Diskuze k článku Tenkrát v Hollywoodu: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek

8/10

Na úvod - je to z posledních 4 filmů druhý nejslabší jen proto, že 2 z nich jsou klenoty. Jedná se o průměrnou tarantinovku tzn. slušně nadprůměrný film.

Nejvíc bych to přirovnal k Parchantům. Dialogy dlouhé, ale scény "eye candy". Soundtrack nevyčnívá, ale solidně pasuje. Herců je moc, ale vynikají. To je asi nej. přešlap. Spusta z nich je opravdu na víc a i když jsou camea fajn, bez nich by byla stopáž o 30min kratší.

Pokud by se jednalo o poslední zářez QT, byl by to víc než důstojný odkaz. Je v něm vše z jeho rukopisu. Hudba, kamera, zvuk, dialogy, krev, černý humor atd. LA ze 60. je okouzlující a každá scéna díky tomu má šmrnc. To opravdu moc filmařů neumí.

TvH má smysl vidět už z jediného důvodu - znovu se to opakovat nemusí. Tak hurá do kina!
726733
Na úvod - je to z posledních 4 filmů druhý nejslabší jen proto, že 2 z nich jsou klenoty. Jedná se o průměrnou tarantinovku tzn. slušně nadprůměrný film. Nejvíc bych to přirovnal k Parchantům. Dialogy dlouhé, ale scény "eye candy". Soundtrack nevyčnívá, ale solidně pasuje. Herců je moc, ale vynikají. To je asi nej. přešlap. Spusta z nich je opravdu na víc a i když jsou camea fajn, bez nich by byla stopáž o 30min kratší. Pokud by se jednalo o poslední zářez QT, byl by to víc než důstojný odkaz. Je v něm vše z jeho rukopisu. Hudba, kamera, zvuk, dialogy, krev, černý humor atd. LA ze 60. je okouzlující a každá scéna díky tomu má šmrnc. To opravdu moc filmařů neumí.  TvH má smysl vidět už z jediného důvodu - znovu se to opakovat nemusí. Tak hurá do kina!
8/10
4 -3
reagují: Conan78
Tak musím teď do puntíku souhlasit s recenzí.
Film netáhne žádný děj, záživných dialogů celkem pomálu, a tak je to z větší části v podstatě jen slepenec nostalgického poflakování, kde vidíme jak někdo pouští gramofon, jede v autě, nebo tančí.
Bavilo mě to, a konec to celé vystřelil trochu jinam, ale stejně se nedokážu zbavit pocitu, že bych všechny ty herce chtěl vidět v něčem dramatičtějším. Trochu mě mrzí můj oblíbenec Kurt Russell, který tam byl snad půl minuty.
Mimochodem Dakota Fanning byla ta zrzka?
726693
Tak musím teď do puntíku souhlasit s recenzí.  Film netáhne žádný děj, záživných dialogů celkem pomálu, a tak je to z větší části v podstatě jen slepenec nostalgického poflakování, kde vidíme jak někdo pouští gramofon, jede v autě, nebo tančí.  Bavilo mě to, a konec to celé vystřelil trochu jinam, ale stejně se nedokážu zbavit pocitu, že bych všechny ty herce chtěl vidět v něčem dramatičtějším. Trochu mě mrzí můj oblíbenec Kurt Russell, který tam byl snad půl minuty. Mimochodem Dakota Fanning byla ta zrzka?
3 -1
