Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Téma: Wonder Woman dorazí na HBO Max. Bude to pro kina poslední rána?

příspěvky 101 - 120 Napsat příspěvek
reaguje na: Barv666
Samozřejmě - dostat lidi do kina je čím dál těžší....

Nahnat lidi do kina v roce 2000, kdy polovina neměla pořádnej internet, bylo mnohem jednoduší....

Ale zase a jenom pro jistotu - když se dočtete, že Spider-Man: Far From Home utratil za reklamu skoro 300 mega (rozpočet byl 160) - těch 300 započítává i synergie od partnerů - vysílání spotů na televizích, které vlastní moloch vlastnící Sony... Oni až taková hovada nejsou, byť je to šílený.

dodatek - Pokud ses teda ptal na reklamu, na kterou ses koukam neptal :D
771872
Samozřejmě - dostat lidi do kina je čím dál těžší.... Nahnat lidi do kina v roce 2000, kdy polovina neměla pořádnej internet, bylo mnohem jednoduší.... Ale zase a jenom pro jistotu - když se dočtete, že Spider-Man: Far From Home utratil za reklamu skoro 300 mega (rozpočet byl 160) - těch 300 započítává i synergie od partnerů - vysílání spotů na televizích, které vlastní moloch vlastnící Sony... Oni až taková hovada nejsou, byť je to šílený. [i] dodatek - Pokud ses teda ptal na reklamu, na kterou ses koukam neptal :D[/i]
771870
3 0
reagují: Barv666
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Ty reklamní kampaně kdy je částka za reklamu někdy vyšší než samotnej film jsou podle mě absurdní. Netflixu stačí trailer na YT a má vystaráno.
A asi se zase začne šetřit v rozpočtech pro velký filmy. Nebo se ještě více rozjedou seriálový minisérie na úkor celovečernich filmů...
771871
Ty reklamní kampaně kdy je částka za reklamu někdy vyšší než samotnej film jsou podle mě absurdní. Netflixu stačí trailer na YT a má vystaráno. A asi se zase začne šetřit v rozpočtech pro velký filmy. Nebo se ještě více rozjedou seriálový minisérie na úkor celovečernich filmů...
771856
4 -1
reagovat
reaguje na: TedGeorge
A byl/je k tomu růstu nějaký reálný důvod? Mi to už přijde až absurdní jaké částky to stojí, obzvláště když někdy výsledek vypadá, jak kdyby se spletli div ne o řád...
771870
A byl/je k tomu růstu nějaký reálný důvod? Mi to už přijde až absurdní jaké částky to stojí, obzvláště když někdy výsledek vypadá, jak kdyby se spletli div ne o řád...
771868
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: The Joker
Na druhou stranu se fakticky zastavil rust rozpoctu filmu...

