Reevesův Batman v tomhle ohledu nemá laťku vysoko...ale to vlastně neměl ani Nolan.
Přeci jen jsme se někam v oboru posunuli a paradoxně Batman, který je z no-power hrdinů skoro největší řízek (umí snad všechno nejlépe
jako ten pán z Watchmenů) bývá často k smíchu. Možná by to vyřešila kamera a tolik kritizované střihy, možná už je divák moc namlsán. Nolan mu samozřejmě vytvořil nevídané technické zázemí, které dokonale zapadalo do jeho vize, tudíž jsme bitkaře tolik nepotřebovali resp. ho nepotřeboval/nechtěl Nolan.
Připadá mi, že on tohle nemusí, tyhle věci bere jako nutné zlo. On vypráví a strhává jiným způsobem.
Moje nejoblíbnější scéna je stejně ten dialogový střet na konci s tím mrazivým podkresem a analogová honička s absencí hudby a řvoucím Balem jedoucím proti až děsivě přesně hrajícímu Ledgerovi (Ledgera měl Nolan zadarmo).
Každopádně Patinsonův agresivní rváč vypadá, že se po tisícáté první na špatnou pohyblivost v kostýmu vymlouvat nebude a bude zde řež, která samozřejmě není ve správných rukách jen na efekt, ale stejně jako eRko vybrušuje postavy a může dokreslovat atmosféru nebo pozadí celého světa.
Naprosto však chápu, proč to eRko být nemůže.
).

