Diskuze k článku X-Men: Dark Phoenix: Recenze

S recenzí nesouhlasím. Ten film je totální odpad! Kdybych za tohle měl zaplatit lístek do kina, tak budu pana režiséra proklínat minimálně týden. Už i tak lituju 2 hodiny ztraceného času, které jsem mohl zabít koukáním na české youtubery.
P.S.: normálně komentáře na moviezone nepíšu ale tento film mě donutil se někde vybít :(
728850
S recenzí nesouhlasím. Ten film je totální odpad! Kdybych za tohle měl zaplatit lístek do kina, tak budu pana režiséra proklínat minimálně týden. Už i tak lituju 2 hodiny ztraceného času, které jsem mohl zabít koukáním na české youtubery.  P.S.: normálně komentáře na moviezone nepíšu ale tento film mě donutil se někde vybít *:(*
1 0
Tak nedávno som na tom bol a odchádzal som veľmi sklamaný a rozčarovaný. A prekvapivo mi nevadil ani tak casting ako nuda, nuda a ešte raz nuda. Ten film akoby ani nepatril k x-menom, okrem hercov nemal s predchádzajúcimi dielmi nič spoločné. Zbytočný film, tak skoro si ho určite nepozriem. Škoda.
724645
3 0
Každý další díl z X-men světa je horší a horší a tohle bylo zdaleka nejhorší. Divné bla bla bla psycho kecy dlouhé minuty. Efekty skoro nula a úplně nelogické chování čehokoliv ... 5/10 a určitě to nestojí za lístek v kině!
721719
3 0
reaguje na: Robur
:-)   To je přesně ono.
721470
:-)   To je přesně ono.
721346
1 0
reaguje na: Ravenhorn
To jsi napsal skvele :+ Chybi srdce a to klukovske nadseni a hrabe se v detailech, ktere driv nikoho nezajimaly.
721346
To jsi napsal skvele *:+* Chybi srdce a to klukovske nadseni a hrabe se v detailech, ktere driv nikoho nezajimaly.
721137
3 -1
reagují: Ravenhorn

