Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Emmerich bude ničit ve jménu Warnerů

příspěvky 121 - 140 Napsat příspěvek
Nazdáááár Marku "hobite" Slováku!!! :)) Jak za starejch časů nsa csfd, každej druhej příspěvek plnej "chytrých postřehů" :D Jsma tak s Kakou rádi, že tě zase vidíme. :D
1226
Nazdáááár Marku "hobite" Slováku!!! *:))* Jak za starejch časů nsa csfd, každej druhej příspěvek plnej "chytrých postřehů" *:D* Jsma tak s Kakou rádi, že tě zase vidíme. *:D*
0 0
reagovat
Ahoj Marku, jak je ?
1225
Ahoj Marku, jak je ?
0 0
reagovat
duro: NE ten hobit z MovieZone, to byl někdo, kdo se vydával jaksi, ehm, za mě. Logicky, když dal kocour anebo Cival ip ban, nemohl bych se znovu přihlásit, kdybych to byl já, ne?



imf: Pěkně děkuju.
1224
duro: NE ten hobit z MovieZone, to byl někdo, kdo se vydával jaksi, ehm, za mě. Logicky, když dal kocour anebo Cival ip ban, nemohl bych se znovu přihlásit, kdybych to byl já, ne?

imf: Pěkně děkuju.
0 0
reagovat

imf

Marek S. je slávny Hobit??? Tak to potom nič, nevšímajte si ma, nič som nepovedal... :D
1223
Marek S. je slávny Hobit??? Tak to potom nič, nevšímajte si ma, nič som nepovedal... *:D*
imf
0 0
reagovat
imf: V tom případě doufám, že jsem Agent Smith. ;) Mimochodem, takhle "osvěta" je trapná a nesnažím se hádat, ale diskutovat, v tom je rozdíl - tuhle poznámku na okraj jsem si nemohl odpustit.

duro: Pro mě osobně byly postavy zajímavé do té míry, že jsem se bavil tím, jak byly tyhle klasické a typické hororové monstra uzpůsobeny nové době, navíc je pro mě Van Helsing tím, co pro mnohé King Kong Petera Jacksona - tvůrce si plnil sny a náhodou jsem jeho krevní skupina, který na tom samém vyrůsal, takže ej v tom i nostalghie. V Ostrově je vše v prvém plánu, o druhém či třetím se nedá mluvit, naopak u Van Helsinga, kdy si s tímhle Sommers vyhrál a s vystavěným světem jsem neměl popravdě žádné problémy (kde Tě něco rušilo?) a kýčové záběry beru jako nutné zlo, protože je to neskutečně zábavný trash. :D Jinak Den poté pro mě, zpátky tedy k Emmerichovi, je na nižším stupínku než nadprůměrný áčkový(!) Den nezávislosti - jde tu o příběh a psotavy, i když pitomě napsané, ale triky zde nevítězí - a dobře to odsýpá.
1222
imf: V tom případě doufám, že jsem Agent Smith. *;)* Mimochodem, takhle "osvěta" je trapná a nesnažím se hádat, ale diskutovat, v tom je rozdíl - tuhle poznámku na okraj jsem si nemohl odpustit. duro: Pro mě osobně byly postavy zajímavé do té míry, že jsem se bavil tím, jak byly tyhle klasické a typické hororové monstra uzpůsobeny nové době, navíc je pro mě Van Helsing tím, co pro mnohé King Kong Petera Jacksona - tvůrce si plnil sny a náhodou jsem jeho krevní skupina, který na tom samém vyrůsal, takže ej v tom i nostalghie. V Ostrově je vše v prvém plánu, o druhém či třetím se nedá mluvit, naopak u Van Helsinga, kdy si s tímhle Sommers vyhrál a s vystavěným světem jsem neměl popravdě žádné problémy (kde Tě něco rušilo?) a kýčové záběry beru jako nutné zlo, protože je to neskutečně zábavný trash. *:D* Jinak Den poté pro mě, zpátky tedy k Emmerichovi, je na nižším stupínku než nadprůměrný áčkový(!) Den nezávislosti - jde tu o příběh a psotavy, i když pitomě napsané, ale triky zde nevítězí - a dobře to odsýpá.
0 0
reagovat

Duro

Bratre... my se snad konecne bez vyhrad shodneme... takze jenom radu na cestu... nehadej se s Hobitem, je to stejne zbytecne a nekonecne jako se hadat s Bayem (jsou jako Neo a agent Smith... navzajem se vyvazuji, takze kdybys do toho nevlezl, stekali by na sebe do skonani veku... ;)
1221
Bratre... my se snad konecne bez vyhrad shodneme... takze jenom radu na cestu... nehadej se s Hobitem, je to stejne zbytecne a nekonecne jako se hadat s Bayem (jsou jako Neo a agent Smith... navzajem se vyvazuji, takze kdybys do toho nevlezl, stekali by na sebe do skonani veku... ;)
Duro
0 0
reagovat

Marek S.

