Diskuze k článku Liga spravedlnosti Zacka Snydera: Recenze

příspěvky 161 - 180 Napsat příspěvek
reaguje na: The Joker
Vizuální, barevná stylizace je těžce snyderovská, že to snad už ani víc nejde (granted, Sucker Punch jsem ještě neviděl). Několikrát jsem si vzpomněl na videoesej Patricka Willemse "Michael Bay, a true American auteur." Snyder je v podstatě skoro na stejný úrovni jako Bay. Nemusí se ti jeho filmy líbit, ale jsou na první pohled jeho.
784254
784244
2 -3
reaguje na: Incitatus
Penězi jsou míněný peníze, který dostal Snyder na dokončení, ne něco, co by shrábnul do kapsy...

Slepá menšina míněno nikoliv zaslepená, ale slepě následující. Fandilo se Snyder Cutu, aniž by se vědělo, co bude jeho obsahem. V podstatě to většina fans automaticky vynášela do nebes, aniž by z toho viděla jedinou sekundu.

Tož tak
784253
Penězi jsou míněný peníze, který dostal Snyder na dokončení, ne něco, co by shrábnul do kapsy... Slepá menšina míněno nikoliv zaslepená, ale slepě následující. Fandilo se Snyder Cutu, aniž by se vědělo, co bude jeho obsahem. V podstatě to většina fans automaticky vynášela do nebes, aniž by z toho viděla jedinou sekundu. Tož tak
784242
22 -1
reaguje na: rush
Jo to je hodně WTF (zapomenutá lokalita rovnice ), třeba to byl následek postraumatického stresu a nikdo mu to za 5K let neřekl :D, jenže stejný počet WTF momentů (který patří k žánru) má třeba i End Game - mne vadí ten zjevný dvojí metr.
784249
Jo to je hodně WTF (zapomenutá lokalita rovnice ), třeba to byl následek postraumatického stresu a nikdo mu to za 5K let neřekl *:D*, jenže stejný počet WTF momentů (který patří k žánru) má třeba i End Game - mne vadí ten zjevný dvojí metr.
784245
2 -11
reaguje na: imf
A mě se tohle zrovna docela líbilo. Ať už cákance byly digitální nebo ne, furt nevypadaly tak zle, jako třeba v Expendables (co si tak vzpomínám). Naopak jsem ocenil, že si řekli: "máme anonymní šedý pióny, ale hele, aspoň taky krvácí, ne jako u konkurence."

Na druhou stranu, myslím si, že tenhle film by prošel i jako PG-13, plus mínus ve stejný podobě.
784248
A mě se tohle zrovna docela líbilo. Ať už cákance byly digitální nebo ne, furt nevypadaly tak zle, jako třeba v Expendables (co si tak vzpomínám). Naopak jsem ocenil, že si řekli: "máme anonymní šedý pióny, ale hele, aspoň taky krvácí, ne jako u konkurence." Na druhou stranu, myslím si, že tenhle film by prošel i jako PG-13, plus mínus ve stejný podobě.
784240
9 -1
reaguje na: Incitatus
Amen - jinak Hardyho recenze je vynikající - právě jsem si ji přečetl a zpravila mne náladu.
784247
784242
1 -11
reagují: JG7
Koulal jsem na to stejný den jako na x-men apokalypsa, a tohle je rozhodně lepší. Překvapivě mě to celkem celkem bavilo. Jen mě vytrhávaly některé věci: ty "videoklipové" sekvence, kde hraje nějaká tuctová písnička (popř. zpívá holka ze které vidíme jen záda) mi přišly přehnaně dlouhé. Ta flashova záchrana holky pusobila (jak už tu někdo psal) trochu úchylně. A ještě teda ten úprk na koních u Amazonek - tam mi to připomínalo staré filmy, kdy se za postavy (např. jedoucí v autě) promítalo na plátno okolí. Asi to nedělali stejnou technikou, ale vypadalo to tak. Tohle bylo v první půlce, pak už mě nic nerušilo (nebo jsem si na to prostě zvykl). Jo, a ještě to dělení na kapitoly z toho "ponoření" (imerze, chcete-li) vytrhávalo. Ale celkově to bylo v pohodě. Tu předchozí verzi jsem ani nedokoukal (což se mi stává skutečně výjimečně). Tahle mi hezky utekla.
784246
4 -2
Původní Justice League sem dal 3/10 a verzi Zacka Snydera dávám 5/1
0 s odřenýma ušima a to za demencí scénáře šla 50 tisíc světu, že Darksaid zapomene planetu kde ho skoro zabili, kde nechal kostky a kde viděl ty pošahanou rovnici, to je na mne fakt moc a ty zpomalovačky s nehodící se hudbou byly fakt dost otravné  a Zack nejspíš musel být sjetej, když si myslel že to bude cool!
Dále byl film zbytečně dlouhý! Zasloužilo by to osekat o minimálně hodinu nudných scén, potom efekty bylo dost často docela tragické a na úrovni béček z produkce Asylum a Ezra Miller mě utvrdil v tom že nikdy nechci vidět Flashe kde má hrát, protože Flash v jeho podání je tragédie na entou ( ono celkově výkony skoro všech herců ve filmu za moc nestojí, ať je Momoa, Cavil, Affleck, Miller , Fisher nebo Gadott!)!

