Diskuze k článku Captain Marvel: Recenze

16.03.2019 17:41:48

WTF

Já nemůžu uvěřit všem těm relativně spokojeným recenzím...? Marvel filmy mám hrozně, ale tohle byl prostě odpad. Fajn, hlavní hrdinka je sympatická, vizuálně to bylo zpracovaný pěkně, ale co na tom jinak bylo? Akce nuda, souboje nepřehledný, vtipy jsou film od filmu horší a horší, Jude naprosto nevyužitej, zrovna tak mladej L. Jackson měl stokrát větší potenciál a zabití obrovskýho potenciálu skrulů... Naštěstí jsem od toho filmu nic nečekal, což pro mě bylo jediný štěstí, protože na rozdíl od Suicide Squad nebylo to zklamání vůči potenciálu tak velký, ale prostě absolutně zbytečný film... BTW, jestli někdo stejně jako já uvažujete, že na to půjdete jenom proto, abyste měli lore před avengers, tak to není nutný a klidě si to můžete bez jakýhkoliv výčitek odpustit...
710701
WTF
5 -4
16.03.2019 17:18:52
Tak konečně viděno v kině a nakonec docela fajn. Sice i mě přijde, že je fakt hrozně overpower a taky jsem jim moc nežral, jak že to měla být chudinka (porovnejte s jiným Kapitánem), ale jinak to nebylo špatný.  No, ještě že je End Game už za měsíc. 7/10 :+
710699
Tak konečně viděno v kině a nakonec docela fajn. Sice i mě přijde, že je fakt hrozně overpower a taky jsem jim moc nežral, jak že to měla být chudinka (porovnejte s jiným Kapitánem), ale jinak to nebylo špatný.  No, ještě že je End Game už za měsíc. 7/10 *:+*
1 -1
14.03.2019 02:40:09
reaguje na: Gonzi
To je právě ten standardní superhrdinský power-creep který dělá z jakéhokoli děje v dlouhých komiksových sériích (a filmech podle nich) nesmyslný a zbytečný blábol.

V nekonečné telenovele se mu de facto ani nejde vyhnout - vždycky musí přijít něco dalšího co diváky zaujme, a tedy vše posune na vyšší level.

Plus občas je potřeba restart, který ukáže že to co jsme si doposud mysleli není pravda a tak se může jet nanovo (Hydra, Skrullové, Thanos). A nebo to co předvádí DC nebo Spider-Man, prostě se dosavadní vesmír zahodí a vybuduje znovu trochu jinak, aby se mohlo dál rýžovat. Tohle je v těch komiksech normální už desítky let, nemá cenu v tom hledat logiku.
710335
To je právě ten standardní superhrdinský power-creep který dělá z jakéhokoli děje v dlouhých komiksových sériích (a filmech podle nich) nesmyslný a zbytečný blábol.  V nekonečné telenovele se mu de facto ani nejde vyhnout - vždycky musí přijít něco dalšího co diváky zaujme, a tedy vše posune na vyšší level. Plus občas je potřeba restart, který ukáže že to co jsme si doposud mysleli není pravda a tak se může jet nanovo (Hydra, Skrullové, Thanos). A nebo to co předvádí DC nebo Spider-Man, prostě se dosavadní vesmír zahodí a vybuduje znovu trochu jinak, aby se mohlo dál rýžovat. Tohle je v těch komiksech normální už desítky let, nemá cenu v tom hledat logiku.
710114
4 -2
13.03.2019 15:54:01

Imax?

Jaká projekce tomu filmu sluší asi nejvíc? Jestli se vyplatí imax nebo by stačilo 2d s dolby atmos?
710283
Imax?
0 0
12.03.2019 10:13:38
reaguje na: Chermy

Hm

Právě že nebylo, teď museli kvůli tomu udělat totálně přepálenou hrdinku, aby to nějak narovnali, z toho moc nadšený tedy nejsem
710133
Hm
710132
1 -3
12.03.2019 10:09:37
reaguje na: BranMakMorn
no a právě to, že jim ty síly a možnosti ubrali bylo jedině dobře
710132
710124
0 -3
reagují: BranMakMorn
12.03.2019 09:07:09
reaguje na: Gonzi
Gonzi mám tě rád, ale tohle je hodně debilní otázka :D Jak to asi vyřešili v libovolném filmu se Supermanem, Dr. Manhattanem, Hulkem, Thanosem.....;)
710125
Gonzi mám tě rád, ale tohle je hodně debilní otázka *:D* Jak to asi vyřešili v libovolném filmu se Supermanem, Dr. Manhattanem, Hulkem, Thanosem.....*;)*
710114
1 -3
12.03.2019 08:57:53
reaguje na: Chermy