Nevim, za mě teda obrovská palba. Je to sice zlehýnka rozvláčnější, asi protože tomu chybí nějaká jasnější premisa, jakou měli třeba pancharti, django nebo kill bill, ale o to víc se Tarantino může soustředit na spíše epizodický scény a vypiplat je k dokonalosti. Takřka každej záběr by vydal na wallpaper, dialogy jsou snad ještě zvučnější než v předchozích filmech a mluvit o výkonech Lea a Brada je už asi zbytečný.
Jen mě trošku mrzí upozaděnost vedlejších postav. V drtivý většině případů se fakt jedná jen o camea, což u takovejch jmen jako Madsen zamrzí. Naštěstí to vynahrazujou výborný hlavní postavy.
Soundtrack jako vždycky supiš. Film mi přišel o něco míň vtipnej než třeba Django. Paradoxně se lidi nejvíc smáli u samotnýho závěru.
A k tomu závěru - každej jeho film si řikám, že už tu hranici násilí nemůže překonat, a jemu se to dycky povede. Každopádně takhle uspokojující zakončení sem už dlouho nezažil :)
Za mě krásnejch 9/10
A počkejte si na potitulkovou scénu!
726686
Nevim, za mě teda obrovská palba. Je to sice zlehýnka rozvláčnější, asi protože tomu chybí nějaká jasnější premisa, jakou měli třeba pancharti, django nebo kill bill, ale o to víc se Tarantino může soustředit na spíše epizodický scény a vypiplat je k dokonalosti. Takřka každej záběr by vydal na wallpaper, dialogy jsou snad ještě zvučnější než v předchozích filmech a mluvit o výkonech Lea a Brada je už asi zbytečný.  Jen mě trošku mrzí upozaděnost vedlejších postav. V drtivý většině případů se fakt jedná jen o camea, což u takovejch jmen jako Madsen zamrzí. Naštěstí to vynahrazujou výborný hlavní postavy.  Soundtrack jako vždycky supiš. Film mi přišel o něco míň vtipnej než třeba Django. Paradoxně se lidi nejvíc smáli u [spoiler]samotnýho závěru.  [/spoiler][spoiler]A k tomu závěru - každej jeho film si řikám, že už tu hranici násilí nemůže překonat, a jemu se to dycky povede. Každopádně takhle uspokojující zakončení sem už dlouho nezažil :) [/spoiler]Za mě krásnejch 9/10 A počkejte si na potitulkovou scénu!
5 0
reaguje na: ovmartin23
Nevím kde jsi sebral 10 z 10 když vůbec nehodnotím a ani téměř nepíšu komentáře :-)
726680
726663
3 -2
reaguje na: shv
Aha, já jsem to právě pochopil, že tu roli dostal, už natáčel a pak ho kvůli něčemu vyhodili. A ty řeči, že vůbec neměl šanci, jenom vykládá
lidem, protože nechce přiznat pravdu. To by pak i dávalo smysl, že je to
pro něj tak strašně citlivé téma.
726671
Aha, já jsem to právě pochopil, že tu roli dostal, už natáčel a pak ho kvůli něčemu vyhodili. A ty řeči, že vůbec neměl šanci, jenom vykládá lidem, protože nechce přiznat pravdu. To by pak i dávalo smysl, že je to pro něj tak strašně citlivé téma.
726548
3 0
reaguje na: Conan78
takovehle nazory jsou sprosta provokace a zaslouzi si ban. film od QT, kde hraje Brad a Leo, nemuze jit z podstaty pod 8/10. nerozumis filmum, leginam davas 10/10 a kvalitni filmarina ti nic nerika
726663
726654
3 -8
reagují: Conan78

