Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Téma: Wonder Woman dorazí na HBO Max. Bude to pro kina poslední rána?

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Spatocnickym myslenim reagujem konkretne na tuto tvoju vetu "Tvrdim, ze streamy nemaji a nebudou mit potencial nahradit obsah, ktery je sity na miru kinum.". Mozno keby si zliezol z toho vysokeho kona tak by tu nemuselo byt 100 prispevkov o tom istom a zaroven o nicom. Pretoze VOD distribucia kinofilmov nerovna sa, ze teraz bude iba horsi priemer od Netflixu a stream filmov ktore by v kinach nezarobili dostatocne vela. 

Pokial chces v dnesnej dobe cielit na narocneho divaka tak to znamena aj upgrade toho ako film doputuje k divakovi. Ti najbohatsi uz dlho maju privatne kinosaly a digitalizacia iba rozsiruje moznosti. Nevidim dovod preco by to studia aj kina nemali vyuzit. V tomto vnimam sucastnu situaciu ako prinos a moznost nakopnut to.

Akurat tymito cachrami s WW sa skor bojim navratu do dost zlych cias ked sa na film cakalo a cakalo. Pretoze najprv mal premieru v U.S., potom Europska premiera ale iba v niektorych krajinach, potom v hlavnom meste, potom v okresom atd. Takto si tu stream distrubuciu presne neprestavujem, ze niekde na streame, niekde v kinach, niekde vobec. 
772073
Spatocnickym myslenim reagujem konkretne na tuto tvoju vetu "Tvrdim, ze streamy nemaji a nebudou mit potencial nahradit obsah, ktery je sity na miru kinum.". Mozno keby si zliezol z toho vysokeho kona tak by tu nemuselo byt 100 prispevkov o tom istom a zaroven o nicom. Pretoze VOD distribucia kinofilmov nerovna sa, ze teraz bude iba horsi priemer od Netflixu a stream filmov ktore by v kinach nezarobili dostatocne vela.  Pokial chces v dnesnej dobe cielit na narocneho divaka tak to znamena aj upgrade toho ako film doputuje k divakovi. Ti najbohatsi uz dlho maju privatne kinosaly a digitalizacia iba rozsiruje moznosti. Nevidim dovod preco by to studia aj kina nemali vyuzit. V tomto vnimam sucastnu situaciu ako prinos a moznost nakopnut to. Akurat tymito cachrami s WW sa skor bojim navratu do dost zlych cias ked sa na film cakalo a cakalo. Pretoze najprv mal premieru v U.S., potom Europska premiera ale iba v niektorych krajinach, potom v hlavnom meste, potom v okresom atd. Takto si tu stream distrubuciu presne neprestavujem, ze niekde na streame, niekde v kinach, niekde vobec. 
0 0
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
Tak ona značka "Netflix" je dnes větší a důležitější než kvalita věcí, co nabízí. Lidi prostě koukají na Netflix a hotovo. Jenže většinový divák byl vždycky splachovací, nenáročný.
772053
Tak ona značka "Netflix" je dnes větší a důležitější než kvalita věcí, co nabízí. Lidi prostě koukají na Netflix a hotovo. Jenže většinový divák byl vždycky splachovací, nenáročný.
772048
4 -1
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Hele ale já na ně přísný jsem. Sice tím riskuji, že mě Memphis nebo někdo označí za pesimistu, kterýmu se nic nelíbí, ale od svého návratu jsem tady u většiny netflixovek zmínil, že jsem nevydržel dýl jak 30-40 minut. Vlastně jak jsem někdy koncem minulého roku četl výpis jejich 2020 filmů, tak jsem si říkal, jak moc to myslí vážně. A určitě souhlasím, že bude divácky vděčnější se podívat na pravděpodobně shiťáckého Konga proti Godzille než další Project Power, ale prostě myslím, že ta krize výrazných tvůrců, co se dostanou k velkým penězům, je dnes značná. A to napříč systémem. U streamů vidím naději v tom, že jsou ochotni Scorsesemu nebo Cuaronovi dát prachy na věci, kde dávají studia ruce pryč. A dovolím si zkopírovat můj příspěvek k Witches: "Nejen tihle, stačí se podívat na výrazné režiséry z přelomu tisíciletí... Buď v podstatě netočí (Jackson či Proyas nebo Sommers), paběrkují (Emmerich, Bay) nebo se snaží nějak vrátit zpátky (RAIMI). A do těch kategorií lze přidávat další a další jména, včetně těch neblockbusterových jako Sofie Coppola, Svěrák a jiní. Ten jejich peak je vlastně strašně krátkej. Moc šťastnej musí být ten, kdo zvládne 2-3 top kousky.". Myslím, že tohle je realita, jen je to překryté tím, že dnes toho "popcornu" vzniká moc a moc a většina lidí ráda popcorn. I když si pak Watchmen od HBO s tím vším za loňský rok vytírají zadek. :)
