Diskuze k článku Morbius: Recenze

4/10

Kde začít a přitom neplakat:D? Po Hollywoodu se určitě musí potulovat nějaký oběžník ve formě příručky, jak všechno ve filmu natočit blbě nebo nudně nebo nesmyslně, případně v nejrůznějších kombinacích výše uvedeného a lidi v Sony mají premium členství, jinak to snad ani není možné.

Leto a Smith jsou paradoxně nejmenší problém (nějaká snaha vidět je, ale bohužel nemají co hrát), v případě Harrise se fakt divím, že na něco podobného kývl (jak co do rozsahu role, tak kvality filmu jako celku), u Gibsona se tomu nedivím naopak vůbec (ten potřebuje každý štěk, protože jinak po něm neštěkne (ehm) ani pes:D) a zbytek ansámblu nestojí za řeč. No, a všechno ostatní je velký, špatný.

Prostinký příběh, jehož směřování je jasné nejpozději v dětském flashbacku, skrz naskrz průměrná digitální akce (kdyby ji alespoň nebylo tak poskrovnu), finále pochopitelně kompletně utopeno ve tmě ("v oběžníku píšou, že takhle se to má dělat, tak to přece musí fungovat":D), motivace hlavní postavy na konci vyšumí do ztracena (celý film hrdina řeší, co bude dělat, až mu umělá krev nebude stačit, protože nechce skončit jako záporák...aby se to divák do konce filmu nedozvěděl), legrační "upírské" ksichty, veškeré krvavé scény samozřejmě pouze decentně, protože pg-13 nepustí a opět a znova úplně zbytečné teasovací potitulkovky ("v oběžníku píšou, že...:D) - tvl, v kolika filmech ještě dostaneme tohle "významně nadzvednuté obočí", že příště už to jako fakt vypukne, aby se v dalším filmu (Kraven, předpokládám, bude to samé) situace opakovala???

Zkrátka další zbytečný filler v nekonečné cestě k nějaké teamovce, která je stále v nedohlednu (v oběžníku se o tom, že ve filmu mohou být klidně i jen dvě "hlavní" postavy a ne nutně jen a pouze šestičlenná skvadra, očividně nepíše ani slovo:-), přičemž při pohledu na další připravovaný SSU lineup Sony to imho vypadá, že lepší už to, bohužel, nebude.
828396
Kde začít a přitom neplakat*:D*? Po Hollywoodu se určitě musí potulovat nějaký oběžník ve formě příručky, jak všechno ve filmu natočit blbě nebo nudně nebo nesmyslně, případně v nejrůznějších kombinacích výše uvedeného a lidi v Sony mají premium členství, jinak to snad ani není možné. Leto a Smith jsou paradoxně nejmenší problém (nějaká snaha vidět je, ale bohužel nemají co hrát), v případě Harrise se fakt divím, že na něco podobného kývl (jak co do rozsahu role, tak kvality filmu jako celku), u Gibsona se tomu nedivím naopak vůbec (ten potřebuje každý štěk, protože jinak po něm neštěkne (ehm) ani pes*:D*) a zbytek ansámblu nestojí za řeč. No, a všechno ostatní je velký, špatný. Prostinký příběh, jehož směřování je jasné nejpozději v [spoiler]dětském flashbacku[/spoiler], skrz naskrz průměrná digitální akce (kdyby ji alespoň nebylo tak poskrovnu), finále pochopitelně kompletně utopeno ve tmě ("v oběžníku píšou, že takhle se to má dělat, tak to přece musí fungovat"*:D*), motivace hlavní postavy na konci vyšumí do ztracena [spoiler](celý film hrdina řeší, co bude dělat, až mu umělá krev nebude stačit, protože nechce skončit jako záporák...aby se to divák do konce filmu nedozvěděl)[/spoiler], legrační "upírské" ksichty, veškeré krvavé scény samozřejmě pouze decentně, protože pg-13 nepustí a opět a znova úplně zbytečné [spoiler]teasovací[/spoiler] potitulkovky ("v oběžníku píšou, že...*:D*) - tvl, v kolika filmech ještě dostaneme tohle "významně nadzvednuté obočí", že [spoiler]příště už to jako fakt vypukne[/spoiler], aby se v dalším filmu (Kraven, předpokládám, bude to samé) situace opakovala??? Zkrátka další zbytečný filler v nekonečné cestě k nějaké teamovce, která je stále v nedohlednu (v oběžníku se o tom, že ve filmu mohou být klidně i jen dvě "hlavní" postavy a ne nutně jen a pouze šestičlenná skvadra, očividně nepíše ani slovo*:-*), přičemž při pohledu na další připravovaný SSU lineup Sony to imho vypadá, že lepší už to, bohužel, nebude.
4/10
1 0
reaguje na: dzajro
Teď jsem četl článek na Refresheri, a tam psali, že ty potitulkove scény nedávají smysl, protože Morbius A Venom jsou v jiném vesmíru, než Spider-Man (Holland) a ve scéně s Vulturem slyší tohle jméno poprvé.?)
824392
Teď jsem četl článek na Refresheri, a tam psali, že ty potitulkove scény nedávají smysl, protože Morbius A Venom jsou v[spoiler] jiném vesmíru, než Spider-Man (Holland) a ve scéně s Vulturem slyší tohle jméno poprvé.*?)*[/spoiler]
824121
2 0
reaguje na: (=LIFTY=)
Fuka je irelevantny uz niekolko rokov.
824256
Fuka je irelevantny uz niekolko rokov.
824058
3 0
Bylo to fakt strašný, směšný, nedávající smysl. Hrozně se to vleče, což je paradoxní, když je to celé strašně uspěchané. Jednotlivé scény na sebe vůbec nenavazují. Celá zápletka i vyústění je jasné asi po pěti minutách. Přijde mi, jak kdyby někdo nastřelil na papír scénky z několika jiných filmů, kde celkem fungovaly a poslal je scénáristovi. Ten je opsal, zprasil a bohužel nedal nic mezi to a navíc je ještě špatně seřadil. Doufám, že to v kinech vyhoří a Sony přestane takové šílenosti točit.