A největší výhrady mám k prehistorickému 4:3 formátu, to bylo prostě děs sledovat na velké tv čtverec a po stranach pruhy, proboha proč v 2021 vydá někdo film v tak zprasenem formátu? Díky tomu sem ten film sledoval po částech tři dny, protože dát najednou čtyři hodiny to prostě nešlo!

5/10 s tím že film už nikdy znovu neuvidím a nechápu jak tomu fanboyove můžou dat víc jak 6/10!
784245
Původní Justice League sem dal 3/10 a verzi Zacka Snydera dávám 5/1 0 s odřenýma ušima a to za demencí scénáře šla 50 tisíc světu, že Darksaid zapomene planetu kde ho skoro zabili, kde nechal kostky a kde viděl ty pošahanou rovnici, to je na mne fakt moc a ty zpomalovačky s nehodící se hudbou byly fakt dost otravné  a Zack nejspíš musel být sjetej, když si myslel že to bude cool! Dále byl film zbytečně dlouhý! Zasloužilo by to osekat o minimálně hodinu nudných scén, potom efekty bylo dost často docela tragické a na úrovni béček z produkce Asylum a Ezra Miller mě utvrdil v tom že nikdy nechci vidět Flashe kde má hrát, protože Flash v jeho podání je tragédie na entou ( ono celkově výkony skoro všech herců ve filmu za moc nestojí, ať je Momoa, Cavil, Affleck, Miller , Fisher nebo Gadott!)! A největší výhrady mám k prehistorickému 4:3 formátu, to bylo prostě děs sledovat na velké tv čtverec a po stranach pruhy, proboha proč v 2021 vydá někdo film v tak zprasenem formátu? Díky tomu sem ten film sledoval po částech tři dny, protože dát najednou čtyři hodiny to prostě nešlo! 5/10 s tím že film už nikdy znovu neuvidím a nechápu jak tomu fanboyove můžou dat víc jak 6/10!
8 -3
reagují: LouisNicolasDav
reaguje na: Memphis
Uprimne... tu stylizaci tam teda fakt nevidim. At uz ve vyprave a kostymech, tak v pristupu k te latce. OK, trosku to bere z Lotra, budoucnost pripomene Terminatora s Balem a cely to pusobi nejak tak videoherne, ale jinak teda nevim.
784244
784229
4 0
reagují: Memphis

Tadoch a zase IMF a redakce

Tadoch:
Přesně tak :D:D:D:D:D:D:D

IMF, Redakce a kdokoliv jiný:
Problém ani tak není to, jestli peníze dostával nebo ne, ale to, že o tom není žádný důkaz a Snyder o tom neměl důvod lhát, protože i kdyby za to přijal nějaké peníze, tak co jako? Proč by to neřekl?
Aha, zapomněl jsem. On je to šílenej egoista. Asi jedinej egoista na světě, s kterým všichni rádi pracují a je podle nich jeden z nejmilejších lidí, co znají a nikdy netvrdil, že jeho filmy jsou umělecká díla. Pokud vím, tak tento názor vzešel z řad jeho odpůrců.

