Proč vůbec na H&S drží recenze zas tak dlouho? Nebo se vám na to nechtělo? :D
Proč vůbec na[b] H&S[/b] drží recenze zas tak dlouho? Nebo se vám na to nechtělo? *:D*
1 0
Fuck it, napisu to i sem. Cival v diskuzi pod minulejma trzbama napsal, ze Tenkrat v Hollywoodu da za prvni vikend 41 mega a ....napětí prosím...

"5th Update Monday AM: Quentin Tarantino’s Once Upon a Time in Hollywood wound up coming in at $41.08M"

Rád bych napsal něco slušnýho, lichotivýho.... Ale pravda je, že mě to strašně sere :D
725371
Fuck it, napisu to i sem. Cival v diskuzi pod minulejma trzbama napsal, ze Tenkrat v Hollywoodu da za prvni vikend 41 mega a ....napětí prosím... "[b]5th Update Monday AM: [/b][url=https://deadline.com/tag/quentin-tarantino/]Quentin Tarantino[/url]’s [b][i][url=https://deadline.com/tag/once-upon-a-time-in-hollywood/]Once Upon a Time in Hollywood[/url] [/i][/b]wound up coming in at [b]$41.08M[/b]" Rád bych napsal něco slušnýho, lichotivýho.... Ale pravda je, že mě to strašně sere *:D*
14 0
reagují: ovmartin23, gaboo
reaguje na: TedGeorge
O H&S bych se na fakt nebál, ten film má všechny karty v ruce a podle mně je jeden z mála v letošním roce, který má šanci na 1M dosáhnout mimo komiksy a disneyovky a osobně doufám, že se to Rockovi a spol. podaří. Jednak protože každá konkurence je dobrá, ale hlavně protože se v budoucnu opět trochu zvýší šance, že studio odklepne další film za 100+M s podobně šílenou akcí, plus mimoto dvojka bude jistá a Dieselovi vyroste vážná konkurenční série, kterou paradoxně pomáhal vytvořit, což bude jistě zajímavé sledovat, ať už se Rock s Dieselem nakonec "udobří" a budou si ve svých filmech hostovat, nebo si budou "zdravě" konkurovat jako blahé paměti Arnie a Sly v 80s/90s a předhánět se, kdo bude tzv. lepší.

Na místě Universalu bych se spíše obával o devítku F&F, protože hlavní hvězdy odešly (dojmologicky věřím, že z trojice Rock, Statham a Diesel má nejmenší hvězdnou auru posledně jmenovaný), Rodriguez svou účast údajně podmínila girlpower prvky ve scénáři, Cena není žádný tahák a Theron s Mirren jsou sice slavná jména, ale kvůli nim se na film typu F&F nechodí, plus Ludacris s Gibsonem a Brewster potažmo každý další, kdo se v sérii objevil, jsou jen do počtu (Evans, Russell, Eastwood, Emmanuel atd.). Celý film tak asi bude stát hlavně na Dieselovi, v kteréžto pozici byl naposledy u čtyřky, což už je drahně let a především v době, kdy F&F ještě nebyla "značka".

I tak ale doufám, že devítka pořádně vydělá a toho výletu do vesmíru se v jedné nebo druhé sérii opravdu dočkáme:-):-):-)
725370
O H&S bych se na fakt nebál, ten film má všechny karty v ruce a podle mně je jeden z mála v letošním roce, který má šanci na 1M dosáhnout mimo komiksy a disneyovky a osobně doufám, že se to Rockovi a spol. podaří. Jednak protože každá konkurence je dobrá, ale hlavně protože se v budoucnu opět trochu zvýší šance, že studio odklepne další film za 100+M s podobně šílenou akcí, plus mimoto dvojka bude jistá a Dieselovi vyroste vážná konkurenční série, kterou paradoxně pomáhal vytvořit, což bude jistě zajímavé sledovat, ať už se Rock s Dieselem nakonec "udobří" a budou si ve svých filmech hostovat, nebo si budou "zdravě" konkurovat jako blahé paměti Arnie a Sly v 80s/90s a předhánět se, kdo bude tzv. lepší. Na místě Universalu bych se spíše obával o devítku F&F, protože hlavní hvězdy odešly (dojmologicky věřím, že z trojice Rock, Statham a Diesel má nejmenší hvězdnou auru posledně jmenovaný), Rodriguez svou účast údajně podmínila girlpower prvky ve scénáři, Cena není žádný tahák a Theron s Mirren jsou sice slavná jména, ale kvůli nim se na film typu F&F nechodí, plus Ludacris s Gibsonem a Brewster potažmo každý další, kdo se v sérii objevil, jsou jen do počtu (Evans, Russell, Eastwood, Emmanuel atd.). Celý film tak asi bude stát hlavně na Dieselovi, v kteréžto pozici byl naposledy u čtyřky, což už je drahně let a především v době, kdy F&F ještě nebyla "značka". I tak ale doufám, že devítka pořádně vydělá a toho výletu do vesmíru se v jedné nebo druhé sérii opravdu dočkáme:-):-):-)
725368
3 0
reagují: blahar

