Diskuze k článku Harry Potter a Relikvie smrti - část 2.: Recenze

5/10

Epické... zklamání. Emočně vyčpělé, nevýrazné, až nudné, film, který nedokáže vtáhnout do děje. Největší WTF pro mě bylo Harryho a Voldyho společné "padání volným pádem". Trapas, kix.
Vážně, jak už někteří říkali přede mnou - jako by rejžovi došel dech. 5/10
(S dabingem už to musela být vyloženě tragédie.)

(Knihy jsem četla, považuju je za mnohem lepší, než filmy. Nejlepší filmové zpracování pro mě - 3.díl.)
212173
Epické... zklamání. Emočně vyčpělé, nevýrazné, až nudné, film, který nedokáže vtáhnout do děje. Největší WTF pro mě bylo Harryho a Voldyho společné "padání volným pádem". Trapas, kix. Vážně, jak už někteří říkali přede mnou - jako by rejžovi došel dech. 5/10 (S dabingem už to musela být vyloženě tragédie.) (Knihy jsem četla, považuju je za mnohem lepší, než filmy. Nejlepší filmové zpracování pro mě - 3.díl.)
5/10
0 0
fuck
210482
fuck
0 0
3. místo celosvětově: 1,134 mld.!
210477
3. místo celosvětově: 1,134 mld.!
0 0

9/10

Konečně sme si na HP8 s kámošema taky udělali čas a vyrazili na 2D dabing do Cinestaru. V téměř stejné sestavě jsme byli na všech HP filmech v kině, takže taková tradice :). Z toho samozřejmě vyplývá, že HP série má pro mě jistou hodnotu. Od posledního dílu jsem čekal opravdu hodně a v podstatě jsem dostal, co jsem chtěl. Na konci filmu byl naprostý pocit spokojenosti, který ale střídal pocit, že z finále šlo vytřískat o drobek víc. Ten film by mohl být minimálně o 20 minut delší.. Nikdo by se nezlobil a pár emotivních i epických scén by šlo trochu více rozehrát a dotáhnout do konce. Soundtrack mi sedl o něco víc než u první půlky a celkově se konečně našlo více než jedna epická melodie, která by ještě více podpořila kulervoucnost nebo emoce daných scén.

Vynikající scény:
Let na drakovi, Fight McGonagalové a Snapea, Vytváření obranného štítu kolem Bradavic a celková příprava obrany, Snapeova smrt a následně jeho příběh, Fredova smrt, Final battle mezi Harrym a Voldemortem

Scéna, kde to skřípalo (WTF ?):
Především, scéna kdy Mrs Malfoyová checkovala Harryho smrt a Hagrid ho pak následně odnesl do hradu...

Když vynechám pár skřápajících častí a český dabing, byl to téměř dokonalý zážitek. Závěrečná scéna "19 years later" mi nijak zážitek nesrazila. Nepřišlo mi že by se sama brala nějak vážně takže to to podle mě bylo OK. Celkem 9/10 a s hodnocením možná půjdu nahoru až si pustím oba díly za sebou na blu-ray v originálním znení.
209506
Konečně sme si na HP8 s kámošema taky udělali čas a vyrazili na 2D dabing do Cinestaru. V téměř stejné sestavě jsme byli na všech HP filmech v kině, takže taková tradice :). Z toho samozřejmě vyplývá, že HP série má pro mě jistou hodnotu. Od posledního dílu jsem čekal opravdu hodně a v podstatě jsem dostal, co jsem chtěl. Na konci filmu byl naprostý pocit spokojenosti, který ale střídal pocit, že z finále šlo vytřískat o drobek víc. Ten film by mohl být minimálně o 20 minut delší.. Nikdo by se nezlobil a pár emotivních i epických scén by šlo trochu více rozehrát a dotáhnout do konce. Soundtrack mi sedl o něco víc než u první půlky a celkově se konečně našlo více než jedna epická melodie, která by ještě více podpořila kulervoucnost nebo emoce daných scén. Vynikající scény: [spoiler]Let na drakovi, Fight McGonagalové a Snapea, Vytváření obranného štítu kolem Bradavic a celková příprava obrany, Snapeova smrt a následně jeho příběh, Fredova smrt, Final battle mezi Harrym a Voldemortem[/spoiler] Scéna, kde to skřípalo (WTF ?): [spoiler]Především, scéna kdy Mrs Malfoyová checkovala Harryho smrt a Hagrid ho pak následně odnesl do hradu... [/spoiler] Když vynechám pár skřápajících častí a český dabing, byl to téměř dokonalý zážitek. Závěrečná scéna "19 years later" mi nijak zážitek nesrazila. Nepřišlo mi že by se sama brala nějak vážně takže to to podle mě bylo OK. Celkem 9/10 a s hodnocením možná půjdu nahoru až si pustím oba díly za sebou na blu-ray v originálním znení.
9/10
0 0

