Diskuze k článku Střípky: Recenze

příspěvky 1 - 0 Napsat příspěvek
Slušný thriller, který táhnou herci nahoru. Líbila se mi ta myšlenka, ale samotné provedení je mnohem horší. Škoda. 6,5/10
779762
1 0
To, co se ve filmu v závěru stane imho rozhodně zvrat je. Samozřejmě nikoli šokující, který by celý předchozí děj postavil na hlavu, protože jsou divákovi zatajeny jisté klíčové informace a následně jsou odhaleny, ale ten předěl, o čem film pojednává předtím (hledání pachatele a důkazů vůči němu) a potom (zahlazení stop po vlastním zločinu a zbytek nezájem), je ve filmu nepochybně přítomen a tudíž to z něj zvrat činí.
779760
To, co se ve filmu v závěru stane imho rozhodně zvrat je. Samozřejmě nikoli šokující, který by celý předchozí děj postavil na hlavu, protože jsou divákovi zatajeny jisté klíčové informace a následně jsou odhaleny, ale ten předěl, o čem film pojednává předtím [spoiler](hledání pachatele a důkazů vůči němu)[/spoiler] a potom [spoiler](zahlazení stop po vlastním zločinu a zbytek nezájem)[/spoiler], je ve filmu nepochybně přítomen a tudíž to z něj zvrat činí.
1 0
reaguje na: WinterSoldier
Když ti celou dobu jede vlak rovně, a ty čekáš, že minimálně půl hoďky ještě rovně pojede, a on ti rázem zabrzdí, zahouká a začne couvat, tak je to zvrat. Všichni se na to slovíčko upínáte, jak kdyby mělo jen jednu filmovou podobu, přitom těch podob má stovky, možná tisíce. :) To že není dobrej a nedává smysl a proto vám to nejspíš klasické zvraty nepřipomíná ještě neznamená, že to není podle dramatické struktury filmový zvrat. ?)
779754
Když ti celou dobu jede vlak rovně, a ty čekáš, že minimálně půl hoďky ještě rovně pojede, a on ti rázem zabrzdí, zahouká a začne couvat, tak je to zvrat. Všichni se na to slovíčko upínáte, jak kdyby mělo jen jednu filmovou podobu, přitom těch podob má stovky, možná tisíce. *:)* To že není dobrej a nedává smysl a proto vám to nejspíš klasické zvraty nepřipomíná ještě neznamená, že to není podle dramatické struktury filmový zvrat. *?)*
779671
1 0

5/10

Promarněný potenciál. Atmosféra slušná (průzkum místa činu po tmě s ručními svítilnami se od Seven prostě neomrzí, zde to alespoň omluvili výpadem proudu, ale ten laciný scary moment s jeho opětovným naběhnutím už byl trochu navíc), Washington a Leto velice dobří, Malek k mému překvapení s nimi nedržel krok tak, jak jsem čekal (nejsem si jistý, zda to bylo nedobře napsanou rolí, nebo na roli Malek herecky neměl), ale stále ok a to je v podstatě, co se kladů týče, vše. Nesmyslné vyústění, které popírá veškerý předchozí děj a motivace charakterů Washingtona i Maleka (celou dobu Malek hodlá zastavit řádění vraha, aby dosáhl zadostiučinění jeho obětem a zabránil vzniku dalším a Washington, aby ulevil svému svědomí a dotáhl starý případ do konce, aby po likvidaci Maleka, vůči kterému neměli ani po domovní/auto prohlídce žádný důkaz (jinak by jej zatkli a obvinili) jen zahladili stopy a celý případ uzavřeli ve stylu "tak a máme hotovo", přestože je oběma jasné, že vrahem spíše není, než je - viz jeho předchozí zatčení a doznání viny a spona do vlasů (ihned poté, co se objevila, jsem tipoval, jak to s ní je a nemýlil jsem se)) bohužel táhne celý film dolů. Přitom ta myšlenka "o zločinu a trestu" není vůbec špatná a klidně bych dal přednost tomu, aby se celý film věnoval tomu, jak se obě postavy vyrovnávají s vraždou podezřelého/pachatele a jeho nalezení/vyšetřování a následné zlikvidování se odbylo v prvních minutách filmu (a tudíž se hledání vraha zcela odložilo na vedlejší kolej).
