Diskuze k článku Tenkrát v Hollywoodu: Recenze

Po snad deseti letech film, který jsem otočil dvakrát za sebou
822078
11/10
0 0

10/10

Páté shlédnutí (blu-ray) a teď už Quentin dosáhl vrcholu mé spokojenosti. Naprosto mu rozumím, proč se chtěl vydat zpátky v čase do šedesátek :)
Dnešní doba je pro mě utrpení. Mobily, namyšlení teenageři (facebook z vás udělá celebritu), příšerná hudba atd. Nejednou jsem při sledování měl vlhké oči. Protože bych si chtěl aspoň jednou místo duc duc zatančit na krásnou dobovou pozitivní muziku. Lidé se vám smějí, že v mladém věku máte záliby jako starší muži. Nejdete s dobou, nejste cool. A víte co, ať si říkají co chtějí. Včera jsem si v autě pustil píseň ze soundtracku Bring a little lovin a bylo mi nádherně. Nastahoval jsem si pecky ze šedesátek a zvedá to náladu. A přesně ten pocit chce Quentin na vás tímto filmem převést.
Vím, že jsem film dříve odsuzoval, ale postupně jsem ho začal milovat. Je to jediný případ, kdy jsem si užil film více doma než v kině. S ukecaným sálem se do toho neponořím. Taky by jste to pochopili, kdyby za váma fůra lidí remcala, o čem to ku*va je?
Je to nádherný film, který má srdíčko a krásně se na něj kouká. Po shlédnutí jsem si z bonusů pustil Ricka Daltona a celý jeho zpěv "Green door" :D
Oscar ze režii patřil Quentinovi, protože to vypiplal na maximum a já mu za tento dobový zážitek děkuju :+
746455
Páté shlédnutí (blu-ray) a teď už Quentin dosáhl vrcholu mé spokojenosti. Naprosto mu rozumím, proč se chtěl vydat zpátky v čase do šedesátek *:)* Dnešní doba je pro mě utrpení. Mobily, namyšlení teenageři (facebook z vás udělá celebritu), příšerná hudba atd. Nejednou jsem při sledování měl vlhké oči. Protože bych si chtěl aspoň jednou místo duc duc zatančit na krásnou dobovou pozitivní muziku. Lidé se vám smějí, že v mladém věku máte záliby jako starší muži. Nejdete s dobou, nejste cool. A víte co, ať si říkají co chtějí. Včera jsem si v autě pustil píseň ze soundtracku Bring a little lovin a bylo mi nádherně. Nastahoval jsem si pecky ze šedesátek a zvedá to náladu. A přesně ten pocit chce Quentin na vás tímto filmem převést.  Vím, že jsem film dříve odsuzoval, ale postupně jsem ho začal milovat. Je to jediný případ, kdy jsem si užil film více doma než v kině. S ukecaným sálem se do toho neponořím. Taky by jste to pochopili, kdyby za váma fůra lidí remcala, o čem to ku*va je? Je to nádherný film, který má srdíčko a krásně se na něj kouká. Po shlédnutí jsem si z bonusů pustil Ricka Daltona a celý jeho zpěv "Green door" *:D* Oscar ze režii patřil Quentinovi, protože to vypiplal na maximum a já mu za tento dobový zážitek děkuju *:+*
10/10
1 0
Na podruhy 9/10 a lonska top 3 .... skvely herectvi, soundtrack a atmosfera, co se zazere do tela.
741054
0 0
reaguje na: Zmatloj
taky sem si zasel podruhy (10/10) a tesim se na delsi verzi ktera mi byla u the hateful eight (7/10) ukradena :)
731408
taky sem si zasel podruhy (10/10) a tesim se na delsi verzi ktera mi byla u the hateful eight (7/10) ukradena *:)*
729201
0 0

10/10

Byl jsem podruhý a prostě 10/10 (a nejsem fanouškem Tarantina). Pitt je bůh a Caprio hned ten další. Já ten film miluju. Tarantino mě hodně překvapil. U Osm hrozných jsem zíval a tady si užíval každou vteřinu. Mám to s ním tak půl na půl, ale o to víc se na tu ruletu se zábavností jeho filmů těším; ať jsou recenze i ohlasy na jeho filmy takový nebo makový,  s napětím se těším do kina, jest-li budu zrovna v tý spokojený půlce diváků. A tentokrát jsem byl, dvakrát a nebylo to naposledy.
729201
10/10
3 -3
reagují: GuidoA.
reaguje na: verbst

hm

Nic proti Jackie, ale zase je to jen mozaikovitá série epizodek z gansterského života. A ta příběh se víc vleče a není tak dobře sestavnej jak Pulp Fiction. Po P. Fiction vzniklo 10 tisíc kopií se stejným mustrem- epizodní příběhy, které se prolínají a nevyprávějí lineárně. Ale skoro nikomu se to nepodařilo skloubit tak dobře jako Quentionovi. PF je pro mě jeden z nejlepších scénářů, který byl kdy napsán. A Jackie za ním tedy těžce pokulhová.
729119
hm
727409
1 -1

