Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Filmtech: Je Volume trikovou slepou uličkou?

příspěvky 1 - 15 Napsat příspěvek
reaguje na: Bezejmenny
Původní Souboj Titánů je hlavně film, který má srdíčko a tak mu nějakou tu nedokonalost vždycky odpustím. Jako třeba Zemanova Cesta Do Pravěku technicky zaostává za Jurským Parkem a stejně, kdybych musel volit..
882159
Původní Souboj Titánů je hlavně film, který má srdíčko a tak mu nějakou tu nedokonalost vždycky odpustím. Jako třeba Zemanova Cesta Do Pravěku technicky zaostává za Jurským Parkem a stejně, kdybych musel volit..
861020
0 0
reagovat
reaguje na: Child
Tak hlavně chudák Orlando má top cringe digitály.. grind na štítu v LOTR je do očí bijicí nesmysl, ale poskakování po trpaslících v sudech v Hobitovi je snad nejhorší CGI ever, a to počítám i komplet renderovanou scénu Nea se zástupem agentů Smithů..
882158
Tak hlavně chudák Orlando má top cringe digitály.. grind na štítu v LOTR je do očí bijicí nesmysl, ale poskakování po trpaslících v sudech v Hobitovi je snad nejhorší CGI ever, a to počítám i komplet renderovanou scénu Nea se zástupem agentů Smithů..
860698
0 -1
reagovat
reaguje na: Falwic
Já bych řekl, že zrovna Souboj titánů z roku 1981 těch triků má na svoji dobu hodně. 
861020
Já bych řekl, že zrovna Souboj titánů z roku 1981 těch triků má na svoji dobu hodně. 
860718
2 0
reagují: saint3n
reagovat
Všechno stojí a padá na dobrém příběhu. Když není dobrý, tak ho žádné triky nevylepší. A úplně nejhorší jsou triky bez příběhu.

Dříve musel být příběh a triky jen poskrovnu (Souboj titánů 1981 vs 2010). Nyní může být spousta triků a příběhu poskrovnu.
860718
Všechno stojí a padá na dobrém příběhu. Když není dobrý, tak ho žádné triky nevylepší. A úplně nejhorší jsou triky bez příběhu. Dříve musel být příběh a triky jen poskrovnu (Souboj titánů 1981 vs 2010). Nyní může být spousta triků a příběhu poskrovnu.
3 -2
reagují: Bezejmenny
reagovat
Keď sa do toho nenaleje čas a prachy, tak to CG proste nebude kvalitné, je jedno či Volume alebo kľúčovanie. Mando a Obi-wan vyzerajú ako vyrenderovaní v UE, lebo sú v ňom vyrenderovaní a je to render level PC hra.
860712
Keď sa do toho nenaleje čas a prachy, tak to CG proste nebude kvalitné, je jedno či Volume alebo kľúčovanie. Mando a Obi-wan vyzerajú ako vyrenderovaní v UE, lebo sú v ňom vyrenderovaní a je to render level PC hra.
1 0
reagovat
A co nejlepe vypadajici serial na Disney+ Andor? Volume se pry vubec nepouzil...
860707
A co nejlepe vypadajici serial na Disney+ Andor? Volume se pry vubec nepouzil...
8 0
reagovat
Klasické kolečko, které čeká každou novou technologii a StageCraft na tom nebude jinak. Jak to vypadalo s nástupem cgi, digitálních kamer, 3d, spatial audia? Úplně stejně. Na jeden projekt, který dokázal vytěžit novou hračku na (v tu dobu) sto procent a ukázal celému zábavnímu průmyslu nový směr, následně připadalo dalších deset, které to zvládly tak nějak "not great, not terrible" stylem a pak dalších padesát, sto, kdoví kolik, které na tom totálně pohořely, protože chyběly prachy, schopnosti, zkušenosti, případně hořely termíny, byly skvrny na slunci, whatever.