779746
Promarněný potenciál. Atmosféra slušná (průzkum místa činu po tmě s ručními svítilnami se od Seven prostě neomrzí, zde to alespoň omluvili výpadem proudu[spoiler], ale ten laciný scary moment s jeho opětovným naběhnutím už byl trochu navíc[/spoiler]), Washington a Leto velice dobří, Malek k mému překvapení s nimi nedržel krok tak, jak jsem čekal (nejsem si jistý, zda to bylo nedobře napsanou rolí, nebo na roli Malek herecky neměl), ale stále ok a to je v podstatě, co se kladů týče, vše. Nesmyslné vyústění, které popírá veškerý předchozí děj a motivace charakterů Washingtona i Maleka [spoiler](celou dobu Malek hodlá zastavit řádění vraha, aby dosáhl zadostiučinění jeho obětem a zabránil vzniku dalším a Washington, aby ulevil svému svědomí a dotáhl starý případ do konce, aby po likvidaci Maleka, vůči kterému neměli ani po domovní/auto prohlídce žádný důkaz (jinak by jej zatkli a obvinili) jen zahladili stopy a celý případ uzavřeli ve stylu "tak a máme hotovo", přestože je oběma jasné, že vrahem spíše není, než je - viz jeho předchozí zatčení a doznání viny a spona do vlasů (ihned poté, co se objevila, jsem tipoval, jak to s ní je a nemýlil jsem se))[/spoiler] bohužel táhne celý film dolů. Přitom ta myšlenka [spoiler]"o zločinu a trestu"[/spoiler] není vůbec špatná a klidně bych dal přednost tomu, aby se celý film věnoval tomu[spoiler], jak se obě postavy vyrovnávají s vraždou podezřelého/pachatele a jeho nalezení/vyšetřování a následné zlikvidování se odbylo v prvních minutách filmu[/spoiler] (a tudíž se hledání vraha zcela odložilo na vedlejší kolej).
5/10
1 0
reaguje na: do_Od
Ja bych tomu právě neříkal zvrat, tomu co se tam odehraje... Zvrat by byl, kdyby to celou dobu vypadalo, že je někdo pachatel a nakonec to byl někdo jiný. Tady se fakt v celým filmu nestalo nic. Těch 5/10 je ještě milosrdných
779671
779233
3 0
reagují: do_Od
Já jsem teda dost zklamaný.. zahraný slušně, ale to je fakt všechno..a zvrat? Jaký zvrat? Vždyť se tam prostě nic nestalo a my se nic nedozvěděli.
779670
5 0
Cítím se jaksi, neuspokojený. Bylo to dobré a dobré znamená za tři. Možná chvílemi i chvalitebné. Jen se člověk nemůže zbavit dojmu po konci filmu, že to byl promarněný potenciál. Denzel hraje na půl plynu a přesto přehrává Maleka o třídu. Škoda, že tam nebylo víc Leta, ten mě "bavil". Hudba byla jak z jiného filmu, ale dalo se na ní zvyknout. Zkrátka, scénáristicky poladit a byla by to krásná krimi-thriller jednohubka . Takhle zůstalo nedotažené cosi, se zajímavými momenty.
p.s. Proč mám pocit, že nejlépe natočeny byly jízdy autem :)
779609
Cítím se jaksi, neuspokojený. Bylo to dobré a dobré znamená za tři. Možná chvílemi i chvalitebné. Jen se člověk nemůže zbavit dojmu po konci filmu, že to byl promarněný potenciál. Denzel hraje na půl plynu a přesto přehrává Maleka o třídu. Škoda, že tam nebylo víc Leta, ten mě "bavil". Hudba byla jak z jiného filmu, ale dalo se na ní zvyknout. Zkrátka, scénáristicky poladit a byla by to krásná krimi-thriller jednohubka . Takhle zůstalo nedotažené cosi, se zajímavými momenty. p.s. Proč mám pocit, že nejlépe natočeny byly [spoiler]jízdy autem [/spoiler]*:)*
1 0
reaguje na: do_Od
Dik, pass
779255
Dik, pass
779254
1 0
reaguje na: TedGeorge
Myslím, že by se to nevešlo ani do top 200 v žebříčku nej twistů ;)
779254
Myslím, že by se to nevešlo ani do top 200 v žebříčku nej twistů *;)*
779245
3 0
reagují: TedGeorge
reaguje na: TedGeorge
Budeš zbytečně zklamaný.
779253
Budeš zbytečně zklamaný.
