Diskuze k článku John Wick 3: Recenze

7,5/10

v podstate suhlasim s recenziou do bodky az na to, ze ma to tak neodpalilo..ale stale top zabava s dokonalymi akcnymi scenami, zaujimavym svetom z kt mam pocit, ze kazdy vo svete je najomny vrah :D
Morpheus je top!!
719207
v podstate suhlasim s recenziou do bodky az na to, ze ma to tak neodpalilo..ale stale top zabava s dokonalymi akcnymi scenami, zaujimavym svetom z kt mam pocit, ze kazdy vo svete je najomny vrah :D Morpheus je top!!
7,5/10
0 0
Já v podstatě podepisuji vše co se tu chválí, moc mne jako fandu akčního béčka potěšil Dacascos. Celkově prakticky všechny vedlejší postavy lahůdkově zahrané.

Co jde totálně mimo mne je postava arbitra, ta herečka je totálně nezajímavá a prkená. Už je to kolikáté dílo kam jí cpou jako genderově neutrální figuru, což je samo o sobě případ pro Chocholouška.

Jak moc super mohla být v její roli třeba Helen Mirren nebo někdo s charismatem a hereckými schopnostmi.
718788
Já v podstatě podepisuji vše co se tu chválí, moc mne jako fandu akčního béčka potěšil Dacascos. Celkově prakticky všechny vedlejší postavy lahůdkově zahrané.  Co jde totálně mimo mne je postava arbitra, ta herečka je totálně nezajímavá a prkená. Už je to kolikáté dílo kam jí cpou jako genderově neutrální figuru, což je samo o sobě případ pro Chocholouška.  Jak moc super mohla být v její roli třeba Helen Mirren nebo někdo s charismatem a hereckými schopnostmi.
1 0

7/10

Lahůdkové akční scény. Obrovská spousta nápadů v bitkách a přestřelkách. Luxusní využití prostředí v boji (které je voleno tak, aby se dalo cool využít). Všechno je krásné přehledné. Humor, který není na sílu a k filmu dost sedne. Využití psů v boji! A nejvíc cool člověk na na planetě zemi Keanu Reeves!:+:+:+
Na 10/10 to má ale několik vad, které mi dost vadili. Stopáž. Fakt by se dalo krátit, alespoň o 15-20 minut. Třeba akční scéna s Halle Berry nebo samotné finále (část finále). Budování mytologie mi nevadilo, ale klidně bych se bez toho obešel. Vedlejší postavy mě vůbec nebavili. Nezajímaly mě a až na Dacascose byli dost nevyužité. Hlavně Ian McShane. :(
Největší výtku házím do spoileru: Vzhledem k finální scéně byl vlastně celý film úplně zbytečný. Děj se nikam neposunul.Umřelo sice desítky pěšáků, ale hlavní postavy univerza zůstávají na svých pozicích. V podstatě se situace vrátila na začátek tohoto dílu. A hlavně se bojím zbytečného natahování u čtverky. Ten pocit, že jsme vlastně v kině viděl jen příbehovou vatu, mě štve nejvíc.
718780
Lahůdkové akční scény. Obrovská spousta nápadů v bitkách a přestřelkách. Luxusní využití prostředí v boji (které je voleno tak, aby se dalo cool využít). Všechno je krásné přehledné. Humor, který není na sílu a k filmu dost sedne. Využití psů v boji! A nejvíc cool člověk na na planetě zemi Keanu Reeves!*:+**:+**:+* Na 10/10 to má ale několik vad, které mi dost vadili. Stopáž. Fakt by se dalo krátit, alespoň o 15-20 minut. Třeba akční scéna s Halle Berry nebo samotné finále (část finále). Budování mytologie mi nevadilo, ale klidně bych se bez toho obešel. Vedlejší postavy mě vůbec nebavili. Nezajímaly mě a až na Dacascose byli dost nevyužité. Hlavně Ian McShane. *:(* Největší výtku házím do spoileru: [spoiler]Vzhledem k finální scéně byl vlastně celý film úplně zbytečný. Děj se nikam neposunul.Umřelo sice desítky pěšáků, ale hlavní postavy univerza zůstávají na svých pozicích. V podstatě se situace vrátila na začátek tohoto dílu. A hlavně se bojím zbytečného natahování u čtverky. Ten pocit, že jsme vlastně v kině viděl jen příbehovou vatu, mě štve nejvíc.[/spoiler]
7/10
3 0
A je to lahoda.
Tak kouzelné spojení nekompromisní a dost brutální akce s hromadou humoru a nadsázky jsem už dlouho neviděl. Velmi cynické, a velmi velmi zábavné. Ty přes dvě hodiny utečou jak voda, a klidně bych si dal hned nášup.

