Diskuze k článku Jako v bavlnce: Recenze

782145
[spoiler]Fajn film až na ten konec kdy prostá krava přechytračí mafiána, ale nakonec dostala co si zaslouzila kdyby byl lepší konec dál bych klidně i 8-9/10.[/spoiler]
7/10
2 -1
reagují: TedGeorge
7-8/10
Mě to hodně sedlo. Parádní postavy, dobře zahrané, ta hlavní myšlenka dost neokoukaná a vtipná. Sice k dokonalosti to i v rámci žánru mělo daleko, chtělo by to asi ještě trochu víc těch ulitlích postav a ještě trochu víc to zamotat, ale já se fakt celou dobu bavil. Sice to asi bude trochu tím, že hlad (ne Mr. Hlad :)) je nejlepší kuchař a za poslední půlrok jsem viděl tak jeden, možná dva kvalitní nové filmy, ale to není chyba tohoto filmu.
782064
7-8/10 Mě to hodně sedlo. Parádní postavy, dobře zahrané, ta hlavní myšlenka dost neokoukaná a vtipná. Sice k dokonalosti to i v rámci žánru mělo daleko, chtělo by to asi ještě trochu víc těch ulitlích postav a ještě trochu víc to zamotat, ale já se fakt celou dobu bavil. Sice to asi bude trochu tím, že hlad (ne Mr. Hlad :)) je nejlepší kuchař a za poslední půlrok jsem viděl tak jeden, možná dva kvalitní nové filmy, ale to není chyba tohoto filmu.
1 0

