Tohle btw není žádný podvod Netflixu, běžně se v reklamě ilustruje výkonnost pár vteřinovým shlédnutím.
Jinak těm číslům se absolutně nedá věřit, pokud v tom není nezávislý arbitr jako třeba peoplemetery nebo jiná technologie měření. Otázka je, jestli to věrohodně v globálním hledisku i VOD služeb vůbec jde a oproti kinům nebo TV je to v tomhle velká neznámá a zatím budeme muset věřit marketingovým číslům. A nemám nejmenší iluze o tom, že si to Netflix pouští podle toho, jak se mu hodí. Viz ty různé jejich týdenní žebříčky TOP10 plné děl, které musí v ČR zajímat minimum lidí.
|
reagovat
|





A pokud jde o Sydney, tak konečně snad někdo pochopil, v jakejch rolích ji lidi vidět chtěj a v jakejch ne - obsazovat ji do různejch nerdek, jeptišek nebo podivínek ve svetru a kamaších fakt nedává smysl. Jasně, možná si ty rádoby "vážnější" role vybírala cíleně ona sama, ale vzhledem k tomu, jakým způsobem jede svý vlastní selfpromo co do výběru outfitů a stylu reelsek na sockách, bych pochyboval o tom, že si chce ona sama hrát na charakterní herečku. Sama pro sebe totiž svůj sex appeal dojí (sic!) poměrně dost zodpovědně,