772052
Hele ale já na ně přísný jsem. Sice tím riskuji, že mě Memphis nebo někdo označí za pesimistu, kterýmu se nic nelíbí, ale od svého návratu jsem tady u většiny netflixovek zmínil, že jsem nevydržel dýl jak 30-40 minut. Vlastně jak jsem někdy koncem minulého roku četl výpis jejich 2020 filmů, tak jsem si říkal, jak moc to myslí vážně. A určitě souhlasím, že bude divácky vděčnější se podívat na pravděpodobně shiťáckého Konga proti Godzille než další Project Power, ale prostě myslím, že ta krize výrazných tvůrců, co se dostanou k velkým penězům, je dnes značná. A to napříč systémem. U streamů vidím naději v tom, že jsou ochotni Scorsesemu nebo Cuaronovi dát prachy na věci, kde dávají studia ruce pryč. A dovolím si zkopírovat můj příspěvek k Witches: "Nejen tihle, stačí se podívat na výrazné režiséry z přelomu tisíciletí... Buď v podstatě netočí (Jackson či Proyas nebo Sommers), paběrkují (Emmerich, Bay) nebo se snaží nějak vrátit zpátky (RAIMI). A do těch kategorií lze přidávat další a další jména, včetně těch neblockbusterových jako Sofie Coppola, Svěrák a jiní. Ten jejich peak je vlastně strašně krátkej. Moc šťastnej musí být ten, kdo zvládne 2-3 top kousky.". Myslím, že tohle je realita, jen je to překryté tím, že dnes toho "popcornu" vzniká moc a moc a většina lidí ráda popcorn. I když si pak Watchmen od HBO s tím vším za loňský rok vytírají zadek. :)
772042
3 -1
reagovat
reaguje na: HAL
No, oba Amazing mají aspoň super soundtracky, ty sjíždím dodnes. A jedničku beru jako celkem feel-good romanci s fajn akcí a cool kostýmem. :)
772051
No, oba Amazing mají aspoň super soundtracky, ty sjíždím dodnes. A jedničku beru jako celkem feel-good romanci s fajn akcí a cool kostýmem. :)
772022
0 0
reagovat
reaguje na: Will
To "ach jo" bylo kvuli tomu, co si napsal ve svem prispevku.
Resil si totiz uplne neco jineho, nez jsme na 100 prispevcich resili my predtim.
Jako sorry, ale napsat mi po te diskuzi "Koli takemuto spiatocnickemu mysleniu este stale nemame pekne veci", to cloveku opravdu dochazeji slova a byl sem jeste slusnej.
772050
To "ach jo" bylo kvuli tomu, co si napsal ve svem prispevku. Resil si totiz uplne neco jineho, nez jsme na 100 prispevcich resili my predtim. Jako sorry, ale napsat mi po te diskuzi "Koli takemuto spiatocnickemu mysleniu este stale nemame pekne veci", to cloveku opravdu dochazeji slova a byl sem jeste slusnej.
772049
1 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Ach jo indeed. Proste VOD je iny distribucny kanal na ktorom divaci rovnako zaplatia "vstupne". Samotne kina dostavaju filmy digitalne a to sa rovno ponuka ako distribucny bod. Ale miesto toho si radej povieme ach a jo a budeme ignorovat cast trhu a plakat ze do kina nechodi dost divakov. Mkay. 
772049
Ach jo indeed. Proste VOD je iny distribucny kanal na ktorom divaci rovnako zaplatia "vstupne". Samotne kina dostavaju filmy digitalne a to sa rovno ponuka ako distribucny bod. Ale miesto toho si radej povieme ach a jo a budeme ignorovat cast trhu a plakat ze do kina nechodi dost divakov. Mkay. 
771971
1 -2
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: TedGeorge
To je asi nejsilnější argument na druhou stranu, než si myslím já. 

