Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Jak vycvičit draka: Recenze

příspěvky 21 - 37 Napsat příspěvek
reaguje na: KarelR
Zacyklení jsme téměř určitě ;). Jak moc fanoušci jsou a nejsou v tomhle za jedno, netuším. Vystupuju ze svého přístupu, který je navíc ke značce dost přísný. Já třeba oba sequely přinejlepším hodnotím průměrně a na jedničce, kterou považuju za výbornou, si cením právě té chytrosti, jak k filmu tvůrci přistoupili.
Ti samí tvůrci pak tu chytrost vzali a... udělali jedna ku jedné kopii??)
Poslední douška - proč prostě nevzali jedničku a neudělali release? Podle všeho by to byla win win situace pro všechny...8)
944728
Zacyklení jsme téměř určitě *;)*. Jak moc fanoušci jsou a nejsou v tomhle za jedno, netuším. Vystupuju ze svého přístupu, který je navíc ke značce dost přísný. Já třeba oba sequely přinejlepším hodnotím průměrně a na jedničce, kterou považuju za výbornou, si cením právě té chytrosti, jak k filmu tvůrci přistoupili. Ti samí tvůrci pak tu chytrost vzali a... udělali jedna ku jedné kopii?*?)* Poslední douška - proč prostě nevzali jedničku a neudělali release? Podle všeho by to byla win win situace pro všechny...*8)*
944726
1 0
reagují: KarelR, connor
reagovat
reaguje na: connor
No a proto se lidi ptají, jak moc to tedy je 1:1, ne?
Pokud se Drak od počátku prezentuje tak, že vše, od hudby až po samotný střih bude stejné, ta změna na "live action" mi přijde opravdu, ale opravdu hodně málo. Zbylou estetiku nechali nedotčenou a přidali živé herce, což vede, alespoň pro mě, k výsledku, který je naopak o dost horší, jak ten animák.
...
Nechci, aby to vypadalo, že jsem ten zastánce "true cinema is original cinema". Osobně sem doufal, když ten remake ohlásili, že redesignují potvory a vizuálně to ukotví mnohem víc do zemitějšího stylu. Že se budou snažit předložit nový dechberoucí soundtrak, byť třeba s povinnou poctou u legendární scény krocení Bezzubky. Že režisér doopravdy využije možnosti přechodu na jiný formát filmu a bude chtít vytvořit další variantu svého filmu. Ne, že vezme film a naročí ho úplně stejně znova, jen teď nebude snímat motion capture, ale živé herce.?)
944727
No a proto se lidi ptají, jak moc to tedy je 1:1, ne? Pokud se Drak od počátku prezentuje tak, že vše, od hudby až po samotný střih bude stejné, ta změna na "live action" mi přijde opravdu, ale opravdu hodně málo. Zbylou estetiku nechali nedotčenou a přidali živé herce, což vede, alespoň pro mě, k výsledku, který je naopak o dost horší, jak ten animák. ... Nechci, aby to vypadalo, že jsem ten zastánce "true cinema is original cinema". Osobně sem doufal, když ten remake ohlásili, že redesignují potvory a vizuálně to ukotví mnohem víc do zemitějšího stylu. Že se budou snažit předložit nový dechberoucí soundtrak, byť třeba s povinnou poctou u legendární scény krocení Bezzubky. Že režisér doopravdy využije možnosti přechodu na jiný formát filmu a bude chtít vytvořit [b]další variantu[/b] svého filmu. Ne, že vezme film a naročí ho úplně stejně znova, jen teď nebude snímat motion capture, ale živé herce.*?)*
944724
6 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
No říkám, v tomhle případě by podle mě reálná cílovka brala jako větší zločin odchýlení se od originálu než přimknutí se k němu. Co kdyby se třeba DeBlois rozhodl udělat zásadní přidanou hodnotu a... změnil design Bezzubky, aby to jakože celý někam posunul? To by ten film rovnou mohli hodit do kanálu, že jo, stačí, že museli risknout Astrid.