Rozlučkových 8/10

Je to tam! X-meni se loučí ve velkém stylu a předtím, než je pohltí nevýrazný marvel, servíruje emoce a herecké výkony způsobem, na který budete vzpomínat jedině v dobrém. Toho hereckého dua McAvoy Fassbender bude opravdu škoda. Co tihle dva za ta léta dokázali (a mohli dokázat).. Už teď mi chybí. Rozlučkových 8/10!
721312
Rozlučkových 8/10
1 -4
Nakonec se mi to líbilo víc než X-Men: Apokalypsa a to hlavně díky dobře zvládnuté akci. Ale postavu Jean těžce nezvládly a dokonce mám pocit, že tam Sophie Turner neměla ani moc co hrát. Její dialogy byli banální a občas se měla tvářit naštvaně, utrápeně nebo odhodlaně a to bylo všechno. Naopak starší generace v čele s profesorem Xavierem a Magnetem na to byli o dost líp a hlavně mají nepopiratelné charizma. Vyčerpanost této série je ovšem patrná od začátku do konce a proto je dobře, že se v MCU za pár let začne od od znova.
Moje hodnocení: 6/10
721241
Nakonec se mi to líbilo víc než X-Men: Apokalypsa a to hlavně díky dobře zvládnuté akci. Ale postavu Jean těžce nezvládly a dokonce mám pocit, že tam Sophie Turner neměla ani moc co hrát. Její dialogy byli banální a občas se měla tvářit naštvaně, utrápeně nebo odhodlaně a to bylo všechno. Naopak starší generace v čele s profesorem Xavierem a Magnetem na to byli o dost líp a hlavně mají nepopiratelné charizma. Vyčerpanost této série je ovšem patrná od začátku do konce a proto je dobře, že se v MCU za pár let začne od od znova.  Moje hodnocení: 6/10
2 -2
reaguje na: fr3ak
Tak to je spíš problém superhrdinského žánru než konkrétně Marvelu, i když existují výjimky (třeba právě Watchmen). Ale chápu, že to dokáže pěkně pokazit zážitek.
721153
721149
2 0
reaguje na: Joker_George
No rád bych si to přečetl, ale mě marvel prostě nikdy nebavil. Má tam omrdesát vesmírů a podobných kravin, takže když tam nějakej hrdina chcípne, tak stejně zase někde obživne a to je pořád dokola a to mě nebaví. V tom je právě ta síla těch postav vlastně dost k hovnu, když skoro nikoho definitivně neoddělají...
721149
721145
2 -1
reagují: Joker_George
reaguje na: fr3ak
Tak po spojení s hostitelem, se schránka stává téměř nezničitelná. Jinak Phoenix funguje i sama o sobě, nepotřebuje nutně něčí tělo. A když nastává k souznění obou částí, dějí se fakt velké věci. Ale samozřejmě je to komplikovanější. Jinak doporučuji třeba komiks Avengers vs. X-Men, tam se toho o Phoenix dozvíš dost. Vyšlo to i v češtině. Jinak porovnávat sílu jednotlivců nikdy nebude úplně fér a jednoznačné, aspoň to však je zábava. :D
A rádo se stalo. :+
721145
Tak po spojení s hostitelem, se schránka stává téměř nezničitelná. Jinak Phoenix funguje i sama o sobě, nepotřebuje nutně něčí tělo. A když nastává k souznění obou částí, dějí se fakt velké věci. Ale samozřejmě je to komplikovanější. Jinak doporučuji třeba komiks Avengers vs. X-Men, tam se toho o Phoenix dozvíš dost. Vyšlo to i v češtině. Jinak porovnávat sílu jednotlivců nikdy nebude úplně fér a jednoznačné, aspoň to však je zábava. *:D* A rádo se stalo. *:+*
721142
1 0
reagují: fr3ak
reaguje na: Joker_George
Jasně, já to zas tak moc neznám, ale právě to, že ona potřebuje hostitele (neboli zranitelnou schránku), tak mi přijde k likvidaci mnohem jednodušší, když si vezmeš, jak on umí nakládat nejen s pevnýma objektama, tak toho hostitele prostě může šťavnatě "deaktivovat" :D a nic mu nebrání to opakovat, prakticky do nekonečna, protože si umí dokonce i vytvořit kopie, který jednají nezávisle. Takže těžko říct, jak by o vlastně fungovalo - entitu samotnou třeba nevyřadí, ale její prostředky ano a tak ji vlastně znemožní spoustu věcí dělat.
A s jeho potenciálem taky těžko říct - sám dokonce říkal, že byl svědkem takových událostí, že vlastně ani nedovede říct, jestli se vůbec staly.