9,5/10 (Druhé shlédnutí)

Včera večer jsem dal znovu. A znovu naprosto skvělý zážitek.

Vypointovanost vtipů. Styl na max když Cliff jezdí po městě a řeší problémy. Margot Robbie dějově nula nula nic, ale bylo to vlastně o ní. Btw ve Vlkovi byla větší sexbomba, nyní víc uvěřitelná. Několik narážek na dnešní korektnost, které mne opravdu potěšili.

Tohle jsem chtěl, doma nevím jestli si to pustím často jako Pulp Fiction, ale pecka. :D

PS. Měli jste už dnes Red Appel? Potitulková scéna taky bezva. 8)
728132
Včera večer jsem dal znovu. A znovu naprosto skvělý zážitek. Vypointovanost vtipů. Styl na max když [spoiler]Cliff jezdí po městě a řeší problémy[/spoiler]. Margot Robbie [spoiler]dějově nula nula nic, ale bylo to vlastně o ní.[/spoiler] Btw ve Vlkovi byla větší sexbomba, nyní víc uvěřitelná. Několik narážek na dnešní korektnost, které mne opravdu potěšili. Tohle jsem chtěl, doma nevím jestli si to pustím často jako Pulp Fiction, ale pecka. *:D* PS. Měli jste už dnes Red Appel? Potitulková scéna taky bezva. *8)*
9,5/10 (Druhé shlédnutí)
1 -1

9/10

Na QT se vždycky těším jako malý kluk, ale dostal jsem přesně to, co jsem chtěl: Naprosto autentickou atmosféru roku 1969. A mít možnost "být při tom". Nevím jestli se dá říct, že kdo očekával silnější děj, tak si spletl sál, ale rozhodně to nebylo nějaké wtf překvapení, že se jezdí z místa na místo, (opakuj 10x), finále a pak konec. Za mě maximální spokojenost. Zítra jdu po druhé, protože pochytat všechny náznaky poprvé snad nešlo.
727784
9/10
2 -1
Na tento film jsem se těšil, protože Tarantino mě ještě nikdy vyloženě nezklamal. Nevím jak je to možné ale od začátku mě v kině pohltila atmosféra konce šedesátých let a vžil jsem se do hlavních hrdinů, kteří naplno prožívají konec jedné éry. Leonardo DiCaprio a Brat Pitt byli prostě dokonalí a bylo vidět, že si svoje role užívají. Osobně mě více bavil Pittuv kaskadér Cliff Booth, ale to neznamená, že by jeho šéf Rick Dalton nebyl taky dostatečně zábavný. Stopáž filmu patří k těm delším ale mě Tenkrát v Hollywoodu uteklo překvapivě rychle. Snímek obsahuje několik nezapomenutelných momentů jako scénu s Brucem Lee, návštěvu Cliffa u bandy hipíků, Rick Dalton v roli westernového záporáka a hlavně samotné finále.
To co nastalo v okamžiku kdy se trojce hipíků s Mansonova gangu dostala do domu Ricka Daltona bylo tak neskutečně boží, že mohu naprosto jednoznačně říct, že to byla ta nejlepší scéna, jakou jsem v kině nejen v tomto roce zatím viděl a myslím, že ji už jen těžko nějaká překoná. Neuvěřitelná kombinace brutality, humoru a vyhroceného násilí s nezapomenutelnou tečkou s plamenometem dokázala rozesmát celé kino. Něco takového dokáže skutečně jen Quentin Tarantino. Samotný konec je pak vlastně docela smutný, protože připomene, že to ve skutečnosti skončilo úplně jinak.
Moje hodnocení: 8/10

