Diskuze k článku Avengers: Endgame: Recenze

Tak dnes som bol opäť na A:EG, tentokrát 3D. A film som si užil ešte viac, už som vedel, čo mi minule uniklo, čo si viac všímať. Ešte viac som ten film docenil.
718955
1 0
Když jsem se v pátek dívala na Abramsův Star Trek, uvědomila jsem si, že v něm to cestování časem funguje podobně (možná stejně) jako v Endgame - při setkání obou Spocků nevznikl žádný paradox a dokonce je ve filmu řečeno, že vytvořili alternativní realitu.
718950
0 0

Zklamání

Asi do půlky to ještě šlo, ale čím víc ke konci, tím hůře. Že si vybrali tu nejvíc ohranou možnost s cestováním časem, bych ještě zkousnul.. To okecávání okolo mě ale docela iritovalo. Největší vrchol byla urážka Návratu do budoucnosti, to jako né! I to bych ale zkousnul, kdyby to nakonec vyřešili bez nějakých paradoxů, ale když tam celou dobu řeší, jak se musí všechno v minulosti vrátit do stavu tak, jak to bylo, protože bla bla spousta keců a nakonec zabijou Thanose s celou jeho armádou dřív než vůbec nějaký kámen získá, tak je to jako OK? Přitom ten svět po konci IW byl tak super rozehraný pro spoustu možností a i ten průběh skýtal mnoho zajímavých konců, ale nakonec se to muselo udělat tak , aby zas byla na konci další generická bitka všech proti všem, která měla minimum náboje bitek z IW. Podobný sešup jako byl Ultron po prvních Avengers. Příště prosím méně postav. To jak se to povedlo v IW se stává jednou za 20 let.
Co se týče pozitiv, tak ty 3 hodiny utekly zas celkem rychle a rozlučky dopadli celkem obstojně.
717563
Asi do půlky to ještě šlo, ale čím víc ke konci, tím hůře.[spoiler] Že si vybrali tu nejvíc ohranou možnost s cestováním časem, bych ještě zkousnul.. [/spoiler]To okecávání okolo mě ale docela iritovalo. Největší vrchol byla urážka Návratu do budoucnosti, to jako né! I to bych ale zkousnul, kdyby to nakonec vyřešili bez nějakých paradoxů, ale [spoiler]když tam celou dobu řeší, jak se musí všechno v minulosti vrátit do stavu tak, jak to bylo, protože bla bla spousta keců a nakonec zabijou Thanose s celou jeho armádou dřív než vůbec nějaký kámen získá, tak je to jako OK? [/spoiler]Přitom ten svět po konci IW byl tak super rozehraný pro spoustu možností a i ten průběh skýtal mnoho zajímavých konců, ale nakonec se to muselo udělat tak [spoiler], aby zas byla na konci další generická bitka všech proti všem, která měla minimum náboje bitek z IW. [/spoiler]Podobný sešup jako byl Ultron po prvních Avengers. Příště prosím méně postav. To jak se to povedlo v IW se stává jednou za 20 let. Co se týče pozitiv, tak ty 3 hodiny utekly zas celkem rychle a rozlučky dopadli celkem obstojně.
Zklamání
2 -1
sushi 232 napsal:

K tomu Thanosovi
point taken a skutečně, Thanos se posunul dál. A mohli bychom diskutovat nad tím, co, jak a proč, ale to by bylo na dlouho. Snad jen dodám k tomu IW řešení, že on to IMHO jako jeden z Eternalů (slash Deviantů), tedy nesmrtelných a nestárnoucích bytostí myslel nejspíš pravidelně, protože to vysvětloval jako "život potřebuje regulaci"...a tím zploštěním mám na mysli hlavně to, že na začátku zničil ty kameny a tím degradoval svoji původní motivaci na, jak správně poukazuješ, jen zakomplexovanou/traumatizovanou osobnost. Což ještě dále ve filmu potvrdil.
Nicméně, všechny tyhle "twisty" Thanose přišly až v Endgame, proto to vnímám jako to zploštění charakteru. 8)
EDIT: Karle soráč, všiml jsem si tvé připomínky pozdě :D