5/10

Jako čtenář všech knížek, divák všech filmů a člověk co by nasadil předchozí části 9/10 jsem hrozně zklamaný. Nostalgie nikde, emoce fuč, epičnost je jen na plátně, ale k Vám nepronikne. Všechno jde hrozně rychle, na nic není čas. Zakončení jsem si vážně představoval jinak. 5/10
209379
5/10
0 0
Zrovna tento díl je pravý opak 1.části. Myslím si část s drakem a spol mohla být nakonec v poho vložena do první části. Důvod až mnoho se tam toho děje v tomto filmu a jde vidět že se tu hodila bitva v pohodě udělat delší. Některé momenty mi tam velmi chyběli a hodilo se kdyby byli náročnější a využívali se více emoce (smrt Freda,příchod Percyho na scénu),tak by se ten děj trochu zpomalil. To samé závěrečný souboj ,kde by se mohl Harry trochu vytáhnout nad Voldym ,tak jako v knize. V tomto filmu jde vidět že režiséra tlačí čas a všechny se snaží vyobrazit na scéně(Hagrid :-).
Závěrečný souboj mohli udělat stejný jako v knize ,nic špatného bych na tom neviděl.

Mezi WTF scény patří 2 řvoucí dívky,Harry naznačuje Her.a Ronovi že je viteál ,pád Voldyho a Harryho z výšky,zjištění že Lupin má syna až po tak dlouhé době........

A nakonec Epilog ,kterému se lidé v kině smáli. Důvod je jednoduchý postavy by takto nikdy nevypadali. Prý se tato kapitola natáčela dvakrát a byla i delší (měli tam být postavy jako Victorie Weasley a Teddy Lupin). V první versi vypadali až příliš staře a v té druhé zase mladě. Pravděpodobně vybrali menší zlo :o