A kritizovat to můžeš, ale to byla trochu celá moje pointa. Že má tolik lidí potřebu zkoumat "kopírování" u filmu, jehož vznik a finanční úspěch stojí právě na tom, že někdo vzal oblíbenej animák a neudělal ho z půlky úplně jinak. Přitom už od listopadovýho teaseru bylo úplně jasný, s jakým tvůrčím záměrem do toho šli a jak to nakonec bude vypadat :)

(Už jsme dostatečně zacyklený, kór na dva lidi, co ten film neviděli? :D)
944726
No říkám, v tomhle případě by podle mě reálná cílovka brala jako větší zločin odchýlení se od originálu než přimknutí se k němu. Co kdyby se třeba DeBlois rozhodl udělat zásadní přidanou hodnotu a... změnil design Bezzubky, aby to jakože celý někam posunul? To by ten film rovnou mohli hodit do kanálu, že jo, stačí, že museli risknout Astrid. A kritizovat to můžeš, ale to byla trochu celá moje pointa. Že má tolik lidí potřebu zkoumat "kopírování" u filmu, jehož vznik a finanční úspěch stojí právě na tom, že někdo vzal oblíbenej animák a neudělal ho z půlky úplně jinak. Přitom už od listopadovýho teaseru bylo úplně jasný, s jakým tvůrčím záměrem do toho šli a jak to nakonec bude vypadat *:)* (Už jsme dostatečně zacyklený, kór na dva lidi, co ten film neviděli? *:D*)
944723
1 -1
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
Nechci tenhle současný trend nějak moc obhajovat, ale hrané remaky už z podstaty přechodu z jednoho média do druhého (od animáku k live action) přinášejí docela jiný zážitek. Najde se třeba mnoho lidí, kteří animáky považují za něco čistě pro děti nebo je nemusí z jiných důvodů a pro ně jsou tyhle filmy skvělou alternativou. Plus jak říkám, animovaný film prostě vypadá podstatně jinak než hraný film, kde vidíš skutečné herce a jejich herecké výkony, realistické či alespoň realističtější prostředí apod. Pracuje se tady s jinými základy. 
Ale chápu, že to může lidem přijít stále nedostatečné. Nicméně třeba Disney remaky Popelky, Knihy džunglí nebo i toho Aladina byly prostě parádní filmy, které přinesly kromě věcí, které plynou z toho samotného převodu i aktualizaci pohádek, na které by možná už dneska v jejich původní podobě ani nikdo nekoukal. 
944724
Nechci tenhle současný trend nějak moc obhajovat, ale hrané remaky už z podstaty přechodu z jednoho média do druhého (od animáku k live action) přinášejí docela jiný zážitek. Najde se třeba mnoho lidí, kteří animáky považují za něco čistě pro děti nebo je nemusí z jiných důvodů a pro ně jsou tyhle filmy skvělou alternativou. Plus jak říkám, animovaný film prostě vypadá podstatně jinak než hraný film, kde vidíš skutečné herce a jejich herecké výkony, realistické či alespoň realističtější prostředí apod. Pracuje se tady s jinými základy.  Ale chápu, že to může lidem přijít stále nedostatečné. Nicméně třeba Disney remaky Popelky, Knihy džunglí nebo i toho Aladina byly prostě parádní filmy, které přinesly kromě věcí, které plynou z toho samotného převodu i aktualizaci pohádek, na které by možná už dneska v jejich původní podobě ani nikdo nekoukal. 
944723
1 0
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: KarelR
V momentě, kdy nevidím v daném filmu žádnou relevantnost, je to jen honění prázdné slámy. Rozumím, o co ti jde, ale pořád nesouhlasím - tu 1:1 věrnost hledají jinde (ony adaptace a je jedno, zda je to zpracování z textu, divadla, her, deskových her a já nevím, co ještě) a zrovna remaky samotných filmů byly vždy extrémně zatíženy na očekávání, co naopak nová verze přinese nového.
Opravdu si nepamatuju případ, kdy by někdo vysloveně chtěl, aby remake přinesl jedna ku jedné samotný originál, ale klidně mě oprav.