Viedol si si v diskusii dobre (hoci debatovať s tu prítomným MB o tom, že Bay je priemerný režisér, na ktorého sa čoskoro zabudne, je podľa mňa celkom zbytočné :-)), kým si nezačal proti Ostrovu stavať toho Van Helsinga :D Ten film zlyháva zhruba v rovnakých bodoch, aké si vyčítal Bayovi - nezaujímavé a hlúpe postavy, nevierohodne vystavaný svet, občas chaotická akcia a hlavne neznesiteľne natiahnutý, preplácaný záver, ktorý navyše ponúka to isté prostredie a tie isté situácie ako iná scéna o hodinu skôr (hrad, upírske mláďatá...), čo by sa akčnej fantasy rozhodne stať nemalo... Múmie zbožňujem, Helsing je prúúúser. Ale táto diskusia nie je o tom. Je o Emmerichovi a o tom, aký ďalší priemerný veľkofilm na nás vypustí, že? Pravdu povediac, Deň nezávislosti bolo osviežujúce béčko (takisto ako Hviezdna brána), ale ďalšie filmy a hlavne Deň po tom - boáááááá!
1214
Viedol si si v diskusii dobre (hoci debatovať s tu prítomným MB o tom, že Bay je priemerný režisér, na ktorého sa čoskoro zabudne, je podľa mňa celkom zbytočné :-)), kým si nezačal proti Ostrovu stavať toho Van Helsinga *:D* Ten film zlyháva zhruba v rovnakých bodoch, aké si vyčítal Bayovi - nezaujímavé a hlúpe postavy, nevierohodne vystavaný svet, občas chaotická akcia a hlavne neznesiteľne natiahnutý, preplácaný záver, ktorý navyše ponúka to isté prostredie a tie isté situácie ako iná scéna o hodinu skôr (hrad, upírske mláďatá...), čo by sa akčnej fantasy rozhodne stať nemalo... Múmie zbožňujem, Helsing je prúúúser. Ale táto diskusia nie je o tom. Je o Emmerichovi a o tom, aký ďalší priemerný veľkofilm na nás vypustí, že? Pravdu povediac, Deň nezávislosti bolo osviežujúce béčko (takisto ako Hviezdna brána), ale ďalšie filmy a hlavne Deň po tom - boáááááá!
Marek S.
0 0
reagovat