5/10

To se všichni zbláznili,  nebo jsou všichni ovce bez svého názoru? Proboha vždyť  tenhle film je nejhorší co kdy QT natočil. Tady nefunguje vůbec nic,  ani příběh,  ani dialogy a světě div se ani soundtrack. QT je technicky příliš zručný filmař než aby natočil odpad,  ale nebýt finále a Brada Pitta tak by k tomu měl tenhle film sakra blízko. PS: tolik nevyužitých herců jsem ve filmu už dlouho neviděl,  chudák Luke Perry.
726654
5/10
6 -10
reagují: davidb, ovmartin23
No podľa mňa sa Tarantino práve vyjadril čo si myslí o súčasnej "politike" v Holywoode ... som zvedavý či ho ešte nechajú ten 10 film natočiť :) ... sa mi to zdalo alebo v tej poslednej autovej dialogovej scéne sedela kathleen kenedy a šoféroval Rian Johnson ? ;)
726647
1 -2
 Zrovna zpátky z kina a kluci já vám prostě nevím. QT mám v lásce a jeho filmy jsou moje top, ale tady prostě nevím. Asi nebudu jediný, kdo řekne, že i když je to parádní filmařina, tak tady je vidět absence Tarantinova vipilovaného scénáře. Jako by se tolik vyžíval v době starého Hollywoodu a zapomněl nám vyprávět příběh. Musím samozřejmě vyzdvihnout DiCapria a hlavně Pitta, který překvapil tím, že není jen nějaký vedlejší sidekick. Tahle dvojka film táhne, o tom žádná. Sharon a Mansonovu rodinu bych tam vůbec nedával. Bylo to takové nijaké. A finále byla jen blbá komedie, přitom jsem od něj čekal nejvíc po tom hype (bylo jasné, že Sharon nezabijou). Tuhle parodii si mohl Quentin fakt odpustit. Stačilo by, kdyby se film držel kariéry Ricka a Cliffa a vyprávěl jejich příběh.  Chci se na to podívat doma sám, bez s prominutím hloupých českých diváků, kteří se smějou úplně všemu. Kazí vám to zážitek, když vše komentují a třeba jen sprosté slovo je pro ně vtip. On humor toho filmu šel víc divakům naproti než u předchozích Tarantinovek. 7/10 zatím než to uvidím doma.
Ps: Už se nedivím, že dnešní české komedie mají u našich diváků takový úspěch :-
726638
 Zrovna zpátky z kina a kluci já vám prostě nevím. QT mám v lásce a jeho filmy jsou moje top, ale tady prostě nevím. Asi nebudu jediný, kdo řekne, že i když je to parádní filmařina, tak tady je vidět absence Tarantinova vipilovaného scénáře. Jako by se tolik vyžíval v době starého Hollywoodu a zapomněl nám vyprávět příběh. Musím samozřejmě vyzdvihnout DiCapria a hlavně Pitta, který překvapil tím, že není jen nějaký vedlejší sidekick. Tahle dvojka film táhne, o tom žádná. [spoiler]Sharon a Mansonovu rodinu bych tam vůbec nedával. Bylo to takové nijaké. A finále byla jen blbá komedie, přitom jsem od něj čekal nejvíc po tom hype (bylo jasné, že Sharon nezabijou). Tuhle parodii si mohl Quentin fakt odpustit. Stačilo by, kdyby se film držel kariéry Ricka a Cliffa a vyprávěl jejich příběh. [/spoiler] Chci se na to podívat doma sám, bez s prominutím hloupých českých diváků, kteří se smějou úplně všemu. Kazí vám to zážitek, když vše komentují a třeba jen sprosté slovo je pro ně vtip. On humor toho filmu šel víc divakům naproti než u předchozích Tarantinovek. 7/10 zatím než to uvidím doma.  Ps: Už se nedivím, že dnešní české komedie mají u našich diváků takový úspěch *:-*
3 -4

9/10

Nedávat na pláštěnky.:+ ale Gauneři, Pulp Fiction, Django jsou jinde.. to jsou desítky jak vyšité
726583
Nedávat na pláštěnky.*:+* ale Gauneři, Pulp Fiction, Django jsou jinde.. to jsou desítky jak vyšité
9/10
2 -3
reaguje na: Svarec
Me to prislo, ze ani nemel sanci ji dostat, podle toho co rikal, ze to by ji musel mcQ odmitnout.. A ta scena byla jen fejk, neco jako jeho predstava sebe v te roli
726548
Me to prislo, ze [spoiler]ani nemel sanci ji dostat, podle toho co rikal, ze to by ji musel mcQ odmitnout.. A ta scena byla jen fejk, neco jako jeho predstava sebe v te roli[/spoiler]
726523
2 -1
reagují: Svarec
reaguje na: RainMakeR
Bylo v té scéně nějak naznačené, proč tu roli nedostal? nevím, jestli mi něco uniklo, nebo to tam prostě nebylo.
726523
Bylo v té scéně nějak naznačené, [spoiler]proč tu roli nedostal[/spoiler]? nevím, jestli mi něco uniklo, nebo to tam prostě nebylo.
726509
1 0
reagují: shv

9/10

Pro mě dost možná jedna z nejlepších Tarantinovek a už se těším až půjdu podruhé.
Souhlasím, že ten film má dost pomalé tempo, ale rozhodně to není jen bezcílné toulání, jak někteří říkaj. Je třeba si uvědomit, že ten film je stejnou měrou o Ricku Daltonovi a jeho herecké kariéře jako o Mansonových vraždách. DiCaprio je v té roli naprosto famózní a rozhodně jeden z nejžhavějších kandidátů na Oscara.
Scény Pitt vs. Bruce Lee, DiCaprio jako Rick Dalton jako Caleb Dakota (:D), Margotka v kině nebo Pitt na Mansonově ranči jsou naprosto famózní.