779245
2 0
reaguje na: do_Od
Nejde mi o nic, jen to přesně takhle vypadalo z traileru, teda až na toho Baxtera  ale jinak nemůžeš říct , že to vypadalo jinak nebo můžeš, ale chápeš, jak to myslím :D a ten trailer opravdu vykecává celej film až na to, kdo to udělal  a jedinej zvrat, o kterým jsem uvažoval bylo to, že vrahem je Glover, to že to skončilo tak, jak to vypadalo z traileru, není zvrat, ale určitě jím tak trochu je to, že to byl Baxter, ale ve výsledku je to celkem jedno, kdo to udělal, protože bych si neřekl "wau tak to nakonec neudělal Glover ale Malek"                                O tvé recenzi bych řekl hlavně to, že je to klamavá reklama :D, protože jsem čekal, že to teda je jeden z nich jak už si pochopil, protože takhle je to jen to co už bylo v traileru, teda až na toho Baxtera, ale to mi moc nepřijde jako zvrat, protože už jsem čekal, že ho někdo z nich zabije, možná bych si při sledování řekl "aha":D   Podívej se na ten trailer znovu, protože to je opravdu tak, jak píšu, vykecává to celej film až na to, kdo to teda ve finále udělá, protože ten trailer to očividně hraje na Glovera, což mě mělo hnedka trknout, že to neudělá on :D
779246
Nejde mi o nic, [spoiler]jen to přesně takhle vypadalo z traileru, teda až na toho Baxtera  ale jinak nemůžeš říct , že to vypadalo jinak nebo můžeš, ale chápeš, jak to myslím *:D* a ten trailer opravdu vykecává celej film až na to[/spoiler][spoiler], kdo to udělal  a jedinej zvrat, o kterým jsem uvažoval bylo to, že vrahem je Glover, to že to skončilo tak, jak to vypadalo z traileru, není zvrat, ale určitě jím tak trochu je to, že to byl Baxter, ale ve výsledku je to celkem jedno, kdo to udělal, protože bych si neřekl "wau tak to nakonec neudělal Glover ale Malek"                                [/spoiler]O tvé recenzi bych řekl hlavně to, že je to klamavá reklama *:D*, protože jsem čekal, že to teda je [spoiler]jeden z nich [/spoiler]jak už si pochopil, protože takhle je to jen to [spoiler]co už bylo v traileru, teda až na toho Baxtera, ale to mi moc nepřijde jako zvrat, protože už jsem čekal, že ho někdo z nich zabije, možná bych si při sledování řekl "aha"*:D*   [/spoiler]Podívej se na [spoiler]ten trailer znovu, protože to je opravdu tak, jak píšu, vykecává to celej film až na to, kdo to teda ve finále udělá, protože ten trailer to očividně hraje na Glovera, což mě mělo hnedka trknout, že to neudělá on *:D*[/spoiler]
779236
3 0
Nerozklikavam spoilery, ale ma cenu se na to podivat aspoň kvůli tomu inzerovanému zvratu - pointě (twisty jsou muj fetiš), nebo to cenu nemá a budu jenom zbytečně nas_anej?
779245
2 0
reagují: do_Od, Ne__Ty
reaguje na: Incitatus
Já se trošku ztrácím v tom, o co ti vlastně jde. :D Trailery si mají s divákem hrát a tenhle to podle mě dělá dobře, takže z něj nic takového nevyčteš (před viděním filmu si můžeš vytvářet teorie, ale to je tak celé). Pointa toho filmu měla být, že tohle urputné vyšetřování a hledání sériových vrahů může přivést člověka na dno (nejdřív Deke, potom Baxter, minulost se opakuje), jenže aby k ní došli, museli tam dát tu nelogickou scénu, kdy Baxter bezdůvodně zabije Sparmu. Tam nebyla žádná gradace, Baxter se celý film chová jako kliďas, co má nervy pevně pod kontrolou, vůbec nic nenapovídalo tomu, že v afektu někoho zabije, proto je ten zvrat nesmyslný). Hlavně to ale sundalo veškerou tu vyšetřovací práci předtím, všechny vodítka, důkazy, zmizelé ženy, všechno to přišlo vniveč a ten film tím v podstatě jen zbytečně ztrácel čas, protože se to ve výsledku ukázalo jako zcela nepodstatné. Na konci pořád nevíš, kdo byl vrah, protože i tu červenou sponu do vlasů Deke koupil v obchodě, aby Baxterovi pomohl vyčistit si svědomí. Zkrátka a dobře - nebylo to dobrý a zasloužilo si to pořádný konec.
779236
Já se trošku ztrácím v tom, o co ti vlastně jde. *:D* Trailery si mají s divákem hrát a tenhle to podle mě dělá dobře, takže z něj nic takového nevyčteš (před viděním filmu si můžeš vytvářet teorie, ale to je tak celé). Pointa toho filmu měla být, [spoiler]že tohle urputné vyšetřování a hledání sériových vrahů může přivést člověka na dno (nejdřív Deke, potom Baxter, minulost se opakuje), jenže aby k ní došli, museli tam dát tu nelogickou scénu, kdy Baxter bezdůvodně zabije Sparmu. Tam nebyla žádná gradace, Baxter se celý film chová jako kliďas, co má nervy pevně pod kontrolou, vůbec nic nenapovídalo tomu, že v afektu někoho zabije, proto je ten zvrat nesmyslný). Hlavně to ale sundalo veškerou tu vyšetřovací práci předtím, všechny vodítka, důkazy, zmizelé ženy, všechno to přišlo vniveč a ten film tím v podstatě jen zbytečně ztrácel čas, protože se to ve výsledku ukázalo jako zcela nepodstatné. Na konci pořád nevíš, kdo byl vrah, protože i tu červenou sponu do vlasů Deke koupil v obchodě, aby Baxterovi pomohl vyčistit si svědomí.[/spoiler] Zkrátka a dobře - nebylo to dobrý a zasloužilo si to pořádný konec.
