Diskuze k článku Liga spravedlnosti Zacka Snydera: Recenze

790884
Ale ten film praveze NIE JE v ziadnom oreze. Prekvapuje ma, ako to furt tak vela ludi nedokaze pochopit.*?)*
790881
3 -4
reagují: Galactus

6/10

Je to lepší, ale teda...jeho sebevědomí bych chtěl mít. Zahájit film titulkem, že v rámci zachování mé tvůrčí vize bude v ořezu. A to jsou drobnosti. Ten film je k smrti dlouhej a tohle by v kinech šanci prostě nemělo, ono tam teda neměla šance ani ta originální verze. Chápu, že Zack chtěl mít poslední slovo a asi mi to jako zbytečný nepřijde bo mě baví vlastně happyendy. O tom jak se tvůrce vrátil aby to všem nandal:D
Teď jsem koukal na ještě dokrmujici jak vznikala JL a tam ho chválí všichni jak je precizní. Včetně manželky 8):D
790881
Je to lepší, ale teda...jeho sebevědomí bych chtěl mít. Zahájit film titulkem, že v rámci zachování mé tvůrčí vize bude v ořezu. A to jsou drobnosti. Ten film je k smrti dlouhej a tohle by v kinech šanci prostě nemělo, ono tam teda neměla šance ani ta originální verze. Chápu, že Zack chtěl mít poslední slovo a asi mi to jako zbytečný nepřijde bo mě baví vlastně happyendy. O tom jak se tvůrce vrátil aby to všem nandal*:D* Teď jsem koukal na ještě dokrmujici jak vznikala JL a tam ho chválí všichni jak je precizní. Včetně manželky *8)**:D*
6/10
1 -1
reagují: Gorecki

Nuda

Mám rád starší filmy s pomalejším tempem, ale tohle? 4 hodiny čekat az se 6 lidí domluví že zabijou záporáka a pak ho zabijou, to jako vážně?
789595
Nuda
2 -2
Recenzi čtu až teď a proboha, to opravdu není možné o tom filmu psát jako o samostatném díle? To jsou pořád kecy okolo, jak to vznikalo, a jestli to nějak korektně zapadá do aktuální kultury a jestli to je takové “jaké by to mělo být” (wtf).  Spousta slov, ale téměř nic jsem se nedozvěděl.

Mě na filmu zaujalo to rozdělení na kapitoly (šest?), které přímo vybízejí k tomu sledovat film po částech. Zároveň jsem měl
pocit, že skutečně i docela dobře samostatně fungují a jsou ucelené. A ta akce v poslední třetině je pro mě a absolutní špička co se týká komiksových filmů. Zvlášť Batman v autě a pak i pěšky proti démonům je lahůdka. Vůbec jsem neměl pocit nějaké zmatenosti, naopak mi to přišlo poměrně dost přehledné. Jestli mě něco mátlo, tak to byl Flash neustále běhající dokolečka. Přitom je předtím i potom vidět, že je schopen se rozběhnout téměř okamžitě a nepotřebuje se nějak pomalu rozbíhat.

Ale hlavně a to je to hlavní, co si z filmů odnáším je to, že Snyder se pokusil ukázat opravdové hrdiny. Postavy, kteří dělají dobré skutky i když je to pro ně těžké a musejí bojovat se světem i sami se sebou. Všechny postavy mají jako hlavní motivaci něco jiného než jenom vlastní prospěch, což je něco co tady chybělo. Ukazuje postavy, které mají obří moc a bojují s tím přijmout i obří odpovědnost. Což je podle mě i dobrá lekce do života.

