Diskuze k článku Maják: Recenze

Trochu jsem se bál, že to bude až moc velký art, ale nakonec to je v pohodě. Je pravda, že se na to musíte trochu naladit, aby to fungovalo. Dávat pozor a jít filmu naproti. Přesto jde o film, který je výborně natočený. Skvělá hudba, atmosféra, napětí, výborný režisér a skvělí herci. Je to hodně povedené, a svým způsobem bych se nebránil abych to časem viděl znovu. V kině to musela být lahůdka. 8/10
751394
0 0
reaguje na: Sub-Zero
Eggersův další projekt mi zvyšuje tep link :+:+
743334
Eggersův další projekt mi zvyšuje tep https://www.indiewire.com/2019/10/robert-eggers-northmen-first-details-cast-1202182447/ *:+**:+*
743198
1 0
reaguje na: KvikHlavober
Co ma 12 opic spolocne so sialenou artovkou plnou nechutnosti a uchylaren? Twelve Monkeys je top!
743226
743165
1 -4
Forma chutila viac než obsah. Čarodejnica je u mňa vyššie. Dafoe ale bude už navždy v mojich očiach prototypom starého morského vlka. :) Teším sa na ďalší Eggersov projekt.
743198
Forma chutila viac než obsah. Čarodejnica je u mňa vyššie. Dafoe ale bude už navždy v mojich očiach prototypom starého morského vlka. *:)* Teším sa na ďalší Eggersov projekt.
0 -1
reagují: CAPS_LOCK
reaguje na: esmo
:D
743192
*:D*
743189
0 0
Reziser Robert Eggers pripravil divakum cernobilou artovou sracku, pojednavajici pribeh dvou gentelmanu na ostrove s majakem. Prvni hlavni postava je mistni spravce a divak v nem pozna stareho zapskleho, panovacneho dedka, ktery miluje svetlo majaku, racky a hodne chlastu. V druhe postave  se seznamujeme s dalsim ozralou provozujici rozvazku uhli, intimco, opijeni se do nemoty s vyslednym stavem halucinaci.. Nezabijte racky.
0/10
Pro me nejhorsi film lonskeho roku
743190
Reziser Robert Eggers pripravil divakum cernobilou artovou sracku, pojednavajici pribeh dvou gentelmanu na ostrove s majakem. Prvni hlavni postava je mistni spravce a divak v nem pozna stareho zapskleho, panovacneho dedka, ktery miluje svetlo majaku, racky a hodne chlastu. V druhe postave  se seznamujeme s dalsim ozralou provozujici rozvazku uhli, intimco, opijeni se do nemoty s vyslednym stavem halucinaci.. Nezabijte racky. 0/10  Pro me nejhorsi film lonskeho roku
0 -11
reaguje na: Exactly
Ježiši kriste ... tak toho jsem si nevšiml :D
Rozdvojená osobnost :)
743189
Ježiši kriste ... tak toho jsem si nevšiml :D Rozdvojená osobnost :)
743182
0 -1
reagují: pepo
reaguje na: KvikHlavober
Preklad top. :+