Že vzhledem k distribucnimu modelu předplatného nebude takový tlak na kvalitu jako v případě jednotlivych vstupenek. Prostě nebude mít zákazník takovou sílu. 
772048
To je asi nejsilnější argument na druhou stranu, než si myslím já.  Že vzhledem k distribucnimu modelu předplatného nebude takový tlak na kvalitu jako v případě jednotlivych vstupenek. Prostě nebude mít zákazník takovou sílu. 
772045
1 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: AndyKaufman
To mas rozhodne pravdu, ale slo mi o to, ze lide si sami zvykli na mensi mnozstvi obsahu. Navzdory tomu, ze rostl ten originalni...

Zazniva tu, ze pokud by kina nefachcila, tak si lidi o ten obsah sami reknou. No ja si tim prave nejsem jistej a nevidim tu primou umeru v tom, ze ten kinoobsah by byl timto nahrazenej
772045
To mas rozhodne pravdu, ale slo mi o to, ze lide si sami zvykli na mensi mnozstvi obsahu. Navzdory tomu, ze rostl ten originalni... Zazniva tu, ze pokud by kina nefachcila, tak si lidi o ten obsah sami reknou. No ja si tim prave nejsem jistej a nevidim tu primou umeru v tom, ze ten kinoobsah by byl timto nahrazenej
772044
1 0
reagují: AndyKaufman
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Promiň Tede, ale to je trochu tendencni, když teď na Netflixu stovkám věci končily smlouvy kvůli přesunu na vlastní distribuční kanály. 

Originální a nový obsah roste na všech hlavních VOD platformách. 
772044
Promiň Tede, ale to je trochu tendencni, když teď na Netflixu stovkám věci končily smlouvy kvůli přesunu na vlastní distribuční kanály.  Originální a nový obsah roste na všech hlavních VOD platformách. 
772042
1 0
reagují: TedGeorge
reagovat
reaguje na: The Joker
Pokud už tu (často oprávněně) nadáváme na kinofilmy, tak bych si ale skoro myslel, že bysme měli minimálně stejně nadávat na filmy pro VOD...

Jinak ještě pro lidi, kteří argumentují tím, že s růstem počtu předplatitelů bude zákonitě růst nabídka streamovacích služeb...

Stačí se podívat na Netflix, který má oproti minulým rokům násobně větší množství předplatitelů jak v Americe, tak po celém světě. Nabídka to však nereflektuje - třeba v Americe je ta nabídka 2x nižší, než před x lety, když těch předplatitelů bylo neporovnatelně méně.

Samozřejmě teď nemluvím o původním obsahu, ale leccos to ukazuje
772042
Pokud už tu (často oprávněně) nadáváme na kinofilmy, tak bych si ale skoro myslel, že bysme měli minimálně stejně nadávat na filmy pro VOD... Jinak ještě pro lidi, kteří argumentují tím, že s růstem počtu předplatitelů bude zákonitě růst nabídka streamovacích služeb... Stačí se podívat na Netflix, který má oproti minulým rokům násobně větší množství předplatitelů jak v Americe, tak po celém světě. Nabídka to však nereflektuje - třeba v Americe je ta nabídka 2x nižší, než před x lety, když těch předplatitelů bylo neporovnatelně méně. Samozřejmě teď nemluvím o původním obsahu, ale leccos to ukazuje
771993
1 -1
reagují: The Joker, AndyKaufman
reagovat
reaguje na: The Joker
A nebo spíš s čím se po dvou dekádách ubíjení komiksovkami spokojí :))
Ono po Amazing sérii je snadné oceňovat skoro cokoli :D