I Spieberg s tím WSS našlapoval velmi opatrně a kudy chodil, obhajoval potřebu aktualizace filmového zpracování. Jackson s Kongem k látce přistupoval až uctívačsky, ale tam, kde adaptoval vysloveně doslovně, to vždy vyvážil řadou vlastních nápadů. A Fincher s Dívkou tu látku pojal jako vlastní adaptaci, nikoliv jako remake a i přesto bylo cítit, jak se snaží věnovat se jiným věcem, jako první adaptace.
Pokud se budeme soustředit na to, v jakém stavu a s jakým směřováním je na tom Hollywood, pak ano, tu koncepci chápu. Ale protože ji chápu a protože to tak dnes tvůrci dělají, tak to znamená, že je to správně? Nebo že se nemá člověk ohradit? Že danou věc nemá kritizovat?
Pokud půjdu ještě dál - pokud si Hollywood a kina stěžují na úbytek diváků, ale zároveň odmítají riskovat. Pak to prostě znamená, že jakmile jim odrostou poslední malí diváci animáků, můžou zavřít krám. A já odmítám chodit na tucet vývarů, jen abych viděl jeden originální film.
Jak možná patrno, nijak Cromovi hodnocení o hlavu neotloukám a argumentaci považuju za validní. Ale pro mě, jakožto diváka a potencionálně další kritiky, snad není automatické, že musíme něco přejít jen proto, že je to "prostě tak". Od toho ta kritika existuje.
944723
V momentě, kdy nevidím v daném filmu žádnou relevantnost, je to jen honění prázdné slámy. Rozumím, o co ti jde, ale pořád nesouhlasím - tu 1:1 věrnost hledají jinde (ony adaptace a je jedno, zda je to zpracování z textu, divadla, her, deskových her a já nevím, co ještě) a zrovna remaky samotných filmů byly vždy extrémně zatíženy na očekávání, co naopak nová verze přinese nového. Opravdu si nepamatuju případ, kdy by někdo vysloveně chtěl, aby remake přinesl jedna ku jedné samotný originál, ale klidně mě oprav. I Spieberg s tím WSS našlapoval velmi opatrně a kudy chodil, obhajoval potřebu aktualizace filmového zpracování. Jackson s Kongem k látce přistupoval až uctívačsky, ale tam, kde adaptoval vysloveně doslovně, to vždy vyvážil řadou vlastních nápadů. A Fincher s Dívkou tu látku pojal jako vlastní adaptaci, nikoliv jako remake a i přesto bylo cítit, jak se snaží věnovat se jiným věcem, jako první adaptace. Pokud se budeme soustředit na to, v jakém stavu a s jakým směřováním je na tom Hollywood, pak ano, tu koncepci chápu. Ale protože ji chápu a protože to tak dnes tvůrci dělají, tak to znamená, že je to správně? Nebo že se nemá člověk ohradit? Že danou věc nemá kritizovat? Pokud půjdu ještě dál - pokud si Hollywood a kina stěžují na úbytek diváků, ale zároveň odmítají riskovat. Pak to prostě znamená, že jakmile jim odrostou poslední malí diváci animáků, můžou zavřít krám. A já odmítám chodit na tucet vývarů, jen abych viděl jeden originální film. Jak možná patrno, nijak Cromovi hodnocení o hlavu neotloukám a argumentaci považuju za validní. Ale pro mě, jakožto diváka a potencionálně další kritiky, snad není automatické, že musíme něco přejít jen proto, že je to "prostě tak". Od toho ta kritika existuje.
944721
5 0
reagují: KarelR, connor
reagovat
Zrovna tady nejde moc nadávat, že je to kopie 1:1 a že se nic neměnilo, protože originál má dvě pokračování, takže prostor pro nějaké zásadní změny tu prostě není, maximálně víc toho samého a to by zase bylo zbytečné natahování pro nic.

A je to TEN Bezzubka, je to kluk, takže se tak o něm tak má i psát. Měl jsem spolužáka Beznosku a také jsme o něm nemluvili v ženském rodě.
944722
Zrovna tady nejde moc nadávat, že je to kopie 1:1 a že se nic neměnilo, protože originál má dvě pokračování, takže prostor pro nějaké zásadní změny tu prostě není, maximálně víc toho samého a to by zase bylo zbytečné natahování pro nic. A je to [b]TEN[/b] Bezzubka, je to kluk, takže se tak o něm tak má i psát. Měl jsem spolužáka Beznosku a také jsme o něm nemluvili v ženském rodě.