Stručně řečeno jestli Klovese někdy potkám nakopu mu prdel ,jak může něco tak jednoduchého pokazit. Některé knihy nejsou jednoduché dostat na plátna ,ale knihy HP jsou v tomto směru dočista blbovzdorně sepsané a to hlavně 7.kniha. I filmy od fanoušků by vypadali dějově lépe než to co on napsal :-
209321
Zrovna tento díl je pravý opak 1.části. Myslím si část s drakem a spol mohla být nakonec v poho vložena do první části. Důvod až mnoho se tam toho děje v tomto filmu a jde vidět že se tu hodila bitva v pohodě udělat delší. Některé momenty mi tam velmi chyběli a hodilo se kdyby byli náročnější a využívali se více emoce (smrt Freda,příchod Percyho na scénu),tak by se ten děj trochu zpomalil. To samé závěrečný souboj ,kde by se mohl Harry trochu vytáhnout nad Voldym ,tak jako v knize. V tomto filmu jde vidět že režiséra tlačí čas a všechny se snaží vyobrazit na scéně(Hagrid *:-*). Závěrečný souboj mohli udělat stejný jako v knize ,nic špatného bych na tom neviděl. [spoiler]Mezi WTF scény patří 2 řvoucí dívky,Harry naznačuje Her.a Ronovi že je viteál ,pád Voldyho a Harryho z výšky,zjištění že Lupin má syna až po tak dlouhé době........[/spoiler] A nakonec Epilog ,kterému se lidé v kině smáli. Důvod je jednoduchý postavy by takto nikdy nevypadali. Prý se tato kapitola natáčela dvakrát a byla i delší (měli tam být postavy jako Victorie Weasley a Teddy Lupin). V první versi vypadali až příliš staře a v té druhé zase mladě. Pravděpodobně vybrali menší zlo *:o* Stručně řečeno jestli Klovese někdy potkám nakopu mu prdel ,jak může něco tak jednoduchého pokazit. Některé knihy nejsou jednoduché dostat na plátna ,ale knihy HP jsou v tomto směru dočista blbovzdorně sepsané a to hlavně 7.kniha. I filmy od fanoušků by vypadali dějově lépe než to co on napsal *:-*
0 0
Já jsem velká fanynka knih a film se mi až na pár detailů moc líbil, takže za mě 9 z 10.:+

Jinak změny, pokud působí v celku logicky, jenom vítám. Nejsem jako Hermionka o ca. 15 postů níže, které vadí každý maličký odklon od knihy a nechápe, že film je úplně jiné médium než kniha.

Pro Hermionku:
1) To, že u Gringottů nebyl Travers, a že s nápadem přišla Hermiona a ne Harry, jsou podle mě tak malicherné detaily, že nechápu, jak to může někoho štvát. Nečtenáři si už ani nepamatovali, kdo to Travers byl, a nezbylo by pak dost času na finální bitvu, kdyby to tak protahovali.

2) Mně teda přišlo, že Bellatrix byla zabita ve Velké síni, ale to je mi celkem fuk. Já jsem naopak ráda, že ten souboj Harry x Voldemort přesunuli ven a mimo lidi, protože v knize to byla nejvíc patetická a přepálená část, která by ve filmu vůbec nefungovala, protože by byla hrozně kýčovitá a klišovitá a kromě zarytých fandů knihy by u ostatních diváků vyvolala jen úšklebky. Ve filmu by zkrátka nefungovala, na čemž se shodla i velká spousta fandů knih, kteří to berou aspoň trochu racionálně.

3) Brumbálova minulost byla pro film zbytečná a zpomalovala by jeho tempo. Když ani v první půlce o něm skoro nic neřekli, žádné rozebírání Ritiny knihy, tak by těžko naráz začli rozebírat na x minut dlouhou rodinnou historii přímo před finální bitvou. Opět - v knize si tohle autor může dovolit, ve filmu to nefunguje. Ze stejného důvodu byly v šestce vystřiženy všechny ty vzpomínky na Voldemorta. Ve filmu v kině by to lidi děsně nudilo. Příběh sourozenců Brumbálových zkrátka nebyl pro hlavní příběh podstatný, v boji by jim nepomohl, tak to tam nebylo. Čtenáři ví, o co tam šlo. Nečtenáři asi vytušili, že nebylo řečeno vše, tak si třeba aspoň přečtou knížku.

4)Žlozár? Nebyl to náhodou zložár? :) Ale to je fuk. Ve filmu nebyl čas vysvětlovat, co to ten zložár vlastně je. Hermiona nekradla žádné Brumbálovy knihy o viteálech, kde by dopředu vysvětlila, co vše je může zničit, takže uprostřed vrcholné akce ve filmu jim to bude asi těžko vysvětlovat. Prostě ten diadém zabodli a hodili do ohně a bylo to. Nečtenáři ani nevěděli, že to nějaký zložár byl, Goyle pro ně prostě zmršil kouzlo. To, čím to zničili, bylo v konečném důsledku fuk, hlavně že ho zničili.