OzyTheKing mu na to napsal:

Podívej se znovu na IW. Nic opakovat nechtěl. Mluvilo se tam jen o jednom použití. On doufal v to, že se lidi/civilizace ve vesmíru vzpamatují. V Endgame řekl něco ve stylu:teď už to vidím,lidi nedokážou zapomenout a místo toho aby se zdokonalovali nesou si utrpení z minulosti.
Navíc to co píšeš ani být nemohlo, protože se IW i Endgame psalo současně, kdyby ti náhodou nestačilo, že v tom filmu mluvil Thanos jen o jednom použití. Ale je jasný, že člověk, kterej ani neví co se dělo v 1. hodině filmu + ani nedokáže pochopit jednoduchou premisu Avatara, tak tohle nepochopí.

PS: furt čekám na odpověď ohledně Avatara v té diskuzi kde jsme to tak krásně řešili, zrovna když jsem byli tak dakeko a já ti podal neprůstřelné argumenty, tak si zdrhl.
717510
[i]sushi 232 napsal:[/i] [b]K tomu Thanosovi[/b] point taken a skutečně, Thanos se posunul dál. A mohli bychom diskutovat nad tím, co, jak a proč, ale to by bylo na dlouho. Snad jen dodám k tomu IW řešení, že on to IMHO jako jeden z Eternalů (slash Deviantů), tedy nesmrtelných a nestárnoucích bytostí myslel nejspíš pravidelně, protože to vysvětloval jako "život potřebuje regulaci"...a tím zploštěním mám na mysli hlavně to, že na začátku [spoiler]zničil ty kameny[/spoiler] a tím degradoval svoji původní motivaci na, jak správně poukazuješ, jen zakomplexovanou/traumatizovanou osobnost. Což ještě dále ve filmu potvrdil. Nicméně, všechny tyhle "twisty" Thanose přišly až v Endgame, proto to vnímám jako to zploštění charakteru. *8)* EDIT: Karle soráč, všiml jsem si tvé připomínky pozdě *:D* [i]OzyTheKing mu na to napsal:[/i] Podívej se znovu na IW. Nic opakovat nechtěl. Mluvilo se tam jen o jednom použití. On doufal v to, že se lidi/civilizace ve vesmíru vzpamatují. V Endgame řekl něco ve stylu:[spoiler]teď už to vidím,lidi nedokážou zapomenout a místo toho aby se zdokonalovali nesou si utrpení z minulosti.[/spoiler] Navíc to co píšeš ani být nemohlo, protože se IW i Endgame psalo současně, kdyby ti náhodou nestačilo, že v tom filmu mluvil Thanos jen o jednom použití. Ale je jasný, že člověk, kterej ani neví co se dělo v 1. hodině filmu + ani nedokáže pochopit jednoduchou premisu Avatara, tak tohle nepochopí. PS: furt čekám na odpověď ohledně Avatara v té diskuzi kde jsme to tak krásně řešili, zrovna když jsem byli tak dakeko a já ti podal neprůstřelné argumenty, tak si zdrhl.
