Diskuze k článku Modřiny: Recenze

5/10

Sociální drama outsidera jak v životě, tak ve sportu, o maličkém světle na konci tunelu. Kolik takových tady už bylo (a jistě ještě bude). Všechny povinné atributy (alkohol; nefunkční rodinné/partnerské vztahy; chudoba; život na okraji společnosti; tvrdý, leč chápavý trenér, atd.) jsou přítomny, ale nic moc navíc, co by film odlišilo od spousty svých předchůdců.

Po třetím Wickovi asi bylo nevyhnutelné, že Berry skončí v něčem podobném (ostatně Stahelski byl jedním z executive producentů) a na to, že si Berry troufla se postavit i za kameru je to vlastně slušná debutová práce. Nicméně s pár podstatnými pihami na kráse. Jednak totálně přepálená stopáž, linka se sbližováním syna se po celý čas filmu nijak nikam nevyvíjí, aby se to na konci filmu stalo v podstatě samo od sebe (jakože "světlo na konci tunelu"), intermezzo s trenérkou jsem vůbec nepochopil (očividná hetero si dá jedno lesbi číslo "protože to potřebovala" jako vážně:D?) a tvl, kdy už se v podobných filmech vykašlou na ten dnes už otřepaný Rocky koncept "celý film maximálně dřu, protože chci vyhrát a ne se jen zúčastnit, abych následně prohrál(a) na body, ale byl(a) jakože "morálním" vítězem, protože morální vítězství je víc a kromě toho je to realističtější"? Do háje už s těmihle polovičatostmi:).

P.S. Samotné fighty (resp. jeden a půl, což také není na dvou a čtvrt hodinový film nijak mnoho) neřeším, protože o UFC a MMA vím akorát to, že existují, ale očividně si Berry dost mákla a vedle Ševčenko v kleci nevypadá, alespoň na první pohled, jen do počtu.
810925
Sociální drama outsidera jak v životě, tak ve sportu, o maličkém světle na konci tunelu. Kolik takových tady už bylo (a jistě ještě bude). Všechny povinné atributy (alkohol; nefunkční rodinné/partnerské vztahy; chudoba; život na okraji společnosti; tvrdý, leč chápavý trenér, atd.) jsou přítomny, ale nic moc navíc, co by film odlišilo od spousty svých předchůdců.  Po třetím Wickovi asi bylo nevyhnutelné, že Berry skončí v něčem podobném (ostatně Stahelski byl jedním z executive producentů) a na to, že si Berry troufla se postavit i za kameru je to vlastně slušná debutová práce. Nicméně s pár podstatnými pihami na kráse. Jednak totálně přepálená stopáž, linka se sbližováním syna se po celý čas filmu nijak nikam nevyvíjí, aby se to na konci filmu stalo v podstatě samo od sebe (jakože "světlo na konci tunelu"), intermezzo s trenérkou jsem vůbec nepochopil ([spoiler]očividná hetero si dá jedno lesbi číslo "protože to potřebovala" jako vážně*:D*?[/spoiler]) a tvl, kdy už se v podobných filmech vykašlou na ten dnes už otřepaný Rocky koncept [spoiler]"celý film maximálně dřu, protože chci vyhrát a ne se jen zúčastnit, abych následně prohrál(a) na body, ale byl(a) jakože "morálním" vítězem, protože morální vítězství je víc a kromě toho je to realističtější"? [/spoiler]Do háje už s těmihle polovičatostmi*:)*. P.S. Samotné fighty [spoiler](resp. jeden a půl, což také není na dvou a čtvrt hodinový film nijak mnoho)[/spoiler] neřeším, protože o UFC a MMA vím akorát to, že existují, ale očividně si Berry dost mákla a vedle Ševčenko v kleci nevypadá, alespoň na první pohled, jen do počtu.
5/10
3 -1
reaguje na: do_Od
Jako je hezký že se snažíš nějak argumentovat, ale příště bych z toho vynechal lži, ano. Už jen ten blábol o "woke sračkách" - v životě jsem tu nic takovýho nenapsal.
Na Marvel pindám to je pravda. Ale taky jsem tu zmínil, že po Endgame už sem neviděl jedinej film s pláštěnkama (nejem marvel, ale i všechno ostatní), takže tu v podstatě komentuju jen trailery apod a jestli je problém, že se mi to většinou nelíbí (a tady už taky fabuluješ jak Ted, pro kterýho jsem byl pořád jen hororovej hater, kterej jen nadává, ale pak toho nechal, když sem mu vypsal filmy, který jsou za mě dobrý) tak to přece nemůže bejt takovej problém. Těm co to vadí dají paleček dolů (proto tady snad ta kravina je, ne?) a není důvod se nad tím pozastavovat. Navíc to co píšeš vyznívá jako kdybych tu držkoval na filmy aniž bych je viděl, což není pravda. Vždy se vyjadřuju pouze k materiálu co jsem viděl (ať už trailery, nebo celý filmy).