727773
Na tento film jsem se těšil, protože Tarantino mě ještě nikdy vyloženě nezklamal. Nevím jak je to možné ale od začátku mě v kině pohltila atmosféra konce šedesátých let a vžil jsem se do hlavních hrdinů, kteří naplno prožívají konec jedné éry. Leonardo DiCaprio a Brat Pitt byli prostě dokonalí a bylo vidět, že si svoje role užívají. Osobně mě více bavil Pittuv kaskadér Cliff Booth, ale to neznamená, že by jeho šéf Rick Dalton nebyl taky dostatečně zábavný. Stopáž filmu patří k těm delším ale mě Tenkrát v Hollywoodu uteklo překvapivě rychle. Snímek obsahuje několik nezapomenutelných momentů jako scénu s Brucem Lee, návštěvu Cliffa u bandy hipíků, Rick Dalton v roli westernového záporáka a hlavně samotné finále. To co nastalo v okamžiku [spoiler]kdy se trojce hipíků s Mansonova gangu dostala do domu Ricka Daltona [/spoiler]bylo tak neskutečně boží, že mohu naprosto jednoznačně říct, že to byla ta nejlepší scéna, jakou jsem v kině nejen v tomto roce zatím viděl a myslím, že ji už jen těžko nějaká překoná. Neuvěřitelná kombinace brutality, humoru a vyhroceného násilí [spoiler]s nezapomenutelnou tečkou s plamenometem[/spoiler] dokázala rozesmát celé kino. Něco takového dokáže skutečně jen Quentin Tarantino. [spoiler]Samotný konec je pak vlastně docela smutný, protože připomene, že to ve skutečnosti skončilo úplně jinak. [/spoiler]Moje hodnocení: 8/10[spoiler] [/spoiler]
6 0

Ten(to)krát za 8/10!

Přijde mi, že lidé hodnotí spíše svá očekávání, než samotný film. Nebo hodnotí Tenkrát v Hollywoodu optikou toho, jak se jim líbil Pulp Fiction nebo jiné předchozí Tarantinovy filmy. Já nejsem ani zanícený znalec Tarantinovek, ani milovník jeho ujetých gangsterek. Ale tenhle film mě dostal svým zcela přirozeným a nenuceným vyobrazením tehdejší doby, do kterého Tarantino přimíchal i ledacos nadčasového (konce televizních a filmových hvězd, což ve spojení DiCaprio a Pitt dávalo filmu další rozměr) a v úplnému závěru i historickou paralelu, kdy jsem si opravdu hodně přál, aby to celé bylo podle skutečné události. Ten(to)krát za 8/10!
727660
Ten(to)krát za 8/10!
4 -1
reaguje na: Jacob6
Ťažko sa to hodnotí bez spojlerov, ale určite ju zober, neoľutujete.