1 -1
Ve Far Far from Home bude vysvětlené co dělali lidé během 5 let a poté co se náhle vrátili jejich blízcí, proč se Peter vrátil do původní třídy. Mimo to ne nevrátí Vulture ani jeho dcera. Zdroj
717310
Ve [b]Far Far from Home[/b] bude vysvětlené co dělali lidé během 5 let a poté co se náhle vrátili jejich blízcí, proč se [b]Peter [/b]vrátil do původní třídy. Mimo to ne nevrátí [b]Vulture [/b]ani jeho dcera. [url=https://www.fandimefilmu.cz/clanek/17970-spider-man-far-from-home-jedna-klicova-postava-se-nakonec-nevrati]Zdroj[/url]
0 0
10/10?   :D:DTak kdyz je ti 15 a tvuj dosavadni nejvetsi filmovy zazitek je Rychle a Zbesile... Ta silena osudovost tyhle omalovanky je proste smesna. Kdyby to bylo jako treti Thor tak nereknu popel, ale jedina postava, o kterou jsem se za cely film trosku bal, byl Iron man, a to jen proto, ze ho RDj. hraje fakt dobre. A vysvetli mi nekdo, jaktoze Antman za pet let v Quantum realm zestarl jen o 5 hodin, kdezto ta mama Wasp za 30 let zestarla o 30 let? A co tam jedli? :D
717278
10/10?   *:D**:D*Tak kdyz je ti 15 a tvuj dosavadni nejvetsi filmovy zazitek je Rychle a Zbesile... Ta silena osudovost tyhle omalovanky je proste smesna. Kdyby to bylo jako treti Thor tak nereknu popel, ale jedina postava, o kterou jsem se za cely film trosku bal, byl Iron man, a to jen proto, ze ho RDj. hraje fakt dobre. A vysvetli mi nekdo, jaktoze Antman za pet let v Quantum realm zestarl jen o 5 hodin, kdezto ta mama Wasp za 30 let zestarla o 30 let? A co tam jedli? *:D*
6 -7
Thanos' weapon ultimately cuts Cap's Vibranium shield to pieces - a feat that many assumed was impossible. Black Panther taught us that Vibranium (an element that crashed to Earth from the cosmos) is the most powerful metal around; however, while speaking to director Joe Russo, there were some serious doubts cast on Vibranium's rank as the "most powerful metal" in the MCU:
"Clearly Thanos is a thousand-year-old character who has fought everyone in the universe and is the greatest: He's the Genghis Khan of the universe, so he would have the greatest weapon. He knows of Eitri, he's been to Eitri to have his glove created. Did he have them create his blade as well? Potentially. But it's interesting that it could destroy the shield."

