Diskuze k článku Spider-Man: Daleko od domova: Recenze

Jinak se mi teda nelíbila jedna věc - Fury. Nějak mi začíná unikat jeho postava a jednání a proč se po titulcích ukázalo, jak na tom vlastně celou dobu je. Dřív mě bavil, ale v poslední době z toho dělají trochu karikaturu, která jakoby si vůbec nevěděla rady. Jak moc to ovlivnil ten nápad se Scrully… přijde mi to prostě celé divné, včetně celé linky Captain Marvel. Vedle Black Panthera si myslím, že tady Marvel trochu šlape vedle...
724031
Jinak se mi teda nelíbila jedna věc - [spoiler]Fury. Nějak mi začíná unikat jeho postava a jednání a proč se po titulcích ukázalo, jak na tom vlastně celou dobu je. Dřív mě bavil, ale v poslední době z toho dělají trochu karikaturu, která jakoby si vůbec nevěděla rady. Jak moc to ovlivnil ten nápad se Scrully… přijde mi to prostě celé divné, včetně celé linky Captain Marvel. Vedle Black Panthera si myslím, že tady Marvel trochu šlape vedle... [/spoiler]
0 0
Připadalo mi to o level lepší, než první díl. Navíc jsem se opravdu bavil zejména pobytem v Čechách. Když se zaměříte na pozadí těch scén, tak je to opravdu vtipný a myslím, že nám udělal Marvel docela slušnou reklamu (až na ty zvláštní lidové kroje a svátek světel, který si tvůrci možná spletli s mexickým Días de muerte, na druhou stranu, možná to byla jen špatná vizualizace Mysteria) :-D

Mysterio mě bavil moc, především po jeho odhalení, ačkoliv se mi nelíbila ta vysvětlující scéna (to už Ant-man je má coolovější). Dalo by se říct, že tím, co Mysterio dokázal napáchat, tak o něm uvažuju jako o jednom z nejlepších záporáků Marvelu, vedle Thanose, Winter Soldiera a Vultura. Spider-man mi z toho tedy vychází jako nejlepší záporácká série Marvelu.

Finální akce se mi hrozně moc líbila a o potitulkové scéně se ani nebudu bavit, to mělo takový drajv, že si člověk ani neuvědomil, jak ho to vlastně překvapilo a co se zrovna sakra na tom plátně stalo :-D

Opravdu bych se na to podíval klidně ještě jednou.
724030
Připadalo mi to o level lepší, než první díl. Navíc jsem se opravdu bavil zejména pobytem v Čechách. Když se zaměříte na pozadí těch scén, tak je to opravdu vtipný a myslím, že nám udělal Marvel docela slušnou reklamu [spoiler](až na ty zvláštní lidové kroje a svátek světel, který si tvůrci možná spletli s mexickým Días de muerte, na druhou stranu, možná to byla jen špatná vizualizace Mysteria)[/spoiler] :-D  Mysterio mě bavil moc, [spoiler]především po jeho odhalení, ačkoliv se mi nelíbila ta vysvětlující scéna (to už Ant-man je má coolovější). Dalo by se říct, že tím, co Mysterio dokázal napáchat, tak o něm uvažuju jako o jednom z nejlepších záporáků Marvelu, vedle Thanose, Winter Soldiera a Vultura. Spider-man mi z toho tedy vychází jako nejlepší záporácká série Marvelu. [/spoiler][spoiler]  Finální akce se mi hrozně moc líbila a o potitulkové scéně se ani nebudu bavit, to mělo takový drajv, že si člověk ani neuvědomil, jak ho to vlastně překvapilo a co se zrovna sakra na tom plátně stalo :-D  [/spoiler]Opravdu bych se na to podíval klidně ještě jednou.
0 0
reaguje na: verbst
U JJJ,  a vZeč to pak dal taky bez tagu. :) Už to máte schované.
723861
[spoiler]U JJJ,  a vZeč to pak dal taky bez tagu. *:)* Už to máte schované.[/spoiler]
723858
0 0
reaguje na: vZeč
Yop, asi patnáct vteřin, ale stojí to za to.
723859
723854
0 0
reaguje na: do_Od
A já si tak dával pozor! :D Kde?
723858
A já si tak dával pozor! *:D* Kde?
723855
0 0
reagují: do_Od
Kluci, utíkají vám tu spoilery, pozor na to ;)
723855
Kluci, utíkají vám tu spoilery, pozor na to *;)*
0 0
reagují: verbst
reaguje na: verbst
Tim JJJ myslis, ze je tam fakt JKS, jak se nekde psalo? :D Protoze jestli jo, tak jdu asi do kina :D
723854
[spoiler]Tim JJJ myslis, ze je tam fakt JKS, jak se nekde psalo? *:D* Protoze jestli jo, tak jdu asi do kina *:D*[/spoiler]
723851
0 0
reagují: verbst
Tak to mám konečně za sebou.
A jo. Zase super. Všechno mě strašně bavilo. To shrnutí za pomoci školních TN :D, Ned válel, Zendaya úplně TOP, Fury správně nasranej, Holland se pro tu roli narodil a Giacchino už byl jenom třešnička na dortu. Co se týče Jelenhůleheho, tak byť mi přišel slabší a fakt nějak divně zahranej, ta chemie tam mezi něma byla skvělá a škoda, že ho neuvidíme víc. Třeba na druhé straně barikády.
Jinak celá londýnská sekvence a to, jak Spidey zatočil s těma dronama - strašně skvělá/svěži scéna. A vůbec - několikrát jsem si vzpomněl na Raimiho trilogii, např.: v Benátkách, kde držel tu věž...
No a jedna z nejhezčích a celkově prostě "nejvíc" scén byla I LOVE LED ZEPPELIN