2 0
reagovat
reaguje na: KARLOS
Tak když vezmou stejnýho režiséra, aby znova natočil stejnej film, očividně jim úplně nejde o přidanou hodnotu :D Jde jim o zachování všeho, co fungovalo na originálu, aby poslušně přišlo do kina co nejvíc lidí, ne? Pořád se tu bavíme o nejvyšším levelu hollywoodskýho mainstreamu.

Z tvýho přístupu mi přijde, že tohle od prvního nápadu není film pro tebe, což je samozřejmě správný – v ideálním světě by se recyklace tohohle typu podporovat neměla. My ale žijeme ve světě, kde je úspěšný zopakování toho samýho jednou z mála cest ke stamilionovejm tržbám, protože se lidi při drahým výletu do kina obecně bojej riskovat (to je úplně separátní téma, co asi nemá smysl otevírat).

Já jen říkám, že už mě to srovnávání nudí, protože stejně – když lidem někdo řekne, že to je převážně 1:1, tak se naštvou a nepůjdou, protože zbytečná kopírka. A když jim řekne, že to moc není 1:1, tak se naštvou a nepůjdou, protože jim zlej Hollywood až moc změnil jejich oblíbenej příběh. Ty relevantní kritéria bych prostě hledal jinde ;)
944721
Tak když vezmou stejnýho režiséra, aby znova natočil stejnej film, očividně jim úplně nejde o přidanou hodnotu *:D* Jde jim o zachování všeho, co fungovalo na originálu, aby poslušně přišlo do kina co nejvíc lidí, ne? Pořád se tu bavíme o nejvyšším levelu hollywoodskýho mainstreamu. Z tvýho přístupu mi přijde, že tohle od prvního nápadu není film pro tebe, což je samozřejmě správný – v ideálním světě by se recyklace tohohle typu podporovat neměla. My ale žijeme ve světě, kde je úspěšný zopakování toho samýho jednou z mála cest ke stamilionovejm tržbám, protože se lidi při drahým výletu do kina obecně bojej riskovat (to je úplně separátní téma, co asi nemá smysl otevírat). Já jen říkám, že už mě to srovnávání nudí, protože stejně – když lidem někdo řekne, že to je převážně 1:1, tak se naštvou a nepůjdou, protože zbytečná kopírka. A když jim řekne, že to moc není 1:1, tak se naštvou a nepůjdou, protože jim zlej Hollywood až moc změnil jejich oblíbenej příběh. Ty relevantní kritéria bych prostě hledal jinde *;)*
944718
5 -1
reagují: KARLOS
reagovat
reaguje na: KARLOS
A ještě krátký dodatek - pokud se nadává ne nevěrnost originálu, pak to být zpravidla u knižních adaptací, nikoliv u remaků filmů... imo.
944719
A ještě krátký dodatek - pokud se nadává ne nevěrnost originálu, pak to být zpravidla u knižních adaptací, nikoliv u remaků filmů... imo.
944718
5 0
reagovat
reaguje na: KarelR
Kardinálně nesouhlasím!
Všechny velebené remaky danou látku rozvinuly, parafrázovaly, z estetického hlediska láskyplně přiznávaly, ale invenčně nově vytvářely. Cronegbergova Moucha má jen málo společného s úsměvným papundeklovým originálem. Věc v bledě modrém.
Pokud ale dostaneme totožný příběh (potud dobrý), totožnou výpravu (pořád v rámci přijatelnosti), totožné charakterové i vizuální zpracování postav (je to už na hraně) a totožnou hudbu... co mi brátí v tom ušetřit tři kila a film si pustit doma? Reálně, v čem konkrétně je přidaná hodnota? V tom, že místo animovaných postav jsou tam real herci? A teď pomíjím fakt, že alespoň mě to přijde jako krok k horšímu, protože ta animovaná stylizace zakrývala leckteré rozhodnutí (především estetické), které mi nevoněly už v originálním animáku.
