Diskuze k článku Lví král: Recenze

reaguje na: SteKi
Ty písničky byly strašný i v originále. Něco tak cringe jak Spirit od Beyoncé jsem dlouho neslyšel.
725348
725154
2 -2
Největší problém je to, že to nepřináší nic nového(samozřejmě krom vizuální stránky). Film ničím nepřekvapí, což někdo může brát jako mínus, a někdo jako plus. Je to dobrá pohádka, a povedený film, kde všechno funguje, tak jak má a opravdu jsem si znovu užil ikonické scény. Přesto animák je moje srdcovka, a tohle se na něj nechytá. 7,5-8/10
725344
2 0
reaguje na: Esgalnor
Btw, Lion King v realu je snad jeste lepsi :Dlink
725211
Btw, Lion King v realu je snad jeste lepsi *:D*: https://youtu.be/a5V6gdu5ih8
725210
1 0

7-8/10

Videl jsem a nevim jestli to neni tim, ze slo o originalni zneni, ale me to naprosto strhlo. Uz zacatek byl nostalgicka rana, a nasledna TA smrt me dostala jak dlouho nic. Animace bere dech, anglicky dabing je uzasny - detske hlasy byly vybrany senzacne a Childish Gambino jako dospely Simba prekvapive sedi. Beyonce je super v pisnickach (Can You Feel The Love Tonight je porad super a i ta jedina nova, Spirit, se do dane sceny pekne hodila), v dabingu nevyrazna, ale nevadi, ona dospela Nala stejne tolik nemluvi. Timon a Pumba si to kradli pro sebe, stejne jako v puvodnim animaku, ty hlasky a dialogy porad vyborne slapou a bavi.
Dost asi hraje roli fakt, ze si puvodni film moc nepamatuju, jen k nemu mam citovy pouto z doby kdy mi bylo 6 a ja na to koukal, takze jsem asi dost zaujatej. Kazdopadne objektivne mi ta zvirata mrtva a bez emoci nepripadala, necitil jsem se, ze bych sledoval hrany dokument, ta animace je uzasna, ale clovek tak nejak furt vi, ze nekouka na Our Planet. Hudba misty trosku zklamavsi, ale cely zaver byla vynikajici, husina. Zaverecna bitka diky lepsimu vizualu o level vys nez v animaku, jinak je to asi fakt 1:1, az mozna na par scen ci dialogu.
Favreau sel na jistotu a i kdyz to obvykle neschvaluju, tady to byl asi spravny krok. Zadna backstory neni potreba a zbytecne rozsireni by to jen otravne natahovalo. U pisnicek misty doslo k lehkemu upgradeu - treba I Just Can't Wait to Be King v zaveru nemela ty bubny, diky nim to ale jeste vic zapada do africkeho kontextu, takze myslim, ze to je jen dobre.
Pokud je ale dabing zpackany, dovedu si predstavit, ze to nekoho obere o velkou cast zazitku. Na tech pisnickach to stoji a pada, v originale strhnou, jsou chytlave, zabavne a textove vysperkovane, v titulcich preklad byl misty (logicky) hodne na silu a mimo, pokud byl spatny i zpev, je to fakt skoda.