A takhle bych mohla pokračovat. Film zkrátka není kniha, to co v knize funguje (někdy jakž takž), tak ve filmu zkrátka fungovat nebude, proto filmy nemohou být doslovnými přepisy knihy, nefungovaly by, nudily by. A Potter filmy musí zaujmout i nečtenáře a ne jen fanouškovské puristy, těch je menšina.

Například já jsem ráda za každou rozumnou změnu v jakémkoli HP filmu. Protože žádné HP knihy už nebudou. Nic nového o Harry Potterovi už nebude! S velkou pravděpodobností. JKR pokračování psát nechce. Takže jediné nové ve světě Harryho Pottera po vydání poslední knihy až doteď byly ty různé rozdíly, co si filmaři přimysleli do adaptace, a já si je velmi užívala, protože to bylo něco harrypotterovského, a přitom nového. A teď už je s tím vším konec. Já můžu narozdíl od tebe uzavřít desetiletou kapitolu svého života (skoro polovina) týkající se Harryho Pottera spokojená, protože na filmech nehledám každou odlišnost a neberu ji pak jako chybu, ale jako vítané oživení. Což mi přináší víc radosti do života.;)

P.S.: Na 3D nikdo nikoho nenutí chodit.;) Já byla na 2D a ušetřila tak 50 korun.

209294
Já jsem velká fanynka knih a film se mi až na pár detailů moc líbil, takže za mě 9 z 10.*:+* Jinak změny, pokud působí v celku logicky, jenom vítám. Nejsem jako Hermionka o ca. 15 postů níže, které vadí každý maličký odklon od knihy a nechápe, že film je úplně jiné médium než kniha. Pro Hermionku: [spoiler]1) To, že u Gringottů nebyl Travers, a že s nápadem přišla Hermiona a ne Harry, jsou podle mě tak malicherné detaily, že nechápu, jak to může někoho štvát. Nečtenáři si už ani nepamatovali, kdo to Travers byl, a nezbylo by pak dost času na finální bitvu, kdyby to tak protahovali. 2) Mně teda přišlo, že Bellatrix byla zabita ve Velké síni, ale to je mi celkem fuk. Já jsem naopak ráda, že ten souboj Harry x Voldemort přesunuli ven a mimo lidi, protože v knize to byla nejvíc patetická a přepálená část, která by ve filmu vůbec nefungovala, protože by byla hrozně kýčovitá a klišovitá a kromě zarytých fandů knihy by u ostatních diváků vyvolala jen úšklebky. Ve filmu by zkrátka nefungovala, na čemž se shodla i velká spousta fandů knih, kteří to berou aspoň trochu racionálně. 3) Brumbálova minulost byla pro film zbytečná a zpomalovala by jeho tempo. Když ani v první půlce o něm skoro nic neřekli, žádné rozebírání Ritiny knihy, tak by těžko naráz začli rozebírat na x minut dlouhou rodinnou historii přímo před finální bitvou. Opět - v knize si tohle autor může dovolit, ve filmu to nefunguje. Ze stejného důvodu byly v šestce vystřiženy všechny ty vzpomínky na Voldemorta. Ve filmu v kině by to lidi děsně nudilo. Příběh sourozenců Brumbálových zkrátka nebyl pro hlavní příběh podstatný, v boji by jim nepomohl, tak to tam nebylo. Čtenáři ví, o co tam šlo. Nečtenáři asi vytušili, že nebylo řečeno vše, tak si třeba aspoň přečtou knížku. 4)Žlozár? Nebyl to náhodou zložár? :) Ale to je fuk. Ve filmu nebyl čas vysvětlovat, co to ten zložár vlastně je. Hermiona nekradla žádné Brumbálovy knihy o viteálech, kde by dopředu vysvětlila, co vše je může zničit, takže uprostřed vrcholné akce ve filmu jim to bude asi těžko vysvětlovat. Prostě ten diadém zabodli a hodili do ohně a bylo to. Nečtenáři ani nevěděli, že to nějaký zložár byl, Goyle pro ně prostě zmršil kouzlo. To, čím to zničili, bylo v konečném důsledku fuk, hlavně že ho zničili. [/spoiler] A takhle bych mohla pokračovat. Film zkrátka není kniha, to co v knize funguje (někdy jakž takž), tak ve filmu zkrátka fungovat nebude, proto filmy nemohou být doslovnými přepisy knihy, nefungovaly by, nudily by. A Potter filmy musí zaujmout i nečtenáře a ne jen fanouškovské puristy, těch je menšina. Například já jsem ráda za každou rozumnou změnu v jakémkoli HP filmu. Protože žádné HP knihy už nebudou. Nic nového o Harry Potterovi už nebude! S velkou pravděpodobností. JKR pokračování psát nechce. Takže jediné nové ve světě Harryho Pottera po vydání poslední knihy až doteď byly ty různé rozdíly, co si filmaři přimysleli do adaptace, a já si je velmi užívala, protože to bylo něco harrypotterovského, a přitom nového. A teď už je s tím vším konec. Já můžu narozdíl od tebe uzavřít desetiletou kapitolu svého života (skoro polovina) týkající se Harryho Pottera spokojená, protože na filmech nehledám každou odlišnost a neberu ji pak jako chybu, ale jako vítané oživení. Což mi přináší víc radosti do života.*;)* P.S.: Na 3D nikdo nikoho nenutí chodit.*;)* Já byla na 2D a ušetřila tak 50 korun.
0 0
Jinak musím říct že příběh prince ten snapův je dost vošolýchanej je to srašný a vodbytý a vodfláknutýý ale jinak to ujde myslím že 6/10 je málo já dávám 9/10 ;)
209025
[spoiler]Jinak musím říct že příběh prince ten snapův je dost vošolýchanej je to srašný a vodbytý a vodfláknutýý[/spoiler] ale jinak to ujde myslím že 6/10 je málo já dávám 9/10 ;)
0 0
naigoto verbst: jasne ja idiot:D
208836
naigoto verbst: jasne ja idiot*:D*
0 0