PS hned první varování, co je film zač, přichází prvním záběrem na džungli a oznámením jména lokace: Pahorek smrti :-D
824248
Bylo to fakt strašný, směšný, nedávající smysl. Hrozně se to vleče, což je paradoxní, když je to celé strašně uspěchané. Jednotlivé scény na sebe vůbec nenavazují. Celá zápletka i vyústění je jasné asi po pěti minutách. Přijde mi, jak kdyby někdo nastřelil na papír scénky z několika jiných filmů, kde celkem fungovaly a poslal je scénáristovi. Ten je opsal, zprasil a bohužel nedal nic mezi to a navíc je ještě špatně seřadil. Doufám, že to v kinech vyhoří a Sony přestane takové šílenosti točit. PS hned první varování, co je film zač, přichází prvním záběrem na džungli a oznámením jména lokace: Pahorek smrti :-D
1 0

†††

Potom, co jsem viděl trailer na tenhle "skvost", by mě do kina nedostal nikdo ani za úplatu a párem volů. Po shlédnutí Strážců galaxie (viděl jsem je prvně až letos) jsem celou jednu vteřinu doufal, že se komiksovky posunuly ze škatulky "NIKDY nepouštět přítelkyni, abych se nemusel stydět, že sbírám komiksy" do "nemusím se z kina potichu vytratit zadním vchodem".