Čeho by mohlo být i míň, je opět komplikování lore - už to není tak otravné jako ve dvojce, ale i tak by přímočařejší děj a prostředí filmu jen prospělo. Zajímavější než děj hlavní pak tedy trochu jsou ty vedlejší minipříběhy různých postav, speciálně plešatý Mark Dacascos si scénou na gauči pro sebe ukradl půlku filmu, a gentlemanský souboj s jeho Indonéskými nohsledy tomu zdatně sekunduje. Ale pak taky muzeum zbraní, taky honičky s motorkami, a marocká Essauira (kterou tu vydávají za Cassablancu), a hotel, a taky... ehm, no každá druhá scéna :)

Menší výtka k akci je že se prvky v ní občas až moc opakují, kratší a koncentrovanější scény by byly ku prospěchu věci.

Větší výtka k akci - a věc která vypovídá o tom že Stahelski s Leitchem prostě jsou v prvé řadě kaskadéři a jako režiséři přecejen pořád koukají na tu Asii trochu z dálky - je že kamera je tu zoufale statická. A to "zoufale" ve smyslu "chybějící třešnička na špičkovém dortu". Je super že nestříhají, aby ukázali tu vymazlenou a pracně nacvičenou choreografii, ale ani ji nepodpoří fluidnějším pohybem kamery která by přidala na dynamice boje, ani nějakými hrátkami s vnímáním záběru, přechod na detail, či slow-mo, které by to celé posunulo na ještě vyšší level. Snad příště.
hodně silných 8/10 a instantně jeden z nejoblíbenějších filmů roku
718769
A je to lahoda.  Tak kouzelné spojení nekompromisní a dost brutální akce s hromadou humoru a nadsázky jsem už dlouho neviděl. Velmi cynické, a velmi velmi zábavné. Ty přes dvě hodiny utečou jak voda, a klidně bych si dal hned nášup. Čeho by mohlo být i míň, je opět komplikování lore - už to není tak otravné jako ve dvojce, ale i tak by přímočařejší děj a prostředí filmu jen prospělo. Zajímavější než děj hlavní pak tedy trochu jsou ty vedlejší minipříběhy různých postav, speciálně plešatý Mark Dacascos si scénou na gauči pro sebe ukradl půlku filmu, a gentlemanský souboj s jeho Indonéskými nohsledy tomu zdatně sekunduje. Ale pak taky muzeum zbraní, taky honičky s motorkami, a marocká Essauira (kterou tu vydávají za Cassablancu), a hotel, a taky... ehm, no každá druhá scéna :) Menší výtka k akci je že se prvky v ní občas až moc opakují, kratší a koncentrovanější scény by byly ku prospěchu věci. Větší výtka k akci - a věc která vypovídá o tom že Stahelski s Leitchem prostě jsou v prvé řadě kaskadéři a jako režiséři přecejen pořád koukají na tu Asii trochu z dálky - je že kamera je tu zoufale statická. A to "zoufale" ve smyslu "chybějící třešnička na špičkovém dortu". Je super že nestříhají, aby ukázali tu vymazlenou a pracně nacvičenou choreografii, ale ani ji nepodpoří fluidnějším pohybem kamery která by přidala na dynamice boje, ani nějakými hrátkami s vnímáním záběru, přechod na detail, či slow-mo, které by to celé posunulo na ještě vyšší level. Snad příště. hodně silných 8/10 a instantně jeden z nejoblíbenějších filmů roku
0 0
reaguje na: AndyKaufman
Měl jsi jít až v noci jako já - po půl jedenácté ve Slováči, a kino jsme mělo poloprázdné a byl klid.
718768
718760
0 0
Film byl super, ale po dnešní levné neděli bych si přál aby lístky do kina staly tak 2 tisíce. Tolik zvěře jsem v kině ještě nezažil a to chodim často na animaky pomalu dopoledne.
718760
5 0
reagují: HAL