MichaelBay

Van Helsing je, floskulovitě Řečeno, film, který dělí lidi na dva tábory - já patřím do toho nadšeného, protože prvních 10 minut ala klasické horory od universalu, narušení statutu hrdiny v další části, postmdoerní variace na bondovské "seriály" a monster-filmy v závěru je úžasnou zábavou, která sice nemá zrovna dobré triky, ale je zajímavé sledovat, jak se doba mění a co je pro ni příznačné. Sommers zvládá tok vyprávění lépe než Bay a umí i točit akční scény, Michael od Mizerů II zapomněl, coje to koherence. A pokračování Matrixu si užije jenom ten, kdo nežije v 80. let a neupřednostňuje Baye a jiné podprůměrné režiséry před něčím, co je víc a navíc i perfektně zvládnuté - poznámka o nefilmovosti ej k smíchu. Wachowští neustále užívají filmového jazyku, na rozdíl od Baye, který skončil u š*kajících krys. Scénář Ostrovu - nevím, proč se Ti něco ta debilního líbilo, postavy - nezajímavé, jako kdybych fandil Kotkovi s Mádlem, aby zasunuli, technologické zpracování - samožerské a o ničem. Máme, díkyobhu, jiné názory... a mám dojem, že jaksi neznáš nic "staršího" než z roku 1990 a už i film "starý" 15 let je pro Tebe moc starý. ;)
1213
Van Helsing je, floskulovitě Řečeno, film, který dělí lidi na dva tábory - já patřím do toho nadšeného, protože prvních 10 minut ala klasické horory od universalu, narušení statutu hrdiny v další části, postmdoerní variace na bondovské "seriály" a monster-filmy v závěru je úžasnou zábavou, která sice nemá zrovna dobré triky, ale je zajímavé sledovat, jak se doba mění a co je pro ni příznačné. Sommers zvládá tok vyprávění lépe než Bay a umí i točit akční scény, Michael od Mizerů II zapomněl, coje to koherence. A pokračování Matrixu si užije jenom ten, kdo nežije v 80. let a neupřednostňuje Baye a jiné podprůměrné režiséry před něčím, co je víc a navíc i perfektně zvládnuté - poznámka o nefilmovosti ej k smíchu. Wachowští neustále užívají filmového jazyku, na rozdíl od Baye, který skončil u š*kajících krys. Scénář Ostrovu - nevím, proč se Ti něco ta debilního líbilo, postavy - nezajímavé, jako kdybych fandil Kotkovi s Mádlem, aby zasunuli, technologické zpracování - samožerské a o ničem. Máme, díkyobhu, jiné názory... a mám dojem, že jaksi neznáš nic "staršího" než z roku 1990 a už i film "starý" 15 let je pro Tebe moc starý. *;)*
MichaelBay
0 0
reagovat

Marek S.