Nejvíc mimo je ale ta slepá hlasitá menšina. Každý fandom je v menšině, ale to nic nemění na tom, že po tom volalo obrovské množství lidí a proč se něco takového neděje i u jiných filmů?
Osobně jsem tu vyjadřoval pochyby v diskuzích od začátku, ale nakonec se to pro mě osobně v dobré obrátilo a dávám tomu krásných 9/10 a obhájit si to dokážu s přehledem, protože to, co většina lidí kritizuje tam podle mě buď nebylo, anebo to podle mě bylo dobré.
Na tom však nezáleží. Názory jsou subjektivní, ale to přece není důvod k tomu, shazovat věci, které jsou objektivní. Pokud teda nemáte důkaz, že to je jinak a to nemáte. Navíc z recenze mám pocit, že autor si myslí, že má objektivní pravdu a všichni ostatní, co devítkují nebo desítkují, jsou z většiny jen zaslepení fanoušci (což není pravda viz. Duro a "Tom Hardy" z kinoboxu).

Do této doby jsem tu tyto diskuze bral z prdele, ale už to začíná být otravné, jak se pořád ohání "Hlasitou menšinou" a "zaslepenými fans" když to není pravda.

Podle mě to mohlo být lepší. Něco mohli zkrátit, něco přidat nebo vystřihnout (a něco bych zase prodloužil, nevadila by mi delší stopáž). Emoce a postavy na mě fungovaly. Je pro mě pochopitelné, že někdo, kdo nepronikl do postav, na kterých film stojí, to nebude hodnotit víc než 6/10 a bude vyčítat všechno, co mohlo být uděláno jinak nebo lépe. Ale tak je to s každým filmem. Každý film má něco, co někomu nesedne, jen u některých filmů to sedne menšímu počtu lidí než u jiného. Ale i tak se ZSLJ drží u lidí nad očekávání dobře. A to, že 9+/10 dávají i lidé, co neměli rádi předchozí filmy je nádherným podtržením toho, co zde říkám.
784242
[b]Tadoch:  [/b]Přesně tak *:D**:D**:D**:D**:D**:D**:D* [b]IMF, Redakce a kdokoliv jiný:  [/b]Problém ani tak není to, jestli peníze dostával nebo ne, ale to, že o tom není žádný důkaz a Snyder o tom neměl důvod lhát, protože i kdyby za to přijal nějaké peníze, tak co jako? Proč by to neřekl? Aha, zapomněl jsem. On je to šílenej egoista. Asi jedinej egoista na světě, s kterým všichni rádi pracují a je podle nich jeden z nejmilejších lidí, co znají a nikdy netvrdil, že jeho filmy jsou umělecká díla. Pokud vím, tak tento názor vzešel z řad jeho odpůrců. Nejvíc mimo je ale ta slepá hlasitá menšina. Každý fandom je v menšině, ale to nic nemění na tom, že po tom volalo obrovské množství lidí a proč se něco takového neděje i u jiných filmů?  Osobně jsem tu vyjadřoval pochyby v diskuzích od začátku, ale nakonec se to pro mě osobně v dobré obrátilo a dávám tomu krásných 9/10 a obhájit si to dokážu s přehledem, protože to, co většina lidí kritizuje tam podle mě buď nebylo, anebo to podle mě bylo dobré.  Na tom však nezáleží. Názory jsou subjektivní, ale to přece není důvod k tomu, shazovat věci, které jsou objektivní. Pokud teda nemáte důkaz, že to je jinak a to nemáte. Navíc z recenze mám pocit, že autor si myslí, že má objektivní pravdu a všichni ostatní, co devítkují nebo desítkují, jsou z většiny jen zaslepení fanoušci (což není pravda viz. Duro a "Tom Hardy" z kinoboxu). Do této doby jsem tu tyto diskuze bral z prdele, ale už to začíná být otravné, jak se pořád ohání "Hlasitou menšinou" a "zaslepenými fans" když to není pravda. Podle mě to mohlo být lepší. Něco mohli zkrátit, něco přidat nebo vystřihnout (a něco bych zase prodloužil, nevadila by mi delší stopáž). Emoce a postavy na mě fungovaly. Je pro mě pochopitelné, že někdo, kdo nepronikl do postav, na kterých film stojí, to nebude hodnotit víc než 6/10 a bude vyčítat všechno, co mohlo být uděláno jinak nebo lépe. Ale tak je to s každým filmem. Každý film má něco, co někomu nesedne, jen u některých filmů to sedne menšímu počtu lidí než u jiného. Ale i tak se ZSLJ drží u lidí nad očekávání dobře. A to, že 9+/10 dávají i lidé, co neměli rádi předchozí filmy je nádherným podtržením toho, co zde říkám.
Tadoch a zase IMF a redakce
3 -12
reagují: imf, LouisNicolasDav
reaguje na: LouisNicolasDav
Mám problém v podstatě se všemi falešnými eRky, dodělávanými pro DVD nebo VOD release. Je to jen marketing, nic víc.
784240
784238
20 0
reagují: Memphis
Škoda zrovna od jmenuji se Vašek jsem čekal objektivnější posouzení, viz věta: ...Zbytečné eRko simulované virtuálními cákancy krve ale ruší a přináší s sebou neradostný trend... V tento moment jsem málem přestal dále číst.