Vem si kolik filmu pred deseti rokama stalo 200-300 mega a kolik jich takovej rozpocet ma dneska... O dost mene.
771868
Na druhou stranu se fakticky zastavil rust rozpoctu filmu... Vem si kolik filmu pred deseti rokama stalo 200-300 mega a kolik jich takovej rozpocet ma dneska... O dost mene.
771866
4 0
reagují: The Joker, Barv666
reagovat
reaguje na: Barv666
Kdyz jsem to jednou par let zpatky pocital, tak to bylo lehce pres 50 za rok.
771867
Kdyz jsem to jednou par let zpatky pocital, tak to bylo lehce pres 50 za rok.
771865
3 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Nj, tak studia brutalne zaspala. 15-20 let zpatky i vysmivane kousky jako Lovci pokladu nebo Pearl Harbor vygenerovaly v prijmech hodne pres miliardu. Od te doby je vse jen drazsi a drazsi a zacalo se spolehat na Cinu, kde se posledni mesice ten zajem divaku docela drtive otaci smerem k domaci produkci viz propadaky sequelu Jumanji nebo Maleficent.
771866
Nj, tak studia brutalne zaspala. 15-20 let zpatky i vysmivane kousky jako Lovci pokladu nebo Pearl Harbor vygenerovaly v prijmech hodne pres miliardu. Od te doby je vse jen drazsi a drazsi a zacalo se spolehat na Cinu, kde se posledni mesice ten zajem divaku docela drtive otaci smerem k domaci produkci viz propadaky sequelu Jumanji nebo Maleficent.
771862
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: The Joker
Jo! Vždyť kolik takových filmů bylo doteď, IMO podobný počet, ne?
771865
Jo! Vždyť kolik takových filmů bylo doteď, IMO podobný počet, ne?
771863
3 -3
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: Barv666
Tak ty streamy jedou kvantitu nad kvalitou, porad potrebuji neco novyho, takze realne si asi vic jak 2,3, 4 megaprodukce rocne dovolit nemohou. Na druhou stranu by to porad rocne znamenalo 15-20 velkych filmu, coz je naprosto adekvatni, i kdyz chapu, ze obrovske % divaku slysi hlavne na ty velkoprodukce.
771863
Tak ty streamy jedou kvantitu nad kvalitou, porad potrebuji neco novyho, takze realne si asi vic jak 2,3, 4 megaprodukce rocne dovolit nemohou. Na druhou stranu by to porad rocne znamenalo 15-20 velkych filmu, coz je naprosto adekvatni, i kdyz chapu, ze obrovske % divaku slysi hlavne na ty velkoprodukce.
771859
5 -2
reagují: Barv666
reagovat
reaguje na: The Joker
Ona se ta spirala rozjela uz pred rokem 2010, kdy vsichni spolehali na obri prijmy z domacich nosicu, ktere posledni roky fakticky vymizely.

Nikdo tedka nema (respektive pred covidem nemel) plan na to, jak udelat efektivni a levnou reklamni kampan pro blockbuster. Plno lidi v Hollywoodu to strasne sere, treba Soderbergh na reklamu nadava kam chodi, zkousel to jinak,  narazil a zakotvil u streamu kde nic nemusi resit.

Studia se posledni roky hojila i na tom Netflixu, Amazonu a dalsich, ktery jim platili miliardy za licencovani jejich obsahu. To zase v dobe zaltych casu DVD nebylo, ze jo. No akorat jsme dosli do doby, kdy krome Lionsgate a par mensich hracu uz nechce Netflixu licencovat skoro nikdo, protoze rozjeli nebo rozjizdeji vlastni streamy...
771862
Ona se ta spirala rozjela uz pred rokem 2010, kdy vsichni spolehali na obri prijmy z domacich nosicu, ktere posledni roky fakticky vymizely. Nikdo tedka nema (respektive pred covidem nemel) plan na to, jak udelat efektivni a levnou reklamni kampan pro blockbuster. Plno lidi v Hollywoodu to strasne sere, treba Soderbergh na reklamu nadava kam chodi, zkousel to jinak,  narazil a zakotvil u streamu kde nic nemusi resit. Studia se posledni roky hojila i na tom Netflixu, Amazonu a dalsich, ktery jim platili miliardy za licencovani jejich obsahu. To zase v dobe zaltych casu DVD nebylo, ze jo. No akorat jsme dosli do doby, kdy krome Lionsgate a par mensich hracu uz nechce Netflixu licencovat skoro nikdo, protoze rozjeli nebo rozjizdeji vlastni streamy...
771858
4 0
reagují: The Joker
reagovat
No moc jste mě nepřesvědčili. Nevidím jediný reálný důvod, proč by nakonec neměli i bez kin vznikat blockbustery, dokud je lidé chtít budou. Poptávka - nabídka. OK, třeba to jeden VOD distributor neutáhne, pak můžou vznikat účelové spolupráce více distributorů, různé kombinace distribuce jako u WW2 teď a podobně.
771859
No moc jste mě nepřesvědčili. Nevidím jediný reálný důvod, proč by nakonec neměli i bez kin vznikat blockbustery, dokud je lidé chtít budou. Poptávka - nabídka. OK, třeba to jeden VOD distributor neutáhne, pak můžou vznikat účelové spolupráce více distributorů, různé kombinace distribuce jako u WW2 teď a podobně.
1 -4
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Jenze zase... Studia se tam dopracovala sama. Z 80-100 micu se stalo behem mozna peti let 150-180. Hlavne v pripade WB a Sony. Takze to je opet to jejich "radsi risknem produkci jednoho blockbusteru nez ctyri levny filmy". Nez natocit ctyri rom-comy a doufat v novy The Proposal, tak vyprodukuji The Rock pred green-screenama no. 64328 a osobne vim, co bych videl radeji. ;)
771858
Jenze zase... Studia se tam dopracovala sama. Z 80-100 micu se stalo behem mozna peti let 150-180. Hlavne v pripade WB a Sony. Takze to je opet to jejich "radsi risknem produkci jednoho blockbusteru nez ctyri levny filmy". Nez natocit ctyri rom-comy a doufat v novy The Proposal, tak vyprodukuji The Rock pred green-screenama no. 64328 a osobne vim, co bych videl radeji. ;)
771856
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: The Joker
Ano, za awards kampane hodne vyhazoval...