7/10

Hodně slušná žánrovka, kterou táhne jednoznačně skvělá Pike, která si roli pořádně užívá a opět potvrzuje, proč ji mám od dob Die Another Day jako herečku v poloze ultra bitch rád. Dinklage, Gonzáles a Wiest se se svými party vypořádali taktéž slušně, byť první jmenovaný imho trochu přehrává. Už dlouho jsem žádné postavě nepřál krutou a bolestivou smrt a to dokonce v některých výjimečných případech i antagonistům fandím, aby jim jejich ďábelsky zlovolný plán vyšel (samozřejmě marně), což připisuji jak scénáři, tak především Pike. Bohužel po slibném začátku se dějové konstrukce začínají zbytečně komplikovat jen proto, aby se figurky na šachovnici dostaly na konci filmu tam, kam je to dle tvůrců potřeba. Například tu nejlogičtější variantu z těch méně přímočarých a krvavých, tj. donutit doktorku vydíráním/úplatkem/násilím k vyhotovení nové lékařské zprávy tvůrci nahradí likvidací postavy a použití čestného prohlášení (vážně si opatřím jen čestné prohlášení namísto toho, aby svědek osobně svědčil a mohl jsem tak Pike konfrontovat?). Nemluvě o té naprosto nejjednodušší variantě z ranku těch více přímočarých a krvavých - likvidaci všech zúčastněných po půl hodině filmu a použití vydírání/úplatku/násilí na nově zvoleného zákonného zástupce/doktora. Což je v závěru filmu dostalo do svízelné situace, kdy z důvodu vyššího principu mravního bylo záhodno Pike "potrestat", ale zároveň tvůrci její postavě fandí a dělají vše proto, aby vzájemný duel zakončila jako vítěz. Takže se ve výsledku divák dočká obou variant zakončení, což je další příklad toho, jak je zápletka zbytečně komplikovaná na úkor věrohodnosti.
782048
Hodně slušná žánrovka, kterou táhne jednoznačně skvělá Pike, která si roli pořádně užívá a opět potvrzuje, proč ji mám od dob Die Another Day jako herečku v poloze ultra bitch rád. Dinklage, Gonzáles a Wiest se se svými party vypořádali taktéž slušně, byť první jmenovaný imho trochu přehrává. Už dlouho jsem žádné postavě nepřál krutou a bolestivou smrt a to dokonce v některých výjimečných případech i antagonistům fandím, aby jim jejich ďábelsky zlovolný plán vyšel (samozřejmě marně), což připisuji jak scénáři, tak především Pike. Bohužel po slibném začátku se dějové konstrukce začínají zbytečně komplikovat jen proto, aby se figurky na šachovnici dostaly na konci filmu tam, kam je to dle tvůrců potřeba. [spoiler]Například tu nejlogičtější variantu z těch méně přímočarých a krvavých, tj. donutit doktorku vydíráním/úplatkem/násilím k vyhotovení nové lékařské zprávy tvůrci nahradí likvidací postavy a použití čestného prohlášení (vážně si opatřím jen čestné prohlášení namísto toho, aby svědek osobně svědčil a mohl jsem tak Pike konfrontovat?). Nemluvě o té naprosto nejjednodušší variantě z ranku těch více přímočarých a krvavých - likvidaci všech zúčastněných po půl hodině filmu a použití vydírání/úplatku/násilí na nově zvoleného zákonného zástupce/doktora.[/spoiler] Což je v závěru filmu dostalo do svízelné situace[spoiler], kdy z důvodu vyššího principu mravního bylo záhodno Pike "potrestat", ale zároveň tvůrci její postavě fandí a dělají vše proto, aby vzájemný duel zakončila jako vítěz.[/spoiler] Takže se ve výsledku divák dočká [spoiler]obou variant zakončení,[/spoiler] což je další příklad toho, jak je zápletka zbytečně komplikovaná na úkor věrohodnosti.
7/10
2 0
Tak za mne je to někde u 4-5/10, první třetina až půlka je za fakt dobrých 9/10, dlouho jsem u bedny neseděl tak napjatej a natěšenej co se stane. Ale jak začla konfrontace tak to šlo solidně do kytek a to až stylem že film klesl na 2-3/10, stupidnější scénář jsem dlouho neviděl, nelogické chování, mafián co řeší pár mega v diamantech, a pak nemá problém s 10megovým úplatkem, jestli byl tak mocný jako se pak tvářil, tak to co tam vyváděl za kraviny že pošle pár amatérů pro svou milovanou maminku, ahh, od té doby co se jí snažil zabít fakt hafo podprůměrný a shodilo to celý film. Škoda, chvilku jsem si říkal že Neftlix začíná točit pecky a pak se to vrátilo do reality :/ Konec fajn, ale film to pro mne bohužel nezachránilo.
781937
Tak za mne je to někde u 4-5/10, první třetina až půlka je za fakt dobrých 9/10, dlouho jsem u bedny neseděl tak napjatej a natěšenej co se stane. Ale jak začla konfrontace tak to šlo solidně do kytek a to až stylem že film klesl na 2-3/10, stupidnější scénář jsem dlouho neviděl, nelogické chování, [spoiler]mafián co řeší pár mega v diamantech, a pak nemá problém s 10megovým úplatkem, jestli byl tak mocný jako se pak tvářil, tak to co tam vyváděl za kraviny že pošle pár amatérů pro svou milovanou maminku, ahh, od té doby co se jí snažil zabít fakt hafo podprůměrný a shodilo to celý film. [/spoiler]Škoda, chvilku jsem si říkal že Neftlix začíná točit pecky a pak se to vrátilo do reality :/ Konec fajn, ale film to pro mne bohužel nezachránilo.
4 0
reaguje na: the dark knight
Naprosto souhlasím. Až do doby, než došlo na akci to bylo docela dobrý. Jako větší amatéry než tuhle tzv. ruskou mafii jsem ve filmu dlouho neviděl. A taky, že se dají nakonec dohromady, když šlo o rodinu. Zažila by peklo a slehla by se po ní zem, a konec filmu.
781926
Naprosto souhlasím. Až do doby, než došlo na akci to bylo docela dobrý. [spoiler]Jako větší amatéry než tuhle tzv. ruskou mafii jsem ve filmu dlouho neviděl. A taky, že se dají nakonec dohromady, když šlo o rodinu. Zažila by peklo a slehla by se po ní zem, a konec filmu.[/spoiler]
781824
5 0
reaguje na: Shushika
Lovehate vztah? WTF

Čistý hate. Film je 9/10, nenudil mě ani sekundu, přestože jsem jeho hlavní protagonistce celou stopáž přál co nejbolestivější možné zhynutí...které se ne a ne dostavit, závěr byl dokonce krásně red herringovitej...až ta katarze konečně dorazila. Blakeson je skvělej, hned jsem si zkoukl i Alice Creed a to je taky supr filmek.
781858
Lovehate vztah? WTF Čistý hate. Film je 9/10, nenudil mě ani sekundu, přestože jsem jeho hlavní protagonistce celou stopáž přál co nejbolestivější možné zhynutí...které se ne a ne dostavit, závěr byl dokonce krásně red herringovitej...až ta katarze konečně dorazila. Blakeson je skvělej, hned jsem si zkoukl i Alice Creed a to je taky supr filmek.
781792
2 -1
Fakt přepálená záležitost, ale vlastně jsem se docela slušně bavil. Pike byla skvělá a náš oblíbený Tyrion si to taky dával. Solidních 69%
781856
1 0
Fajn cynická komedie ve stylu starších Coenovek. Jsem spokojený. 7,5/10
781848
3 -1
Na mě to zas bylo reálný až příliš, živobytí hlavní postavy je skutečná praktika, viz tohle expose v New Yorkeru: link