Takže příště prosím žádný lži. Ostatně jediný co sem tu směrem k tobě teď psal je, že filmy nadhodnocuješ a za tím si stojím.
810770
Jako je hezký že se snažíš nějak argumentovat, ale příště bych z toho vynechal lži, ano. Už jen ten blábol o "woke sračkách" - v životě jsem tu nic takovýho nenapsal. Na Marvel pindám to je pravda. Ale taky jsem tu zmínil, že po Endgame už sem neviděl jedinej film s pláštěnkama (nejem marvel, ale i všechno ostatní), takže tu v podstatě komentuju jen trailery apod a jestli je problém, že se mi to většinou nelíbí (a tady už taky fabuluješ jak Ted, pro kterýho jsem byl pořád jen hororovej hater, kterej jen nadává, ale pak toho nechal, když sem mu vypsal filmy, který jsou za mě dobrý) tak to přece nemůže bejt takovej problém. Těm co to vadí dají paleček dolů (proto tady snad ta kravina je, ne?) a není důvod se nad tím pozastavovat. Navíc to co píšeš vyznívá jako kdybych tu držkoval na filmy aniž bych je viděl, což není pravda. Vždy se vyjadřuju pouze k materiálu co jsem viděl (ať už trailery, nebo celý filmy). Takže příště prosím žádný lži. Ostatně jediný co sem tu směrem k tobě teď psal je, že filmy nadhodnocuješ a za tím si stojím.
810765
8 -5
Žvásty o šikaně sou celkem wtf ne.. Film mi přišel spatnej a recka a hodnocení mi příjdou mimo, tak to napíšu...
Dostat tenhle film super průměrnou recenzi za 5/10 tak tu jsou tři komentáře a nazdar, takhle jede proklik jedna báseň co:D
Netvrdím že je to záměrně nadhodnocene pro traffic, recenze je subjektivní a autor spíš ve filmu našel co já ne ale twoe úplně z ničeho si tady vycucat pláštěnku mstitele a hájit neexistující internet šikanu  :D:D
810768
Žvásty o šikaně sou celkem wtf ne.. Film mi přišel spatnej a recka a hodnocení mi příjdou mimo, tak to napíšu... Dostat tenhle film super průměrnou recenzi za 5/10 tak tu jsou tři komentáře a nazdar, takhle jede proklik jedna báseň co*:D* Netvrdím že je to záměrně nadhodnocene pro traffic, recenze je subjektivní a autor spíš ve filmu našel co já ne ale twoe úplně z ničeho si tady vycucat pláštěnku mstitele a hájit neexistující internet šikanu  *:D**:D*
11 -4
Rozjíždí se tady úplně zbytečná diskuze :) co jiní považují za brak, někdo považuje za dobrý podnětný film, který k němu promlouvá jinak než k ostatním, a zase naopak. Experti jako rush a fr3ak vidí ročně dva filmy a zbytek pomluví jako woke sračku případně omalovánku od Marvelu, to nelze brát moc směrodatně. Já vidím ročně desítky filmů i seriálů, za tu dobu už mám trochu přehled v tom, co mě baví, a co ne. Ty recenze tady nejsou svaté písmo, máte plné právo se mnou nesouhlasit, ale urážet můj vkus je ubohý, zejména když mezi moje nejoblíbenější filmy patří tuna věcí, co tu má každý rád. To že si dokážu pak ve filmech, co ostatní poflušou, najít něco smysluplnýho, beru spíš jako moji výhodu a ne naopak.
810765
Rozjíždí se tady úplně zbytečná diskuze *:)* co jiní považují za brak, někdo považuje za dobrý podnětný film, který k němu promlouvá jinak než k ostatním, a zase naopak. Experti jako rush a fr3ak vidí ročně dva filmy a zbytek pomluví jako woke sračku případně omalovánku od Marvelu, to nelze brát moc směrodatně. Já vidím ročně desítky filmů i seriálů, za tu dobu už mám trochu přehled v tom, co mě baví, a co ne. Ty recenze tady nejsou svaté písmo, máte plné právo se mnou nesouhlasit, ale urážet můj vkus je ubohý, zejména když mezi moje nejoblíbenější filmy patří tuna věcí, co tu má každý rád. To že si dokážu pak ve filmech, co ostatní poflušou, najít něco smysluplnýho, beru spíš jako moji výhodu a ne naopak.
10 -3
reagují: fr3ak
reaguje na: esmo
Já si spíš myslím, že ho šikanujete jako slabší kus, ale každý máme nějakou teorii. :)

