme třeba ty pasti. Vytýkáte tady predátorovi, že takovej super zabiják by nikdy nešlápl do oka nebo jiné pasti, že to by ten z jedničky neudělal, přitom tento je na Zemi poprvé, takže se i s pastmi setkává poprvé. Ten z jedničky se přesto chytil taky hned do první pasti, tuším, že na něj nastražili nějakou síť, do které se chytil a zběsile se z ní prostřílel ven a byla to myslím i ta scéna, jak všichni střílí a zraní ho. Podruhé si o naostřené klacíky, kterých by si všimlo každé dítě málem vypíchl oko a koumáckým úšklebkem tuhle past obešel, aby vlezl pod kládu, co mu spadla na hlavu a zabila ho, takže bych to nebral tak vážně. Je pravda, že kvalit jedničky a dvojky to samozřejmě nedosahuje, atmosféra, byť se o ní snaží je nesrovnatelná a i ty výše zmíněné momenty v té jedničce působí přirozeně a proto se nad nimi člověk nepozastaví, jako nad tím, že drobná indiánka dokáže čelit monstru, co v souboji tváří v tvář během pár vteřin rozpáralo medvěda. Tomahawk se po zatažení za provázek vrací jak Thorovo kladivo, což je ale úmysl tvůrců a dnešní publikum si to asi i žádá. Staré reálné bitky už nejsou cool a je jim hned vytýkán nedostatek soubojové choreografie a podobně, tak jsou i ty souboje dnes vždy trochu „Bourne style“. Mě osobně nejvíc nedával smysl predátor, když ztratil přilbu. Pořád střílel ty šipky a vždycky se otočily a letěly někam do prd... , stromu, kam mířila přilba a stejně střílel další i když nemohl nic trefit. Ve finále se pak [spoiler]takhle blbě nechal zabít. [/spoiler]Jako je jasné, že nadšení jsou z toho lidi proto, že je to prostě konečně díl, co aspoň snese trochu měřítka filmu s predátorem, narozdíl od všech těch sraček, co přišly po prvních dvou dílech.
7/10
1 0
reaguje na: ROBBERY
Jenže jim to ani na sekundu nepřestaneš věřit, že jsou ultra badass motherfuckers. Každej charakter je vyflashnutej a má svoje nuance. Naru udělá jednu parkour odrážečku nohou od stromu a pětimetrovej leap of faith z větve na predátora a už to trošku skřípe (v mojí hlavě teda, někdo s tim je asi ok).
836728
836723
1 -1
reagují: ROBBERY
Codename s argumentem, že onehdá byly filmy "hloupé, ale poctivé" za 3...2...1...8)
836726
Codename s argumentem, že onehdá byly filmy "hloupé, ale poctivé" za 3...2...1...*8)*
0 -1
reaguje na: kfk
To je podobny, jak treba prestrelka s povstalci.
Kde taky Arnold drzi svoji AR-15 bez podpery a strili jen tak odboku.
Predpokladam, ze to ti nevadilo? ;)
836723
To je podobny, jak treba prestrelka s povstalci. Kde taky Arnold drzi svoji AR-15 bez podpery a strili jen tak odboku. Predpokladam, ze to ti nevadilo? *;)*
836713
1 -3
reagují: marekkubacek
reaguje na: kfk
Ne:D
Hele jo, jasne bylo zrejmy, ze takhle by to nefungovalo, ale to me vubec nerusilo.
836718
Ne*:D*  Hele jo, jasne bylo zrejmy, ze takhle by to nefungovalo, ale to me vubec nerusilo.
836713
3 -2
reaguje na: ROBBERY
Nééé, jasně. To je nonsens. Ale my se bavíme o tom, že to v rámci filmového světa vypadá trapně. U Blaina je nonsens to, že v džungli by to nechtěl tahat. To divák naprosto krásně zkousne, jelikož tu bezbolestnou vidí jen na chvilku. Vlastně nemá ani expozici. Prostě ji najednou vytasí:D Jenže divák ví, že tahají výzbroj. To je sice blbost, protože zbytečná váha a do džungle se to asi ani nehodí, ale tohle divák v rámci jazyka neřeší, protože obraz říká: svalovci, vojáci. Divák si to podvědomě přeloží jako přirozenost.
Jenže tý holce skáče…DOSLOVA…skáče do ruky v kmeni pevně zabořená sekyrka  bez nějaký velký námahy!