hm

tady je problem upozadeni jiny postav, hulk ma mnohem vetsi silovy/destrukcni potencial nez je prezentovan ve filmech a prave tebou zminovana Scarlet Witch je brana jako jeden z nejsilnejsich superhrdinu, jen tady je to taky takova troska, stejne jako hulk
710124
hm
710121
2 -1
reagují: Chermy
12.03.2019 08:13:41
reaguje na: Gonzi
Já právě komiksy nikdy nečetl, takže nevím. Ale tohle je přesně to co mi vadí... oproti všem ostatním postavám je prakticky nezastavitelná, bez jediné slabosti... Scarlet witch je proti ní břídil... Jako samostaný film to byla fajn zábava, ale do Avengers mi absolutně nezapadá.... také si myslím, že budou vymýšlet (asi už vymysleli :)) různé scénáristické kličky jak ji uklidit... protože už ve svém "originu" se chovala mírně jako spratek ve smyslu... "já nemusím nic - lusknu prstem a všichni se rozprsknou..." ta montáž z dětství jak padala na pusu byla hezká ale k ničemu, když člověk neměl jediný dojem nějakého ohrožení co nabyla své síly.... chovala se jako malí kluci co objeví sklad s rachejtlema... :D
710121
Já právě komiksy nikdy nečetl, takže nevím. Ale tohle je přesně to co mi vadí... oproti všem ostatním postavám je prakticky nezastavitelná, bez jediné slabosti... Scarlet witch je proti ní břídil... Jako samostaný film to byla fajn zábava, ale do Avengers mi absolutně nezapadá.... také si myslím, že budou vymýšlet (asi už vymysleli *:)*) různé scénáristické kličky jak ji uklidit... protože už ve svém "originu" se chovala mírně jako spratek ve smyslu... "já nemusím nic - lusknu prstem a všichni se rozprsknou..." ta montáž z dětství jak padala na pusu byla hezká ale k ničemu, když člověk neměl jediný dojem nějakého ohrožení co nabyla své síly.... chovala se jako malí kluci co objeví sklad s rachejtlema... *:D*
710114
1 -1
reagují: BranMakMorn
12.03.2019 07:31:37

7/10

Včera jsem na tom byl a jsem vlastně spokojený. Z trailerů jsem nebyl úplně nadšený, ale samotný film mě mile překvapil.
Chemie mezi Brie a Jacksonem funguje na jedničku, humor funguje (i když má své rezervy), bitky jsou občas lehce nepřehledné, ale s postupem času se to podle mě zlepšuje.
Příběh není z nejsilnějších, vlastně je to jen dojít do bodu A, dozvědět se informací a jít do bodu B abych se dostal do bodu C, ale postavy které se tam objevují jsou sympatické (hlavně samotná kapitánka), takže pokud na to člověk přistoupí dá se to v pohodě přežít.
Jakožto origin postačující, ale rozhodně se na Captain Marvel v Endgame hned těším mnohem víc.
Zařadil bych to někam na úroveň třetího Thora.
710119
Včera jsem na tom byl a jsem vlastně spokojený. Z trailerů jsem nebyl úplně nadšený, ale samotný film mě mile překvapil.  Chemie mezi Brie a Jacksonem funguje na jedničku, humor funguje (i když má své rezervy), bitky jsou občas lehce nepřehledné, ale s postupem času se to podle mě zlepšuje. Příběh není z nejsilnějších, vlastně je to jen dojít do bodu A, dozvědět se informací a jít do bodu B abych se dostal do bodu C, ale postavy které se tam objevují jsou sympatické (hlavně samotná kapitánka), takže pokud na to člověk přistoupí dá se to v pohodě přežít. Jakožto origin postačující, ale rozhodně se na Captain Marvel v Endgame hned těším mnohem víc.  Zařadil bych to někam na úroveň třetího Thora.
7/10
5 0
12.03.2019 01:55:43
reaguje na: Gonzi