No a co se týče finále, tak pro mě jako člověka, co si o Mansonově familií kdysi dost přečetl, je to jedno z nejuspokojivějších finále všech dob. A když DiCaprio vyšel z boudy s tím plamenometem, tak sál úplně vybuchnul smíchy a nadšením :D.

Jinak moc se líbí, jak ve filmu ztvárnili Mansona. Film v podstatě o něm a on v něm skoro vůbec není.
726522
Pro mě dost možná jedna z nejlepších Tarantinovek a už se těším až půjdu podruhé. Souhlasím, že ten film má dost pomalé tempo, ale rozhodně to není jen bezcílné toulání, jak někteří říkaj. Je třeba si uvědomit, že ten film je stejnou měrou o Ricku Daltonovi a jeho herecké kariéře jako o Mansonových vraždách. DiCaprio je v té roli naprosto famózní a rozhodně jeden z nejžhavějších kandidátů na Oscara. Scény Pitt vs. Bruce Lee, DiCaprio jako Rick Dalton jako Caleb Dakota (*:D*), Margotka v kině nebo Pitt na Mansonově ranči jsou naprosto famózní. [spoiler]No a co se týče finále, tak pro mě jako člověka, co si o Mansonově familií kdysi dost přečetl, je to jedno z nejuspokojivějších finále všech dob. A když DiCaprio vyšel z boudy s tím plamenometem, tak sál úplně vybuchnul smíchy a nadšením *:D*. Jinak moc se líbí, jak ve filmu ztvárnili Mansona. Film v podstatě o něm a on v něm skoro vůbec není.[/spoiler]
9/10
11 0
Wow! Ten film je prostě a jednoduše úžasnej. Ukáže nám 3 dny ze života herců/kaskadérů/filmařů/hipíků v roce 69. Ale tak nádherným způsobem! Ty záběry na auta. Během řízení! To bylo tak perfekcionistický!!!! Hltal jsem každej záběr. Soundtrack samozřejmě top! (Hush od Deep Purple)
Finále geniální!
Dám tomu pár dní a chci to vidět ještě na velkým plátně...
Leo a Brad jsou nejstylovější borci všech dob

p.s. scéna z Velkýho útěku byla absolutně nejlepší
726509
Wow! Ten film je prostě a jednoduše úžasnej. Ukáže nám 3 dny ze života herců/kaskadérů/filmařů/hipíků v roce 69. Ale tak nádherným způsobem! Ty záběry na auta. Během řízení! To bylo tak perfekcionistický!!!! Hltal jsem každej záběr. Soundtrack samozřejmě top! (Hush od Deep Purple) Finále geniální! Dám tomu pár dní a chci to vidět ještě na velkým plátně... Leo a Brad jsou nejstylovější borci všech dob p.s. [spoiler]scéna z Velkýho útěku byla absolutně nejlepší [/spoiler]
3 -1
reagují: Svarec
S Tarantinem je to trochu ošemetné, u jeho filmů nemohu dát na žádnou recenzi, ale jen na svůj názor. Zejména u jeho posledních filmů jsem se neshodl s asi žádným recenzentem. Například z nedávných Quentinových filmů se mi líbilo jen 8 hrozných a to jen první dvě třetiny, které byly u vetšiny příliš ukecané, a jak už film začal být klasická tarantinovská vyvražďovačka, tak už to pro mne prostě nebylo. A Django a Pancharti také nebyly můj šálek čaje. Takže jestli je Tenkrát v Hollywoodu spíše jako 8 hrozných, to znamená ukecaná taškařice, tak se možná budu i bavit, kdo ví. :+
726504
S Tarantinem je to trochu ošemetné, u jeho filmů nemohu dát na žádnou recenzi, ale jen na svůj názor. Zejména u jeho posledních filmů jsem se neshodl s asi žádným recenzentem. Například z nedávných Quentinových filmů se mi líbilo jen 8 hrozných a to jen první dvě třetiny, které byly u vetšiny příliš ukecané, a jak už film začal být klasická tarantinovská vyvražďovačka, tak už to pro mne prostě nebylo. A Django a Pancharti také nebyly můj šálek čaje. Takže jestli je Tenkrát v Hollywoodu spíše jako 8 hrozných, to znamená ukecaná taškařice, tak se možná budu i bavit, kdo ví. *:+*
1 0
Zacnem tym, ze vacsina Tarantinoviek je lepsich/divacky privetivejsich. Tu to konecne vyzera, ze sialenec z videopozicovne definitivne dospel. Kazda scena je brilantnou filmarcinou, herci su dokonali a minimalne prve dve hodiny som vrnel nadsenim. Bohuzial (aspon na prvykrat) mi to nefunguje ako celok. Preco tomu vsak je nemozem napisat bez spoilerov (tentoraz sa im treba fakt treba vyhybat). Takze obrovska spokojnost, ale maximalne nadsenie sa nedostavilo. Mozno po druhej projekcii, ked uz budem vediet do coho idem. Ta nepredvidatelnost je totiz rovnako hlavnym tromfom ako aj achillovou patou tohto projektu. 8/10 Bojim sa vsak, ze vacsinu ludi to moze byt ukrutna nuda.
726502
4 0