Jacksonova Konga miluju, Scottovy nepřiznané variace na Vetřelce si i po letech užívám, Cameronův Avatar se mi moc líbí, byť je to Pohacontas. Protože všechny filmy mají společného jmenovatele - je tam tuna kreativní invence a jsou to ryze autorské filmy.
Takže ne, Karle, tohle není o "povinném kopnutí si, protože je to remake". To je o tom, že ten film nemusí přinést zhola nic. Aby bylo jasno - já film neviděl, nebudu soudit, nakolik a jak moc se povedl. Crom vysoké hodnocení odůvodňuje samotným příběhem a ten je velmi silný v originále, takže by bylo s podivem, kdyby nebyl silný i v předělávce. Potud v pořádku.
Ale pokud se lidi ptají, nakolik je to doslovné zpracování, podle mě je to zcela regulerní parametr, o který se zajímat. Stejně tak jako můj bohorovný nezájem - jak o tuto předělávku, tak o všechny předělávky Disneyho.
944718
Kardinálně nesouhlasím! Všechny velebené remaky danou látku rozvinuly, parafrázovaly, z estetického hlediska láskyplně přiznávaly, ale invenčně nově vytvářely. Cronegbergova Moucha má jen málo společného s úsměvným papundeklovým originálem. Věc v bledě modrém. Pokud ale dostaneme totožný příběh (potud dobrý), totožnou výpravu (pořád v rámci přijatelnosti), totožné charakterové i vizuální zpracování postav (je to už na hraně) a totožnou hudbu... co mi brátí v tom ušetřit tři kila a film si pustit doma? Reálně, v čem konkrétně je přidaná hodnota? V tom, že místo animovaných postav jsou tam real herci? A teď pomíjím fakt, že alespoň mě to přijde jako krok k horšímu, protože ta animovaná stylizace zakrývala leckteré rozhodnutí (především estetické), které mi nevoněly už v originálním animáku. Jacksonova Konga miluju, Scottovy nepřiznané variace na Vetřelce si i po letech užívám, Cameronův Avatar se mi moc líbí, byť je to Pohacontas. Protože všechny filmy mají společného jmenovatele - je tam tuna kreativní invence a jsou to ryze autorské filmy. Takže ne, Karle, tohle není o "povinném kopnutí si, protože je to remake". To je o tom, že ten film nemusí přinést zhola nic. Aby bylo jasno - já film neviděl, nebudu soudit, nakolik a jak moc se povedl. Crom vysoké hodnocení odůvodňuje samotným příběhem a ten je velmi silný v originále, takže by bylo s podivem, kdyby nebyl silný i v předělávce. Potud v pořádku. Ale pokud se lidi ptají, nakolik je to doslovné zpracování, podle mě je to zcela regulerní parametr, o který se zajímat. Stejně tak jako můj bohorovný nezájem - jak o tuto předělávku, tak o všechny předělávky Disneyho.
944707
17 -1
reagují: KarelR, KARLOS
reagovat
reaguje na: KarelR
Mně tohle líné umění s 0% invence vadí, protože se u něj jednoduše nudím. Nevím, nakolik je to tento případ, a proto mi prijde otázka, nakolik jde o kopii 1:1 relevantní.
944717
Mně tohle líné umění s 0% invence vadí, protože se u něj jednoduše nudím. Nevím, nakolik je to tento případ, a proto mi prijde otázka, nakolik jde o kopii 1:1 relevantní.
944707
7 -1
reagovat
reaguje na: studo
Tak minimálně je to o půl hodiny delší ?)
944714
Tak minimálně je to o půl hodiny delší *?)*
944703
0 0
reagovat
reaguje na: KarelR
Já to nechci vysloveně vztahovat k právě tomuto filmu, ale většina předělávek "animák->hraný film" se s kreativitou ve většině nepotká ani z rychlíku. A když to srovnám s takovým Nosferatu, který původní látku rozšiřuje, aktualizuje a obohacuje o nová témata, tak se mi chce brečet, že Disney za patnáct let ze svého rodinného zlata vyprodukoval...kolik, dva kvalitní filmy?