P.s.: Na CSFD má původní střih k dnešnímu dni 59% tolik k 6 z 10 pod čarou.
784238
Škoda zrovna od jmenuji se Vašek jsem čekal objektivnější posouzení, viz věta: ...[i]Zbytečné eRko simulované virtuálními cákancy krve ale ruší a přináší s sebou neradostný trend[/i]... V tento moment jsem málem přestal dále číst.  P.s.: Na CSFD má původní střih k dnešnímu dni 59% tolik k 6 z 10 pod čarou.
1 -11
reagují: imf
Whedonův film jsem hodnotil jako velmi slabé 3 hvězdy, toho hodnotím jako velmi silné tři hvězdy. Nejsem znalec MCU ani DC univerz, ale tady mi to konečně dávalo smysl a děj nebyl jen slepenina. I postavy přestaly být panáci, ale byly konečně charaktery. Každopádně už u Whedona, ale i v BvsS mi Batfleck hodně sedl a teď si myslím, že jeho verze Batmana je jedna z nej a je škoda, že se sólovky (pravděpodobně) nedočkáme.
784236
4 -1
reaguje na: Incitatus
Správně! Ve skutečnosti nešlo o dodávky s papírovými stodolarovkami, ale o bezhotovostní převody. Ty jsou totiž bezpečnější a pohodlnější. IMFe styď se za tuto faktickou chybu!
784235
784224
13 -1
Snyderova verze pozvedává film v mých očích alespoň na průměr. Stále obsahuje dost zbytečných scén (jeden příklad za všechny: W zachraňující rukojmí před teroristy), které nijak neposouvají příběh, ale zase přidává dost těch, které vysvětlují spoustu hluchých míst z kinoverze. Nejlepší je rozhodně zakončení (ne, nemyslím „potitulkové“ scény). Až teď je zcela patrné, jak příšerné byly Whedonovy dotáčky, které se do celkového tónu filmu vůbec nehodily. Pitomé vtípky ala Flash přistávající na prsou WW nebo záchrana jedné ruské rodinky bylo to nejhorší z kinoverze. Snyderova verze je tedy kompetentnější, přesto bohužel ne dobrá, protože je jednoduše uspěchaná. Což je chyba studia, které se nechtělo vydat cestou postupného budování vesmíru. Takhle mi na postavách vůbec nezáleží.
784232
7 -1
Nie je trochu nespravodlive nazyvat tu predchadzajucu verziu Whedonovym filmom? (nie, nie som jeho fanusik ani MCU fanboy), len mi to pripada trochu nespravodlive rovnako aj voci R.Howardovi (Solo). Obaja naskocili do rozbehnuteho vlaku s nejakym konceptom filmu, uz danym producentskym dohladom, scenarom a museli pokracovat vo vyrazne rozrobenom filme. A potom za to dostanu hejt ako posrali dva filmy ktore by inak boli urcite dokonale, nebyt ich reziserskeho ´´prispevku´´. Teraz sa pochopitelne stacilo viac venovat postavam (co na ploche 4 hodin je asi podstatne jednoduchsie ako v o polovicu kratsim filmoch) a vychytat najviac hejtene aspekty predchadzajucej verzie napr. hnusne filtre nahradit ciernou lebo to treba urobit dark.  Zachranovat po niekom film mi teraz pripada ako najnevdacnejsi job,lebo to v podstate nikto nemozes vyhrat a len zachranujes studiu zadok. Co je asi na konci vyvazene tucnym sekom...
784231
11 0

7/10

Nakonec mírně lepší, než jsem čekal. Příběhově to docela dává smysl, akce slušná (hlavně první velká cca v polovině filmu). Jak mě Ezra a Fisher v trailerech štvali, tak ve filmu jejich postavy fungují překvapivě dobře, IMHO.

Pomohlo mi přistoupit na fakt, že se Snyder evidentně vykašlal na semi-realistické pojetí z Man of Steel a vizuálně film těžce stylizuje způsobem jako Burton nebo Schumacher, ale samozřejmě po svém.