Hlavně MZ je subjektivností hodnocení proslulá a je to tak dobře. S rimsym se shodnu minimálně v číslech, ale přečtu si od něj rád všechno. Karel měl taky pár ústřelů, ale mám jeho nadšené recenze rád.
810756
Já si spíš myslím, že ho šikanujete jako slabší kus, ale každý máme nějakou teorii. *:)* Hlavně MZ je subjektivností hodnocení proslulá a je to tak dobře. S rimsym se shodnu minimálně v číslech, ale přečtu si od něj rád všechno. Karel měl taky pár ústřelů, ale mám jeho nadšené recenze rád.
810753
5 -5
reaguje na: verbst
Sorry, ale do_Od si tím vysokým hodnocením braků taky chodí naproti :D
A taky svým vystupováním. Ale co už, já si za svými komentáři nadále stojím.
Film byl bída a hodnocení nechápu.
810753
Sorry, ale do_Od si tím vysokým hodnocením braků taky chodí naproti *:D* A taky svým vystupováním. Ale co už, já si za svými komentáři nadále stojím. Film byl bída a hodnocení nechápu.
810748
11 -2
reagují: AndyKaufman
reaguje na: esmo
Team Andy. Tak chill.

A myslím, že do_Od a Andy nejsou na úplně stejný vlně, ale nikdy to nejsou takový debilní ad hominem útoky, jak předvádíte tady v diskuzi... Prostě jen opačná strana barikády.
Tohle je jen ubohý.

A BTW - On tomu Disk chodí dost naproti, viz Netflix apod. Tam to není o vkusu.