A co tak z recenze čtu, ani tady se s tím DeBlois nepřetrhl. Jestli s tím nemáš problém, tím lépe pro tebe, já s tím problém mám, a nehodlám to podporovat...
944712
Já to nechci vysloveně vztahovat k právě tomuto filmu, ale většina předělávek "animák->hraný film" se s kreativitou ve většině nepotká ani z rychlíku. A když to srovnám s takovým [i]Nosferatu[/i], který původní látku rozšiřuje, aktualizuje a obohacuje o nová témata, tak se mi chce brečet, že Disney za patnáct let ze svého rodinného zlata vyprodukoval...kolik, dva kvalitní filmy? A co tak z recenze čtu, ani tady se s tím DeBlois nepřetrhl. Jestli s tím nemáš problém, tím lépe pro tebe, já s tím problém mám, a nehodlám to podporovat...
944707
5 -1
reagovat
reaguje na: KarelR
Tesat do kamene.
Za mě je nejdůležitější, aby to mělo atmosféru původních draků a nedělalo to původnímu snimku ostudu, což ocividne nedělá :+
944711
Tesat do kamene. Za mě je nejdůležitější, aby to mělo atmosféru původních draků a nedělalo to původnímu snimku ostudu, což ocividne nedělá *:+*
944707
4 -1
reagovat
Prodat lidem to samé po 15 letech může být po úspěchu téhle "předělávky" pro studia receptem k úspěchu.
944710
Prodat lidem to samé po 15 letech může být po úspěchu téhle "předělávky" pro studia receptem k úspěchu.
1 0
reagovat
Mně to neustálý srovnávání přijde takový trochu zbytečný. Když oblíbený věci změníš, tak sklidíš hejt, že to je jiný. Když oblíbený věci nezměníš, tak sklidíš hejt, že to je stejný.

Není mnohem důležitější, jak ty scény fungujou samy o sobě a v rámci celýho filmu? Není to, jestli jsou dobrý nebo ne, mnohem důležitější než to, jak moc se držej originálu?

Lidi tvrděj, že chtěj něco novýho, ale zároveň reálně vlastně moc nechtěj, že jo :D Chtěj dostat ten samej (nebo lepší) zážitek jako u původního filmu a vlastně vidět znova to, co si pamatujou. Chápu, že u toho musí bejt nějakej balanc, ale tady mám podle ohlasů pocit, že fakt nastal, a že případnej hejt bude spíš lehce umělej a "z principu". Prostě aby si lidi teda kopli, že si někdo dovolil svůj příběh odvyprávět podruhý, čehož kinematografie rozhodně není plná... :)
944707
Mně to neustálý srovnávání přijde takový trochu zbytečný. Když oblíbený věci změníš, tak sklidíš hejt, že to je jiný. Když oblíbený věci nezměníš, tak sklidíš hejt, že to je stejný. Není mnohem důležitější, jak ty scény fungujou samy o sobě a v rámci celýho filmu? Není to, jestli jsou dobrý nebo ne, mnohem důležitější než to, jak moc se držej originálu? Lidi tvrděj, že chtěj něco novýho, ale zároveň reálně vlastně moc nechtěj, že jo *:D* Chtěj dostat ten samej (nebo lepší) zážitek jako u původního filmu a vlastně vidět znova to, co si pamatujou. Chápu, že u toho musí bejt nějakej balanc, ale tady mám podle ohlasů pocit, že fakt nastal, a že případnej hejt bude spíš lehce umělej a "z principu". Prostě aby si lidi teda kopli, že si někdo dovolil svůj příběh odvyprávět podruhý, čehož kinematografie rozhodně není plná... *:)*
11 -2
reagovat
Takze otazka: na ako velmi je to frame by frame, scene by scene totozne, kolko novoty to prinieslo?
944703
Takze otazka: na ako velmi je to frame by frame, scene by scene totozne, kolko novoty to prinieslo?
1 0
reagují: pytlik
reagovat
link
Můj nejoblíbenější animák. 
Tohle se čte hezky. :+
944685
https://www.youtube.com/watch?v=ca-e5MrVbVU&ab_channel=treynquil  Můj nejoblíbenější animák.  Tohle se čte hezky. *:+*
6 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se