Jelikož jsem věděl, že je to založené na skutečnosti, tak jsem Rosamund nemohl fandit ani jako antihrdince a přál jsem jí celou dobu bolestivou smrt. Nějaké hry na queen bitch mi tam vůbec nefungovaly, oproti aktivitám té lidské zrůdy byl ten over the top ruský mafián, co zabíjí lidi jak na běžícím pásu, úplný medvídek. :D

A nechápu, proč ji rovnou nestřelil do hlavy a zkoušeli tam nějaké triky s opilostí za volantem jak v Na sever severozápadní linkou.:D
781824
Na mě to zas bylo reálný až příliš, živobytí hlavní postavy je skutečná praktika, viz tohle expose v New Yorkeru: [url=https://www.newyorker.com/magazine/2017/10/09/how-the-elderly-lose-their-rights]link [/url] Jelikož jsem věděl, že je to založené na skutečnosti, tak jsem Rosamund nemohl fandit ani jako antihrdince a přál jsem jí celou dobu bolestivou smrt. Nějaké hry na queen bitch mi tam vůbec nefungovaly, oproti aktivitám té lidské zrůdy byl ten over the top ruský mafián, co zabíjí lidi jak na běžícím pásu, úplný medvídek. *:D* A nechápu[spoiler], proč ji rovnou nestřelil do hlavy a zkoušeli tam nějaké triky s opilostí za volantem jak v Na sever severozápadní linkou.*:D*[/spoiler]
2 0
reagují: Baloun
Za mě neuvěřitelná kravina bez špetky reality
781823
1 -1
Mě to drželo tehdy, kdy to bylo "mimo realitu" , jakmile se tam začaly ozývat ty vážnější linky //lesbi romance (jinak nic proti nim), soudní mašinérie, Diane Wiest v blázinci // , dost mě to z toho světa vytrhávalo. Škoda taky, že nakonec úplně opustili linku konfrontace mladé bitch s vysloužilou gangsterkou , zaděláno bylo... a asi by mě to interesovalo víc. Jinak Rosamund samozřejmě queen, málokdy se stane, že si k nějaké filmové postavě vytvoříte tak intenzivní love-hate vztah.
781792
Mě to drželo tehdy, kdy to bylo "mimo realitu" , jakmile se tam začaly ozývat ty vážnější linky //[spoiler]lesbi romance (jinak nic proti nim), soudní mašinérie, Diane Wiest v blázinci // [/spoiler], dost mě to z toho světa vytrhávalo. Škoda taky, že nakonec úplně opustili linku [spoiler]konfrontace mladé bitch s vysloužilou gangsterkou [/spoiler], zaděláno bylo... a asi by mě to interesovalo víc. Jinak Rosamund samozřejmě queen, málokdy se stane, že si k nějaké filmové postavě vytvoříte tak intenzivní love-hate vztah.
1 -1
reagují: Paul_cz
6/10, slo to trochu vic udrzet v realite, ale prepalenost by nebyla ten nejvetsi problem, porad je to docela zabavna jizda. Ale tech klise i nelogicnosti se pak objevuje trosku moc a zaver jsem si bohuzel tipnul po prvnich par minutach filmu (rozhodne nic originalniho/mozna mam moc nakoukano/mozna klika). Jinak ale palec nahoru, minimalne za tempo a rezii obecne.
781766
6 0
Na csfd jsem viděl krásné hodnocení člověka váhajícího mezí 3 a 4 hvězdami, mám to stejně. První třetina skvělá, výborná Rosamund, příběh, který člověk tlačí očima, protože už chce vidět jak si Marla naběhla. Pak nastoupil přehrávající Alexij a ještě víc přehrávající Dinklage a scénář se začal zadýchávat, chvílema se i trochu ublinkl při vršení náhodiček a nesmyslného jednání postav. Každopádně si zas nejde stěžovat na předvídatelný příběh a moc se mi líbila hudba! 7/10 cajk.
781765
3 0
Patrím k tým, ktorý to úplne sadlo. Výborní herci a do poslednej sekundy som bol zvedavý, ako sa to celé vyvinie a ako to dopadne. To sa dá povedať len o málo filmoch.