Tak jak bude StageCraft více a více využíván při produkcích a dojde k postupnému objevování slepých cest při jeho aplikaci, se časem jistě ujasní optimální přístup, případně míra použití v kombinaci s dalšími zajetými technologiemi, tak aby výsledek sloužil celku a když už ne vylepšoval celkovou divákovu imerzi, tak alespoň rozšiřoval tvůrčí možnosti a snižoval náklady. Ale tak jako u všeho, co do tohohle businessu přišlo před tím, to stále bude především o tom, kdo na tom dělá, kolik na to má času a kolik na to má peněz. 

A ne, peněženky diváků na to, zda se to uchytí nebo ne, nebudou mít zásadní vliv. Tak jako tuny mizerných triků ve filmech nezastavily dominanci cgi a divné až ošklivé vizuály filmů nezastavily přechod na digitální kamery. Pokud to pro studia řeší nějaký podstatný problém (typicky zlevnění nebo zjednodušení daného procesu), tak to budou adoptovat nehledě na divácké přijetí. Protože nějaký důvod, proč ten který film v pokladnách náhodou pohořel a proč to nebylo zrovna kvůli zmíněné technologii, lidi z marketingu pro board vymyslí vždy:D. "Všichni" nadávají na digibordel a "všichni" na ty filmy přesto stále do kina chodí. Tady to bude totéž. 
860700
Klasické kolečko, které čeká každou novou technologii a StageCraft na tom nebude jinak. Jak to vypadalo s nástupem cgi, digitálních kamer, 3d, spatial audia? Úplně stejně. Na jeden projekt, který dokázal vytěžit novou hračku na (v tu dobu) sto procent a ukázal celému zábavnímu průmyslu nový směr, následně připadalo dalších deset, které to zvládly tak nějak "not great, not terrible" stylem a pak dalších padesát, sto, kdoví kolik, které na tom totálně pohořely, protože chyběly prachy, schopnosti, zkušenosti, případně hořely termíny, byly skvrny na slunci, whatever. Tak jak bude StageCraft více a více využíván při produkcích a dojde k postupnému objevování slepých cest při jeho aplikaci, se časem jistě ujasní optimální přístup, případně míra použití v kombinaci s dalšími zajetými technologiemi, tak aby výsledek sloužil celku a když už ne vylepšoval celkovou divákovu imerzi, tak alespoň rozšiřoval tvůrčí možnosti a snižoval náklady. Ale tak jako u všeho, co do tohohle businessu přišlo před tím, to stále bude především o tom, kdo na tom dělá, kolik na to má času a kolik na to má peněz.  A ne, peněženky diváků na to, zda se to uchytí nebo ne, nebudou mít zásadní vliv. Tak jako tuny mizerných triků ve filmech nezastavily dominanci cgi a divné až ošklivé vizuály filmů nezastavily přechod na digitální kamery. Pokud to pro studia řeší nějaký podstatný problém (typicky zlevnění nebo zjednodušení daného procesu), tak to budou adoptovat nehledě na divácké přijetí. Protože nějaký důvod, proč ten který film v pokladnách náhodou pohořel a proč to nebylo zrovna kvůli zmíněné technologii, lidi z marketingu pro board vymyslí vždy*:D*. "Všichni" nadávají na digibordel a "všichni" na ty filmy přesto stále do kina chodí. Tady to bude totéž. 
7 0
reagovat
Asi to napsal někdo, kdo prostě nesnáší čtvtého Thora. Ale upřímně, tohle je téma, které tu s námi je už od vůbec prvních CGI triků ve filmech. V důsledku se tedy dozvídáme, že vlastně nejde ani o to, jaká technologie je použita, ale jak, kým a jak je zpracován příběh. Já osobně jsem u Thora 4 nezaznamenal odlišnosti oproti jiným digizvěrstvům a naopak jsem na něj šel i s tím, že vím, že to bude duhová nebo černo-bílá paleta, ale myslím, že zrovna u Thora jsou ty efekty slušné. Jediný problém je styl humoru, který prostě každému nesedne a režie. 