789537
Recenzi čtu až teď a proboha, to opravdu není možné o tom filmu psát jako o samostatném díle? To jsou pořád kecy okolo, jak to vznikalo, a jestli to nějak korektně zapadá do aktuální kultury a jestli to je takové “jaké by to mělo být” (wtf).  Spousta slov, ale téměř nic jsem se nedozvěděl. Mě na filmu zaujalo to rozdělení na kapitoly (šest?), které přímo vybízejí k tomu sledovat film po částech. Zároveň jsem měl pocit, že skutečně i docela dobře samostatně fungují a jsou ucelené. A ta akce v poslední třetině je pro mě a absolutní špička co se týká komiksových filmů. Zvlášť Batman v autě a pak i pěšky proti démonům je lahůdka. Vůbec jsem neměl pocit nějaké zmatenosti, naopak mi to přišlo poměrně dost přehledné. Jestli mě něco mátlo, tak to byl Flash neustále běhající dokolečka. Přitom je předtím i potom vidět, že je schopen se rozběhnout téměř okamžitě a nepotřebuje se nějak pomalu rozbíhat. Ale hlavně a to je to hlavní, co si z filmů odnáším je to, že Snyder se pokusil ukázat opravdové hrdiny. Postavy, kteří dělají dobré skutky i když je to pro ně těžké a musejí bojovat se světem i sami se sebou. Všechny postavy mají jako hlavní motivaci něco jiného než jenom vlastní prospěch, což je něco co tady chybělo. Ukazuje postavy, které mají obří moc a bojují s tím přijmout i obří odpovědnost. Což je podle mě i dobrá lekce do života.
1 -1
reaguje na: imf
Pardon. Byl to můj první projekt a neuvědomil jsem si, že to musí dozrát (resp. dolaďování bude nějakou chvíli trvat). Každopádně tady už je opravdu konečná. Měl jsem problém se stmívačkama, které úplně neseděly.

Když už jsem tady ... Chodí sem nějaký šikovný vfxák? Pokud ano a chtěl by si vydělat nějaký ten peníz, ať se mi ozve do zpráv.
787583
Pardon. Byl to můj první projekt a neuvědomil jsem si, že to musí dozrát (resp. dolaďování bude nějakou chvíli trvat). Každopádně [url=https://vimeo.com/537635663]tady[/url] už je opravdu konečná. Měl jsem problém se stmívačkama, které úplně neseděly. Když už jsem tady ... Chodí sem nějaký šikovný vfxák? Pokud ano a chtěl by si vydělat nějaký ten peníz, ať se mi ozve do zpráv.
784916
0 0
Honest Trailers to opět krásně rozebral.
Nejhorší je že některé z těch repetivních blbostí ve filmu takhle bijí do očí mnohem víc, když nejsou rozmělněné do čtyřhodinové délky kdy ta pozornost už zákonitě upadá :D
785578
[url=https://www.youtube.com/watch?v=SxLqEggjyo8]Honest Trailers[/url] to opět krásně rozebral. Nejhorší je že některé z těch repetivních blbostí ve filmu takhle bijí do očí mnohem víc, když nejsou rozmělněné do čtyřhodinové délky kdy ta pozornost už zákonitě upadá *:D*
3 0
10% spomalovačiek z celkového času, to je ozaj dosť :D
link
785295
10% spomalovačiek z celkového času, to je ozaj dosť :D https://www.ign.com/articles/snyder-cut-justice-league-10-slow-motion-slo-mo?utm_campaign=trueAnthem%3A+Manual&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook
0 0

7/10

Ale vlastně jo, je to pro mně tak na 6/10, ale dopadlo to lépe, než jsem čekal, takže za moment překvapení přihodím ještě bod navíc (spíše tak půl bodu, ale na půl body se nehraje):-)

Trapné vtípky zmizely (bohužel včetně toho jediného dobrého, tj. laso pravdy vs Aquaman); rozvedení charakteru Cyborga; level otravnosti Flashe značně snížen; záporák už není jen shluk pixelů, ale má i nějaké pozadí; celá wtf linka s rodinou uprostřed epicentra také pryč; kostky jsou trochu více vysvětleny (i tak jsou stále jen McGuffin a namísto nich by mohlo pohánět děj cokoliv jiného), plus drobné zábavné etudy jako čajový servis a nakonec přepracované finále a Flashův časový příspěvek. Rytířomůrový epilog sice nikam nevede a klidně bych se bez něj obešel, ale plusové body pro Snydera za fanservice.