Btw súhlasím, po tom čo sa film ulezi v hlave zreje ako víno a strašne sa teším keď to uvidím znova
727650
Ťažko sa to hodnotí bez spojlerov, ale určite ju zober, neoľutujete. Btw súhlasím, po tom čo sa film ulezi v hlave zreje ako víno a strašne sa teším keď to uvidím znova
727410
1 0
No tak i napodruhé slabota. V sále 10 lidí, ticho jako v hrobě. Pořád to ale není to, na co jsem čekal. A že jsem moc nechtěl. Tarantino selhal jako scénárista a je to hodně vidět. Chybí tu trocha napětí, nebo spíš překvapení jako v jeho předchozích filmech. Působí to suše a prázdně. Finále to už nezachránilo. Oproti napínavé operaci kino bylo hrozně slabé. Potenciál Mansonovy rodiny byl nevyužitý, přitom jsem se těšil, jak nás Tarantino s tím posadí na prdel. Bohužel si hrál jen s odkazy a na příběh se vyprdnul. Herci si to ale dávají všichni, to se dalo čekat. Soundtrack je skvělej a už ho sjíždím. Některé záběry jsou přímo pastva pro oči. Je to prostě takové hezky vypadající nic. Mohlo to být skvělé, bohuže. 6/10 :-
PS: Za mě Tarantina tenhle rok na plné čáře přejel Zahler.
727642
No tak i napodruhé slabota. V sále 10 lidí, ticho jako v hrobě. Pořád to ale není to, na co jsem čekal. A že jsem moc nechtěl. Tarantino selhal jako scénárista a je to hodně vidět. Chybí tu trocha napětí, nebo spíš překvapení jako v jeho předchozích filmech. Působí to suše a prázdně. Finále to už nezachránilo. Oproti napínavé operaci kino bylo hrozně slabé. Potenciál Mansonovy rodiny byl nevyužitý, přitom jsem se těšil, jak nás Tarantino s tím posadí na prdel. Bohužel si hrál jen s odkazy a na příběh se vyprdnul. Herci si to ale dávají všichni, to se dalo čekat. Soundtrack je skvělej a už ho sjíždím. Některé záběry jsou přímo pastva pro oči. Je to prostě takové hezky vypadající nic. Mohlo to být skvělé, bohuže. 6/10 *:-* PS: Za mě Tarantina tenhle rok na plné čáře přejel Zahler.
5 -9
reaguje na: Joker_George
Imaginarium dr. Parnase, to byla v kategorii "Nuda + velký umění" pro mě dosud špička;)
727587
Imaginarium dr. Parnase, to byla v kategorii "Nuda + velký umění" pro mě dosud špička*;)*
727508
0 -2
reaguje na: Marty7CZ
Neviem naco pouzivas minusy a plusy ty, ale väcsina ludi to pouziva ako vyjadrenie, či súhlasí s komentárom. Je logické, že ak sa film páčil 80% divákom, potom komentár o tom, že film je nuda bude mať približne -4 a +1 palcov. To aj dosť napovie iným ľudom, čo film nevideli, že nemusia brať daný negatívny komentár vážne, a majú 80% že sa im film bude páčiť.
727525
727518
8 -2
reaguje na: TedGeorge
No když napíšeš k tomuhle "mistrovské dílo", tak to vážně hlava nebere (obzvlášť, když ti naopak Hanebný nevoní). Mám rád tvoje velký články a témata, ale obecně prostě třeba Marvel je tady na vašem webu až náboženství... Prostě to tak působí a je to názor proti jinejm. P. S. A i těch 7/10 je hodně (retrovýprava Pitt DiCap super, ale bejt to o 90 min kratší...)
727520
727475
4 -12
Díky za vaše velký pravdy, čekal sem tu nálož a potvrzení mých slov.
Jedny věci si všimněte, vy chytráci "objektivní"! Kdo napíše, že ten film byla nuda, koukněte kolik má mínusu!!! To vám přijde objektivní (a ne fanaticky) myšlení??? Páni.....
727518
Díky za vaše velký pravdy, čekal sem tu nálož a potvrzení mých slov.  Jedny věci si všimněte, vy chytráci "objektivní"! Kdo napíše, že ten film byla nuda, koukněte kolik má mínusu!!! To vám přijde objektivní (a ne fanaticky) myšlení??? Páni.....
3 -10
reagují: evedel
reaguje na: Dandula
A na jaký film by to mělo být? :)
727508
A na jaký film by to mělo být? *:)*
727506
4 -1
reagují: Dandula
reaguje na: JAGODA
Minimálně dvě hodiny naprostá nuda, Američani možná u záběrů na černobílou TV obrazovku, historický program a retro reálie nějakou slzu pustí, nic pro Čecha, závěr s plamenometem totální a snad i symbolická scénáristická křeč - jediná a zároveň nejvtipnější scéna je hysterická italská výpověď manželky L Di C. Kdo chce ztratit dvě a tři čtvrtě hodiny života, vzhůru do kina
727506
Minimálně dvě hodiny naprostá nuda, Američani možná u záběrů na černobílou TV obrazovku, historický program a retro reálie nějakou slzu pustí, nic pro Čecha, [spoiler]závěr s plamenometem totální a snad i symbolická scénáristická křeč - jediná a zároveň nejvtipnější scéna je hysterická italská výpověď manželky L Di C[/spoiler]. Kdo chce ztratit dvě a tři čtvrtě hodiny života, vzhůru do kina
727480
4 -12
reagují: Joker_George
"Řekl jsi to moc pěkně.... řekl jsi to to vše":)
727491
"Řekl jsi to moc pěkně.... řekl jsi to to vše"*:)*
1 0
link

Doporučuju tohle video. Jak hledali charakter pro Rick Daltona. Jak našli ty jeho výkyvy, výlevy, proměny nálad. Na DiCapria je krása se dívat na plátně a to se mi u něj ještě nikdy nestalo. Pro mě byl vždy DiCapriem,  který hrál skvěle svou roli, tentokrát to však pro mě byl Rick Dalton a na DiCapria jsem zapomněl.
727481
https://www.youtube.com/watch?v=cF76gm9PdOs Doporučuju tohle video. Jak hledali charakter pro Rick Daltona. Jak našli ty jeho výkyvy, výlevy, proměny nálad. Na DiCapria je krása se dívat na plátně a to se mi u něj ještě nikdy nestalo. Pro mě byl vždy DiCapriem,  který hrál skvěle svou roli, tentokrát to však pro mě byl Rick Dalton a na DiCapria jsem zapomněl.
0 0