8/10

Práve som sa vrátil z kina (neverejná predpremiéra :))). V mnohom súhlasím s recenziou, ale osobne to vidím o niečo pozitívnejšie. Je pravda, že chvíľu trvá, kým sa človek na ten film naladí. Po úvodnej pol hodine sa mi to ale našťastie podarilo a už som sa viezol na Tarantínovej vlne až do konca. Predpokladám, že niekomu sa to nepodarí celý film a aj preto tu uvidíme dosť rozmanité hodnotenia. Každopádne ústredné buddy duo perfektné, pričom ale Pitt tu strká do vačku naozaj všetkých aj Lea. Dúfam, že títo dvaja spolu ešte niečo natočia. Koniec samozrejme pravý Tarantínovský = geniálny. Určite si to ešte raz pôjdem pozrieť. Inak v rámci Tarantínovej filmografie mi to vychádza na presný stred za Pulp Fiction, Kill Bill, Gaunerov a Bastardov... no pred Djanga, 8 hrozných, Jackie Brown a Death Proof.
726496
Práve som sa vrátil z kina (neverejná predpremiéra *:))*). V mnohom súhlasím s recenziou, ale osobne to vidím o niečo pozitívnejšie. Je pravda, že chvíľu trvá, kým sa človek na ten film naladí. Po úvodnej pol hodine sa mi to ale našťastie podarilo a už som sa viezol na Tarantínovej vlne až do konca. Predpokladám, že niekomu sa to nepodarí celý film a aj preto tu uvidíme dosť rozmanité hodnotenia. Každopádne ústredné buddy duo perfektné, pričom ale Pitt tu strká do vačku naozaj všetkých aj Lea. Dúfam, že títo dvaja spolu ešte niečo natočia. Koniec samozrejme pravý Tarantínovský = geniálny. Určite si to ešte raz pôjdem pozrieť. Inak v rámci Tarantínovej filmografie mi to vychádza na presný stred za Pulp Fiction, Kill Bill, Gaunerov a Bastardov... no pred Djanga, 8 hrozných, Jackie Brown a Death Proof.
8/10
3 0

Souhlas s recenzí

Jakoooo..bylo to fakt o ničem:) Speciálně linka s Margot mi přijde naprosto zbytečná. Odkazama je to *asi* nabité, ale to fakt ocení snad jen americký geek okolo 40-ky. Skvělí herci, atmosféra a parádní konec. Osekat to o zbytečné scény, tak to má1h20m a dal bych si to klidně znova :D Mám rád jeho kecačky, Hateful 8 cajk, ale tohle je trochu moc prostě.. 7/10 approved.
726486
Jakoooo..bylo to fakt o ničem:) Speciálně [spoiler]linka s Margot[/spoiler] mi přijde naprosto zbytečná. Odkazama je to *asi* nabité, ale to fakt ocení snad jen americký geek okolo 40-ky. Skvělí herci, atmosféra a parádní konec. Osekat to o zbytečné scény, tak to má1h20m a dal bych si to klidně znova :D Mám rád jeho kecačky, Hateful 8 cajk, ale tohle je trochu moc prostě.. 7/10 approved.
Souhlas s recenzí
5 -2
reaguje na: SteKi
Tak to holt kazdej nepochopí, ale dík
726471
Tak to holt kazdej nepochopí, ale dík
726422
0 0
reaguje na: do_Od
Ačkoli sám za sebe nemůžu úplně souhlasit, je teda fakt, že si Pulp fiction můžu pustit prakticky kdykoli a vždycky mě to bude bavit, na rozdíl třeba od Hateful Eight, na což musím mit už trosku naladu.
726440
726438
5 -1