A takový Hobbit měl obraz, který mě v prvních minutách v kině posadil na prdel. Bohužel ale film byl horší kvůli příběhu a použití barev a světla. Nic víc, nic míň.
860698
Asi to napsal někdo, kdo prostě nesnáší čtvtého Thora. Ale upřímně, tohle je téma, které tu s námi je už od vůbec prvních CGI triků ve filmech. V důsledku se tedy dozvídáme, že vlastně nejde ani o to, jaká technologie je použita, ale jak, kým a jak je zpracován příběh. Já osobně jsem u Thora 4 nezaznamenal odlišnosti oproti jiným digizvěrstvům a naopak jsem na něj šel i s tím, že vím, že to bude duhová nebo černo-bílá paleta, ale myslím, že zrovna u Thora jsou ty efekty slušné. Jediný problém je styl humoru, který prostě každému nesedne a režie.  A takový Hobbit měl obraz, který mě v prvních minutách v kině posadil na prdel. Bohužel ale film byl horší kvůli příběhu a použití barev a světla. Nic víc, nic míň.
3 -3
reagují: saint3n
reagovat
"může být hraní naslepo do prázdného prostoru nečekanou výzvou. A je vlastně jedno, jestli ten tenisák představuje metrového hobita nebo desetimetrového autobota"

A pak přijde Cameron a přesně z tohohle důvodu do prostoru zavěsí obrazovku se záběrem obličeje digitalizovaného herce, s pohybem obrazovky v prostoru naprogramovaným přesně podle jeho pohybů, aby jeho živě snímaný protějšek měl na co hrát a dostal ze sebe to nejlepší :)

Volume, jak je vidět, se nijak neliší od jakékoli jiné technické revoluce v tricích - fantastický nástroj v rukou těch kteří s ním umí pracovat a vhodně ho využít (a nebo nevyužít a točit scénu klasicky) tak jak film potřebuje, a ohavné kurvítko v rukou lidí kteří s ním pracovat neumí a snaží se ho jako spásnou náplast lepit úplně kamkoli.

To je jak se začátkem opravdu masivního využívání cgi v devadesátkách, po T2 a Jurském Parku bylo najednou všude a skoro vždycky vypadalo ohavně, hlavně v televizních projektech a dnes je to už úplně směšné, zato ten Jurský Park vypadá i dnes skvěle.
860695
"může být hraní naslepo do prázdného prostoru nečekanou výzvou. A je vlastně jedno, jestli ten tenisák představuje metrového hobita nebo desetimetrového autobota" A pak přijde Cameron a přesně z tohohle důvodu do prostoru zavěsí obrazovku se záběrem obličeje digitalizovaného herce, s pohybem obrazovky v prostoru naprogramovaným přesně podle jeho pohybů, aby jeho živě snímaný protějšek měl na co hrát a dostal ze sebe to nejlepší *:)* Volume, jak je vidět, se nijak neliší od jakékoli jiné technické revoluce v tricích - fantastický nástroj v rukou těch kteří s ním umí pracovat a vhodně ho využít (a nebo nevyužít a točit scénu klasicky) tak jak film potřebuje, a ohavné kurvítko v rukou lidí kteří s ním pracovat neumí a snaží se ho jako spásnou náplast lepit úplně kamkoli. To je jak se začátkem opravdu masivního využívání cgi v devadesátkách, po T2 a Jurském Parku bylo najednou všude a skoro vždycky vypadalo ohavně, hlavně v televizních projektech a dnes je to už úplně směšné, zato ten Jurský Park vypadá i dnes skvěle.
12 0
reagovat
reaguje na: PavelU
Nejsem si jistý, jestli něco jako realisticky působící detailnost někdy ve filmu vůbec byla. Prostě čím dál, tím horší vše je. 