Ale díky za vyjasnění Phoenixe - tohle sem nevěděl.
721142
Jasně, já to zas tak moc neznám, ale právě to, že ona potřebuje hostitele (neboli zranitelnou schránku), tak mi přijde k likvidaci mnohem jednodušší, když si vezmeš, jak on umí nakládat nejen s pevnýma objektama, tak toho hostitele prostě může šťavnatě "deaktivovat" *:D* a nic mu nebrání to opakovat, prakticky do nekonečna, protože si umí dokonce i vytvořit kopie, který jednají nezávisle. Takže těžko říct, jak by o vlastně fungovalo - entitu samotnou třeba nevyřadí, ale její prostředky ano a tak ji vlastně znemožní spoustu věcí dělat. A s jeho potenciálem taky těžko říct - sám dokonce říkal, že byl svědkem takových událostí, že vlastně ani nedovede říct, jestli se vůbec staly. Ale díky za vyjasnění Phoenixe - tohle sem nevěděl.
721140
1 0
reagují: Joker_George
reaguje na: fr3ak
Když budeme brát Phoenix z komiksu (je to ještě trochu komplikovanější, jelikož jsou různé úrovně: Dark Phoenix, Phoenix, White Phoenix), tak se bavíme o zhruba jedné z deseti nejsilnějších bytostí Marvelu. Jinak tahle síla symbolizuje život (a smrt), takže se jí jen tak nezbavíš. Dokáže téměř vše, co si představíš. Jediná slabina je to, že Phoenix ideálně potřebuje hostitele, aby se naplno mohla projevit. Když má ale ideálního hostitele, není radno si s ní zahrávat. Já bych si asi vsadil na Phoenix, i když Dr. Manhattan má taktéž nepřebernou paletu schopností. U Manhattana jsme už zhruba viděli, co dokáže, u Phoenix jsme ještě ani neviděli plný potenciál a už dokázala nepěkné kousky. Fakt ji limituje jen hostitel, ale i v pouhém člověk téměř neměla konkurenci.
Plus bonus: Phoenix Force je jen jedna v celém nekonečném Multiversu. A je jen pár postav, které tohle mohou říct, takže bych si s ní fakt nezahrával.
721140
Když budeme brát Phoenix z komiksu (je to ještě trochu komplikovanější, jelikož jsou různé úrovně: Dark Phoenix, Phoenix, White Phoenix), tak se bavíme o zhruba jedné z deseti nejsilnějších bytostí Marvelu. Jinak tahle síla symbolizuje život (a smrt), takže se jí jen tak nezbavíš. Dokáže téměř vše, co si představíš. Jediná slabina je to, že Phoenix ideálně potřebuje hostitele, aby se naplno mohla projevit. Když má ale ideálního hostitele, není radno si s ní zahrávat. Já bych si asi vsadil na Phoenix, i když Dr. Manhattan má taktéž nepřebernou paletu schopností. U Manhattana jsme už zhruba viděli, co dokáže, u Phoenix jsme ještě ani neviděli plný potenciál a už dokázala nepěkné kousky. Fakt ji limituje jen hostitel, ale i v pouhém člověk téměř neměla konkurenci.  Plus bonus: Phoenix Force je jen jedna v celém nekonečném Multiversu. A je jen pár postav, které tohle mohou říct, takže bych si s ní fakt nezahrával.
721128
3 0
reagují: fr3ak
reaguje na: HAL

HAL

Jo chybí mi tu lidi z dob trailerzone a prvních let MZ, to byla jiná liga, teď mi příjde že je moderní jen na vše nadávat, najít co nejvíc chyb a jak je to předělávka něčeho z minulosti, je to předem odsouzeno na neúspěch.
721137
HAL
721135
1 -2
reagují: Robur
reaguje na: Ravenhorn
Ravenhorn, jediná pozitivní stálice v nezvladatelně chaotickém světě :+
721135
Ravenhorn, jediná pozitivní stálice v nezvladatelně chaotickém světě *:+*
721132
7 0
reagují: Ravenhorn
reaguje na: Robur
Ježišmarja postavy z Watchmeny by se vůbec neměly objevovat v jedné větě s těmi z Marvelovek.
721134
721076
3 0
Já byl hodně spokojen, 9/10*

