Diskuze k článku Štěstí: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek

6/10

Veskrze koukatelný a milý, ale pořád průměr. Ovšem pro mě jedna z nejsympatyčtějších animovaných hrdinek za dlouhou dobu. Navíc vždycky oceňuju, když se v animáku opustí klasické schéma boj dobra vs zla. I proto je třeba Miyazakiho Čarodějka Kiki můj nejoblíbenější. Společného mají tyto dva filmy také super kocouřího sidekicka. P.S. Rakeťák mě bavil míň a P.P.S. Větu se slabou kadencí (čeho?) jsem nepobral jenom já?
838014
6/10
1 0

7/10

Dood ide zase raz mimo mňa. Bolo to podarené a Peggov škótsky kocúr parádny :)
837939
Dood ide zase raz mimo mňa. Bolo to podarené a Peggov škótsky kocúr parádny *:)*
7/10
5 0

7/10

Nic jsem od toho předem nečekal (přece jenom Apple má do nějakého etalonu na poli animovaných filmů docela daleko, že ano:D) a nakonec jsem byl příjemně překvapen.

Moc pěkný vizuál (animace sice není žádný top class, ale je pěkně stylizovaná), hlavní postava s pochopitelným a chvályhodným motivem (pomoci své osamělé kamarádce najít si rodinu), obecně sympatické postavy (přičemž Peggův, jak jinak než černý, kocour si celý film doslova krade pro sebe:)), nápad s centrálně řízenou výrobou a distribucí štěstí/smůly je originální a celý lore, který je okolo toho postavený (jak to v továrnách na obě látky funguje, jaké jsou vztahy mezi "zaměstnanci", atd.), je hodně slušně propracovaný a plný vtípků na typické stereotypy spojené se štěstím/smůlou (takže vedle černých koček nechybějí leprikóni, draci nebo jednorožci), film má slušné tempo, při kterém střídá žánry od malinko depresivního dojáku přes legrační grotesku po heist movie a samozřejmě na závěr nesmí chybět nějaké to morální poučení.

Ve výsledku povedená záležitost, která sice nemá ambice být nejlepším animákem široko daleko, ale to podstatné, totiž pobavit diváka, zvládá s přehledem. Pokud bude Apple pokračovat podobným stylem i v budoucnu (nebo ještě lépe), tak za mně to je no problemo:).
837929
Nic jsem od toho předem nečekal (přece jenom Apple má do nějakého etalonu na poli animovaných filmů docela daleko, že ano*:D*) a nakonec jsem byl příjemně překvapen. Moc pěkný vizuál (animace sice není žádný top class, ale je pěkně stylizovaná), hlavní postava s pochopitelným a chvályhodným motivem [spoiler](pomoci své osamělé kamarádce najít si rodinu)[/spoiler], obecně sympatické postavy (přičemž Peggův, jak jinak než černý, kocour si celý film doslova krade pro sebe*:)*), nápad s centrálně řízenou výrobou a distribucí štěstí/smůly je originální a celý lore, který je okolo toho postavený (jak to v továrnách na obě látky funguje, jaké jsou vztahy mezi "zaměstnanci", atd.), je hodně slušně propracovaný a plný vtípků na typické stereotypy spojené se štěstím/smůlou (takže vedle černých koček nechybějí leprikóni, draci nebo jednorožci), film má slušné tempo, při kterém střídá žánry [spoiler]od malinko depresivního dojáku přes legrační grotesku po heist movie[/spoiler] a samozřejmě na závěr nesmí chybět nějaké to morální poučení. Ve výsledku povedená záležitost, která sice nemá ambice být nejlepším animákem široko daleko, ale to podstatné, totiž pobavit diváka, zvládá s přehledem. Pokud bude Apple pokračovat podobným stylem i v budoucnu (nebo ještě lépe), tak za mně to je no problemo*:)*.
7/10
6 -1