Ale spíš bych řekl že za ty roky reprízování v televizi se Raimiho filmy dostaly i k divákům které pláštěnky z principu nebaví, jeho jednička má víc než dvakrát víc hodnocení než Homecoming, třikrát víc než Far from home - a Marvelovky jsou prostě Marvelovky, kdo po těch deseti letech zjistil že pro něj nejsou, tak na další už prostě nechodí.
Zajímavé by bylo porovnání hodnocení těch filmů jen od diváků kteří viděli oba, a tam si myslím že by to dopadlo výrazně ve prospěch Raimiovek. Škoda že takhle pokročilé filtrování filmové databáze neumožňují.
772022
A nebo spíš s čím se po dvou dekádách ubíjení komiksovkami spokojí :)) Ono po Amazing sérii je snadné oceňovat skoro cokoli *:D* Ale spíš bych řekl že za ty roky reprízování v televizi se Raimiho filmy dostaly i k divákům které pláštěnky z principu nebaví, jeho jednička má víc než dvakrát víc hodnocení než Homecoming, třikrát víc než Far from home - a Marvelovky jsou prostě Marvelovky, kdo po těch deseti letech zjistil že pro něj nejsou, tak na další už prostě nechodí. Zajímavé by bylo porovnání hodnocení těch filmů jen od diváků kteří viděli oba, a tam si myslím že by to dopadlo výrazně ve prospěch Raimiovek. Škoda že takhle pokročilé filtrování filmové databáze neumožňují.
772019
2 -1
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: HAL
Tak ten rozdil v rozpoctu... Tobey bral 20 a pak 30 a CGI si Sony delalo zvetsiny samo, tak pamatuji, ze se ve svy dobe resilo, jak moc prehazovali z jedny kupky na druhou... Ale o rozpocet mi nejde. Spis o to, co 'moderni' divak od tech blockbusteru chce a ocenuje. ;)
772019
Tak ten rozdil v rozpoctu... Tobey bral 20 a pak 30 a CGI si Sony delalo zvetsiny samo, tak pamatuji, ze se ve svy dobe resilo, jak moc prehazovali z jedny kupky na druhou... Ale o rozpocet mi nejde. Spis o to, co 'moderni' divak od tech blockbusteru chce a ocenuje. ;)
772015
1 0
reagují: HAL
reagovat
reaguje na: blahar
To bych chapal, ale ono to hodnoceni u raimiovek za ty roky fakt nerostlo... Spis naopak. Coz je imo tez nasledek, ze jeho pristup byl blizsi treba Donnerovu Supermanovi nez soucasnym comicsovkam a umim si predstavit, ze pro dnesni mlade/mladsi divaky to je "nuda".
772018
To bych chapal, ale ono to hodnoceni u raimiovek za ty roky fakt nerostlo... Spis naopak. Coz je imo tez nasledek, ze jeho pristup byl blizsi treba Donnerovu Supermanovi nez soucasnym comicsovkam a umim si predstavit, ze pro dnesni mlade/mladsi divaky to je "nuda".
772014
2 0
reagovat
reaguje na: The Joker
Raimiho Spider-Mani byli nejdražší filmy své doby (dvojka a trojka), ti od Marvelu jsou oproti nim o dost levnější, takže tak úplně nevím na co narážíš.

A souhlas s blaharem, dnes jsou diváci a žánr celkově už hodně jinde, a relativně vysoké hodnocení už od zástupu fans vyfasuje kde co.
772015
Raimiho Spider-Mani byli nejdražší filmy své doby (dvojka a trojka), ti od Marvelu jsou oproti nim o dost levnější, takže tak úplně nevím na co narážíš. A souhlas s blaharem, dnes jsou diváci a žánr celkově už hodně jinde, a relativně vysoké hodnocení už od zástupu fans vyfasuje kde co.
771993
1 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: The Joker
Raimiho Spider-mani jsou na CSFD rozhodně podhodnocený, ale jak se přistupovalo ke komiksovkám v roce 2002 - 2004 a jak se k nim přistupuje teď, se imo srovnávat moc nedá. V ideálním světě by Raimiho filmy asi měly mít lepší hodnocení než Spider-mani s Hollandem, ale ten kontext se nedá ignorovat.
772014
Raimiho Spider-mani jsou na CSFD rozhodně podhodnocený, ale jak se přistupovalo ke komiksovkám v roce 2002 - 2004 a jak se k nim přistupuje teď, se imo srovnávat moc nedá. V ideálním světě by Raimiho filmy asi měly mít lepší hodnocení než Spider-mani s Hollandem, ale ten kontext se nedá ignorovat.
771993
0 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: HAL
Tak když vidím, že současný marvelovský Spider-Man má na ČSFD stejný procenta jako Raimiho jednička a dvojka... Ať jich klidně ubude. Současnej divák mezi nima stejně asi úplně nedokáže rozpoznat rozdíl. Co jim naservírují, tak to i sní. :o
771993
Tak když vidím, že současný marvelovský Spider-Man má na ČSFD stejný procenta jako Raimiho jednička a dvojka... Ať jich klidně ubude. Současnej divák mezi nima stejně asi úplně nedokáže rozpoznat rozdíl. Co jim naservírují, tak to i sní. *:o*
771992
6 0
reagují: TedGeorge, HAL, blahar
reagovat
reaguje na: puffy2
"Ubudne snáď len predražených výplachov pre celú rodinu."

