Pokud jsou obecně lidé s pozorností a soustředěním se v prdeli (což už zdaleka není problém jen teenagerů) a mají zvyk pravidelně nejen koukat na obrazovku, ale např. koukat u toho na další obrazovku - je otázka, jestli to vůbec lze něčím trefit. Převedeno zpět k teenagerům - je otázka, zda by je vlastně zaujalo v multiplexech to, co popisoval Ted pár příspěvků níž. Baví je ještě něco jako filmy? Jak se ta soustředěná pozornost neustále snižuje a i reelsko na 20 vteřin pro někoho dnes může být nekonečný ... má Hollywood čím pálit, aby trefil jejich pozornost? Od boku mě napadá, kdyby se stejným castem a týmem byl loňský One Piece coby celovečerák, byl by to hit. A teď se odkloním od teenagerů a vezmu to zas celoplošně, jak popisoval Lifty myšlenkové pochody o obsazování Novocaine.
Nezapomínám, že „Sony barák“ má kopu zaměstnanců, ti mají kopu dětí a stejně se tehdy nenašel nikdo, kdo by řekl: „Táto, toho Morbia do kin nedávejte znova, je to jen prdel, je to meme, nikdo to zpátky nechce!". Ale často si říkám, když slovo showbyznys obsahuje větším počtem právě ten „byznys“ a studia chystající film do kin mají jasný záměr vydělat - podle čeho to sestavují a myslí si, že zrovna tohle bude ten hit. A tím nekoukám jen na Novocaine. Jen je těch ústřelů bez cílení nějak víc. A kdybych už měl tedy řvát na mrak, není to jen v teaserech a trailerech, ale i v plakátech, že mi přijde, jak je to všem vlastně u prdele, protože si právě třeba řekli, že by dneska lidem museli promítat, jak někdo celovečerně scrolluje tiktokem, pásmo klípků. Je to předem prohranej boj, tak už na to kašleme. Takhle to bohužel někdy působí. Proto mě pak potěší někdo jako NEON, A24 když dávají tomu promu notnou dávku péče.
934654
Pokud jsou obecně lidé s pozorností a soustředěním se v prdeli (což už zdaleka není problém jen teenagerů) a mají zvyk pravidelně nejen koukat na obrazovku, ale např. koukat u toho na další obrazovku - je otázka, jestli to vůbec lze něčím trefit. Převedeno zpět k teenagerům - je otázka, zda by je vlastně zaujalo v multiplexech to, co popisoval Ted pár příspěvků níž. Baví je ještě něco jako filmy? Jak se ta soustředěná pozornost neustále snižuje a i reelsko na 20 vteřin pro někoho dnes může být nekonečný ... má Hollywood čím pálit, aby trefil jejich pozornost? Od boku mě napadá, kdyby se stejným castem a týmem byl loňský One Piece coby celovečerák, byl by to hit. A teď se odkloním od teenagerů a vezmu to zas celoplošně, jak popisoval Lifty myšlenkové pochody o obsazování Novocaine.
Nezapomínám, že „Sony barák“ má kopu zaměstnanců, ti mají kopu dětí a stejně se tehdy nenašel nikdo, kdo by řekl: „Táto, toho Morbia do kin nedávejte znova, je to jen prdel, je to meme, nikdo to zpátky nechce!". Ale často si říkám, když slovo showbyznys obsahuje větším počtem právě ten „byznys“ a studia chystající film do kin mají jasný záměr vydělat - podle čeho to sestavují a myslí si, že zrovna tohle bude ten hit. A tím nekoukám jen na Novocaine. Jen je těch ústřelů bez cílení nějak víc. A kdybych už měl tedy řvát na mrak, není to jen v teaserech a trailerech, ale i v plakátech, že mi přijde, jak je to všem vlastně u prdele, protože si právě třeba řekli, že by dneska lidem museli promítat, jak někdo celovečerně scrolluje tiktokem, pásmo klípků. Je to předem prohranej boj, tak už na to kašleme. Takhle to bohužel někdy působí. Proto mě pak potěší někdo jako NEON, A24 když dávají tomu promu notnou dávku péče.
|
reagovat
|
). Podle mě si to tam lidi obhajují tím, že teenageři mají jiné zájmy namísto toho, aby ty jejich zájmy reflektovali a pokusili se je z mínusu proměnit v plusy.
) očividně nestačilo a je třeba si dát kdovíkolikáté repete