Co mě zpětně mrzí, je ta část s tím multiverse fakt jsem doufal v to, že to bude real.

Každopádně - JJJ a to, co ta scéna znamená - notyvole. Tohle jsem opravdu nečekal a strašně moc mě to potěšilo/překvapilo/natěšilo.

Ad Fury:
Znamená to, že od v podstatě od Captain Marvel (cca od devadesátek) je tady "fejk" Fury a ten real je někde out there? Nebo jak?

Celkově někde mezi 8-9/10 a určitě půjdu ještě jednou.

P.S.: Ten trailer na Epizodu IX na velkým plátně, no to byl masakr všech masakrů.
723851
Tak to mám konečně za sebou.  A jo. Zase super. Všechno mě strašně bavilo. To shrnutí za pomoci školních TN *:D*, Ned válel, Zendaya úplně TOP, Fury správně nasranej, Holland se pro tu roli narodil a Giacchino už byl jenom třešnička na dortu. Co se týče Jelenhůleheho, tak byť mi přišel slabší a fakt nějak divně zahranej, ta chemie tam mezi něma byla skvělá a [spoiler]škoda, že ho neuvidíme víc. Třeba na druhé straně barikády.[/spoiler] Jinak celá londýnská sekvence a to, jak Spidey zatočil s těma [spoiler]dronama [/spoiler]- strašně skvělá/svěži scéna. A vůbec - několikrát jsem si vzpomněl na Raimiho trilogii, např.: v Benátkách, kde držel tu věž... No a jedna z nejhezčích a celkově prostě "nejvíc" scén byla I LOVE LED ZEPPELIN Co mě zpětně mrzí, je ta část s tím [spoiler]multiverse [/spoiler]fakt jsem doufal v to, že to bude real. [spoiler]Každopádně - JJJ a to, co ta scéna znamená - notyvole. Tohle jsem opravdu nečekal a strašně moc mě to potěšilo/překvapilo/natěšilo.[/spoiler] Ad Fury: [spoiler]Znamená to, že od v podstatě od Captain Marvel (cca od devadesátek) je tady "fejk" Fury a ten real je někde out there? [/spoiler]Nebo jak? Celkově někde mezi 8-9/10 a určitě půjdu ještě jednou. P.S.: Ten trailer na Epizodu IX na velkým plátně, no to byl masakr všech masakrů.
3 0
reagují: vZeč
reaguje na: Izanagi
Oh nice. Thanks :+
723567
Oh nice. Thanks *:+*
723563
1 0
reaguje na: Izanagi
To je hodně nice catch. :+
723564
To je hodně nice catch. *:+*
723563
2 0
reaguje na: okkac
723563
723463
4 0
reagují: okkac, do_Od

Omg, no.