Schopnosti Captain Marvel v komiksech

Tady to pekne popsali: link. Feige potvrdil, ze jeji sila je mimo MCU tabulky zamerne.
710116
Tady to pekne popsali: [url=https://screenrant.com/captain-marvel-super-powers-origin-trivia/]link[/url]. Feige potvrdil, ze jeji sila je mimo MCU tabulky zamerne.
Schopnosti Captain Marvel v komiksech
710114
5 0
12.03.2019 00:49:45
reaguje na: Chermy
Tohle mi celkem leží v hlavě:
Vedle ní je teď Iron Man naprostý lojza - ona si "jen tak letí vzduchem" a přitom proletí bitevní megalodí... Iron Manovi pomalu dělalo problém dostat se do Thanosova létajícího kolečka, ona by si "nevšimla, že tam je" - nevadí mi samotná tato síla, ale nebylo to ničím vyvážené, nijak ji to neunavovalo, nemá krypton, nemusí se dobíjet ze slunce, nemusí se "nasrat", nebo "urputně soustředit"... tak jak to bylo tady představeno to z ní dělá opravdovou bohyni - narozdíl od třeba takového Thora.
Vadí mi to, protože takhle je defacto nezastavitelná, tudíž se budou vymýšlet všemožné scénaristické kličky, které ji budou uměle zastavovat. To je taková i v comicsech?
710114
Tohle mi celkem leží v hlavě: [spoiler]Vedle ní je teď Iron Man naprostý lojza - ona si "jen tak letí vzduchem" a přitom proletí bitevní megalodí... Iron Manovi pomalu dělalo problém dostat se do Thanosova létajícího kolečka, ona by si "nevšimla, že tam je" - nevadí mi samotná tato síla, ale nebylo to ničím vyvážené, nijak ji to neunavovalo, nemá krypton, nemusí se dobíjet ze slunce, nemusí se "nasrat", nebo "urputně soustředit"... tak jak to bylo tady představeno to z ní dělá opravdovou bohyni - narozdíl od třeba takového Thora. [/spoiler]Vadí mi to, protože takhle je defacto nezastavitelná, tudíž se budou vymýšlet všemožné scénaristické kličky, které ji budou uměle zastavovat. To je taková i v comicsech?
709932
2 -1
12.03.2019 00:16:54
reaguje na: connor
Já mám Agents of S.H.I.E.L.D rád celkem dost (na csfd u nich mám 5*) - ale na velké plátno taky nejsou že ;)
710112
Já mám Agents of S.H.I.E.L.D rád celkem dost (na csfd u nich mám 5*) - ale na velké plátno taky nejsou že *;)*
710110
2 -1
11.03.2019 23:41:15
reaguje na: Gonzi
Agenti SHIELDu jsou výborní, takže ne úplně dobré srovnání. 8);)
710110
Agenti SHIELDu jsou výborní, takže ne úplně dobré srovnání. *8)**;)*
710108
3 -6
reagují: Gonzi
11.03.2019 23:24:28

6*

Po odchodu z kina ten film ve mně naprosto nijak nezůstal, neuzrál apod. Nic moc se tam vlastně nestane, nikam to nespěje, akce není nijak zajímavá, děj kolem a kolem ani moc nedává smysl, postavy mám v paži...
S přehledem nejprůměrnější Marvelovka. Mám své výhrady k mnoha jejich filmům, ale všechny něčím vynikají (postavami, světem, stylem...). Tohle stojí vedle Agents of S.H.I.E.L.D., ne vedle Civil War...
V kině jsem se celkem bavil a párkrát zasmál, ale kdybych ten film neviděl, tak o nic nepřijdu - teda, kromě kočky.
710108
Po odchodu z kina ten film ve mně naprosto nijak nezůstal, neuzrál apod. Nic moc se tam vlastně nestane, nikam to nespěje, akce není nijak zajímavá, děj kolem a kolem ani moc nedává smysl, postavy mám v paži... S přehledem nejprůměrnější Marvelovka. Mám své výhrady k mnoha jejich filmům, ale všechny něčím vynikají (postavami, světem, stylem...). Tohle stojí vedle Agents of S.H.I.E.L.D., ne vedle Civil War... V kině jsem se celkem bavil a párkrát zasmál, [b]ale kdybych ten film neviděl, tak o nic nepřijdu[/b] - teda, kromě kočky.
6*
4 -3
reagují: connor
11.03.2019 14:08:51