Hmm tak to sorry ale jestli se ti zdá Van Helsing dobrý no tak to jo. :o Van Helsing je pouze akční jízda, která je akorát přeplácána vizuálními efekty a ještě akce není ani tak dobrý. Spíše velmi průměrná. A o Reloaded a Revolutions se bavit radši ani nebudeme. Reloaded je dobrý tak akorát po stránce choreografické a Revolutions nemá už co nabídnout. Pro mě Matrix skončil dokonalou jedničkou, která je prostě KULT! A 2 a 3 už pro mě nejsou filmy. Je to jedno veliké nic. A na Ostrovu se mi líbilo prostě vše. Jak scénář a postavy, tak i tehnoligické zpracování filmu. Jinak už nemá co říct. Máme prostě rozdílné názory co se dá dělat... :)
1212
Hmm tak to sorry ale jestli se ti zdá Van Helsing dobrý no tak to jo. *:o* Van Helsing je pouze akční jízda, která je akorát přeplácána vizuálními efekty a ještě akce není ani tak dobrý. Spíše velmi průměrná. A o Reloaded a Revolutions se bavit radši ani nebudeme. Reloaded je dobrý tak akorát po stránce choreografické a Revolutions nemá už co nabídnout. Pro mě Matrix skončil dokonalou jedničkou, která je prostě KULT! A 2 a 3 už pro mě nejsou filmy. Je to jedno veliké nic. A na Ostrovu se mi líbilo prostě vše. Jak scénář a postavy, tak i tehnoligické zpracování filmu. Jinak už nemá co říct. Máme prostě rozdílné názory co se dá dělat... *:)*
Marek S.
0 0
reagovat
S těmi Star WARS: Epizodou IV - Návratem Jediho se to má tak, že na to Bay v Ostrově při dálniční honičce odkazuje, ale nedokáže právě stvořit svět, který by diváka zajímal a měl své jasně dané základy, kdy i nepřesnosti by se daly logicky vysvětlit a domyslet - iracionální chování řidiče a neexistující, z ničehonic se objevivší železnice fakt ne-e. Hlavní postavy mi byly v Ostrovu ukradené, a to i přesto, že oba herce mám moc rád - první půlku jsme si říkal, jak je to hezky stylisticky zajímavé a že mě ani neirituje, že tu někdo kopíruje Lucasovo Thx 1138, druhá půlka to ale poslala rovnou do háje - klony, Ewan a Scralett, se chovaly jako prepubescentní p...aka , a závěr mě donutil vyprsknout smíchy na celé kino, které se na mě poté nehezky dívalo, protože se jim ten film asi líbil (všem 5). Van Helsing není pohroma, na rozdíl od Ostrovu je to filmařsky dokonale zvládnuté řemeslo, kde víš, co se děje, a pokud máš nakoukáno, můžeš si i žánrovou rozplyzlost užít. Wachowští natočili jedne perfektní film - Past, jeden geniální - Matrix, zbylé dva - Reloaded a Revolutions (jejichž kritické odezvy se právě vezly ze stran Bay-nevímcojedobrákinematografie-fanoušků ;), kritizující to, coje u Baye křečovité a trapné a ve dvojce a trojce Matrixu to funguje na výbornou) se vymykají hodnocení: oni zvládají stříh, střihem určovat temporytmus filmu, vytvořit funkčí svět, dát záběrům vnitřní pohyb, jistý drajv a působivost, a navic být i chytří a filozofičtí zábavnou formou, a přitom narušovat zaběhnuté recepční konvence - Bay ani jedno. Spíš mě zajímá, co se Ti na Ostrovu tak líbilo (pokud to spočívá jen ve ztotožnění s natvrdlými klony, u Tebe to chápu ?) ), ale dobrá, pokud diskuzi považuješ za uzavřenou, beru to a jdu si číst Keirkegaarda a koukat na nového Triera. :+
1211
S těmi Star WARS: Epizodou IV - Návratem Jediho se to má tak, že na to Bay v Ostrově při dálniční honičce odkazuje, ale nedokáže právě stvořit svět, který by diváka zajímal a měl své jasně dané základy, kdy i nepřesnosti by se daly logicky vysvětlit a domyslet - iracionální chování řidiče a neexistující, z ničehonic se objevivší železnice fakt ne-e. Hlavní postavy mi byly v Ostrovu ukradené, a to i přesto, že oba herce mám moc rád - první půlku jsme si říkal, jak je to hezky stylisticky zajímavé a že mě ani neirituje, že tu někdo kopíruje Lucasovo Thx 1138, druhá půlka to ale poslala rovnou do háje - klony, Ewan a Scralett, se chovaly jako prepubescentní p...aka , a závěr mě donutil vyprsknout smíchy na celé kino, které se na mě poté nehezky dívalo, protože se jim ten film asi líbil (všem 5). Van Helsing není pohroma, na rozdíl od Ostrovu je to filmařsky dokonale zvládnuté řemeslo, kde víš, co se děje, a pokud máš nakoukáno, můžeš si i žánrovou rozplyzlost užít. Wachowští natočili jedne perfektní film - Past, jeden geniální - Matrix, zbylé dva - Reloaded a Revolutions (jejichž kritické odezvy se právě vezly ze stran Bay-nevímcojedobrákinematografie-fanoušků *;)*, kritizující to, coje u Baye křečovité a trapné a ve dvojce a trojce Matrixu to funguje na výbornou) se vymykají hodnocení: oni zvládají stříh, střihem určovat temporytmus filmu, vytvořit funkčí svět, dát záběrům vnitřní pohyb, jistý drajv a působivost, a navic být i chytří a filozofičtí zábavnou formou, a přitom narušovat zaběhnuté recepční konvence - Bay ani jedno. Spíš mě zajímá, co se Ti na Ostrovu tak líbilo (pokud to spočívá jen ve ztotožnění s natvrdlými klony, u Tebe to chápu *?)* ), ale dobrá, pokud diskuzi považuješ za uzavřenou, beru to a jdu si číst Keirkegaarda a koukat na nového Triera. *:+*
0 0
reagovat

Marek S.