Nad tým som počas filmu (videné v ENG s ENG titulkami) rozmýšľal - že ten kto toto bude prekladať má ťažký, ťažký údel.
743188
Preklad top. *:+* Nad tým som počas filmu (videné v ENG s ENG titulkami) rozmýšľal - že ten kto toto bude prekladať má ťažký, ťažký údel.
743156
2 0
Nic mě na film nenaláká tak jako Rimsyho recenze nebo Hladův hejt. :DDD To nemyslím ironicky...
743183
2 0
reaguje na: esmo
Posledních pár dní se děsím, že žiju dvojí život.
Komentuju, co bych nekomentoval atd.
No a pak si toho všimnu :D:o
743182
Posledních pár dní se děsím, že žiju dvojí život.  Komentuju, co bych nekomentoval atd. No a pak si toho všimnu *:D**:o*
743178
1 -1
reagují: esmo
reaguje na: drive
Co tvůj komentář, to stále větší perla...
743178
743164
2 -1
reagují: Exactly
Trochu jsem tam chtěl toho Lovecrafta...
743171
0 -1
reaguje na: drive
ani 12 opic?
743165
ani 12 opic?
743164
1 -1
reagují: drive
Nemusim vidiet kazdu sialenu artovku plnu nechutnosti a uchylaren.
743164
0 -10
reagují: esmo, KvikHlavober
Pro Kvíka, po druhém zhlédnutí i shlédnutí, film roku 2019. Pokud Vás prvně Maják mírně oslní, kdy tápete, na podruhé si oči přivyknou a jednotlivé barvy z Majáku se sladí do funkčnějšího celku s porozuměním, že Maják není jen pouhým hereckým koncertem, kdy Pattinson je PAN HEREC a Dafoe sám NEPTUN, ale naplněním a přeformulováním Nietzseho citátu: Diváš-li se do Světla, Světlo se nakonec dívá do Tebe, to vše v překladu od Natálie Nádassy, který sám o sobě je výjimečnou hodnotou, viz ukázka:

...Bůh tě zatrať! Ať tě sám Neptun k zemi srazí, Winslowe! Slyš! Slyš, Tritone, slyš! Tam dolů, volám našeho otce, vládce oceánů, povstaň z hlubin, tak hrozný ve své zuřivosti, z černých vln lemovaných slanou pěnou, abys zacpal tato mladá ústa štiplavým slizem, zadusil je, pohltil každý orgán dokud nezmodrá a nenafoukne se, nenaplní jeho břich slanou vodou a ani hlásku už nevydá. Jedině on, ve své koruně z mušlí, se slizkým ocasem a kouřícím vousem, přijmi kožešinu jeho, ruku ploutevnatou, korálem lemovaný trojzubec jenž vřeští rykem víly smrti v bouři, razí si cestu jícnem tvým pukneš jak plný měchýř, nic víc, než zatracený krve vak, nezbude nic harpyjím, duším námořníkům utonulým ke klovnutí, chňapnutí, ke krmi, pozřen budeš, spolykán, vodami bez konce, vodami hrozivého pána, zapomenut lidmi, zapomenut časem, zapomenut Bohem, Ďáblem, dokonce i mořem, neb každá věc či součást Winslowa, ba i škrabot duše tvé, již není Winslowem, neb je mořem samotným...
743156
Pro Kvíka, po druhém zhlédnutí i shlédnutí, film roku 2019. Pokud Vás prvně Maják mírně oslní, kdy tápete, na podruhé si oči přivyknou a jednotlivé barvy z Majáku se sladí do funkčnějšího celku s porozuměním, že Maják není jen pouhým hereckým koncertem, kdy Pattinson je PAN HEREC a Dafoe sám NEPTUN, ale naplněním a přeformulováním Nietzseho citátu: Diváš-li se do Světla, Světlo se nakonec dívá do Tebe, to vše v překladu od Natálie Nádassy, který sám o sobě je výjimečnou hodnotou, viz ukázka: ...Bůh tě zatrať! Ať tě sám Neptun k zemi srazí, Winslowe! Slyš! Slyš, Tritone, slyš! Tam dolů, volám našeho otce, vládce oceánů, povstaň z hlubin, tak hrozný ve své zuřivosti, z černých vln lemovaných slanou pěnou, abys zacpal tato mladá ústa štiplavým slizem, zadusil je, pohltil každý orgán dokud nezmodrá a nenafoukne se, nenaplní jeho břich slanou vodou a ani hlásku už nevydá. Jedině on, ve své koruně z mušlí, se slizkým ocasem a kouřícím vousem, přijmi kožešinu jeho, ruku ploutevnatou, korálem lemovaný trojzubec jenž vřeští rykem víly smrti v bouři, razí si cestu jícnem tvým pukneš jak plný měchýř, nic víc, než zatracený krve vak, nezbude nic harpyjím, duším námořníkům utonulým ke klovnutí, chňapnutí, ke krmi, pozřen budeš, spolykán, vodami bez konce, vodami hrozivého pána, zapomenut lidmi, zapomenut časem, zapomenut Bohem, Ďáblem, dokonce i mořem, neb každá věc či součást Winslowa, ba i škrabot duše tvé, již není Winslowem, neb je mořem samotným...
4 0
reagují: Randal K.
Mě to hrozně bavilo. Ta tématická roztříštěnost byla podle mě uměleckej záměr a filmu bych ji nevyčítal. Pořád je to hlavně o těch dvou chlapech propadajících se do šílenství.