9/10

Tak absolvováno o levné neděli a fakt pecka. Pro mě překvapení, jelikož dvojka mě tolik nechytla..:):+
718759
Tak absolvováno o levné neděli a fakt pecka. Pro mě překvapení, jelikož dvojka mě tolik nechytla..*:)**:+*
9/10
0 0
reaguje na: hroubek
Nejsi, taky jsem si to myslel.
718717
Nejsi, taky jsem si to myslel.
718695
0 0
Měl jsem hodně velké očekávání, a film je skoro všechny splnil. Tempo filmu je opravdu zběsilé, a to co film předvede v úvodní půl hodině je neskutečné. Ta akce je skvělá(knihovna, obchod se zbraněmi, stáje), zábavná a hlavně to krásně graduje s koncem dvojky. S příchodem do Maroka se tempo malinko rozmělní a ta akční scéna která pak přijde mě bavila, ale byla zbytečně dlouhá. Pak přijde scenáristický kolotoč a velkolepé půlhodinové finále, jenž je dost efektivní a překvapující(souboje, zbraně). Trošku mě nebavil ten "world building", kterého tam na mě bylo trochu moc. Hodně frakcí co se navzájem respektují, podporují, slouží a pak se podráží, a do toho tam chodí jedna ženská a vydá rozkazy a všichni poslouchají a nikoho nenapadne jí zabít nebo unést či, tak něco. To jsou takové maličkosti, které mě ten zážitek z kina trochu kazili. Dvojka mě bavila více, jednička je taková ucelenější, a trojka je nejpropracovanější co se týče světa. Zatím mezi 8-8,5/10.

PS: Jsem jediný, kdo si myslel, že tohle je zakončení trilogie??
718695
Měl jsem hodně velké očekávání, a film je skoro všechny splnil. Tempo filmu je opravdu zběsilé, a to co film předvede v úvodní půl hodině je neskutečné. Ta akce je skvělá(knihovna, obchod se zbraněmi, stáje), zábavná a hlavně to krásně graduje s koncem dvojky. S příchodem do Maroka se tempo malinko rozmělní a ta akční scéna která pak přijde mě bavila, ale byla zbytečně dlouhá. Pak přijde scenáristický kolotoč a velkolepé půlhodinové finále, jenž je dost efektivní a překvapující(souboje, zbraně). Trošku mě nebavil ten "world building", kterého tam na mě bylo trochu moc. Hodně frakcí co se navzájem respektují, podporují, slouží a pak se podráží, a do toho tam chodí jedna ženská a vydá rozkazy a všichni poslouchají a nikoho nenapadne jí zabít nebo unést či, tak něco. To jsou takové maličkosti, které mě ten zážitek z kina trochu kazili. Dvojka mě bavila více, jednička je taková ucelenější, a trojka je nejpropracovanější co se týče světa. Zatím mezi 8-8,5/10. PS: Jsem jediný, kdo si myslel, že tohle je zakončení trilogie??
0 0
reagují: pavelrehor
Já už jsem asi nemocnej, ale předem se bojím, že úspěch přinese mraky divných pokračování a spinoffů, o seriálu vím...
718668
1 -1
reaguje na: Cowboy
Tak Wick si může připsat další obdivuhodný zářez. Podařilo se mu sejmout Avengers!
718665
718662
1 0

Box office

Tak tady se budou dít velké věci neb páteční otvírák je 22,7 mega! Openingový víkend dvojky byl 30 mega a trojka půjde nad 50, tak to je ranec!
718662
Box office
2 0
reagují: Joker_George
Vyšší rozpočet uškodil Wickovi. Nič viac, nič menej.
718634
0 -1

7/10

Akce super, rozmanitější a nápaditější jak ve dvojce, Halle Berry by měla dostat minimálně spin-off a zbytek vedlejších postav v čele s McShanem opět super, ale ty vole, co to jako mělo být na konci?