No tak tohle bylo vyčerpávající. To se ti povadlo. Ale nepochopil jsem to s těmi Star Wars IV? Postavy v Ostrovu byly výborné a Bay konečně ukázal, že umí i vyprávět příběh a vést herce a ne jenom házet auta kolem sebe a ztrhávat 20 poschoďové domy (i když to mu jde nejlépe :+). U Ostrova prostě člověk fandil klonům a k hlavním dvoum protagonistům si vytvořil jakési pouto a fandil jim. Jejich osud tím pádem prožívá s nimi a naprosto nenávidí hlavního záporáka. A tak to má být. Pokud si tedy člověk (divák) oblíbí hlavní postavy a záleží mu na nich, pak režisér uspěl. A ¨mě v Ostrovu na klonech záleželo a nebylo mi jedno co s nimi dělají. A za další Sommers a jeho Van Helsing je skutečná pohroma a Wachowští natočili jediný dobrý film a tím je Matrix. Ne pouze akcí a efekty napakovaný Reloaded a totálně zblitý Revolutions. Ale myslím je a prostě THE MATRIX!! Jinak se nemá cenu hádat. Každý má svůj názor a stojí si za ním, což je naprosto pochopitelné a naprosto správné. Já tvůj názor samozřejmě beru a nijak ti nezazlívám že Baye nemáš rád. OK?
1210
No tak tohle bylo vyčerpávající. To se ti povadlo. Ale nepochopil jsem to s těmi Star Wars IV? Postavy v Ostrovu byly výborné a Bay konečně ukázal, že umí i vyprávět příběh a vést herce a ne jenom házet auta kolem sebe a ztrhávat 20 poschoďové domy (i když to mu jde nejlépe *:+*). U Ostrova prostě člověk fandil klonům a k hlavním dvoum protagonistům si vytvořil jakési pouto a fandil jim. Jejich osud tím pádem prožívá s nimi a naprosto nenávidí hlavního záporáka. A tak to má být. Pokud si tedy člověk (divák) oblíbí hlavní postavy a záleží mu na nich, pak režisér uspěl. A ¨mě v Ostrovu na klonech záleželo a nebylo mi jedno co s nimi dělají. A za další Sommers a jeho Van Helsing je skutečná pohroma a Wachowští natočili jediný dobrý film a tím je Matrix. Ne pouze akcí a efekty napakovaný Reloaded a totálně zblitý Revolutions. Ale myslím je a prostě THE MATRIX!! Jinak se nemá cenu hádat. Každý má svůj názor a stojí si za ním, což je naprosto pochopitelné a naprosto správné. Já tvůj názor samozřejmě beru a nijak ti nezazlívám že Baye nemáš rád. OK?
Marek S.
0 0
reagovat

MichaelBay

Klid, bude to tak pro oba lepší - já názory na filmy Baye zase tak neprožívám, naopak filmy Bay mi slouží k tomu, abych si z nich dělal srandu. ;) Opět musím hohužel nesouhlasit, takže se asi bohužel neshodneme, ale ke konkrétním výtkám: akce na mostě, dálnici anebo kde to bylo (viděl jsem ten film jednou, takže mám jen útržkové vzpomínky) se snaží vzdát poctu (resp. vyloženě krade, protože je invenčně impotentní ?) ) Star Wars: EIV - Návratu Jediho a druhým Bayovým Mizerům, ale tam funguje jenom zvuk ,ta scéna je působivá díky zvukua ne díky tomu, jak je natočena - nepřehledně, nesouvisle (to platí i o akci na lešení a i o dalších akcích). Já netvrdím, že Bay má pro kompozici záběrů a hru s mizanscénou i kýčové záběry oko, já tvrdím, že si sám podráží nohy - na co je mi akční scéna, když se člověk neorientuje v postavách (a to i člověk, který sleduje mtv a hraje počítačové hry), na co je mu užití jednoho druhu kamer: handy-cam, když