To tam nevidíš rozdíl?:D
836713
Nééé, jasně. To je nonsens. Ale my se bavíme o tom, že to v rámci filmového světa vypadá trapně. U Blaina je nonsens to, že v džungli by to nechtěl tahat. To divák naprosto krásně zkousne, jelikož tu bezbolestnou vidí jen na chvilku. Vlastně nemá ani expozici. Prostě ji najednou vytasí:D Jenže divák ví, že tahají výzbroj. To je sice blbost, protože zbytečná váha a do džungle se to asi ani nehodí, ale tohle divák v rámci jazyka neřeší, protože obraz říká: svalovci, vojáci. Divák si to podvědomě přeloží jako přirozenost. Jenže tý holce skáče…DOSLOVA…skáče do ruky v kmeni pevně zabořená sekyrka  bez nějaký velký námahy!  To tam nevidíš rozdíl?:D
836708
3 -1
reagují: ROBBERY, ROBBERY
reaguje na: (=LIFTY=)
Borci tady resi tomahawk na provazku, ale Blainuv minigun v dzungli je vetsi WTF. Ten zasobnicek co si nosil na zadech by mel tak na 20 vterin :D
836708
Borci tady resi tomahawk na provazku, ale Blainuv minigun v dzungli je vetsi WTF. Ten zasobnicek co si nosil na zadech by mel tak na 20 vterin *:D*
836706
5 -3
reagují: kfk
Ta myšlenka udělat z toho film o indiánech a vůbec nezmiňovat Predátora, je docela cool. Akorát by to prasklo hned v den streamu, ale těch prvních pár stovek netušících diváků by z toho mělo solidní šok :) Jinak fajn, se všemi klady a zápory souhlasím, 7/10
836707
0 -1
reaguje na: ROBBERY
Pravda, třeba rozstřelení hlavy plasmovým dělem, která je v další scéně v celku.
836706
836701
1 -1
reagují: ROBBERY
Vzdyt v jednice jsou taky uplne picoviny :D
836701
Vzdyt v jednice jsou taky uplne picoviny *:D*
5 -2
reagují: (=LIFTY=)
reaguje na: Codename.Onyx
Jak říkám rozumím všem výtkám, ale podle mě se dnešním filmum odpouští daleko víc, než tomuhle filmu. A ano to jak kolem ni prošel mi taky přišlo divný, ano tomahawk na drátů je jak jsem už jsem psal pičovina, ale když to tak vezmeš tak můžeš brát celou myšlenku predátora jako blbost, samozřejmě souhlasím s tim že první 2 filmy jsou super, ale kdyby tenhle film vyšel před 20 lety tak by ses dnes rikal že prvni 3 filmy jsou parádní.
836699
836695
3 -2
reaguje na: NevimJakejNick
To s "lidským chybováním" mi nejdřív přišlo na mysl taky, ale tohle nebylo chybování, to byla do očí bijící hloupost. Třeba to jak na konci prošel kolem Naru a vůbec jak přežila to mrsknutí apod., bylo tam toho tolik, že.... si zase musím pustit jedničku a dvojku radši... tomuto jsem holt šanci dal, protože jsem se fakt těšil, ale opět to nevyšlo, tak zase za pár let u dalšího pokusu. Mimochodem tomahawk na špagátu ja jste tu níže řešili tam stopro byl zamýšlen natvrdo, protože byl i v závěrečných titulcích na skice.
836695
836694
1 -6
reagují: NevimJakejNick
reaguje na: Codename.Onyx
Hej fakt nevim, mě se zas celkem libilo že ukazali že i predátor dokáže "lidsky" chybovat a že to není jen takzvanej terminator z vesmíru, ale výtky chápu, neni film co by se libil každýmu:+
836694
Hej fakt nevim, mě se zas celkem libilo že ukazali že i predátor dokáže "lidsky" chybovat a že to není jen takzvanej terminator z vesmíru, ale výtky chápu, neni film co by se libil každýmu*:+*
836692
2 -2
reagují: Codename.Onyx
reaguje na: kfk
Nejsi blázen, to je tím dnešním světem, lidstvo hloupne a nejen u filmu :) Fajn, ze pouzivas mozek viz co pises. Nedalo mi to a znovu jsem se včera podíval ještě kolem půlnoci znovu (přestože jsem věděl, že mě ráno čeká 600km otočka autem - to zmiňuju, aby bylo jasno, že odhodlání jsem fakt měl :D) a ne, tohle fakt ne. Ten film byl často jako 2 v 1. Jeden záběr Predator ok a vzápětí rozum mimina (stejne jako ta vykulena..chvili lama, chvili profik). Přesto jsem ochoten to zvednout na 5/10 za snahu, náznak atmošky, zajímavý námět, ale jako celek žádná sláva. Extra u takoveto moji srdcove latky mam nekompromisni meritka.

PS: ti frantici tam byli snad jen skrze tu bambitku na konci P2. Vubec je tam nemeli takto cpat, meli se vic soustredit a rozvinout indiany, kterych tam bylo v celem kmenu 5, coz taky pusobilo tak zvlastne.
836692
Nejsi blázen, to je tím dnešním světem, lidstvo hloupne a nejen u filmu :) Fajn, ze pouzivas mozek viz co pises. Nedalo mi to a znovu jsem se včera podíval ještě kolem půlnoci znovu (přestože jsem věděl, že mě ráno čeká 600km otočka autem - to zmiňuju, aby bylo jasno, že odhodlání jsem fakt měl *:D*) a ne, tohle fakt ne. Ten film byl často jako 2 v 1. Jeden záběr Predator ok a vzápětí rozum mimina (stejne jako ta vykulena..chvili lama, chvili profik). Přesto jsem ochoten to zvednout na 5/10 za snahu, náznak atmošky, zajímavý námět, ale jako celek žádná sláva. Extra u takoveto moji srdcove latky mam nekompromisni meritka. PS: ti frantici tam byli snad jen skrze tu bambitku na konci P2. Vubec je tam nemeli takto cpat, meli se vic soustredit a rozvinout indiany, kterych tam bylo v celem kmenu 5, coz taky pusobilo tak zvlastne.