Já se přikláním k variantě č. 2
717269
Thanos' weapon ultimately cuts Cap's Vibranium shield to pieces - a feat that many assumed was impossible. [i]Black Panther [/i]taught us that Vibranium (an element that crashed to Earth from the cosmos) is the most powerful metal around; however, while speaking to director Joe Russo, there were some serious doubts cast on Vibranium's rank as the "most powerful metal" in the MCU: "Clearly Thanos is a thousand-year-old character who has fought everyone in the universe and is the greatest: He's the Genghis Khan of the universe, so he would have the greatest weapon. He knows of Eitri, he's been to Eitri to have his glove created. Did he have them create his blade as well? Potentially. But it's interesting that it could destroy the shield." Já se přikláním k [url=https://i.imgur.com/86SCAUm.jpg]variantě č. 2[/url]
0 0
Já to beru tak, že ty vysoký hodnocení patří spíš celé sérii Marvel světa, tam ty vyšší hodnoty asi patří.
Mě bavil víc IW, u Endgame mi to přišlo o něco slabší, i když ty 3 hodiny docela utekly.
Osobně mi přijde úsměvné dát 10/10 popcornu , povyšovanému na něco víc než prachsprostou zábavu. Alespoň pro mě je celý Marvel hlavně o zábavě, kde se příliš nezaobírám složitostí děje, nelogičností a podobně. Prostě jít do kina a vypnout, pobavit se.
A je to jen můj problém, že například filmy jako Zodiac nebo Interstellar pro mě budou vždy na mnohem vyšším levelu než Marvel.
717215
Já to beru tak, že ty vysoký hodnocení patří spíš celé sérii Marvel světa, tam ty vyšší hodnoty asi patří.  Mě bavil víc IW, u Endgame mi to přišlo o něco slabší, i když ty 3 hodiny docela utekly. Osobně mi přijde úsměvné dát 10/10 popcornu , povyšovanému na něco víc než prachsprostou zábavu. Alespoň pro mě je celý Marvel hlavně o zábavě, kde se příliš nezaobírám složitostí děje, nelogičností a podobně. Prostě jít do kina a vypnout, pobavit se. A je to jen můj problém, že například filmy jako Zodiac nebo Interstellar pro mě budou vždy na mnohem vyšším levelu než Marvel.
4 -3
reaguje na: BlackAdder
Souhlas. Viděl jsem dneska a na víc než 5/10 to není. IW bylo jinde. Tohle je jak dražší Twilight.:D
717207
Souhlas. Viděl jsem dneska a na víc než 5/10 to není. IW bylo jinde. Tohle je jak dražší Twilight.*:D*
717206
4 -9
Tenhle film strašně rychle zastará. Přirovnal bych to k Warcraftu, z kina jsem odcházel celkem spokojenej, ale jak šel čas, postupně jsem svý hodnocení stále snižoval. Tady u toho kousku už se prostě nedokážu dívat skrz růžový brejle. Ruku na srdce, první hodina filmu bude napodruhý k nepřežití dlouhá a nudná, zbyde akorát ta krátká bitka, a pak zase další nášup patetických keců.
717206
4 -7
reagují: Hartigan911111
reaguje na: Filous
To, že Fury nezavolal Carol v prvních Avengers, si můžeme domyslet. Chtěl vědět, jestli na to hrdinové mají a jestli se mu skutečně podařilo najít náhradu. Navíc si můžeme domyslet, že by ji zavolal, kdyby hrdinové selhali a útok neodvrátili. V A:AoU mi její zavolání dává větší smysl, tam byl svět blíže ke zkáze. Na druhou stranu se můžeme ptát, jestli by to kapitánka stihla, přece jen to bylo pár dní robota. A v IW neměl Fury čas zareagovat. Black Order celosvětovou hrozbou nebyl a následná bitva ve Wakandě byla rychlá a Fury nevěděl, co se přesně děje. Však byl překvapen, když se dozvěděl o té energetické stopě, až poté se rozhodl konečně Danvers zavolat.
Ano, není to nejlepší obhajoba všech dob a člověk musí zapojit fantazii, aby si dal dvě a dvě dohromady, ale Marvel na tomhle pro mě nestojí, takže mu to nevyčítám. Viz první odstavec Robura.
717125