vytváří nekontrolovatelný chaos, i když hezky zabalený? Bay neposunuje akční filmy nikam dál a nikdy ani nemohl, a to i v případě přeceňované skály s nevyrovnaným temporytmem, je prostě klipař a režisér reklam: umí prodat výrobek, dokáže najít vhodnou dvojici, ale ať s tím proboha neleze na plátno! Dobrý akční režisér, který chce něco posunout dál, musí rozumět svým postavám, vytvořit diegezi (fikční filmový svět, který oby´vají postavy) tak, aby byla pro recipienta ("vnímatele") skutečná a neruśily ho logické lapsy - v Ostrově a i ve všech ostatních filmech selhává v tomhle. Bay nikdy nic nikam neposunul, naopak akci degradoval - netěží ani z kinematografické znalosti jako Sommers (Mumie a Van Helsing, pracující na stejných principech), nejde mu v akci o hrdiny (jako Greengrasovi a dalším), ale o věci a za poslední - nikdy nepřišel s něčím novým či nevzkřísil staré do nového tvaru (Woo s peckinpahovským krvavým baletem a Wachowští s postmodernou par excelence): jenom krade od jiných a stává se z něj Ed Wood s velkým rozpočtem (hyperbola).
1209
Klid, bude to tak pro oba lepší - já názory na filmy Baye zase tak neprožívám, naopak filmy Bay mi slouží k tomu, abych si z nich dělal srandu. *;)* Opět musím hohužel nesouhlasit, takže se asi bohužel neshodneme, ale ke konkrétním výtkám: akce na mostě, dálnici anebo kde to bylo (viděl jsem ten film jednou, takže mám jen útržkové vzpomínky) se snaží vzdát poctu (resp. vyloženě krade, protože je invenčně impotentní *?)* ) Star Wars: EIV - Návratu Jediho a druhým Bayovým Mizerům, ale tam funguje jenom zvuk ,ta scéna je působivá díky zvukua ne díky tomu, jak je natočena - nepřehledně, nesouvisle (to platí i o akci na lešení a i o dalších akcích). Já netvrdím, že Bay má pro kompozici záběrů a hru s mizanscénou i kýčové záběry oko, já tvrdím, že si sám podráží nohy - na co je mi akční scéna, když se člověk neorientuje v postavách (a to i člověk, který sleduje mtv a hraje počítačové hry), na co je mu užití jednoho druhu kamer: handy-cam, když vytváří nekontrolovatelný chaos, i když hezky zabalený? Bay neposunuje akční filmy nikam dál a nikdy ani nemohl, a to i v případě přeceňované skály s nevyrovnaným temporytmem, je prostě klipař a režisér reklam: umí prodat výrobek, dokáže najít vhodnou dvojici, ale ať s tím proboha neleze na plátno! Dobrý akční režisér, který chce něco posunout dál, musí rozumět svým postavám, vytvořit diegezi (fikční filmový svět, který oby´vají postavy) tak, aby byla pro recipienta ("vnímatele") skutečná a neruśily ho logické lapsy - v Ostrově a i ve všech ostatních filmech selhává v tomhle. Bay nikdy nic nikam neposunul, naopak akci degradoval - netěží ani z kinematografické znalosti jako Sommers (Mumie a Van Helsing, pracující na stejných principech), nejde mu v akci o hrdiny (jako Greengrasovi a dalším), ale o věci a za poslední - nikdy nepřišel s něčím novým či nevzkřísil staré do nového tvaru (Woo s peckinpahovským krvavým baletem a Wachowští s postmodernou par excelence): jenom krade od jiných a stává se z něj Ed Wood s velkým rozpočtem (hyperbola).
MichaelBay
0 0
reagovat