Tady ale nedáváte smysl. Hejtíte to jen proto, že to napsal do_Od. Ne proto co napsal. Se na to podívej na ty komentáře.
Už vidím, jak takhle nastupujete na Civala s Hladem.
Jak říkám - ubohý.
810748
Team Andy. Tak chill. A myslím, že do_Od a Andy nejsou na úplně stejný vlně, ale nikdy to nejsou takový debilní ad hominem útoky, jak předvádíte tady v diskuzi... Prostě jen opačná strana barikády. Tohle je jen ubohý. A BTW - On tomu Disk chodí dost naproti, viz Netflix apod. Tam to není o vkusu. Tady ale nedáváte smysl. Hejtíte to jen proto, že to napsal do_Od. Ne proto co napsal. Se na to podívej na ty komentáře. Už vidím, jak takhle nastupujete na Civala s Hladem. Jak říkám - ubohý.
810744
5 -7
reagují: esmo
reaguje na: esmo
Není ok ani jedno, stačí ?
810746
Není ok ani jedno, stačí ?
810744
5 -6
reaguje na: verbst
Bezdůvodný hejt na Disketu ok, ale hejt na do_da, kde lidi nesouhlasí s hodnocením, není ok? :o
810744
Bezdůvodný hejt na Disketu ok, ale hejt na do_da, kde lidi nesouhlasí s hodnocením, není ok? *:o*
810740
8 -3
reagují: verbst, AndyKaufman
Neblbněte všichni s tím hejtem. Je to ubohý. Zvlášť, když to míříte na člena redakce.
810740
6 -11
reagují: esmo
reaguje na: do_Od
Ty porovnavas kokoty s chujama....to nejde uhajit
810731
810639
4 -5
reaguje na: Mr.Nobody
Pretoze nema vkus
810730
Pretoze nema vkus
810589
7 -4
reaguje na: do_Od
Z letošního roku sem bohužel zatím viděl velký hovno. Ale pokud se teda budeme bavit o dobrejch filmech, tak Benedetta, Poslední souboj a Zelený rytíř. Chtělo se mi napsat ještě Chicagský tribunál, protože sem ho viděl letos, ale všim sem si, že je to film z minulýho roku, takže bohužel no...
810722
810582
5 -1
reaguje na: do_Od
Tak tady už všichni snad ví jaký nevkus na filmy máš!:D Většinou adoruješ  průměrné a podprůměrné filmy:D:+
810696
Tak tady už všichni snad ví jaký nevkus na filmy máš!*:D* Většinou adoruješ  průměrné a podprůměrné filmy*:D**:+*
810565
13 -5
reaguje na: Le_Chuck
Pytej se pro koho chces, ale dost pochybuju ze muj nazor fakt zajima at tebe ci jeho. Ale kdyz uz to padlo, na 5 hvezdickove (respektive 6) stupnici CSFD to proste budou nejake subjektivni preference + - :D
Kdyz treba vsichni mame za 5 hvezd Kmotra, ja tam mam za 5 hvezd i svoje guilty pleasure treba Skálu. Ale cejtis tam, ze ty kvality jsou nesrovnatelne. Tak za me asi tak :+
810675
Pytej se pro koho chces, ale dost pochybuju ze muj nazor fakt zajima at tebe ci jeho. Ale kdyz uz to padlo, na 5 hvezdickove (respektive 6) stupnici CSFD to proste budou nejake subjektivni preference + - *:D* Kdyz treba vsichni mame za 5 hvezd Kmotra, ja tam mam za 5 hvezd i svoje guilty pleasure treba Skálu. Ale cejtis tam, ze ty kvality jsou nesrovnatelne. Tak za me asi tak *:+*
810671
2 -6
reaguje na: S7evin
Co je o kousek nize od odpadu? Pytam sa pre kamarata? :)
810671
Co je o kousek nize od odpadu? Pytam sa pre kamarata? *:)*
810647
4 -1
reagují: S7evin
reaguje na: S7evin
Vidím, a není tak velkej, jak se snažíš naznačit. Ale hej, jestli máš pocit, že si to skutečně zasloužilo na čsfd odpad, já tě o opaku přesvědčovat nebudu. :)
810649
Vidím, a není tak velkej, jak se snažíš naznačit. Ale hej, jestli máš pocit, že si to skutečně zasloužilo na čsfd odpad, já tě o opaku přesvědčovat nebudu. *:)*
810647
6 -4
reaguje na: do_Od
nejde prece o temata (cernejch/zlutejch lesbickejch holek jen vic 8)), ale o to jak jsou ty temata podany. To skutecne nevidis rozdil v tempu v kamere hereckejch vykonech a prakticky vsim mezi napr warriorem a timhle paskvilem??
Red Notice, Venom, FF9 apod jsou samozrejme o kousek nize, ale tak tam snad nejaka ocekavani nikdo ani nemel a kdo to chtel videt dopredu tusil, ze to bude bida. Tady jsem proste doufal a bohuzel a jak se rika nez vlezes do klece, bud odejdes se stitem nebo na stite, tady hold dopadla druha moznost :D
810647
nejde prece o temata (cernejch/zlutejch lesbickejch holek jen vic *8)*), ale o to jak jsou ty temata podany. To skutecne nevidis rozdil v tempu v kamere hereckejch vykonech a prakticky vsim mezi napr warriorem a timhle paskvilem??  Red Notice, Venom, FF9 apod jsou samozrejme o kousek nize, ale tak tam snad nejaka ocekavani nikdo ani nemel a kdo to chtel videt dopredu tusil, ze to bude bida. Tady jsem proste doufal a bohuzel a jak se rika nez vlezes do klece, bud odejdes se stitem nebo na stite, tady hold dopadla druha moznost *:D*
810639
6 -6
reagují: Le_Chuck, do_Od
Netušíc, co je ufc nebo mma mi již došlo, že se jedná o bojový ''sport'', no problém spatřuji v tom, že takovéto násilné kratochvíle za sport rozhodně nepovažuji, ale až tak moc mi to zde asi vadit nebude. Já podobné filmy, veskrze povrchní dramata variující stereotyp destruktivního módu, jež jsou ve svém jádru stále o tom samém nemusím, tady to mi však po přečtení zní hodně dobře, jinak a zajímavě. Recenze navnadila, zkusím to, nic jiného neřeším. :+
810642
Netušíc, co je ufc nebo mma mi již došlo, že se jedná o bojový ''sport'', no problém spatřuji v tom, že takovéto násilné kratochvíle za sport rozhodně nepovažuji, ale až tak moc mi to zde asi vadit nebude. Já podobné filmy, veskrze povrchní dramata variující stereotyp destruktivního módu, jež jsou ve svém jádru stále o tom samém nemusím, tady to mi však po přečtení zní hodně dobře, jinak a zajímavě. Recenze navnadila, zkusím to, nic jiného neřeším. *:+*
1 -3
reaguje na: AndyKaufman
Strong female character z hoodu prostě lidem nevoní. Navíc je to velká depka, kde se řeší jedno náročný téma za druhým, přičemž lesbická holohlavá černá trenérka (hlasovej projev Sheily Atim je ve filmu luxusní) už byla pro některý jen třešničkou na dortu, no. Jak jsem psal v textu, kdyby ubylo traumat a přidalo se na zápasech, byl bych spokojenější a mám pocit, že by to bylo diváčtější, ale i takhle je to dost fajn a na rozdíl od věcí typu Red Notice, Sweet Girl apod. to v hlavě i nějakou dobu vydrží. Konec výbornej.
810639
810635
8 -6