Bohužel... koukám, že sračky a la komiksovy z přelomu tisíciletí se stále točí jako na běžícím pásu. Absolutně nechápu, že na tohle se plýtvá penězy a dobrovolně chce být s tímhle komiks-průjmem spojován. Tohle se nemohlo líbit ani Petru Štěpánovi z XIII. století, obdivovateli upírů a autorovi Knihy Nosferatu: Vampírská bible. 8)
824194
Potom, co jsem viděl trailer na tenhle "skvost", by mě do kina nedostal nikdo ani za úplatu a párem volů. Po shlédnutí Strážců galaxie (viděl jsem je prvně až letos) jsem celou jednu vteřinu doufal, že se komiksovky posunuly ze škatulky "NIKDY nepouštět přítelkyni, abych se nemusel stydět, že sbírám komiksy" do "nemusím se z kina potichu vytratit zadním vchodem". Bohužel... koukám, že sračky a la komiksovy z přelomu tisíciletí se stále točí jako na běžícím pásu. Absolutně nechápu, že na tohle se plýtvá penězy a dobrovolně chce být s tímhle komiks-průjmem spojován. Tohle se nemohlo líbit ani Petru Štěpánovi z XIII. století, obdivovateli upírů a autorovi [url=https://www.databazeknih.cz/knihy/kniha-nosferatu-vampirska-bible-217673]Knihy Nosferatu: Vampírská bible[/url]. *8)*
†††
1 -3
Neskutočná sračka a trpel som ako kôň. Najhoršia komiksovka od vlastne ani neviem. napr. Fantastic 4 je lepší film
824184
7 0
824165
[url=https://external-preview.redd.it/RNDkEEfieESt566o3awdlmBF8KOumRwbVaTiBFsZUt0.jpg?auto=webp&s=cc8414c670fc0615793cf579db7c6d322752b9ee]Asi tak...[/url]
3 0
reaguje na: dzajro
Skoro bych si tupnul, že Spiderman z MCU vypadne a skočí k Sony. Konec NWH tomu jen nasvědčuje a upřímně v to trochu doufám. Hlavně abych se nedočkal toho, jak Falcon bude nahánět někde v Rumunsku Morbia :D
824161
Skoro bych si tupnul, že Spiderman z MCU vypadne a skočí k Sony. Konec NWH tomu jen nasvědčuje a upřímně v to trochu doufám. Hlavně abych se nedočkal toho, jak Falcon bude nahánět někde v Rumunsku Morbia *:D*
824121
1 0
reaguje na: steve95

nech sa paci

Popravde, film bol taky nudny ze uz som aj zabudol presne co tam hovorili presne v tych potitulkovych scenach  a to som to videl vcera vecer.... ale tu je co si pamatam.

prva potitulkova scena je zaber na mesto kde sa na oblohe roztrhne realita (co je rovnaky cas ako najnovsi spiderman movie na konci ked sa zacne trhat obloha.) potom zaber na celu kde sa objavi postava keatona a povie ze snad tu bude lepsie chutit nejake jedlo (nepamatam si presne).

druha potitulkova scena - Morbius ide  ja Porsche Taycan popri letisku v noci, zastane za runway, z dialky sa priruti Keatonova postave a povie ze onom uz pocul a ze za vsetkym tymto je asi spiderman a ze by mali vytvorit partnership naco Morbius povie ze dobry napad a konciec...
824121
Popravde, film bol taky nudny ze uz som aj zabudol presne co tam hovorili presne v tych potitulkovych scenach  a to som to videl vcera vecer.... ale tu je co si pamatam. [spoiler]prva potitulkova scena je zaber na mesto kde sa na oblohe roztrhne realita (co je rovnaky cas ako najnovsi spiderman movie na konci ked sa zacne trhat obloha.) potom zaber na celu kde sa objavi postava keatona a povie ze snad tu bude lepsie chutit nejake jedlo (nepamatam si presne). druha potitulkova scena - Morbius ide  ja Porsche Taycan popri letisku v noci, zastane za runway, z dialky sa priruti Keatonova postave a povie ze onom uz pocul a ze za vsetkym tymto je asi spiderman a ze by mali vytvorit partnership naco Morbius povie ze dobry napad a konciec...[/spoiler]
nech sa paci
824087
2 0
reagují: steve95, Likan7

Zbytečný film

Přitom s echolokací a zlepšenými funkcemi těla se dalo vyhrát, včetně lačnění po krvi atd. Příběh je jak napsaný v mateřské školce a jednoduše předvídatelný. Nefungují tu ani triky, ani city ani dialogy. A je jen úsměvné, že tak špatný film musí mít tolik podtitulkových scén.
824119
Zbytečný film
1 0
Dejte prosím někdo do spoileru ty potitulkove scény a navázání na MCU + bych poprosil o vysvětlení fungování a napojení postavy Keatona ve filmu a směrem k MCU.