Marek S.

Takže ty mi chceš respektive, že podle tebe nemá Ostrov dobrý scénář, že nemá dobré postavy a dokonce že není DOBŘE natočen?? I kdybych pominul postavy a scénář tak prostě natočen přímo úžasně. Nevím kde vidíš ten chaos a nepřehlednost to mi asi budeš muset vysvětlit. Prostě si O Bayovi říkej co chceš ale jedno mu prostě neupřeš. Je to režisér, který vždy posune laťku akčních filmů o stupeň výš. Je to prostě rejža, který má pro tohle odvětví oko. A nikdo prostě nikdo ne celém světě z režisérů se mu co se týče vzuálního zpracování nevyrovná! Jeho filmy jsou možná někdy debilní po scénáristické stránce, ale po stránce kvality natočení a akce? Sorry ale viděl jsi někdy lépe natočený např. útok ve válečném filmu než ten na Pearl Harbor? Viděl jsi někdy lépe natočené automobilové honičky (Ostrov, Mizerové 2)?? Nebavím se teď o scénáři, ani o postavách ale o techickém zpracování filmů!
1207
Takže ty mi chceš respektive, že podle tebe nemá Ostrov dobrý scénář, že nemá dobré postavy a dokonce že není DOBŘE natočen?? I kdybych pominul postavy a scénář tak prostě natočen přímo úžasně. Nevím kde vidíš ten chaos a nepřehlednost to mi asi budeš muset vysvětlit. Prostě si O Bayovi říkej co chceš ale jedno mu prostě neupřeš. Je to režisér, který vždy posune laťku akčních filmů o stupeň výš. Je to prostě rejža, který má pro tohle odvětví oko. A nikdo prostě nikdo ne celém světě z režisérů se mu co se týče vzuálního zpracování nevyrovná! Jeho filmy jsou možná někdy debilní po scénáristické stránce, ale po stránce kvality natočení a akce? Sorry ale viděl jsi někdy lépe natočený např. útok ve válečném filmu než ten na Pearl Harbor? Viděl jsi někdy lépe natočené automobilové honičky (Ostrov, Mizerové 2)?? Nebavím se teď o scénáři, ani o postavách ale o techickém zpracování filmů!
Marek S.
0 0
reagovat
Nesouhlasím, protože jednak je rozdíl mezi filmem určeným pro kina, i když založeném na "kině atrakcí", a druhak filmem, který by si divák užil stejně při poslechu zvukových efektů na kompaktním nosiči (přeháním, ale snad mi rozumíš). Na filmy se dívám díky postavám, příběhu a kvůli režisérovi - Bay není režisér v pravém slova smyslu, nedokáže režírovat a vést herce (dir-actor), jeho postavy a příběh jsou plýtší než to, co má evidentně v hlavě - navíc jako materialista a požitkářský pozér je mi krajně odporný i jako člověk, ale to je vedlejší. A nevím, kdes viděl dobrý scénář u Ostrovu, protože konec je to nejdebilnější a nejhorší, co jsem v rámci žánru sci-fi viděl, tolik logických děr ve vytváření diegeze ničí celou druhou polovinu toho filmu a kamera je přímo příšerná - jeho epileptický styl je k nevydržení a tam, kde by si divák měl užívat kompozici záběrů a měl mít přehled, co se kruci na plátně děje, Bay spolu s kameramanem a střihačem dělají z filmu jeden velký inkoherentní brajgl (abych nenapsal rovnou bordel *:) ). Ostrov je film, kterému chybí: příběh (kopii thx 1138 a loganova útřeku fakt neberu), uvěřitelné postavy a dobře napsaný scénář, o kvalitně natočené akci či vůbec práci kamaramana, střihače a režiséra nemluvím. Ostrov je film, který není filmem, ale velkým (a vleklým) hřmotným videoklipem, který má tolik product placementu, že to není ani možné. *:)
1208
Nesouhlasím, protože jednak je rozdíl mezi filmem určeným pro kina, i když založeném na "kině atrakcí", a druhak filmem, který by si divák užil stejně při poslechu zvukových efektů na kompaktním nosiči (přeháním, ale snad mi rozumíš). Na filmy se dívám díky postavám, příběhu a kvůli režisérovi - Bay není režisér v pravém slova smyslu, nedokáže režírovat a vést herce (dir-actor), jeho postavy a příběh jsou plýtší než to, co má evidentně v hlavě - navíc jako materialista a požitkářský pozér je mi krajně odporný i jako člověk, ale to je vedlejší. A nevím, kdes viděl dobrý scénář u Ostrovu, protože konec je to nejdebilnější a nejhorší, co jsem v rámci žánru sci-fi viděl, tolik logických děr ve vytváření diegeze ničí celou druhou polovinu toho filmu a kamera je přímo příšerná - jeho epileptický styl je k nevydržení a tam, kde by si divák měl užívat kompozici záběrů a měl mít přehled, co se kruci na plátně děje, Bay spolu s kameramanem a střihačem dělají z filmu jeden velký inkoherentní brajgl (abych nenapsal rovnou bordel *:) ). Ostrov je film, kterému chybí: příběh (kopii thx 1138 a loganova útřeku fakt neberu), uvěřitelné postavy a dobře napsaný scénář, o kvalitně natočené akci či vůbec práci kamaramana, střihače a režiséra nemluvím. Ostrov je film, který není filmem, ale velkým (a vleklým) hřmotným videoklipem, který má tolik product placementu, že to není ani možné. *:)
0 0
reagovat
Samozřejmě, že filmy Michaela Baye postrádají scénáře a tak, ale Michael dokáže prostě film natočit takovým způsobem, že je SUPER! Jeho kamera a střih jsou vždy na nejvšší úrovni. Na každé okénko v jeho filmu je radost pohledět. Včera jsem totiž viděl znovu Ostrov na DVD a můžu opět v klidu říci že žádný režisér co se týče obrazového zpracování nesahá Michaelovi ani po kotníky! Ostrov je prostě vizuální BOMBA s velice dobrým scénářem. Ostrov je prostě filmek kterému nechybí vůbec nic. No a ten závěr s klony vybíhajícími na povrch! Ach!! Na to se dívat je jak číst učebnici filmu. Jinak po včerejším shlédnutí na DVD absolutně nedokážu pochopit jak třeba OSTROV nemůže být nominovaný na oscara za kameru! To prostě nemůžu pochopit. Může mi to někdo normálně vysvětlit???
1206
Samozřejmě, že filmy Michaela Baye postrádají scénáře a tak, ale Michael dokáže prostě film natočit takovým způsobem, že je SUPER! Jeho kamera a střih jsou vždy na nejvšší úrovni. Na každé okénko v jeho filmu je radost pohledět. Včera jsem totiž viděl znovu Ostrov na DVD a můžu opět v klidu říci že žádný režisér co se týče obrazového zpracování nesahá Michaelovi ani po kotníky! Ostrov je prostě vizuální BOMBA s velice dobrým scénářem. Ostrov je prostě filmek kterému nechybí vůbec nic. No a ten závěr s klony vybíhajícími na povrch! Ach!! Na to se dívat je jak číst učebnici filmu. Jinak po včerejším shlédnutí na DVD absolutně nedokážu pochopit jak třeba OSTROV nemůže být nominovaný na oscara za kameru! To prostě nemůžu pochopit. Může mi to někdo normálně vysvětlit???
0 0
reagovat