Co ta hudba ?!?!

Zrovna včera jsem na tom byla v kině a musím říct, že ačkoliv jsem četla všechny knihy a trailery vypadali dost nabušeně, jsem v celku zklamaná.

Samotný děj se mi teď probírat moc nechce, ale co víc mě teda zklamalo, byla teda hudba !!
U první poloviny druhé části relikvií jsem se skoro až nudila .... tiché scény, kde buď hlavní trio třeba jenom mluvilo, se dali pochopit, ale např. ve scéně v bance u Gringotových jsem čekala něco mnohem "epičtějšího "!!!

U trailerů se mi pravidelně zastavovalo srdce, ale ve filmu mi to přišlo skoro jako nějaká nevýrazná rutina ...
Myslím si, že by film vyzněl mnohem lépe, kdyby měl lepší hudbu ... protože ta mi to tam vážně ale hodně pokazila ...

P.S. A to mám jinak Alexandra Desplata moc ráda a nikdy jindy mi jeho hudba nevadila (viz. první relikvie ...)
208832
Zrovna včera jsem na tom byla v kině a musím říct, že ačkoliv jsem četla všechny knihy a trailery vypadali dost nabušeně, jsem v celku zklamaná. Samotný děj se mi teď probírat moc nechce, ale co víc mě teda zklamalo, byla teda hudba !! U první poloviny druhé části relikvií jsem se skoro až nudila .... tiché scény, kde buď hlavní trio třeba jenom mluvilo, se dali pochopit, ale např. ve scéně v bance u Gringotových jsem čekala něco mnohem "epičtějšího "!!! U trailerů se mi pravidelně zastavovalo srdce, ale ve filmu mi to přišlo skoro jako nějaká nevýrazná rutina ... Myslím si, že by film vyzněl mnohem lépe, kdyby měl lepší hudbu ... protože ta mi to tam vážně ale hodně pokazila ... P.S. A to mám jinak Alexandra Desplata moc ráda a nikdy jindy mi jeho hudba nevadila (viz. první relikvie ...)
Co ta hudba ?!?!
0 0