To, že Fury nezavolal Carol v prvních Avengers, si můžeme domyslet. Chtěl vědět, jestli na to hrdinové mají a jestli se mu skutečně podařilo najít náhradu. Navíc si můžeme domyslet, že by ji zavolal, kdyby hrdinové selhali a útok neodvrátili. V A:AoU mi její zavolání dává větší smysl, tam byl svět blíže ke zkáze. Na druhou stranu se můžeme ptát, jestli by to kapitánka stihla, přece jen to bylo pár dní robota. A v IW neměl Fury čas zareagovat. Black Order celosvětovou hrozbou nebyl a následná bitva ve Wakandě byla rychlá a Fury nevěděl, co se přesně děje. Však byl překvapen, když se dozvěděl o té energetické stopě, až poté se rozhodl konečně Danvers zavolat. Ano, není to nejlepší obhajoba všech dob a člověk musí zapojit fantazii, aby si dal dvě a dvě dohromady, ale Marvel na tomhle pro mě nestojí, takže mu to nevyčítám. Viz první odstavec Robura.
717098
4 0
reaguje na: Filous
Uplne stejne se muzes zeptat, proc Malekithovi na Zemi celil jen Thor a ne kompletni Avengers. Tohle je opravdu uz ciste trolleni a me prijde, ze vubec nechapes, jakym zpusobem vznikaji filmy, jak vypada obsazovani jednotlivych filmu herci a o co narocnejsi to je pri vzniku serie vice nez dvaceti filmu, ktere musi zachovavat urcitou kontinuitu.
A uz asi podesate zopakuju moji oblibu filmovych univers: (X-men cca= DC) > Marvel. Jsem hrozne nerad, ze me nekdo oznacuje obhajcem Marvelu, ackoliv jejich filmy povazuju za nejslabsi komiksovou serii z tech uvedenych.
717116
Uplne stejne se muzes zeptat, proc Malekithovi na Zemi celil jen Thor a ne kompletni Avengers. Tohle je opravdu uz ciste trolleni a me prijde, ze vubec nechapes, jakym zpusobem vznikaji filmy, jak vypada obsazovani jednotlivych filmu herci a o co narocnejsi to je pri vzniku serie vice nez dvaceti filmu, ktere musi zachovavat urcitou kontinuitu. A uz asi podesate zopakuju moji oblibu filmovych univers: (X-men cca= DC) > Marvel. Jsem hrozne nerad, ze me nekdo oznacuje obhajcem Marvelu, ackoliv jejich filmy povazuju za nejslabsi komiksovou serii z tech uvedenych.
717098
1 0
reaguje na: Robur
A ještě se te zaptam jako velkeho obhajce Marvelu :) proč Fury,Marvelku nezavolal už dávno ,už třeba při utoku na York,na Ultrona,nebo začatku invaze v IF ? Přeci ten pípak měl celou tu dobu u sebe :) kdyby jí tak trapně nepřestřelili nemuseli by jí pořád někam "uklízet" stranou
717098
716964
1 -1
reagují: Joker_George, Robur
Chápu, že to celé s Tonym je, protože si to scénář žádá. A Stange tím pádem mohl vidět v IF všechny verze závěru s Capem, Thorem, Hulkem atd., kteří to nezvládli.14 000 500 vizí je k*rva hodně.
Gamora zase od začátku bude docela nuda, ale myslím, že v GoG3 už bude normální. Otázkou je jestli s tím počítal původní Gunnův scénář nebo musel přepisovat.
717036
Chápu, že to celé s [spoiler]Tonym [/spoiler]je, protože si to scénář žádá. A Stange tím pádem mohl vidět v[b] IF[/b] všechny verze závěru s [spoiler]Capem, Thorem, Hulkem atd., kteří to nezvládli.14 000 500 vizí je k*rva hodně. [/spoiler][spoiler]Gamora zase od začátku[/spoiler] bude docela nuda, ale myslím, že v [b]GoG3 [/b]už bude normální. Otázkou je jestli s tím počítal původní Gunnův scénář nebo musel přepisovat.
0 0
reaguje na: Robur
oki jasne ,už toho nechám ale prostě po více shlédnutí to bije do očí :) jen na jednu hlavní věc jsem uplně zapoměl,a to proč na začátku IF neposlal Heimdall na zem třeba třeba Lokiho s kamenem nebo někoho jiného už dávno ,ale hlavně přoč tam neposlal ten kámen ,místo Hulka ?:)
717000
oki jasne ,už toho nechám ale prostě po více shlédnutí to bije do očí :) jen na jednu hlavní věc jsem uplně zapoměl,a to proč na začátku IF neposlal Heimdall na zem třeba třeba Lokiho s kamenem nebo někoho jiného už dávno ,ale hlavně přoč tam neposlal ten kámen ,místo Hulka ?*:)*
716964
0 0