Irishman je vyjimka, resil jsem penize na klasicky blockbustery... Sam dobre vis, jake maji rozpocty na marketingove kampane studia a jake Netflix. Nesrovnatelne. Netflix na marketingu porad setri.
771856
Ano, za awards kampane hodne vyhazoval... Irishman je vyjimka, resil jsem penize na klasicky blockbustery... Sam dobre vis, jake maji rozpocty na marketingove kampane studia a jake Netflix. Nesrovnatelne. Netflix na marketingu porad setri.
771854
2 -1
reagují: RainMakeR, The Joker
reagovat
reaguje na: Douglas
Presne ti to nereknu, ale vseobecne velmi malo a je to dost dulezity...

Trochu jsem to uz resil tady - jsou tam odkazy na zahranicni clanky, ktere by pro tebe mohli byt zajimave a jdou hodne do hloubky link
771855
Presne ti to nereknu, ale vseobecne velmi malo a je to dost dulezity... Trochu jsem to uz resil tady - jsou tam odkazy na zahranicni clanky, ktere by pro tebe mohli byt zajimave a jdou hodne do hloubky https://www.moviezone.cz/clanek/39105-tema-bude-netflix-i-nadale-dominovat-nebo-ho-potopi-dluhy
771853
3 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Tak zrovna ty kampane... Dle Wall Street Journal: "Industry insiders estimate Netflix is spending well over $100 million, with the majority of those funds funneled into campaigns for Martin Scorsese's “The Irishman” and Noah Baumbach's “Marriage Story.” That's more than traditional studios, which typically spend $5 million to $20 million per movie on awards campaigns."
771854
Tak zrovna ty kampane... Dle Wall Street Journal: "Industry insiders estimate Netflix is spending well over $100 million, with the majority of those funds funneled into campaigns for Martin Scorsese's “The Irishman” and Noah Baumbach's “Marriage Story.” That's more than traditional studios, which typically spend $5 million to $20 million per movie on awards campaigns."
771851
1 -2
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Jenže Disney i AT&T mají dlouhodobý plán mnohočetného paralelního generování zisků, což se samozřejmě teď moc neděje a jsou v problémech. Oproti tomu Netflix prostě narazí na strop, protože spoléhá jen na další nárůst předplatitelů (a tím i zvyšování ceny jeho akcií). Osobně tomu byznys plánu pořád v dlouhodobé perspektivě nerozumím. Ale možná je to dáno tím, že nejsem ekonom, nevidím některé důležité souvislosti a myslím příliš... ehm... lineárně.