bodion

Ptala se proto, že měla strach, jestli to Draco neschytal v tý řežbě. A Harry ho chvilku před tím zachránil v tý Komnatě.
208778
[spoiler]Ptala se proto, že měla strach, jestli to Draco neschytal v tý řežbě. A Harry ho chvilku před tím zachránil v tý Komnatě.[/spoiler]
bodion
0 0

bodion

Ona se neptala Draca jestli je Harry naživu, ona se ptala Harryho zda je Draco naživu
208777
[spoiler]Ona se neptala Draca jestli je Harry naživu, ona se ptala Harryho zda je Draco naživu[/spoiler]
bodion
0 0

jeklik

to ano ale ked Harryho kontrolovala preco sa pytala Draca ci Harry zije? on s nim bol nejak prepojeny kvoli tomu prutiku? Ci sa mi to len zdalo co povedala:)
208773
to ano ale [spoiler]ked Harryho kontrolovala preco sa pytala Draca ci Harry zije? on s nim bol nejak prepojeny kvoli tomu prutiku? Ci sa mi to len zdalo co povedala:)[/spoiler]
jeklik
0 0

3D s titulky

nevíte někdo jestli to někde davaj ve 3D s titulky?
208755
3D s titulky
0 0
Já sem s filmem spokojenej sice nebyla smrt lupina a tonksový vidět ale to mi je v celku jedno jen ten konec mi připadá ,,pohádkově" udělanej voldomortoj vyletí hůlka točíse Harry vyskočí a chytne jí zdá sem mi to hodně dětské jinak film pěknej ;)
208709
Já sem s filmem spokojenej [spoiler]sice nebyla smrt lupina a tonksový vidět ale to mi je v celku jedno jen ten konec mi připadá ,,pohádkově" udělanej voldomortoj vyletí hůlka točíse Harry vyskočí a chytne jí zdá sem mi to hodně dětské[/spoiler] jinak film pěknej ;)
0 0
To bodion : Dracova matka Harryho neprozradila, protože ona sama si přála aby voldemort zemřel... od konce 6. dílu kdy Draco nedokázal zabít Brumbála žila celá jejich rodina pouze ve strachu :)
208706
To bodion : Dracova matka [spoiler] Harryho neprozradila, protože ona sama si přála aby voldemort zemřel... od konce 6. dílu kdy Draco nedokázal zabít Brumbála žila celá jejich rodina pouze ve strachu :)[/spoiler]
0 0
Tadoch: Dik za objasnenie hned sa citim lepsie:)
208683
0 0

to bodion:

McGonagalova neumre ani v knize. je tam akorat trosku rozsireni, ze bojuje spolu s Kingsleym a tusim ze s Kratiknotem proti Voldymu a ten je pak ze vzteku kvuli smrti Belatrix odpali jako po vybuchu granatu. o McGonagalove se pak uz nikdy nepise, ale o Kingleym je jasne receno, ze se stal ministrem kouzel, takze pocitam, ze to urcite prezila. taky je pro me jasna reditelka :)
208663
[spoiler]McGonagalova neumre ani v knize. je tam akorat trosku rozsireni, ze bojuje spolu s Kingsleym a tusim ze s Kratiknotem proti Voldymu a ten je pak ze vzteku kvuli smrti Belatrix odpali jako po vybuchu granatu. o McGonagalove se pak uz nikdy nepise, ale o Kingleym je jasne receno, ze se stal ministrem kouzel, takze pocitam, ze to urcite prezila. taky je pro me jasna reditelka :)[/spoiler]
to bodion:
0 0