×
Save
Cancel
Delete
Užíváním této stránky souhlasíte s
všeobecnými podmínkami
.
Tato stránka používá
cookies
.
rozumím
PŘIHLÁSIT
|
REGISTROVAT
AKTUALITY
RECENZE
TRAILERY
MULTIMEDIA
DVD/BD
O MOVIEZONE
AKTUALITY
NOVINKY
TÉMATA
NA OBZORU
RECENZE
AKTUÁLNÍ RECENZE
KINOVÝHLED
VIM
TRAILERY
TRAILERY
OLDIES
MULTIMEDIA
GALERIE
VIDEO
MZ LIVE!
DVD/BD
BLU-RAY
NOVÁ DVD
O MOVIEZONE
TIRÁŽ
FAQ
STATISTIKY
KONTAKT
NOVINKY
TÉMATA
NA OBZORU
AKTUÁLNÍ RECENZE
KINOVÝHLED
VIM
TRAILERY
OLDIES
GALERIE
VIDEO
MZ LIVE!
BLU-RAY
NOVÁ DVD
TIRÁŽ
FAQ
STATISTIKY
KONTAKT
Diskuze k článku
Letní nářez 2025: Černí koně
příspěvky
21 - 21
1
2
Napsat
příspěvek
váš komentář
zrušit
Bold
[ctrl+b]
Italic
[ctrl+i]
Strike
spoiler
Vložit spoiler
Link
[ctrl+shift+2]
• Unordered list
1. Ordered list
:)
;)
:))
:D
8)
?)
:o
:(
:+
:-
[bb]
zrušit
odeslat
HellFire
07.05.2025 14:40:48
Moc rád bych se těšil na nového Andersona, ale už jeho poslední film jsem nedokoukal. A to přitom jeho styl miluju.
940703
Moc rád bych se těšil na nového Andersona, ale už jeho poslední film jsem nedokoukal. A to přitom jeho styl miluju.
0
0
reagovat
Předchozí
1
2
TOP Diskuze
37
28 let poté: Recenze
33
imf vs. Hollywood #127: Zaslavův nový plat a A.I. blockbustery za humny
24
Horor 28 let poté nezkrotil hitového draka. Pixar si připisuje kolosální propadák
20
Víkendový výplach #825 o DC komiksech a Formuli 1
18
The Toxic Avenger: Necenzurovaný trailer
51
Bláznivá střela: Trailer
15
Džob: Trailer
12
Tom Cruise dostane čestného Oscara
11
První dojmy: F1 s Bradem Pittem
10
Letní škola, 2001: Trailer
Komentáře
Kořenový vězeň: Trailer
SirCrix
To je celé tak nevtipnym způsobem out
imf vs. Hollywood #127: Zaslavův nový plat a A.I. blockbustery za humny
Ash_Black
Tohle
jak mám milion seriálových restů, zrovna tohle jsem dal takřka v lineárním měsíci, kdy jsem večer vždycky končil u několika dílů, celý. Apropo, taky jsem stále vůči chatu plonkovej, byť okolo mě jej v podstatě většina používá, někdo i na tu případnou absenci pokecu. Před pár lety jsme přes nějakou nVidia apku míchali do klipu „neexistující lidské tváře“, koukal jsem na pár nástrojů, ale k tomuhle nějak z vlastního přesvědčení neutíkám s otevřenou náručí jen proto, že už to okolo užívá kdekdo na nákupy, dovolenou, nebo jako regulérní bytost, co člověka nikdy nenaštve.
28 let poté: Recenze
esmo
Za mě skvělý, jak to bylo docela dost jiné, než jsem čekal. Překvapilo mě to v pozitivním smyslu slova, ač chápu, že to komerční většině obecenstva asi nesedne.