Souhlasím s většinou, že ty čtyři hodiny nejsou skoro znát. Jenom epilog si Snyder mohl odpustit. Byla tam spousta věcí, které bych mohl vytknout, ale nebyly tak zásadní, aby mě vytrhávaly z děje. Kolem a kolem, dávám 68 %, ale znova se na to asi jen tak nepodívám.

P.S. Nejsem komiksový ani Snyderův fanboy. (MoS 7/10, WW 4/10, zbytek jsem neviděl.)
784229
Nakonec mírně lepší, než jsem čekal. Příběhově to docela dává smysl, akce slušná (hlavně první velká cca v polovině filmu). Jak mě Ezra a Fisher v trailerech štvali, tak ve filmu jejich postavy fungují překvapivě dobře, IMHO. Pomohlo mi přistoupit na fakt, že se Snyder evidentně vykašlal na semi-realistické pojetí z Man of Steel a vizuálně film těžce stylizuje způsobem jako Burton nebo Schumacher, ale samozřejmě po svém. Souhlasím s většinou, že ty čtyři hodiny nejsou skoro znát. Jenom epilog si Snyder mohl odpustit. Byla tam spousta věcí, které bych mohl vytknout, ale nebyly tak zásadní, aby mě vytrhávaly z děje. Kolem a kolem, dávám 68 %, ale znova se na to asi jen tak nepodívám. P.S. Nejsem komiksový ani Snyderův fanboy. (MoS 7/10, WW 4/10, zbytek jsem neviděl.)
7/10
7 -1
reagují: The Joker

8,5/10

Za mě veliká spokojenost a doufám že se bude pokračovat dál v příběhu 8)

Co by mě ale zajímalo je to jak by vypadal Aquaman pod Wanem kdyby byl Snyder stále kormidla . Ze ZSJL  jde vidět že Snyder si to představoval trochu jinak , to jak spolu atlantidané komunikovali, jak byly vyobrazeni a co tam bylo řečeno se moc neshoduje s tím co je pak v sólovce Aquamana.  Přibeh by byl asi urcite stejný , ale jestli by se jelo podle toho jak je vyobrazil Snyder v JL nebo jestli by si i tak Wan prosadil svůj vizual :D
784228
Za mě veliká spokojenost a doufám že se bude pokračovat dál v příběhu *8)* Co by mě ale zajímalo je to jak by vypadal Aquaman pod Wanem kdyby byl Snyder stále kormidla . Ze ZSJL  jde vidět že Snyder si to představoval trochu jinak , to jak spolu atlantidané komunikovali, jak byly vyobrazeni a co tam bylo řečeno se moc neshoduje s tím co je pak v sólovce Aquamana.  Přibeh by byl asi urcite stejný , ale jestli by se jelo podle toho jak je vyobrazil Snyder v JL nebo jestli by si i tak Wan prosadil svůj vizual *:D*
8,5/10
2 -8

Redakce a speciálně IMF

"I proto Zack Snyder vyrval svůj projekt z pařátů osudu (rozuměj Josse Whedona a warnerovských archivů), zapřísahal se, že nepoužije ani jedinou scénu z přetočené verze a zavřel se s hrubým materiálem do sklepa, zatímco mu HBO opatrně začalo posílat dodávky se stodolarovkami, aby se pokusil o zázrak, hnán slepou podporou hlasité menšiny na sociálních sítích."
Snaží se být tato stránka alespoň někdy trochu objektivní?
Hodnocení filmů jsou subjektivní, ale když mluvíte o faktech, tak by se slušelo být alespoň trochu objektivní.
784224
"I proto Zack Snyder vyrval svůj projekt z pařátů osudu (rozuměj Josse Whedona a warnerovských archivů), zapřísahal se, že nepoužije ani jedinou scénu z přetočené verze a zavřel se s hrubým materiálem do sklepa, zatímco mu HBO opatrně začalo posílat dodávky se stodolarovkami, aby se pokusil o zázrak, hnán slepou podporou hlasité menšiny na sociálních sítích."  Snaží se být tato stránka alespoň někdy trochu objektivní? Hodnocení filmů jsou subjektivní, ale když mluvíte o faktech, tak by se slušelo být alespoň trochu objektivní.
Redakce a speciálně IMF
5 -18
reagují: Tadoch