To je pořád dokola. V 80s taky mohl někdo prohlásit, že čtvrtý Superman/Jaws je hrozný průser, který se na jedničku nechytá - ergo v 70s se točili kvalitní věci a teď v 80s to už jde s kvalitou do háje.
V minulosti (období 50s až 90s) se točilo víceméně stejné množství hnoje jako dnes, rozdíl je jen v snadnosti/míře dostupnosti, respektive povědomí o existenci, která je v době digitální distribuce po internetu někde úplně jinde, zatímco dříve tahle bariéra představovala určitý filtr kvality, protože fyzická distribuce filmu stála velké prachy a tak se produkčním firmám nevyplatilo zásobovat všechny trhy tolika balasty (nebo na to ani neměly prostředky).
Propad kino návštěvnosti za posledních pár let jde primárně za posunem zájmu publika k jiné formě nebo typu zábavy a jde to vidět na tom, že problém vydělat nemají jen nedodělky, ale - až na pár big event jednorožců - prakticky všichni. Potkalo to kino v 50s (nástup televize), potkalo to televizi v 80s (nástup videa), potkalo to fyzické nosiče hudby i filmu v 10s (nástup streamu), teď to znovu potkalo kino. A nutno dodat, že studia tomu šla hodně naproti (paralelní premiéry na streamu, zkrácení okna pro kino exkluzivitu, rozšiřování streamů na další trhy, atd.).
Co se s tím dá dělat? To kdyby někdo z kravaťáků věděl, tak by vyhrál jackpot. Zatím mi všechny jejich pokusy připomínají debaty v Telecomu o tom, jak lidi udržet u telefonních budek/pevných linek. Spousta na papíře více nebo méně dobrých nápadů versus neúprosná realita, ve které se zákazníci prostě odebrali jinam.
|
reagují:
The Joker
|
reagovat
|



Snyderfans už se šikujou na sítích. To fakt nikdy neskončí