Hlavní potíž tady představuje scénář, který filmu průběžně podkopává nohy. Ani by vlastně nevadilo, že se Wilde a její tým rozhodli příběhově vydat osvědčenou (zlí jazykové by asi uvedli "provařenou") cestou a během ní si vypůjčují oblíbené motivy zejména z nestárnoucí klasiky The Stepford Wives nebo třeba Peeleova nedávného hitu Get Out v míře větší než velké, ale počínají si při tom naprosto nenápaditě a rutině, přičemž jejich vlastní přínos k tématu je značně neobjevný a banální (v podstatě se zde jen odškrtávají jednotlivé "povinné" přísady všech podobných antiutopicko-satirických záležitostí, zpracovávajících motiv "Alenky za zrcadlem", hezky bod po bodu a k tomu v režimu na autopilota) a to včetně "překvapivé" pointy, která je svým vyzněním vysloveně tendenční (pokud tady bylo cílem nastavovat nějaké zrcadlo nebo ukazovat prstem, tak se to příliš nepovedlo, respektive šlo to provést mnohem sofistikovaněji/chytřeji). Na rozdíl od zmíněného Get Outu.
Na druhou stranu jsou zde, naštěstí, i nějaká pozitiva. Wilde se může rozhodně opřít o herecké obsazení. Pugh v hlavní roli předvádí vynikající výkon a opět dokazuje jaký má talent a široký herecký rejstřík, přičemž ani Pine, náhradník Styles a Wilde osobně za ní nejsou příliš pozadu. Současně si Wilde pohlídala audiovizuální stránku a v případě kamery, střihu, výpravy, triků, nebo hudby není filmu příliš co vytknout. Navíc v některých momentech dokáže Wilde vykouzlit opravdu výbornou paranoidní atmosféru, kombinovanou s optimistickým "peklem", tolik typickým pro filmové 50s a vybraným scénám ve filmu rovněž nechybí pěkná vizuální stylovost (zvláště ztvárnění satelitního městečka a obecně dobové zasazení působí skvěle). Co je to ale všechno platné, když samotné tvůrčí sdělení zaostává.
Ve výsledku se tak jedná o slušný (navíc pěkně vypadající) příspěvek do žánru, ovšem s předvídatelným příběhem a jeho průběhem, plus zakončený prvoplánovou pointou, který za mnohokrát opakované zhlédnutí asi stát moc nebude. Nicméně nadále doufám, že Wilde bude v kariéře na režijní stoličce pokračovat, protože si vybírá zajímavé projekty a řemeslo zvládá bez problémů. Tudíž šance, někdy v budoucnu, na postup do vyšší režisérské elity pro ní stále existuje
.



) s bonusem navíc v podobě stand-up vsuvek
. Ambiciózní Maestro moc nepřesvědčil, ale zdaleka nejlepší scénou ve filmu byla manželská hádka, tak snad se to pozitivně projeví na výsledku. Fajn civilní trailer příjemně překvapil (na čemž má velkou zásluhu i vhodně zvolený hudební podkres