Polux

Spis nez o Americe to bude o Cine, no... Pokud to tam da stejny numero jako posledni instance Rychle a Zbesile - to jest 350-400 mega (coz je klidne mozny, protoze v Cine jedi psy), tak bude miliarda opravdu hodne blizko. Jinak ja v tom svym miliardovym clanku tipoval 260 USA a 830 celosvetove. Uvidime, no...
725368
Polux
5 0
reagují: Polux
H&S: Poslední dva přírůstky do F&F série utržily hodně přes 1M, takže Universal nemůže s H&S cílit na nic menšího a osobně nevidím důvod, proč by H&S onu metu taktéž nepokořil (nebo se ji alespoň na dosah nepřiblížil). Rock je superoblíbený (především v Asii), Statham a Elba jsou sympaťáci, "problémový" Diesel je mimo hru, akce pořád šíleně přepálená (takto to fanoušci mají rádi), prostě klasický letní blockbuster. Pokud se film povede (tj. zhruba na stejné "kvalitativní" úrovní jako ostatní filmy z F&F série), upřímně bych se divil, kdyby minimálně tu 1M nezvládl.

Spider-man: HC těžil ze superpopulárního charakteru, sympatického Hollanda  a zapojení do MCU, plus to byl relativně nadprůměrný film sám o sobě. Přesto na tržbách porazil Venoma o pouhých 25M, který od Ramiho posledního filmu neměl úplně dobrou pověst a který těžil v podstatě pouze z Hardyho plus to byl relativně průměrný film. Sony by byli blázni, kdyby se (opět:-)) nepokusili vybudovat vlastní universe, v jehož rámci by spojili SM s Venomem (ať už v rámci MCU nebo pro ně ještě lépe ve vlastním univerzu). Pokud dvojka Venoma nezklame a na tržbách na tom bude podobně nebo ještě lépe než jednička, je to pro Sony jasná známka toho, že se bez MCU dokážou víceméně obejít a mohou se spoléhat čistě na svůj vlastní píseček. Ideálně pokud by krom Venoma přišli ještě s další sólovkou nějakého charakteru ze SM univerza, která by měla úspěch a můžou to rozjet naplno.
725367
H&S: Poslední dva přírůstky do F&F série utržily hodně přes 1M, takže Universal nemůže s H&S cílit na nic menšího a osobně nevidím důvod, proč by H&S onu metu taktéž nepokořil (nebo se ji alespoň na dosah nepřiblížil). Rock je superoblíbený (především v Asii), Statham a Elba jsou sympaťáci, "problémový" Diesel je mimo hru, akce pořád šíleně přepálená (takto to fanoušci mají rádi), prostě klasický letní blockbuster. Pokud se film povede (tj. zhruba na stejné "kvalitativní" úrovní jako ostatní filmy z F&F série), upřímně bych se divil, kdyby minimálně tu 1M nezvládl. Spider-man: HC těžil ze superpopulárního charakteru, sympatického Hollanda  a zapojení do MCU, plus to byl relativně nadprůměrný film sám o sobě. Přesto na tržbách porazil Venoma o pouhých 25M, který od Ramiho posledního filmu neměl úplně dobrou pověst a který těžil v podstatě pouze z Hardyho plus to byl relativně průměrný film. Sony by byli blázni, kdyby se (opět:-)) nepokusili vybudovat vlastní universe, v jehož rámci by spojili SM s Venomem (ať už v rámci MCU nebo pro ně ještě lépe ve vlastním univerzu). Pokud dvojka Venoma nezklame a na tržbách na tom bude podobně nebo ještě lépe než jednička, je to pro Sony jasná známka toho, že se bez MCU dokážou víceméně obejít a mohou se spoléhat čistě na svůj vlastní píseček. Ideálně pokud by krom Venoma přišli ještě s další sólovkou nějakého charakteru ze SM univerza, která by měla úspěch a můžou to rozjet naplno.
0 0
ja ukazuju kamaradum, kteri alespon vi, co jsou trzby, jak vypada tento rok. za me je to celkem perverzni ta nadvlada. neco podobneho, jako kdyz prijel Dream Team USA do Barcelony hrat basket. vsichni ostatni hrali kosikovou.