836681
3 -9
reagují: NevimJakejNick
Za mňa tak 7/10.

Tešil som sa na to, trailery to predali, ale výsledok je vlastne asi presne čo si človek predstaví pod slovami "Predátor od Disneyho". Napriek tomu, že to je R-ko, je to jasne robené aj pre puberťákov a Disney faktor je dosť cítiť - plagátové západy Slnka, malebná príroda, Indiáni všetci čistučkí, voňavučkí, dialekt a prejav ako moderní ľudia, kňučiaci zlatý havko, atď. A do toho coming of age príbeh o mladom dievčati, ktoré ukáže trápnym mačo chlapákom že na to má. Pripomenulo mi to aj Alpha od Alberta Hughesa z r. 2018.

Mr. Hlad písal, že ten film je robený pre ľudí 30+...úprimne, neviem či si nezamieňa svoj subjektívny dojem a subjektívny záujem o látku s objektivitou. Mne skôr príde, že sa cielilo na mladšie vekové skupiny a len preto, že tam je  Predátor to logicky zaberá aj na skupinu 30+ a je tam aj dosť momentíkov, aby aj títo starší fanúšikovia zostali happy. IMO ale v prvom pláne išlo o to predať Predátora mladšej generácii a súčasne neuraziť tú starú...

Šlapalo to ale dobre, filmu pomohlo že sa na nič nehral, akcia + násilie adekvátne látke a všetko v top produkčnej kvalite, na ktorú majú u Disneyho prachy. Určite lepšie a funkčnejšie ako Blackov pokus a celkovo možno aj svižnejšie/zábavnejšie než dvojka a Predators. Len subjektívne možno mohol z Predátora ísť trošku viac strach (čo je ale asi naschvál práve kvôli Disneymu) a mám trošku problém s tým finálnym súbojom, kde to Predátor na to že to je pán lovec ťažko nedal, ale zase ten súboj mal šmrnc a bol cool, nie že nie.
836685
Za mňa tak 7/10. Tešil som sa na to, trailery to predali, ale výsledok je vlastne asi presne čo si človek predstaví pod slovami "Predátor od Disneyho". Napriek tomu, že to je R-ko, je to jasne robené aj pre puberťákov a Disney faktor je dosť cítiť - plagátové západy Slnka, malebná príroda, Indiáni všetci čistučkí, voňavučkí, dialekt a prejav ako moderní ľudia, kňučiaci zlatý havko, atď. A do toho coming of age príbeh o mladom dievčati, ktoré ukáže trápnym mačo chlapákom že na to má. Pripomenulo mi to aj Alpha od Alberta Hughesa z r. 2018. Mr. Hlad písal, že ten film je robený pre ľudí 30+...úprimne, neviem či si nezamieňa svoj subjektívny dojem a subjektívny záujem o látku s objektivitou. Mne skôr príde, že sa cielilo na mladšie vekové skupiny a len preto, že tam je  Predátor to logicky zaberá aj na skupinu 30+ a je tam aj dosť momentíkov, aby aj títo starší fanúšikovia zostali happy. IMO ale v prvom pláne išlo o to predať Predátora mladšej generácii a súčasne neuraziť tú starú... Šlapalo to ale dobre, filmu pomohlo že sa na nič nehral, akcia + násilie adekvátne látke a všetko v top produkčnej kvalite, na ktorú majú u Disneyho prachy. Určite lepšie a funkčnejšie ako Blackov pokus a celkovo možno aj svižnejšie/zábavnejšie než dvojka a Predators. Len subjektívne možno mohol z Predátora ísť trošku viac strach (čo je ale asi naschvál práve kvôli Disneymu) a mám trošku problém s tým finálnym súbojom, kde to Predátor na to že to je pán lovec ťažko nedal, ale zase ten súboj mal šmrnc a bol cool, nie že nie.
3 -5
reaguje na: kfk
Za B je správně:D
836683
Za B je správně*:D*
836681
4 -2
reaguje na: Barv666
Jasan. Je to prostě béčko na HULU, ale je to "náš" Predátor : ))
836682
836675
2 -7
reaguje na: NevimJakejNick
Jako jo. Je to béčko na HULU. Rozumim. A chápu, že to vypadá, že to moc řeším. To je ale taky tím, že všichni to tu adorujou jako pecku. Takže buď se laťka snížila, nebo jsem blázen :D
836681
836677
2 -8
reaguje na: kfk
Vím jak to myslíš, ale řešíš to prostě trošku moc, stejně tak mužem řešit predátora tarzana, nebo vzpěrače s medvědem. To samý ty francouze, pasti na zvířata a podobně, já si radši ten film užil i když jsem si u nějakejch scén říkal že je to pičovina. Ale proč bych to měl řešit když je to nakonec jen vyvražďvačka a k tomu ještě hodně dobrá.
836677
836671
4 -5