Dafoe předvádí výkon, o jakým se doufám bude mluvit ještě dlouho, a ani Pattinson nijak nezaostává. Jenom ta jeho role není tolik vděčná. Relativně.

Ocenil bych nicméně anglický titulky. Český titulky mi místama přišly docela mimo a rozumět replikám v originále plným archaických výrazů nebylo úplně snadný. Už z toho důvodu je druhá projejce nutnost.

8/10, ale určitě je tam potenciál jít časem výš.

Každopádně díky za možnost vidět Maják v kině. :+
743152
Mě to hrozně bavilo. Ta tématická roztříštěnost byla podle mě uměleckej záměr a filmu bych ji nevyčítal. Pořád je to hlavně o těch dvou chlapech propadajících se do šílenství. Dafoe předvádí výkon, o jakým se doufám bude mluvit ještě dlouho, a ani Pattinson nijak nezaostává. Jenom ta jeho role není tolik vděčná. Relativně. Ocenil bych nicméně anglický titulky. Český titulky mi místama přišly docela mimo a rozumět replikám v originále plným archaických výrazů nebylo úplně snadný. Už z toho důvodu je druhá projejce nutnost. 8/10, ale určitě je tam potenciál jít časem výš. Každopádně díky za možnost vidět Maják v kině. *:+*
2 0
Já si to vysvětloval jako film o vztahu těch dvou, kdy postupně šíleli z těch hrozných podmínek na ostrově, samoty a halucinací vyvolaných otrávenou vodou. Ten konec jsem si vysvětlil tak že si Pattison uskvaril ruku na světle toho májáku. Ale to je jen přízemnější vysvětlení, které jsem si udělal, aby se mi to lépe chápalo... Dafoe byl každopádně ďábel :D
743148
[spoiler]Já si to vysvětloval jako film o vztahu těch dvou, kdy postupně šíleli z těch hrozných podmínek na ostrově, samoty a halucinací vyvolaných otrávenou vodou. Ten konec jsem si vysvětlil tak že si Pattison uskvaril ruku na světle toho májáku. [/spoiler]Ale to je jen přízemnější vysvětlení, které jsem si udělal, aby se mi to lépe chápalo... Dafoe byl každopádně ďábel :D
2 0
8,5/10
hodne dobré :+
a lepšie ako čarodejnica
743145
[b]8,5/10[/b] hodne dobré *:+* a lepšie ako čarodejnica
4 0
Veľmi zaujímavý film s úžasnou atmosférou a geniálnou kamerou. Dafoe a Pattinson podávajú neskutočné výkony! Aj preto zamrzí len jedna nominácia na Oscara práve za kameru. Inak na moje prekvapenie tam bolo aj dosť vtipných scén. Predovšetkým pri jednej som si okamžite spomenul na jednu legendárnu scénu z The Big Lebowski. :D
743134
Veľmi zaujímavý film s úžasnou atmosférou a geniálnou kamerou. Dafoe a Pattinson podávajú neskutočné výkony! Aj preto zamrzí len jedna nominácia na Oscara práve za kameru. Inak na moje prekvapenie tam bolo aj dosť vtipných scén. Predovšetkým pri jednej som si okamžite spomenul na jednu legendárnu scénu z The Big Lebowski. *:D*
5 0

6/10

čekal jsem od toho mnohem víc, bohužel i když jsem se tetelil blahem nad formou a Dafoem, zbytek mě jako celek nepřesvědčil.