Našlapaná hudba, střih, záběry (slidů na řadě iphonů bylo možná a moc), spousty nápadů a ta “boylovitost” z toho smrděla na sto honů
Džob: Trailer
fabec
Ten postsynchron je peklo...A proč půlka scén vypadá tak, že to točili před zeleným plátnem s detailem na obličej a pak někde v postprodukci dodělali pozadí?
Gympl je generační fenomén na úrovní Snowboarďáků. Na zákaldce - střední jsme hlášky z něj jeli docela často. Dnešním mladým už to asi nic neřekne. Tohle každopádně neřekne asi nic nikomu.
Džob: Trailer
Ash_Black
To si právě budu muset připomenout, viděl jsem ho v době vzniku, kdy jsem na něj sám chodil a pak, když vyšel na dvd, tak jednou doma. Vybavuju si, že se né úplně povedlo sladit herce s neherci, potažmo s herci, co začínali. Mádl byl někde jinde. Pak pro mě přišel náraz do zdi v podobě Miliardáře, od té doby jsem tomu nějak přestával rozumět. Tu srovnávačku s Gymplem v předchozím komentáři jsem myslel spíš vizuálně a nedošlo mi, jak dál píše kafis - jednak tu RED použili prvně u Miliardáře a že vlastně Gympl ještě točil Marek Jícha a od Cesty do lesa si ty filmy Tomáš Vorel i natáčí sám. Nicméně, našel jsem si na YT trailer ke Gymplu a i když to není nic zběsilýho, upoutávka běží navolno, jsou tam ty přímáky do kamery - celkově jako něco, co pustím ven mezi lidi, abych je nalákal, to působí i technicky jak z jiného světa.
imf vs. Hollywood #127: Zaslavův nový plat a A.I. blockbustery za humny
Disketa1
Tohle bylo k vidění už ve Spielbergově A.I.: Umělé inteligenci. Z roku 2001.
Džob: Trailer
Tyller
Gympl bol fajn.
Vejška už moc ne.
Džob: Trailer
kafis
Jeho filmy mají podobně jako u Wese Andersona extrémní stylizaci včetně hereckého projevu, ale čím je Vorel starší, tím je ta stylizace víc a víc nepřístupnější a rozumí jí jen on sám. U Kouře nebo Pražské pětky to bylo originální a tenkrát herce nějak dokázal vést a o zbytek filmu se starali profíci, takže filmy vypadaly dokonce i pěkně. Dnes už mi přijde, že herce vůbec nerežíruje a vizuál, podobně jako třeba u Vachlera, je nějakej jeho bizarní mikrovesmír, kde vůbec nic nefunguje. Pozor důležitý, vůbec Andersona a Vorla nesrovnávám, je to jen příklad výrazné stylizace, u které hned divák ví o koho se jedná. U Gymplu tam fungovalo jen něco, nejspíš jen scény s Mádlem. Vorel mladší je stále neherec a všechny vážnější scény byly jak z Pytlákovy schovanky - akorát tady myšleny vážně. A nebo to byl taky humor, kterýmu jsem nerozuměl.
AKTUALITY
Novinky
Témata
Na obzoru
RECENZE
Aktuální recenze
Kinovýhled
VIM
TRAILERY
Trailery
Oldies
DVD/BD
Blu-ray
Nová DVD
O MOVIEZONE
Tiráž
FAQ
Statistiky
Kontakt
Všeobecné podmínky
© copyright 2000 - 2025.
Všechna práva vyhrazena.
Kontakty:
Technická podpora
|
Redakce
Registrace
Přezdívka
E-mail
Přečetl jsem si
všeobecné podmínky
a souhlasím.
Registrovat se
Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
Komentovat a hodnotit filmy a trailery
Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
E-mail
Zaslat instrukce emailem
Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.
Přihlášení
E-mail
Heslo
Zapomenuté heslo
Přihlásit se
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:
Přihlásit se
cont
Registrace
Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
Komentovat a hodnotit filmy a trailery
Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
Vytvářet filmové blogy
Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se