Zde je krásně vysvětleno jak se v průbehu celého filmu vyrvořili alterantivní časové line(reality)

link

happy watchin
716973
1 0
reaguje na: Filous
Castecne mas pravdu, z vetsi casti je to ciste hnidopisstvi a z dalsi casti jsi jen nesledoval dej. Jinak by ti treba bylo jasne, co presne delal Thor pri utoku na Wakandu v Infinity War ;)
716964
Castecne mas pravdu, z vetsi casti je to ciste hnidopisstvi a z dalsi casti jsi jen nesledoval dej. Jinak by ti treba bylo jasne, co presne delal Thor pri utoku na Wakandu v Infinity War *;)*
716877
0 0
reagují: Filous, Filous
reaguje na: FallenMaia
Myslím, že oblek měl stejnou funkci jako rukavice a to že vzájemně propojil kameny. Už věděli z prvního lusknutí, co a jak to udělá, tak Tony mohl na to ten oblek připravit.
Jinak, věc která mě osobně dost vadí (možná se ještě časem vysvětlí) je to, že spolu s Gamorou zabili i její vývoj postavy. Strážci 1 a 2 mi teď přijdou z pohledu Gamory naprosto zbytečné, že celá její proměna přijde vniveč.
716951
[spoiler]Myslím, že oblek měl stejnou funkci jako rukavice a to že vzájemně propojil kameny. Už věděli z prvního lusknutí, co a jak to udělá, tak Tony mohl na to ten oblek připravit. Jinak, věc která mě osobně dost vadí (možná se ještě časem vysvětlí) je to, že spolu s Gamorou zabili i její vývoj postavy. Strážci 1 a 2 mi teď přijdou z pohledu Gamory naprosto zbytečné, že celá její proměna přijde vniveč. [/spoiler]
716913
3 0
reaguje na: FallenMaia
Na to poslední odpovím zcela jednoduše...všechny blueprinty k technickým hračičkám, co Tony stvořil jsou uloženy v Jarv...F.R.I.D.A.Y. a jak jsme si mohli všimnout v IW, ty nanočástice jsou schopny se poskládat do strašného kotle různých zařízení, třeba právě Infinity Gauntlet
716950
Na to poslední odpovím zcela jednoduše...všechny blueprinty k technickým hračičkám, co Tony stvořil jsou uloženy v Jarv...F.R.I.D.A.Y. a jak jsme si mohli všimnout v IW, ty nanočástice jsou schopny se poskládat do strašného kotle různých zařízení, třeba právě [spoiler]Infinity Gauntlet[/spoiler]
716913
2 0
reaguje na: Cinefil
Pretože to chcel osud??? Bol práve v správny čas na správnom mieste, tá rukavica ak si všimneš padla len kúsok od neho, následne sa o ňu Thanos bije s Thorom a Capom, jednému dá hlavičku, druhému päsťou a obaja zostanú ležať, priletí Marvelka, Thanos jej pri... Power Stoneom ktorý vytiahne z rukavice:)) najlepšia scénka :+ No a už tam nikto nezostal len Tony, Dr Strange drží kúzlom tú vodu čiže zasiahnuť nemôže a prstom Tonymu ukáže že toto je ten moment. Dr Strange jednoducho videl presne toto, presne túto budúcnosť a jediné možné víťazstvo, asi v iných možnostiach tam nikto zrovna nikdy nebol tak blízko Thanosa a vlastne aj keby tam niekto bol, bolo by mu to prt platné, pretože nikto na sebe nemal nanooblek ako Tony vďaka ktorému tie kamene Thanosovi ukradol priamo z rukavice, kto iný by to takto urobil??? Hulk, Thor alebo Cap by mu tú rukavicu museli ukradnúť celú a to by si Thanos všimol takže by to nevyšlo, Tonymu stačilo zobrať len kamene ;)

Inak teraz ma napadlo ako je možné že Tony vôbec luskol? Veď on nemal rukavicu len ten svoj oblek a ten nemá schopnosti a vlastnosti ako rukavica.
716913
[spoiler]Pretože to chcel osud??? Bol práve v správny čas na správnom mieste, tá rukavica ak si všimneš padla len kúsok od neho, následne sa o ňu Thanos bije s Thorom a Capom, jednému dá hlavičku, druhému päsťou a obaja zostanú ležať, priletí Marvelka, Thanos jej pri... Power Stoneom ktorý vytiahne z rukavice*:))* najlepšia scénka *:+* No a už tam nikto nezostal len Tony, Dr Strange drží kúzlom tú vodu čiže zasiahnuť nemôže a prstom Tonymu ukáže že toto je ten moment. Dr Strange jednoducho videl presne toto, presne túto budúcnosť a jediné možné víťazstvo, asi v iných možnostiach tam nikto zrovna nikdy nebol tak blízko Thanosa a vlastne aj keby tam niekto bol, bolo by mu to prt platné, pretože nikto na sebe nemal nanooblek ako Tony vďaka ktorému tie kamene Thanosovi ukradol priamo z rukavice, kto iný by to takto urobil??? Hulk, Thor alebo Cap by mu tú rukavicu museli ukradnúť celú a to by si Thanos všimol takže by to nevyšlo, Tonymu stačilo zobrať len kamene *;)* Inak teraz ma napadlo ako je možné že Tony vôbec luskol? Veď on nemal rukavicu len ten svoj oblek a ten nemá schopnosti a vlastnosti ako rukavica.[/spoiler]
716883
1 0
reagují: Zeryk, sushi232