Mimochodem, ty to možná budeš vědět. Do jaké míry Netflix pro světě televizím pronajímá vysílací práva na svoje věci? Z těch jejich raných věcí třeba DŮM Z KARET ještě běžívá i v běžných televizích, ale jinak...?
771853
Jenže Disney i AT&T mají dlouhodobý plán mnohočetného paralelního generování zisků, což se samozřejmě teď moc neděje a jsou v problémech. Oproti tomu Netflix prostě narazí na strop, protože spoléhá jen na další nárůst předplatitelů (a tím i zvyšování ceny jeho akcií). Osobně tomu byznys plánu pořád v dlouhodobé perspektivě nerozumím. Ale možná je to dáno tím, že nejsem ekonom, nevidím některé důležité souvislosti a myslím příliš... ehm... lineárně. Mimochodem, ty to možná budeš vědět. Do jaké míry Netflix pro světě televizím pronajímá vysílací práva na svoje věci? Z těch jejich raných věcí třeba DŮM Z KARET ještě běžívá i v běžných televizích, ale jinak...?
771846
4 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: TedGeorge
To chapu a ten talent je timhle chraneny, tezko se urcuje hit a propadak. Ale jde o tu absolutni castku... Ktera je absurdne vysoka. Podobne jak ted treba trpi fotbalove velkokluby, kdy potrebuji rocni prijmy £600m na £5m cisteho zisku, jelikoz ten jejich talent bere 100+ krat tolik, co by si vydelal cimkoliv jinym. Coz nemyslim jako hospodske pobrekavani, ale... Rozpocty takhle rostou jen diky "je to takhle a horsi to nikdy nebude" mysleni.
771852
To chapu a ten talent je timhle chraneny, tezko se urcuje hit a propadak. Ale jde o tu absolutni castku... Ktera je absurdne vysoka. Podobne jak ted treba trpi fotbalove velkokluby, kdy potrebuji rocni prijmy £600m na £5m cisteho zisku, jelikoz ten jejich talent bere 100+ krat tolik, co by si vydelal cimkoliv jinym. Coz nemyslim jako hospodske pobrekavani, ale... Rozpocty takhle rostou jen diky "je to takhle a horsi to nikdy nebude" mysleni.
771849
3 0
reagovat
reaguje na: do_Od
Vybral jsi ty uplne nejdrazsi a marketing pro Netflix je nesrovnatelne levnejsi s tim, kterej je u filmu, jenz jdou do kin.

Sam dobre vis, ze vetsina filmu Netflixu si vystaci s jednim trailerem mesic a pul pred premierou - srovnej si to s marketingem u vysokorozpočtovejch filmů, kterej je často víc než těch 200 mega.

Hal ma pravdu.
771851
Vybral jsi ty uplne nejdrazsi a marketing pro Netflix je nesrovnatelne levnejsi s tim, kterej je u filmu, jenz jdou do kin. Sam dobre vis, ze vetsina filmu Netflixu si vystaci s jednim trailerem mesic a pul pred premierou - srovnej si to s marketingem u vysokorozpočtovejch filmů, kterej je často víc než těch 200 mega. Hal ma pravdu.
771850
6 -2
reagují: PepaCZ, The Joker
reagovat
reaguje na: HAL
200 milionů za Grey Man, 150 za 6 Underground, 150 za Red Notice, 159 za blbýho Irishmana. Možná se pletu, ale to jsou částky bez marketingu. Přidej marketing a jseš tam, kde je většina filmové produkce. Fakt nechodí do kin ročně desítky filmů s rozpočtem přes půl miliardy, takže tuhle výtku moc neberu.
771850
200 milionů za Grey Man, 150 za 6 Underground, 150 za Red Notice, 159 za blbýho Irishmana. Možná se pletu, ale to jsou částky bez marketingu. Přidej marketing a jseš tam, kde je většina filmové produkce. Fakt nechodí do kin ročně desítky filmů s rozpočtem přes půl miliardy, takže tuhle výtku moc neberu.
771841
4 -5
reagují: HAL, TedGeorge
reagovat
reaguje na: The Joker
Ano, protoze jim potom nemusi vyplacet procenta jako studia, ktera pousti filmy do kin.
771849
Ano, protoze jim potom nemusi vyplacet procenta jako studia, ktera pousti filmy do kin.
771844
2 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: HAL
Na druhou stranu... Za rok vznikne pres padesat filmu s rozpoctem 100+, ale fakt k necemu to ma 8-9 reziseru na svete. Zbytek jsou veci pro nejmin narocny: brand + je to velky, urvany a jsou tam vtipy.
771847
Na druhou stranu... Za rok vznikne pres padesat filmu s rozpoctem 100+, ale fakt k necemu to ma 8-9 reziseru na svete. Zbytek jsou veci pro nejmin narocny: brand + je to velky, urvany a jsou tam vtipy.
771841
2 -1
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se