a propos, kazdeho zajima, co je to BV. vysvetlim, ze Buena Vista. kdyz tohle reknete lidem, co chodi na Marvel, Lviho Krale a trzby nesleduji, tak ti chytri se zeptaji, zda to ma neco spolecneho s tim kubanskym dokumentem Social Club. ostatni to slysi poprve a vubec nevi, co to je. vzdy je musim odkazat na Kacery z Kacerova v 90. letech, kde byla znelka se zamkem
725341
ja ukazuju kamaradum, kteri alespon vi, co jsou trzby, jak vypada tento rok. za me je to celkem perverzni ta nadvlada. neco podobneho, jako kdyz prijel Dream Team USA do Barcelony hrat basket. vsichni ostatni hrali kosikovou. a propos, kazdeho zajima, co je to BV. vysvetlim, ze Buena Vista. kdyz tohle reknete lidem, co chodi na Marvel, Lviho Krale a trzby nesleduji, tak ti chytri se zeptaji, zda to ma neco spolecneho s tim kubanskym dokumentem Social Club. ostatni to slysi poprve a vubec nevi, co to je. vzdy je musim odkazat na Kacery z Kacerova v 90. letech, kde byla znelka se zamkem
5 0
reaguje na: TedGeorge
Ale zas nie je to také zlé. Nad 500  tam bude Ako si vycvičiť draka 3 plus tá čínska sci-fi kravina. A potom 6 x miliardový Disney/Marvel :)
725339
Ale zas nie je to také zlé. Nad 500  tam bude Ako si vycvičiť draka 3 plus tá čínska sci-fi kravina. A potom 6 x miliardový Disney/Marvel *:)*
725326
0 0
reaguje na: Ex-SOLDIER
Jo, takhle to myslis... ok
725331
Jo, takhle to myslis... ok
725330
0 0
reaguje na: TedGeorge
Tu pulmiliardu jim to tam přidá.
725330
Tu pulmiliardu jim to tam přidá.
725329
0 0
reagují: TedGeorge
reaguje na: Ex-SOLDIER
maleficent 2 snad nemyslis vazne...
725329
maleficent 2 snad nemyslis vazne...
725328
2 0
reagují: Ex-SOLDIER
Ještě Maleficent 2, Ledové království 2 a Star Wars. 10 miliard má Disney letos jistých. A kdyby šel letos i Artemis Fowl, tak jim tam přidá ještě 200 mega.:D
725328
Ještě Maleficent 2, Ledové království 2 a Star Wars. 10 miliard má Disney letos jistých. A kdyby šel letos i Artemis Fowl, tak jim tam přidá ještě 200 mega.*:D*
0 -1
reagují: TedGeorge
cca za týden a půl (až dá miliardu i Toy Story) se schválně podívejte na všechny hollywoodské filmy z tohoto roku s tržbami 450 - 999 milionů celosvětově...
725326
0 0
reagují: jedendvatri
Už se těším na článek o zhodnocení tržeb r. 2019. Klidně bych si střihl jen 1. polovinu, páč je o čem psát až moc.
725324
0 0
reaguje na: TedGeorge
Profitem asi ne, to máš pravdu.. špatně jsem to napsal, spíš že čekám opravdu velkej zájem a nějaký pěkný číslo uvedený v počtu diváků u Mandaloriana.
725323
725315
0 0
Inak Ted správne píše už o takmer nezdravej nadvláde mišiaka Mickeyho, ale zaujímavé je ešte jedno číslo. Tento rok v podstate začala vymierať stredná kategória hitu. Dnes už dá ako-tak navštevovaný film v USA 100 miliónov, hit 200 miliónov, superhit 300+. Tento rok je zatiaľ 11 filmov s tržbami 100+ a 6 superhitov s tržbami 300+. Ale nie je žiaden film medzi 200-300 miliónov. Ani jeden. A ak dá Hobbs & Shaw pod dvesto a IT Chapter 2 nad 300, tak nebude žiaden ani za trištvrte roka. Nožnice sa roztvárajú.
725322
3 0
reaguje na: TedGeorge
Já debil si to googlil :D:-
725320
Já debil si to googlil *:D**:-*
725319
4 0
reaguje na: AndyKaufman
Bronies jsou na Disneym závislí... :D
725319
Bronies jsou na Disneym závislí... *:D*
725318
3 0
reagují: AndyKaufman
reaguje na: Randal K.
To jsi dost nepochopil co jsem napsal. ;)

Na businessu Microsoftu jsou závislé miliony společností na celém světě a miliardy fyzických osob, konkurence, která je schopná to nahradit bez problémů prakticky neexistuje.

Na Disney není závislý s nadsázkou vůbec nikdo, konkurence je dostatek.
725318
To jsi dost nepochopil co jsem napsal. *;)* Na businessu Microsoftu jsou závislé miliony společností na celém světě a miliardy fyzických osob, konkurence, která je schopná to nahradit bez problémů prakticky neexistuje.  Na Disney není závislý s nadsázkou vůbec nikdo, konkurence je dostatek.
725307
4 0
reagují: TedGeorge