Takovýhle plácání se v kruhu (btw. finální bitka už mě taky úplně neoslňovala) mi přijde teda dost zbytečný, hlavně teda když mu znovu přistrčí motiv pomsty. Velký WTF a lehce zkaženej dojem, no.

Kvůli tomu mám dvojku furt na prvním místě (9/10), tohle a jedničku bych dal vedle sebe.
718630
Akce super, rozmanitější a nápaditější jak ve dvojce, Halle Berry by měla dostat minimálně spin-off a zbytek vedlejších postav v čele s McShanem opět super, ale ty vole, co to jako mělo být na konci? [spoiler]Takovýhle plácání se v kruhu (btw. finální bitka už mě taky úplně neoslňovala) mi přijde teda dost zbytečný, hlavně teda když mu znovu přistrčí motiv pomsty. Velký WTF a lehce zkaženej dojem, no. [/spoiler]Kvůli tomu mám dvojku furt na prvním místě (9/10), tohle a jedničku bych dal vedle sebe.
7/10
2 -3
reaguje na: Shadak
Ano, je tam vynikající pasáž s psími mazlíčky :D, ale víc už se nech překvapit ;)
718500
[spoiler]Ano, je tam vynikající pasáž s psími mazlíčky *:D*, ale víc už se nech překvapit *;)*[/spoiler]
718242
0 0

6/10

Je to lepsi jak dvojka, world building, ktery me tak stval u predchoziho dilu tu je a v mnohem vetsi mire, ale ma tak nejak smysl a nerusi. Problem u me je, ze jsem se prvni 2/3 nudil. Nema to atmosferu a evidentne meli tvurci dobre pobidky v Maroku tak na to naroubovali neco a pak sup zpet do NY. Posledni tretina ale prepne do meta-Matrix modu, parodie a full-Asia modu a to me bavilo prevelice. Takze jako vzdy to mam jinak nez vetsina publika.
718462
6/10
1 0
reaguje na: Gonzi
Dovolím si jenom odkázat sem 8)
718459
Dovolím si jenom odkázat [url=https://www.moviezone.cz/clanek/21026-tema-bojova-choreografie-pro-treti-tisicileti]sem[/url] *8)*
718441
1 0
reaguje na: Gonzi
To video je mazec! :+
718449
To video je mazec! *:+*
718441
0 0
reaguje na: drive
Kdyby ti bylo 12, tak si na to do kina nezajdeš.
718448
718347
2 0
Recenze super a film ještě lepší. Jinak jsem si teda našel 87eleven action demo link a zjistil jsem, že jedna firma stojí za polovinou akčních scén, které mám vypálené do sítnic.

Každopádně ten film je tak narvaný skvělými akčními momenty, že jsem si celou cestu vybavoval "jo a ještě tohle bylo boží", "jo a taky tohle", což se mi už hodně dlouhou dobu nestalo.
718441
Recenze super a film ještě lepší. Jinak jsem si teda našel 87eleven action demo https://www.youtube.com/watch?v=o5TwzHIqc8M a zjistil jsem, že jedna firma stojí za polovinou akčních scén, které mám vypálené do sítnic. Každopádně ten film je tak narvaný skvělými akčními momenty, že jsem si celou cestu vybavoval "jo a ještě tohle bylo boží", "jo a taky tohle", což se mi už hodně dlouhou dobu nestalo.
5 -1
reagují: imf, Joker_George