Nechápu pořád hejty na herce, pro mě hrajou dobře, podle mě kvalitu herectví nemá moc možnost obyčejný člověk posoudit. Hodnocení hraní herců beru jen od odborníků, od lajků ho neuznávám.
721132
Já byl hodně spokojen, 9/10* Nechápu pořád hejty na herce, pro mě hrajou dobře, podle mě kvalitu herectví nemá moc možnost obyčejný člověk posoudit. Hodnocení hraní herců beru jen od odborníků, od lajků ho neuznávám.
2 -8
reagují: HAL
reaguje na: Robur
Já mě za to, že Manhattan je prakticky nezničitelnej. Vždyť se dá rozebrat i na atomy a stejně mu to hovno udělá, protože technicky vzato nemá žádnou formu. A že umí někdo cestovat časem mu je taky prakticky na hovno, když Manhattan vidí zároveň do minulosti/současnosti/budoucnosti. Jean má přece i jako Phoenix pořád základ v lidským (mutantským) těle, což doktor už nemá, když ve své podstatě by se dalo říct, že z části neexistuje. Pokud se pamatuju, tak v komiksu snad i říkal, že se procházel po povrchu Slunce.
Je teda fakt, že neznám komiksovou Jean/Phoenix a její maximální potenciál, protože číst marvelovky mě nikdy nebavilo a ten poslední film sem ještě neviděl. Ale tak nějak mám pocit, že její limity jsou níž než u doktora.
721128
Já mě za to, že Manhattan je prakticky nezničitelnej. Vždyť se dá rozebrat i na atomy a stejně mu to hovno udělá, protože technicky vzato nemá žádnou formu. A že umí někdo cestovat časem mu je taky prakticky na hovno, když Manhattan vidí zároveň do minulosti/současnosti/budoucnosti. Jean má přece i jako Phoenix pořád základ v lidským (mutantským) těle, což doktor už nemá, když ve své podstatě by se dalo říct, že z části neexistuje. Pokud se pamatuju, tak v komiksu snad i říkal, že se procházel po povrchu Slunce. Je teda fakt, že neznám komiksovou Jean/Phoenix a její maximální potenciál, protože číst marvelovky mě nikdy nebavilo a ten poslední film sem ještě neviděl. Ale tak nějak mám pocit, že její limity jsou níž než u doktora.
721076
1 0
reagují: Joker_George
reaguje na: Robur
Tak to je skoro podstata Squirrel Girl. :D A psal jsem každá druhá MOCNÁ postava. Tím, jsem myslel, že to zvládne každý, kdo má potenciál toto dokázat (Sentry, Thor, Doctor Strange, Hulk, Nova, Quasar, Scarlett Witch, Black Bolt, Warlock...). A logicky nemůže být Silver Surfer na úrovni Galacta, když má schopnosti od něj, je jeho pouhým heraldem. A těch byla už hotová kupa. Vždyť i Silver Surfer, který byl hoden a ovládal Mjolnir, toho moc nepředvedl (vím, že ani nemohl vzhledem k danému komiksu).
721103
Tak to je skoro podstata Squirrel Girl. *:D* A psal jsem každá druhá MOCNÁ postava. Tím, jsem myslel, že to zvládne každý, kdo má potenciál toto dokázat (Sentry, Thor, Doctor Strange, Hulk, Nova, Quasar, Scarlett Witch, Black Bolt, Warlock...). A logicky nemůže být Silver Surfer na úrovni Galacta, když má schopnosti od něj, je jeho pouhým heraldem. A těch byla už hotová kupa. Vždyť i Silver Surfer, který byl hoden a ovládal Mjolnir, toho moc nepředvedl (vím, že ani nemohl vzhledem k danému komiksu).
721092
1 0
reaguje na: Joker_George
Když se budeš chtít bavit o scénáristech, tak Thanose porazila Squirrel Girl. Sama. Každopádně i silné postavy prohrávají se slabšími a já nesouhlasím s tím, že každá druhá postava dokáže sama jen se svou vlastní energií zničit planetu, nebo vytvořit u ní černou díru.
721092
721090
2 0
reagují: Joker_George
reaguje na: Robur
Jenže tohle dokáže každá druhá mocná postava, není to nic, před čím by se všichni museli třást strachy. Navíc Silver Surfer často podléhá vůli scenáristů a poráží ho s přehledem další postavy (Hulk, Hercules, Thor, Doctor Doom...), což vypovídá i o tom, že jeho moc není nedotknutelná a tu nejvyšší ligu nehraje. Těmi nejsilnějšími myslím třeba TOAA, Phonenix, Galactus, Mikaboshi, Beyonder, Living Tribunal atd. Silver Surfer ani náhodou není nějaké ořezávátko, výše zmínění ho však s přehledem strčí do kapsy. :)
721090
Jenže tohle dokáže každá druhá mocná postava, není to nic, před čím by se všichni museli třást strachy. Navíc Silver Surfer často podléhá vůli scenáristů a poráží ho s přehledem další postavy (Hulk, Hercules, Thor, Doctor Doom...), což vypovídá i o tom, že jeho moc není nedotknutelná a tu nejvyšší ligu nehraje. Těmi nejsilnějšími myslím třeba TOAA, Phonenix, Galactus, Mikaboshi, Beyonder, Living Tribunal atd. Silver Surfer ani náhodou není nějaké ořezávátko, výše zmínění ho však s přehledem strčí do kapsy. *:)*
721087
2 0
reagují: Robur