Nicméně jsou zde i nějaké ty žabičky na prameni. Třeba použití formátu 4:3 jsem dosud nepochopil - protože takový obrazový poměr vynikne v IMAXu, použije se u filmu, který je určen pro VOD a tudíž pro běžné širokoúhlé TV a monitory, přičemž do kin se téměř jistě vůbec nepodívá, natož do IMAXu. To dává smyl. Zrovna filmu tohoto typu (blockbuster plný davových a epických scén, nebo se o to alespoň snaží) to imho docela ubližuje, ale předpokládám, že Snyder si myslel, že to filmu pomůže, tak nezbývá, než mu věřit, no. Zpomalovačky především z počátku (fotbal, kafe) byly zbytečné a po pravdě dost otravné, protože filmu nic navíc nedaly a jen zdržovaly děj a natahovaly už tak značnou délku filmu. Což, bohužel, platilo i pro sekvenci Flashe (při vzpomínce na Quicksilvera totálně zabitý potenciál). Naštěstí v pozdějších částech filmu se již Snyder držel zkrátka. Hudební podkreslovačky k jednotlivým postavám na mně dojem moc neudělaly, ale dejme tomu.

No a nakonec samotná délka filmu. Chápu, že Snyder chtěl naplno využít toho, že tvoří pro VOD a nemusí se tak omezovat v rozsahu plus má jedinou/poslední šanci dodat divákům svou vizi a nacpal do filmu proto opravdu vše (včetně nyní již slepých uliček typu celý epilog). Mám ale pocit, že se v jeho případě trochu opakuje "čínský irský syndrom" a minimálně hodina mohla zůstat na podlaze střižny, aniž by výsledný film jakkoliv utrpěl. Možná, kdyby byl film rozdělen na dvě části, které by fungovaly jak v rámci celku, tak i samostatně, bylo by to lepší/zábavnější/stravitelnější (a možná taky ne:-)).