779235
2 -1
reagují: Incitatus
reaguje na: do_Od
To už vím, ale to už bylo v traileru, že ho zavraždí bez usvědčujících důkazů. Podívej se na něj znovu, je to tam přesně takhle. Samozřejmě bez toho, jestli to skutečně nakonec udělají, ale zkrátka je to to očividné k čemu to potenciálně směřuje a jak vidno, tak nelhali, jen lidé paradoxně očekávali něco jiného, než bylo v traileru.  Takže je ten film přesně takový, jak říkaly trailery a ne žádné "Vraždy podle jidáše" (hodně vtipný film), teď mě to začalo kapku zajímat, protože jsem čekal na nějaký idiotský zvrat, ale takhle je to přesně to co slibovaly trailery.
779235
[spoiler]To už vím, ale to už bylo v traileru, že ho zavraždí bez usvědčujících důkazů. Podívej se na něj znovu, je to tam přesně takhle. Samozřejmě bez toho, jestli to skutečně nakonec udělají, ale zkrátka je to to očividné k čemu to potenciálně směřuje a jak vidno, tak nelhali, jen lidé paradoxně očekávali něco jiného, než bylo v traileru.  [/spoiler][spoiler]Takže je ten film přesně takový, jak říkaly trailery a ne žádné "Vraždy podle jidáše" (hodně vtipný film), [/spoiler]teď mě to začalo kapku zajímat, protože jsem čekal na nějaký idiotský zvrat, ale takhle je to přesně to [spoiler]co slibovaly trailery.    [/spoiler]
779233
2 0
reagují: do_Od
reaguje na: Incitatus
Zvrat spočívá v tom, že místo dopadení vraha Baxter zabije Sparmu, aniž by si byli jistí, že byl skutečným vrahem. ;)
779233
[spoiler]Zvrat spočívá v tom, že místo dopadení vraha Baxter zabije Sparmu, aniž by si byli jistí, že byl skutečným vrahem. *;)*[/spoiler]
779232
2 -1
reaguje na: do_Od
Nechápu proč tedy mluvíš o závěrečném zvratu když tam žádný není, je to přesně tak, jak to bylo v traileru.
779232
Nechápu proč tedy mluvíš o [spoiler]závěrečném zvratu když tam žádný není, je to přesně tak, jak to bylo v traileru. [/spoiler]
779229
2 0
reagují: do_Od
reaguje na: Incitatus
Myslím, že by ses na to měl nejdřív podívat, než hádat vraha podle traileru. :) Je to o něco komplikovanější.
779229
Myslím, že by ses na to měl nejdřív podívat, než hádat vraha podle traileru. *:)* Je to o něco komplikovanější.
779228
1 -1
reagují: Incitatus
reaguje na: do_Od
To, že je Denzel vrah je snad jasné už od trailerů ne?
779228
To, že je [spoiler]Denzel [/spoiler]vrah je snad jasné už od trailerů ne?
779209
2 0
reagují: do_Od
reaguje na: marduk_sk
Kdy naposledy jsi tu viděl nějaký áčkový thriller, který by dostal 3/10 a míň? Tady máš funkční první třetinu a film se de facto začne lámat až v půlce. S výjimkou Maleka to táhnou skvělí Washington s Letem a ty věci, které na tom byly zajímavé ze začátku, to chtělo akorát víc a líp rozvést, aby to mohlo fungovat i ve finále. To všechno pak stojí v recenzi. Hodnocení je subjektivní, nicméně těch 5/10 je naprosto adekvátních pro takový level produkce. Jestli něco, tak je z textu cítit pachuť zklamání, protože očekávání tady byly přece jen trochu jinde.
779209
779203
3 -5
reagují: Incitatus
Takže sr*čka a 5/10, horšie, že ani text recenzie neobjasňuje za čo si ten film zaslúžil priemerné hodnotenie.
Len preto, že v ňom hrajú známi herci?
Podobne ako Outside the wire, odpad, ktorý si viac ako 2/10 nezaslúži.
779203
Takže sr*čka a 5/10, horšie, že ani text recenzie neobjasňuje za čo si ten film zaslúžil priemerné hodnotenie. Len preto, že v ňom hrajú známi herci? Podobne ako Outside the wire, odpad, ktorý si viac ako 2/10 nezaslúži.
3 -1
reagují: do_Od