Je mi uplne jasne ze je to komixarna, viem na aky druh filmu sa pozeram a mal by som sa bavit bez vela rozmyslania. Bohuzial, ako je dnes v mode, vcelku zaujimave a zabavne vystavane univerza  po case uplne stratia sudnost, vyseru sa na akekolvek vnutorne zakonitosti a navaznosti svojho sveta a ich aspon zakladnu logiku a aku-taku uveritelnost toho co sa v nich deje. To co tu akoze predvadza zaporak je neuveritelne i v tak neuveritelnom (a v prvom filme aj zabavnom) svete v akom spidey zije. Od odhalenia projekcii som takmer uplne stratil zaujem o cokolvek co sa dialo pretoze to bolo cele neskutocne neuveritelné a smiesne. Zrazu uz nic nedavalo ziadny zmysel. Navyse to strasne odosobnilo Mysteria a predstavilo technologiu bez dostatocneho pozadia k jej uveritelnosti. S tak dokonalymi projekciami, ktore navyse dokazu znicit Benatky a potom zatakovat Londín, a satelity s dronami wohoo, ktore nik nikdy nevidel, nevedel ze tam su, zdroje na toto vsetko kde beru ludia a to nik nekontroloval Starkove technologie po smrti, okuliare ktore su lepsie jak pomaly schopnosti komplet Avengers teamu .... ehh... co este nevymyslite, nech sa zasmejem? Uz je to cele tak fantasticke ze sa to pomaly paroduje. Napady mozno i dobre ale tak neuveritelne podane a predstavene. Zaverecna digiakcia ma aspon trochu zaujala svojou dynamikou ale proste som to nemohol brat vazne ani v ramci marvel univerza. Cely napad projekcii je stvarneny smiesne a absolutne  robiac aj z hrdinov debilov a ludi bez zakladnych zmyslovych organov.
723525
Je mi uplne jasne ze je to komixarna, viem na aky druh filmu sa pozeram a mal by som sa bavit bez vela rozmyslania. Bohuzial, ako je dnes v mode, vcelku zaujimave a zabavne vystavane univerza  po case uplne stratia sudnost, vyseru sa na akekolvek vnutorne zakonitosti a navaznosti svojho sveta a ich aspon zakladnu logiku a aku-taku uveritelnost toho co sa v nich deje. To co tu akoze predvadza zaporak je neuveritelne i v tak neuveritelnom (a v prvom filme aj zabavnom) svete v akom spidey zije. [spoiler]Od odhalenia projekcii som takmer uplne stratil zaujem o cokolvek co sa dialo pretoze to bolo cele neskutocne neuveritelné a smiesne. Zrazu uz nic nedavalo ziadny zmysel. Navyse to strasne odosobnilo Mysteria a predstavilo technologiu bez dostatocneho pozadia k jej uveritelnosti. S tak dokonalymi projekciami, ktore navyse dokazu znicit Benatky a potom zatakovat Londín, a satelity s dronami wohoo, ktore nik nikdy nevidel, nevedel ze tam su, zdroje na toto vsetko kde beru ludia a to nik nekontroloval Starkove technologie po smrti, okuliare ktore su lepsie jak pomaly schopnosti komplet Avengers teamu .... ehh... co este nevymyslite, nech sa zasmejem? Uz je to cele tak fantasticke ze sa to pomaly paroduje. Napady mozno i dobre ale tak neuveritelne podane a predstavene. Zaverecna digiakcia ma aspon trochu zaujala svojou dynamikou ale proste som to nemohol brat vazne ani v ramci marvel univerza. Cely napad projekcii je stvarneny smiesne a absolutne  robiac aj z hrdinov debilov a ludi bez zakladnych zmyslovych organov.[/spoiler]
Omg, no.
2 -5
Viděno včera. Těch 7/10 je akorát.

Jen k Mysterio a jedné scéně
V Praze, když Spiderman sedi na kraji střechy a Mysterio vylétne zespodu k okraji a pak se posadí vedle Spidermana. Co vím, tak veškeré jeho létání byla projekce a on byl někde na zemi. Tak mi nejde do hlavy, jak by tohle přesvědčivě provedl. Je to sice drobnost, ale totálně mi to kazí tu jeho aur trikového specialisty.
723463
Viděno včera. Těch 7/10 je akorát. Jen k Mysterio a jedné scéně [spoiler]V Praze, když Spiderman sedi na kraji střechy a Mysterio vylétne zespodu k okraji a pak se posadí vedle Spidermana. Co vím, tak veškeré jeho létání byla projekce a on byl někde na zemi. Tak mi nejde do hlavy, jak by tohle přesvědčivě provedl. Je to sice drobnost, ale totálně mi to kazí tu jeho aur trikového specialisty.[/spoiler]
4 0
reagují: Izanagi

7/10

Docela slusne natocena marvelovka se zaporakem, u ktereho musi clovek vypnout mozek, aby fungoval. Od predani bryli je to straslive mimo misu a mimo zakony marvelovek. Najednou nefunguje Spideyho smysl, na predchozi akce se museli projekce peclive pripravovat, najednou fungujou uplne jinak atd. Ale Holland i Zendaya jsou castingove vyhry a hlavne diky nim davam tohle hodnoceni. A diky odkazum na udalosti po Endgame.