Přesto všechno jsem se slušně bavil. Celkově rozhodně posun od Whedonovy verze (5/10) a jsem docela rád, že to vzniklo. Na druhou stranu už se nikdy nedozvíme, jak by Whedonova verze vypadala, kdyby na ni měl 4 hodiny, nebo jak by vypadal sestřih od Snydera, kdyby se musel vejít do zhruba 2 hodin, že. Aby případný úspěch rozpoutal lavinu a každý druhý film s problémovou produkcí bychom postupem času měli ve dvou a více verzích sice není úplně nejlepší nápad, ale v jistých výjimečných případech (třeba Event Horizon a možná i ten Ayer cut) by to bylo fajn.
785040
Ale vlastně jo, je to pro mně tak na 6/10, ale dopadlo to lépe, než jsem čekal, takže za moment překvapení přihodím ještě bod navíc (spíše tak půl bodu, ale na půl body se nehraje):-)   Trapné vtípky zmizely (bohužel včetně toho jediného dobrého, tj. laso pravdy vs Aquaman); rozvedení charakteru Cyborga; level otravnosti Flashe značně snížen; záporák už není jen shluk pixelů, ale má i nějaké pozadí; celá wtf linka s rodinou uprostřed epicentra také pryč; kostky jsou trochu více vysvětleny (i tak jsou stále jen McGuffin a namísto nich by mohlo pohánět děj cokoliv jiného), plus drobné zábavné etudy jako čajový servis a nakonec přepracované finále a Flashův časový příspěvek. Rytířomůrový epilog sice nikam nevede a klidně bych se bez něj obešel, ale plusové body pro Snydera za fanservice.   Nicméně jsou zde i nějaké ty žabičky na prameni. Třeba použití formátu 4:3 jsem dosud nepochopil - protože takový obrazový poměr vynikne v IMAXu, použije se u filmu, který je určen pro VOD a tudíž pro běžné širokoúhlé TV a monitory, přičemž do kin se téměř jistě vůbec nepodívá, natož do IMAXu. To dává smyl. Zrovna filmu tohoto typu (blockbuster plný davových a epických scén, nebo se o to alespoň snaží) to imho docela ubližuje, ale předpokládám, že Snyder si myslel, že to filmu pomůže, tak nezbývá, než mu věřit, no. Zpomalovačky především z počátku (fotbal, kafe) byly zbytečné a po pravdě dost otravné, protože filmu nic navíc nedaly a jen zdržovaly děj a natahovaly už tak značnou délku filmu. Což, bohužel, platilo i pro sekvenci Flashe (při vzpomínce na Quicksilvera totálně zabitý potenciál). Naštěstí v pozdějších částech filmu se již Snyder držel zkrátka. Hudební podkreslovačky k jednotlivým postavám na mně dojem moc neudělaly, ale dejme tomu. No a nakonec samotná délka filmu. Chápu, že Snyder chtěl naplno využít toho, že tvoří pro VOD a nemusí se tak omezovat v rozsahu plus má jedinou/poslední šanci dodat divákům svou vizi a nacpal do filmu proto opravdu vše (včetně nyní již slepých uliček typu celý epilog). Mám ale pocit, že se v jeho případě trochu opakuje "[s]čínský[/s] irský syndrom" a minimálně hodina mohla zůstat na podlaze střižny, aniž by výsledný film jakkoliv utrpěl. Možná, kdyby byl film rozdělen na dvě části, které by fungovaly jak v rámci celku, tak i samostatně, bylo by to lepší/zábavnější/stravitelnější (a možná taky ne:-)).   Přesto všechno jsem se slušně bavil. Celkově rozhodně posun od Whedonovy verze (5/10) a jsem docela rád, že to vzniklo. Na druhou stranu už se nikdy nedozvíme, jak by Whedonova verze vypadala, kdyby na ni měl 4 hodiny, nebo jak by vypadal sestřih od Snydera, kdyby se musel vejít do zhruba 2 hodin, že. Aby případný úspěch rozpoutal lavinu a každý druhý film s problémovou produkcí bychom postupem času měli ve dvou a více verzích sice není úplně nejlepší nápad, ale v jistých výjimečných případech (třeba Event Horizon a možná i ten Ayer cut) by to bylo fajn.
7/10
1 -2
Ještě bych rád dodal, že jediné emoce jsem cítil když začala hrát hudba z Man of Steel. To asi svědčí o lecčems.
Taky doufám že už se neuvažuje o spin-offu Amazonek. To je asi nejhorší fiktivní svět ever. Totálně nefunkční a bez logiky. Asi jako ti barevní plyšoví medvídci Care Bears nebo jak se to jmenovalo. Also, Flash Ezry Millera je nejhůř zahraná komiksová postava ever. Jestli to má být integrace mentálně postižených herců, tak mne to hřeje u srdíčka. Jinak není pro výkon Millera žádná omluva.
Málem jsem se podělal u x minutové zpomalené scény kdy jde Lois s kafem.
784999
Ještě bych rád dodal, že jediné emoce jsem cítil když začala hrát hudba z Man of Steel. To asi svědčí o lecčems. Taky doufám že už se neuvažuje o spin-offu Amazonek. To je asi nejhorší fiktivní svět ever. Totálně nefunkční a bez logiky. Asi jako ti barevní plyšoví medvídci Care Bears nebo jak se to jmenovalo. Also, Flash Ezry Millera je nejhůř zahraná komiksová postava ever. Jestli to má být integrace mentálně postižených herců, tak mne to hřeje u srdíčka. Jinak není pro výkon Millera žádná omluva.  Málem jsem se podělal u x minutové zpomalené scény kdy jde Lois s kafem.
8 -3
Pořád trapné jako Whedon Cut, jenom jiným směrem, zbytečnost. Ale už to není odpad. 4/10
Koukal jsem se na to jenom kvůli následné MZ live :)
784982
Pořád trapné jako Whedon Cut, jenom jiným směrem, zbytečnost. Ale už to není odpad. 4/10 Koukal jsem se na to jenom kvůli následné MZ live :)
5 -9
Louis má ban? Ale aspoň jste mu ušetřili spoustu času, které travil psanim zbytečných slohovek...:D
784923
Louis má ban? Ale aspoň jste mu ušetřili spoustu času, které travil psanim zbytečných slohovek...*:D*
9 0
reaguje na: kfk
Ty procházíš snyderovskou metamorfózou ve zrychleném módu. Během noci si stihnul final cut, pak final final cut, teď alternativní verze, která už nabírá tu černobílou. Už jen to ořezat po stranách a hotovo.

