Diskuze k článku V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
No, s odřenýma ušima 5/10.
Mrzí mě, že se ignoruje horor Sestra, který patří do stejného universa. Potitulková scéna z "Jeptišky" totiž vnáší rozpor do vzpomínky, jak se pan a paní Warrenovi seznámili. Pokud se jedná o stejný kanón jako Annabelle, pak závěrečná scéna ze Sestry jasně ukazuje, že paní Warrenová, byla v době zralé dospělosti pořád jeptiškou. K romantickému setkání u altánu, tak nemohlo nikdy dojít. Možná později, kdy odešla do civilu, ale to už byla starší, žádná mladá slečínka.
794844
No, s odřenýma ušima 5/10. Mrzí mě, že se ignoruje horor Sestra, který patří do stejného universa. Potitulková scéna z "Jeptišky" totiž vnáší rozpor do vzpomínky, jak se pan a paní Warrenovi seznámili. [spoiler]Pokud se jedná o stejný kanón jako Annabelle, pak závěrečná scéna ze Sestry jasně ukazuje, že paní Warrenová, byla v době zralé dospělosti pořád jeptiškou. K romantickému setkání u altánu, tak nemohlo nikdy dojít. Možná později, kdy odešla do civilu, ale to už byla starší, žádná mladá slečínka.[/spoiler]
2 -1

5/10

Byl bych shovívavější, pokud by se nejednalo o další díl ze skvělé série, která dokázala nejednou, během sledování, že nemít u sebe zásobu čistého spodního prádla je velká chyba. Bohužel třetí přírůstek do univerza je vcelku nuda a o strachu se dá mluvit možná tak v jednom malém okamžiku, který si vlastně už ani nepamatuju....škoda :-:)
794490
Byl bych shovívavější, pokud by se nejednalo o další díl ze skvělé série, která dokázala nejednou, během sledování, že nemít u sebe zásobu čistého spodního prádla je velká chyba. Bohužel třetí přírůstek do univerza je vcelku nuda a o strachu se dá mluvit možná tak v jednom malém okamžiku, který si vlastně už ani nepamatuju....škoda *:-**:)*
5/10
1 0

5/10

Třetí díl moji oblíbené série bohužel není milé překvapení.
O hororu nemůže být řeč. Jedna se prakticky o misteriozní detektivku. A to dost předvídatelnou.
Začátek vypadal jako celkem slibně rozjetý vlak,  který ale po prvních 20 minutách zajede na odstavnou kolej.
Z té lehké nudy mě občas vytrhl povedený žert, o který u téhle série zrovna úplně nestojím.:D
videl jsem to před dvěma týdny a už teď na to úspěšně zapominam, takže asi tak.

PS. Jak paní Warrenová dokáže být neustále vystrašená k smrti, i po desítkách vyřešených případů?

PSS To ta satanistka opravdu skládala svůj totem dovnitř vázy, stejně jako se skládá loďka  do lahve?
794395
Třetí díl moji oblíbené série bohužel není milé překvapení.  O hororu nemůže být řeč. Jedna se prakticky o misteriozní detektivku. A to dost předvídatelnou.  Začátek vypadal jako celkem slibně rozjetý vlak,  který ale po prvních 20 minutách zajede na odstavnou kolej. Z té lehké nudy mě občas vytrhl povedený žert, o který u téhle série zrovna úplně nestojím.*:D*  videl jsem to před dvěma týdny a už teď na to úspěšně zapominam, takže asi tak.  PS. Jak paní Warrenová dokáže být neustále vystrašená k smrti, i po desítkách vyřešených případů? [spoiler] PSS To ta satanistka opravdu skládala svůj totem dovnitř vázy, stejně jako se skládá loďka  do lahve? [/spoiler]
5/10
1 -1
Pro mě ještě výrazně nudnější než třeba Sestra. Absolutní vakuum na obrazovce a koma u mě v hlavě.
794394
3 -2

oprava

Správne sa označuje tretí film v sérií ako druhé pokračovanie.
794387
oprava
3 0
Podařilo se to parádně. 10/10
794385
Podařilo se to parádně. 10/10
1 -7

6/10

Už po oznámení, že film nebude režírovat Wan, se dalo trochu čekat, že The Conjuring od trojky dál (protože nepochybuji o tom, že budou sérii dojit dál úplně stejně jako Insidious) čeká podobný kvalitativní sešup jako, ano, právě Insidious (od trojky dál:D) a taky že, bohužel, ano.

Tam, kde skvělá jednička a výborná dvojka nabídly hutnou atmosféru, mrazivé napětí a sice prvoplánové, ale důmyslné lekačky, tam trojka v podstatě nenabízí nic z toho. Přitom "vymítačský" úvod sliboval, že když už nic jiného, čeká nás alespoň slušná kopírka předchůdců. Bohužel po slušném úvodu se film přepne do mírně temnější detektivky a tradiční propriety značky (démoni/plíživý děs/překvapivé lekačky) ustupují do pozadí. Což je trochu problém u filmu ze série, která na těchto proprietách stojí a díky nimž si vybudovala pověst (a také celé filmové univerzum:D). Film zachraňují jednoznačně Farmiga (ta především) s Wilsonem a pár sekvencí věrných duchu jedničky a dvojky (zvláště zmíněný úvod). Snad se ve čtyřce tvůrci vrátí zpět do starých kolejí.
794384
Už po oznámení, že film nebude režírovat Wan, se dalo trochu čekat, že The Conjuring od trojky dál (protože nepochybuji o tom, že budou sérii dojit dál úplně stejně jako Insidious) čeká podobný kvalitativní sešup jako, ano, právě Insidious (od trojky dál*:D*) a taky že, bohužel, ano.  Tam, kde skvělá jednička a výborná dvojka nabídly hutnou atmosféru, mrazivé napětí a sice prvoplánové, ale důmyslné lekačky, tam trojka v podstatě nenabízí nic z toho. Přitom "vymítačský" úvod sliboval, že když už nic jiného, čeká nás alespoň slušná kopírka předchůdců. Bohužel po slušném úvodu se film přepne do mírně temnější detektivky a tradiční propriety značky (démoni/plíživý děs/překvapivé lekačky) ustupují do pozadí. Což je trochu problém u filmu ze série, která na těchto proprietách stojí a díky nimž si vybudovala pověst (a také celé filmové univerzum*:D*). Film zachraňují jednoznačně Farmiga (ta především) s Wilsonem a pár sekvencí věrných duchu jedničky a dvojky (zvláště zmíněný úvod). Snad se ve čtyřce tvůrci vrátí zpět do starých kolejí.
6/10
0 -2