Napadá mě třeba Troja, kde mají hlavní herci výtečně zpracované meče a nějací kaskadéři dál v záběru se mlátí plastovými hračkami.
860694
Nejsem si jistý, jestli něco jako realisticky působící detailnost někdy ve filmu vůbec byla. Prostě čím dál, tím horší vše je.  Napadá mě třeba Troja, kde mají hlavní herci výtečně zpracované meče a nějací kaskadéři dál v záběru se mlátí plastovými hračkami.
860687
0 -1
reagovat
Mírné zklamání z článku. 21 odstavců v podstatě o tom, že je důležité mít dobrý film a pak je vlastně jedno, jak je natočen.... Asi jsem čekal něco jiného. Nějakou hlubší myšlenku
860692
Mírné zklamání z článku. 21 odstavců v podstatě o tom, že je důležité mít dobrý film a pak je vlastně jedno, jak je natočen.... Asi jsem čekal něco jiného. Nějakou hlubší myšlenku
3 -5
reagovat
reaguje na: PavelU
Serial Halo je bečkovy seriál na kterém je těžce vidět že se točil celý před zeleným plátnem!
860690
Serial Halo je bečkovy seriál na kterém je těžce vidět že se točil celý před zeleným plátnem!
860687
2 -1
reagovat
Chápu správně, že se z uměle vytvořených scén (pozadí) vytrácí realisticky působící detailnost, odvislá od postavy, která je zcela reálná a tedy i adekvátně zabraná se všemi detaily? No, tak to lze říct jen to, že neumí filmovat, nebo jim nejdou triky. 

Obecně je ale počínání Hollywoodu fakt divné. Disney+ má dost předplatitelů, ale obsah vše snad jen pro ty nejmenší. Filmů tam moc nepřidávají. A když už ty seriály vyrobí, stejně se to odflákne. Není čas, nejsou lidi, ani jiné zdroje, není ochota, co ale je, tak to tendence na tom sprostě vydělat. 

Nevím, jak vznikal seriál Halo, ale líbil se mi. 
860687
Chápu správně, že se z uměle vytvořených scén (pozadí) vytrácí realisticky působící detailnost, odvislá od postavy, která je zcela reálná a tedy i adekvátně zabraná se všemi detaily? No, tak to lze říct jen to, že neumí filmovat, nebo jim nejdou triky.  Obecně je ale počínání Hollywoodu fakt divné. Disney+ má dost předplatitelů, ale obsah vše snad jen pro ty nejmenší. Filmů tam moc nepřidávají. A když už ty seriály vyrobí, stejně se to odflákne. Není čas, nejsou lidi, ani jiné zdroje, není ochota, co ale je, tak to tendence na tom sprostě vydělat.  Nevím, jak vznikal seriál Halo, ale líbil se mi. 
0 0
reagují: Bezejmenny, rush
reagovat
Velice podařený článek. Nad Marvelem pomalu lámu hůl, ale záležet bude na to jestli dokáže po Ant-Manovy zatáhnout za záchranou brzdu nebo se dál bude chovat podobně sebedestruktivně. 8)
860686
Velice podařený článek. Nad Marvelem pomalu lámu hůl, ale záležet bude na to jestli dokáže po Ant-Manovy zatáhnout za záchranou brzdu nebo se dál bude chovat podobně sebedestruktivně. *8)*
3 -2
reagovat
At uz green-screen nebo volume, tak je to stejne o ty produkci. Kdyz jde o seriovou vyrobu / neangazovane ci omezene tvurce / cilovka nenarocny publikum, tak to bude proste vypadat blbe a neni divu, ze jsou v tom nejhorsi marvelovky a blockbustery od Netflixu. Aspon ze na ty sequely Red Notice dali pauzu. Nema smysl delat na jednu stranu jen produkty a na tu druhou do nich cpat 250. A samozrejme neprekvapi, ze napriklad z DC filmu se jako jedinej komplet v atelierech a s volume delal Black Adam, protoze Rock. :/
860681
At uz green-screen nebo volume, tak je to stejne o ty produkci. Kdyz jde o seriovou vyrobu / neangazovane ci omezene tvurce / cilovka nenarocny publikum, tak to bude proste vypadat blbe a neni divu, ze jsou v tom nejhorsi marvelovky a blockbustery od Netflixu. Aspon ze na ty sequely Red Notice dali pauzu. Nema smysl delat na jednu stranu jen produkty a na tu druhou do nich cpat 250. A samozrejme neprekvapi, ze napriklad z DC filmu se jako jedinej komplet v atelierech a s volume delal Black Adam, protoze Rock. :/
7 -2
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se