Kapitánských 4/10

Tak nakonec musím dát Imfovi po letech za pravdu - skutečně existují filmy, které jsou něco mezi análním sexem a kolonoskopií.:D Kapitánka Marvelová je bohužel spíše tou kolonoskopií, protože si ho pacient/divák moc neužije, přestože tam jde dobrovolně. Myslím, že je zábavnější sledovat dvě hodiny chodce na přechodu než to, co nám připravili tvůrci v nové marvelovce. Přemýšlím, jak se mohlo stát, že film působí tak strašně neoriginálně a nevýrazně naprosto ve všech ohledech – nesympatická hlavní postava, trestuhodně nevytěžený Jude Law (proč ten štěk proboha bral?), akce s nulovým nápadem, masky jako z původního Star Treku, děj na úrovni prvního stupně základní školy, nefunkční humor... Nemyslím si, že by se jednalo o absolutní zlo, ale pokud je toto považováno za představitele kvalitního komiksového filmu (a to pouhých 10 let od The Dark Knight!!!), potom je asi načase, abych byl ve svých očekáváních propříště rezervovanější. Naštěstí se blíží Endgame, takže si člověk spraví chuť, ale toto se skutečně nepovedlo.:( Kapitánských 4/10
710054
Tak nakonec musím dát Imfovi po letech za pravdu - skutečně existují filmy, které jsou něco mezi análním sexem a kolonoskopií.*:D* Kapitánka Marvelová je bohužel spíše tou kolonoskopií, protože si ho pacient/divák moc neužije, přestože tam jde dobrovolně. Myslím, že je zábavnější sledovat dvě hodiny chodce na přechodu než to, co nám připravili tvůrci v nové marvelovce. Přemýšlím, jak se mohlo stát, že film působí tak strašně neoriginálně a nevýrazně naprosto ve všech ohledech – nesympatická hlavní postava, trestuhodně nevytěžený Jude Law (proč ten štěk proboha bral?), akce s nulovým nápadem, masky jako z původního Star Treku, děj na úrovni prvního stupně základní školy, nefunkční humor... Nemyslím si, že by se jednalo o absolutní zlo, ale pokud je toto považováno za představitele kvalitního komiksového filmu (a to pouhých 10 let od The Dark Knight!!!), potom je asi načase, abych byl ve svých očekáváních propříště rezervovanější. Naštěstí se blíží Endgame, takže si člověk spraví chuť, ale toto se skutečně nepovedlo.*:(* Kapitánských 4/10
Kapitánských 4/10
6 -8
11.03.2019 07:29:32
reaguje na: Ex-SOLDIER
Napadlo mě to hned jak jsem to viděl. Chyběl jen ten doutník.
710012
709983
1 -1
10.03.2019 19:10:21
reaguje na: analytyk
Jedinej film, kterej kdy otevrel celosvetove za prvni 4 dny za vic jak 400 (konkretne 422,5) a nedal miliardu, byl Batman vs. Superman... A ten lidi tenkrat opravdu hodne nenavideli. Nevim co by se muselo stat, aby miliarda nepadla, ale v trzbach uz se staly divnejsi veci. Faktem je, ze to uz otevrelo vsude, takže o nejaky velky stovky milionu babek za miliardu to rozhodne nepujde. Ale tech 1000 milionu je ted imho jistejch na 95 %
709987
709980
8 -2
10.03.2019 19:08:28
reaguje na: analytyk
Podívej se na WW čísla na BOM. Z jedenácti filmů, které otevřely níže než Cpt. Marvel - mezi 350-400 mil. - nedaly miliardu pouze dva filmy (HP6 a Spider-Man 3). Ze tří filmů, které se pohybují mezi 400-500 mil. nedal miliardu jen BvS a ten měl hrozně velké propady, které nejsou normálně vůbec obvyklé (2.1 násobek OW).
Marvel stačí, aby dala 2.3násobek víkendu. Last Jedi (WW 450 mil.), který byl docela kontroverzní, dal trojnásobek OW. A i otřesná Justice League dala 2.4násobek.
709986
Podívej se na WW čísla na BOM. Z jedenácti filmů, které otevřely níže než Cpt. Marvel - mezi 350-400 mil. - nedaly miliardu pouze dva filmy (HP6 a Spider-Man 3). Ze tří filmů, které se pohybují mezi 400-500 mil. nedal miliardu jen BvS a ten měl hrozně velké propady, které nejsou normálně vůbec obvyklé (2.1 násobek OW).  Marvel stačí, aby dala 2.3násobek víkendu. Last Jedi (WW 450 mil.), který byl docela kontroverzní, dal[b] trojnásobek[/b] OW. A i otřesná Justice League dala 2.4násobek.
709982
2 0
10.03.2019 19:08:20
Tezko rict jestli tohle je film na ktery se bude chodit opakove...celkem pochybuju. Cina je klic k miliarde a vzhledem k tem propadum bych tu miliardu videl 40 na 60 i pres masivni otvirak. Navic to otevrelo uz na vsech vyznamnych trzich. Druhy vikend napovi jestli to padne nebo ne.
709985
1 0
© copyright 2000 - 2019.