Mi snad ujelo téma diskuze, ale není tohle právě to o čem se tu od začátku bavíme? O právě těch nejdražších blockbusterech, největších superhero komiksovkách a podobně, a že těch bude prostě míň?
Že kvalitní filmy budou vždycky je snad jasné, protože superkvalitní jsou i filmy od Gaspara Noé a ten je vždycky natočil za pár drobných.
771992
"Ubudne snáď len predražených výplachov pre celú rodinu." Mi snad ujelo téma diskuze, ale není tohle právě to o čem se tu od začátku bavíme? O právě těch nejdražších blockbusterech, největších superhero komiksovkách a podobně, a že těch bude prostě míň? Že kvalitní filmy budou vždycky je snad jasné, protože superkvalitní jsou i filmy od Gaspara Noé a ten je vždycky natočil za pár drobných.
771987
4 0
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: TedGeorge
No počkat, ale víš doufám že Netflix je jenom zlomek VOD trhu ? Navíc spousta seriálu jsou vlastně filmové produkce roztažené na dost dílů. 

Já jenom nerozumim té logice. Proč by menší produkce měly že stejného příjmu udělat méně filmu obzvlášť v distribučním modelu, kde produkční společnosti zůstane víc. Nedává to smysl.

Hlavně když se kouknu teď na premiéry na VOD tak se tam dlouhodobě pouští 3, 4 projekty týdne. Čili víc než píšeš za loňský rok. 
771991
No počkat, ale víš doufám že Netflix je jenom zlomek VOD trhu ? Navíc spousta seriálu jsou vlastně filmové produkce roztažené na dost dílů.  Já jenom nerozumim té logice. Proč by menší produkce měly že stejného příjmu udělat méně filmu obzvlášť v distribučním modelu, kde produkční společnosti zůstane víc. Nedává to smysl. Hlavně když se kouknu teď na premiéry na VOD tak se tam dlouhodobě pouští 3, 4 projekty týdne. Čili víc než píšeš za loňský rok. 
771981
1 -2
reagovat
reaguje na: puffy2
No, pevne doufam, ze se pravdu nikdy nedozvime...
771989
No, pevne doufam, ze se pravdu nikdy nedozvime...
771988
1 0
reagovat
reaguje na: TedGeorge
Robíš to, čo vyčítaš AndyKaufmanovi, keď porovnával malý pokles predaja DVD voči obrovskému nárastu VOD . Porovnávaš neporovnateľné.
Porovnávaš aktuálnu situáciu u VOD filmov voči kinofilmom. Samozrejme, že teraz vychádzajú kinofilme lepšie, pretože tak je nastavený trh. Akonáhle by kiná chcípli, tak sa celý trh zmení. Je síce ťažko odhadnúť jak, ale snáď sa zhodneme, že producenti VOD by išli naproti dopytu od divákov.
771988
Robíš to, čo vyčítaš AndyKaufmanovi, keď porovnával malý pokles predaja DVD voči obrovskému nárastu VOD . Porovnávaš neporovnateľné. Porovnávaš aktuálnu situáciu u VOD filmov voči kinofilmom. Samozrejme, že teraz vychádzajú kinofilme lepšie, pretože tak je nastavený trh. Akonáhle by kiná chcípli, tak sa celý trh zmení. Je síce ťažko odhadnúť jak, ale snáď sa zhodneme, že producenti VOD by išli naproti dopytu od divákov.
771981
2 -1
reagují: TedGeorge
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2020.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se