Ale bez legrace... ta minutová ochutnávka je hezká, na dvacetiminutovou elegii už nikdo koukat nebude. Udělej Clarkovi pětiminutovej medailonek, jestli chceš, aby na to koukalo víc lidí.
784916
Ty procházíš snyderovskou metamorfózou ve zrychleném módu. Během noci si stihnul final cut, pak final final cut, teď alternativní verze, která už nabírá tu černobílou. Už jen to ořezat po stranách a hotovo. Ale bez legrace... ta minutová ochutnávka je hezká, na dvacetiminutovou elegii už nikdo koukat nebude. Udělej Clarkovi pětiminutovej medailonek, jestli chceš, aby na to koukalo víc lidí.
784913
10 0
reagují: kfk
Pracuju na alternativní verzi předešlého videa, která bude obsahovat víc flashbacků. Tady je malá ochutnávka.
784913
Pracuju na alternativní verzi předešlého videa, která bude obsahovat víc flashbacků. [url=https://vimeo.com/528717689]Tady[/url] je malá ochutnávka.
2 -2
reagují: imf
Takže ta Letova scéna byla tak trochu improvizace
Čím dál tim vic teda věřím, že ta jeho rtěnka a barva ve vlasech, obsahovala zakázané/chemické látky:D
784877
Takže ta Letova scéna byla tak trochu [url=https://m.youtube.com/watch?v=KN9stUhJxJ0]improvizace[/url] Čím dál tim vic teda věřím, že ta jeho rtěnka a barva ve vlasech, obsahovala zakázané/chemické látky*:D*
5 0
reaguje na: kfk
784714
edit: [url=https://vimeo.com/528054543]finální verze[/url]
784689
3 -1
Nepotrpím si na velká slova a vím, že to se mnou nebylo vždycky lehké ... a vím, že kdyby to šlo, tak bych si za spoludiskutující nevybral vás, ale chci, abyste věděli, že za ty měsíce jsem si vás začal vážit jako ... jako ... náhodných známých.
:))
Milovníkům Man of Steel (BvS),
Clarkova pouť se uzavřela, ačkoliv ne zcela tak, jak by si někteří z nás představovali. Holt takový už je život. Volné chvilky těchto dnů jsem věnoval mixováním, rámováním a stříháním. Pakliže vám Snyderův Superman přirostl k srdci, zkuste si jeho pouť uzavřít tímto videem.
Připomínky pište do pošty. Je možné, že nějaké detaily ještě poupravím, ale v zásadě je to konečná. K dispozici je i HD verze.
Jsem docela hrdý na navázání ozvěny traumatu k slzám Lois.
Užijte si to.
P.S.: Buďte shovívaví:)
784689
Nepotrpím si na velká slova a vím, že to se mnou nebylo vždycky lehké ... a vím, že kdyby to šlo, tak bych si za spoludiskutující nevybral vás, ale chci, abyste věděli, že za ty měsíce jsem si vás začal vážit jako ... jako ... náhodných známých. :)) Milovníkům Man of Steel (BvS), Clarkova pouť se uzavřela, ačkoliv ne zcela tak, jak by si někteří z nás představovali. Holt takový už je život. Volné chvilky těchto dnů jsem věnoval mixováním, [b]rámováním[/b] a stříháním. Pakliže vám Snyderův Superman přirostl k srdci, zkuste si jeho pouť uzavřít [url=https://vimeo.com/527973356]tímto[/url] videem. Připomínky pište do pošty. Je možné, že nějaké detaily ještě poupravím, ale v zásadě je to konečná. K dispozici je i HD verze. Jsem docela hrdý na navázání ozvěny traumatu k slzám Lois. Užijte si to. P.S.: Buďte shovívaví:)
3 -3
reagují: kfk
Nech Duro urobi protirecenziu ked tomu dal 5 hviezd :+
784674
Nech Duro urobi protirecenziu ked tomu dal 5 hviezd *:+*
3 -1
Určite lepší film než od Wheedona. Mínusy sú určite stopáž ( je to minimálne o hodinu dlhšie než by malo), nevhodné pesničky pri spomalovačkách a celkovo počet spomalovačiek, ta hudba ma tiež až tak nedostala a za pomaly 3 roky nedokončiť niektoré trikové scény je na jednu po papuľi. Plusy sú určite vykreslenie Cyborga a Flasha, hlavne Cyborgova postava dostala nejakú hĺbku i rozmer i ostatné postavy sú fajn, akcia ma veľmi bavila to Snyder vie a finále som si dosť užil a čo som vôbec nečakal zo Steppenwolfa išiel aj nejaký ten rešpekt a celkovo jeho redesign bol skvelý. Objektívne je to 6/10 ale je vidieť že pre Snydera sa jednalo o srdcový projekt  a tak dávam 7/10.
784628
5 -1
reaguje na: HAL