Alita je o dve tridy lepsi a stale zustava letosnim topem a i Dark Phoenix je o tridu jinde. Koneckoncu se musim priznat, ze po dalsim shlednuti Endgame me zacali straslive srat ty nelogicnosti ve vyuziti schopnosti charakteru a Edgame uz taky radim az za Dark Phoenix, kde nic podobneho nebylo a vsechno fungovalo paradne. Veci jako ENDGAME spoilery Antman nezmensi dodavku a nedostane ji z centra boje a od Thanose, Thanos dostane zasah, zvedne se a jeste stihne dodavku znicit pred letici Marvel, po nadhernem Avengers assemble vyrazi vsichni do boje a nad bezicimi hrdiny leti stejnou rychlosti hrdinove v superoblecich atd. Tohle v Infinity war nebylo a Endgame to pri dalsich shlednutich straslive srazi dolu.

Nekteri lide nazvali Dark Phoenix zbytecnym filmem, jenze tam se uzavira cela jedna kapitola bez nelogicnosti, bez plochych mist a skvelou posledni pulhodinou. Nic podobneho ve Spidermanovi nenajdete.
723404
Docela slusne natocena marvelovka se zaporakem, u ktereho musi clovek vypnout mozek, aby fungoval. [spoiler]Od predani bryli je to straslive mimo misu a mimo zakony marvelovek. Najednou nefunguje Spideyho smysl, na predchozi akce se museli projekce peclive pripravovat, najednou fungujou uplne jinak atd.[/spoiler] Ale Holland i Zendaya jsou castingove vyhry a hlavne diky nim davam tohle hodnoceni. A diky odkazum na udalosti po Endgame. Alita je o dve tridy lepsi a stale zustava letosnim topem a i Dark Phoenix je o tridu jinde. Koneckoncu se musim priznat, ze po dalsim shlednuti Endgame me zacali straslive srat ty nelogicnosti ve vyuziti schopnosti charakteru a Edgame uz taky radim az za Dark Phoenix, kde nic podobneho nebylo a vsechno fungovalo paradne. Veci jako [i]ENDGAME spoilery[/i] [spoiler]Antman nezmensi dodavku a nedostane ji z centra boje a od Thanose, Thanos dostane zasah, zvedne se a jeste stihne dodavku znicit pred letici Marvel, po nadhernem Avengers assemble vyrazi vsichni do boje a nad bezicimi hrdiny leti stejnou rychlosti hrdinove v superoblecich atd. [/spoiler]Tohle v Infinity war nebylo a Endgame to pri dalsich shlednutich straslive srazi dolu. Nekteri lide nazvali Dark Phoenix zbytecnym filmem, jenze tam se uzavira cela jedna kapitola bez nelogicnosti, bez plochych mist a skvelou posledni pulhodinou. Nic podobneho ve Spidermanovi nenajdete.
7/10
2 -6
reaguje na: pepo
Ano:+
723393
Ano*:+*
723387
3 -4
reaguje na: pepo
Ne :+
723390
Ne *:+*
723387
3 -1
Povodna batmanovska seria8)
723387
Povodna batmanovska seria*8)*
5 -3
reagují: Gorecki, connor
reaguje na: Mr.FREAKE
Ano :+
723385
Ano *:+*
723382
3 0
reaguje na: AndyKaufman
Nolanovy trilógia:D:D
723382
Nolanovy trilógia*:D**:D*
723372
3 0
reagují: AndyKaufman
btw má nějaká komiksová série takhle dobře obsazované záporáky?
Keaton, Gylenhaal a dá se říct že i Tom Hardy.

Ne že by MCU nemělo kvalitní záporácké herce, ale na to, že je to defacto young adult komiksárna, tak tohle jsou áčkoví oscaroví herci všechno.
723372
btw má nějaká komiksová série takhle dobře obsazované záporáky?  Keaton, Gylenhaal a dá se říct že i Tom Hardy.  Ne že by MCU nemělo kvalitní záporácké herce, ale na to, že je to defacto young adult komiksárna, tak tohle jsou áčkoví oscaroví herci všechno.
0 0
reagují: Mr.FREAKE
© copyright 2000 - 2019.