Díky.
824087
Dejte prosím někdo do spoileru ty potitulkove scény a navázání na MCU + bych poprosil o vysvětlení fungování a napojení postavy [spoiler]Keatona[/spoiler] ve filmu a směrem k MCU.  Díky.
1 0
reagují: dzajro
tak jak je to? obsah je hluboký jako talíř na pizzu nebo je plošší než Keira K.?
824067
2 0
reaguje na: (=LIFTY=)
Ten už je taky dobře v prdeli.
824062
Ten už je taky dobře v prdeli.
824058
5 -2
reaguje na: (=LIFTY=)
Od té doby co Fuka s pupenem "nahrává" audio recenze v šatní skříni, jeho názory snad nelze brát vůbec vážně :D
824059
Od té doby co Fuka s pupenem "nahrává" audio recenze v šatní skříni, jeho názory snad nelze brát vůbec vážně *:D*
824058
7 0
Fuka hodnotí stejně jak Spider-man: Bez domova:D
824058
Fuka hodnotí stejně jak Spider-man: Bez domova*:D*
5 0
reagují: Will, do_Od, mart..nek.epi.t
Upřímně jsem nečekal, že to může být až tak špatný. Párkrát jsme se ale zasmali. I když to tvůrci neměli asi v plánu.
824052
2 0
Co si budeme nalhávat, Sony může líbat Disneymu ruce za Spider-Mana. Protože jakmile dělají něco sami, tak to fakt bolí. Oba Venomi jsem prozíval, jelikož dle mého jsou to totálně nezajímavé komiksovky, které nedosahují produkčních a filmových kvalit i průměrných Marvelovek. Opravdu nechápu co se může vedení Sony honit hlavou, že odklepnou Morbia a do hlavní role odklepnou Jareda Leta, jehož Starpower je asi stejně tak velká jako výskok Jiřího Krytináře. Bída a zoufalství.
824049
3 0
Dneska jsem byl v kině (ne, fakt nevím, proč na tyhle filmy pořád chodím, možná naděje?) a bolelo to převelice. Bylo to ještě hloupější než předchozí dva díly Venoma (a to minimálně z pohledu dvojky je opravdu kumšt), přičemž ty upíří ksichty působily ještě více směšně než ty kdysi v Buffy (ta má aspoň příjemný nadhled).

Snímek pak sice není moc dlouhý, ale pocitově se to hrozně vleče. Sice se tam furt něco děje, ale bohužel vůbec nic zajímavého. Akce směšná a nepřehledná, herci zbyteční (nejvíc mě asi bavil přehrávající a úplně out-of-place Smith) a příběh plošší než Keira Knightley. No prostě au!
824027
Dneska jsem byl v kině (ne, fakt nevím, proč na tyhle filmy pořád chodím, možná naděje?) a bolelo to převelice. Bylo to ještě hloupější než předchozí dva díly Venoma (a to minimálně z pohledu dvojky je opravdu kumšt), přičemž ty upíří ksichty působily ještě více směšně než ty kdysi v Buffy (ta má aspoň příjemný nadhled). Snímek pak sice není moc dlouhý, ale pocitově se to hrozně vleče. Sice se tam furt něco děje, ale bohužel vůbec nic zajímavého. Akce směšná a nepřehledná, herci zbyteční (nejvíc mě asi bavil přehrávající a úplně out-of-place Smith) a příběh plošší než Keira Knightley. No prostě au!
5 0
ještě jedna OT. pamatuje si někdo, kdy měl mít film poprvé premiéru? já sleduju Cruise, takže vím, že při květnové premiéře Top Gunu to bude přesně 4 roky od první klapky. Maverick je cca 18 měsíců hotový v trezoru. tady to bude taky určitě 12 měsíců+ a výsledek? ehm.......
824024
1 0
ten film mě neláká, ani když budu mít za 3 roky kocovinu a poběží na prima max. jednak mě tyto frančízy nebaví (venoma jsem stále neviděl), jednak mě espinosa brutálně naštval epileptickým střihem ve filmu s Denzelem a Green Lanternem, ale hlavně se mi hnusí ty upíří masky.........tady pouze přecházím a i zdarma s díky odmítám
824019
2 0