MichaelBay

Nemůžu si pomoct, ale Emmerich je alespoň podprůměrný až průměrný rutinnér - dokazuje to jak Den nezávislosti, tak i Den poté: průměrný a předvídatelný, stokrát předtím viděný scénář a k tomu patřičné efekty a dobře vybraní herečtí představitelé, ale nic, co diváka sejme svou nápaditosti, maximálně tak rozesměje svou debilností. A Bay už není ani ten rutinnér, který točí sticomy natažené na celovečerní délku - pokud už nezvládá ani vyprávět obrazem jako kdysi, což je případ silně nepovedeného Ostrovu (3/10 a jsem hodný), ještě se k tomu snaží něco říct o klonování a omlouvá se za ideologický hnus Mizery II, je mi krom smíchu (kvůli idiocii scénáristů, díky product placemantu) i na blití.
1205
Nemůžu si pomoct, ale Emmerich je alespoň podprůměrný až průměrný rutinnér - dokazuje to jak Den nezávislosti, tak i Den poté: průměrný a předvídatelný, stokrát předtím viděný scénář a k tomu patřičné efekty a dobře vybraní herečtí představitelé, ale nic, co diváka sejme svou nápaditosti, maximálně tak rozesměje svou debilností. A Bay už není ani ten rutinnér, který točí sticomy natažené na celovečerní délku - pokud už nezvládá ani vyprávět obrazem jako kdysi, což je případ silně nepovedeného Ostrovu (3/10 a jsem hodný), ještě se k tomu snaží něco říct o klonování a omlouvá se za ideologický hnus Mizery II, je mi krom smíchu (kvůli idiocii scénáristů, díky product placemantu) i na blití.
MichaelBay
0 0
reagovat
Kazdy fanousek sci-fi musi podekovat Emmerichovi. Ano, mluvim o Stargate. Nesmime prece zapomenout na zakladni kamen tohoto fenomenu. ;)
1204
Kazdy fanousek sci-fi musi podekovat Emmerichovi. Ano, mluvim o Stargate. Nesmime prece zapomenout na zakladni kamen tohoto fenomenu. ;)
0 0
reagovat

Emmerich

No Godzilla byl pěkně odpornej hnus!!! Ještěrka vypadala sice pěkně, ale prostě film jako celek - hnus!
1203
No Godzilla byl pěkně odpornej hnus!!! Ještěrka vypadala sice pěkně, ale prostě film jako celek - hnus!
Emmerich
0 0
reagovat

MichaelBay

Jo Bay je nejlepsi reziser Ostrov a Skala mluvi za vse... A Emmerich je hned po nem, Godzilla a Day After Tomorrow jsou taky best :-)
1202
Jo Bay je nejlepsi reziser Ostrov a Skala mluvi za vse... A Emmerich je hned po nem, Godzilla a Day After Tomorrow jsou taky best :-)
MichaelBay
0 0
reagovat

duro

Jo vlci byli fakt strašní to je pravda. A já nepsal že nejlepší je Bay a Emmerich. Já jen psal že Emmerich je vynikající režisér a že točí velmi dobré filmy toť vše. Ale Bay nejlepší je to jo :D
1195
Jo vlci byli fakt strašní to je pravda. A já nepsal že nejlepší je Bay a Emmerich. Já jen psal že Emmerich je vynikající režisér a že točí velmi dobré filmy toť vše. Ale Bay nejlepší je to jo *:D*
duro
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se