Jiste, nejde o artovy snimek, nepreju tomu zadnyho vetsiho Oscara (ofc mimo technicke kategorie, kde si zaslouzi co to jen jde) a rozhodne to nicim neprekvapi. Jako rodinny blockbuster na objednavku to je ale par excellence a ackoliv me obcas takhle genericky vytvorene Disney filmy stvou, Lviho krale jsem si uzil. Ty hrane predelavky podle me maji smysl, priblizi ty pribehy detem, pro ktere 2D animace neni tak atraktivni a dovoli si pribeh znovu uzit i tem starsim. Hadam, ze do konce leta to ve mne vysumi a ja uz to moc resit nebudu, ale jsem rad, ze jsem film zhledl. Pokud k tomu neni clovek predem zaujatej, ten film nedela nic spatne. Mimo technickou stranku sice neprinasi zadnou inovaci, ale to by bylo na skodu. Na csfd jsem hodil subjektivnich 5 hvezdicek, protoze to pro me mistama byl fakt zazitek, objektivne bych tomu hodil takovejch 7-8/10 a vrele doporucil prakticky komukoliv. Tarantina necekejte, dobrou popcornovou zabavu ano.
725210
Videl jsem a nevim jestli to neni tim, ze slo o originalni zneni, ale me to naprosto strhlo. Uz zacatek byl nostalgicka rana, a nasledna TA smrt me dostala jak dlouho nic. Animace bere dech, anglicky dabing je uzasny - detske hlasy byly vybrany senzacne a Childish Gambino jako dospely Simba prekvapive sedi. Beyonce je super v pisnickach (Can You Feel The Love Tonight je porad super a i ta jedina nova, Spirit, se do dane sceny pekne hodila), v dabingu nevyrazna, ale nevadi, ona dospela Nala stejne tolik nemluvi. Timon a Pumba si to kradli pro sebe, stejne jako v puvodnim animaku, ty hlasky a dialogy porad vyborne slapou a bavi. Dost asi hraje roli fakt, ze si puvodni film moc nepamatuju, jen k nemu mam citovy pouto z doby kdy mi bylo 6 a ja na to koukal, takze jsem asi dost zaujatej. Kazdopadne objektivne mi ta zvirata mrtva a bez emoci nepripadala, necitil jsem se, ze bych sledoval hrany dokument, ta animace je uzasna, ale clovek tak nejak furt vi, ze nekouka na Our Planet. Hudba misty trosku zklamavsi, ale cely zaver byla vynikajici, husina. Zaverecna bitka diky lepsimu vizualu o level vys nez v animaku, jinak je to asi fakt 1:1, az mozna na par scen ci dialogu.  Favreau sel na jistotu a i kdyz to obvykle neschvaluju, tady to byl asi spravny krok. Zadna backstory neni potreba a zbytecne rozsireni by to jen otravne natahovalo. U pisnicek misty doslo k lehkemu upgradeu - treba I Just Can't Wait to Be King v zaveru nemela ty bubny, diky nim to ale jeste vic zapada do africkeho kontextu, takze myslim, ze to je jen dobre. Pokud je ale dabing zpackany, dovedu si predstavit, ze to nekoho obere o velkou cast zazitku. Na tech pisnickach to stoji a pada, v originale strhnou, jsou chytlave, zabavne a textove vysperkovane, v titulcich preklad byl misty (logicky) hodne na silu a mimo, pokud byl spatny i zpev, je to fakt skoda.  Jiste, nejde o artovy snimek, nepreju tomu zadnyho vetsiho Oscara (ofc mimo technicke kategorie, kde si zaslouzi co to jen jde) a rozhodne to nicim neprekvapi. Jako rodinny blockbuster na objednavku to je ale par excellence a ackoliv me obcas takhle genericky vytvorene Disney filmy stvou, Lviho krale jsem si uzil. Ty hrane predelavky podle me maji smysl, priblizi ty pribehy detem, pro ktere 2D animace neni tak atraktivni a dovoli si pribeh znovu uzit i tem starsim. Hadam, ze do konce leta to ve mne vysumi a ja uz to moc resit nebudu, ale jsem rad, ze jsem film zhledl. Pokud k tomu neni clovek predem zaujatej, ten film nedela nic spatne. Mimo technickou stranku sice neprinasi zadnou inovaci, ale to by bylo na skodu. Na csfd jsem hodil subjektivnich 5 hvezdicek, protoze to pro me mistama byl fakt zazitek, objektivne bych tomu hodil takovejch 7-8/10 a vrele doporucil prakticky komukoliv. Tarantina necekejte, dobrou popcornovou zabavu ano.
7-8/10
3 0
reagují: Esgalnor
Strasne to bolo priemerne. Nechapem cim to bolo, ale kym sa tam nezjavil Pumba a Timon tak to vo mne nevyvolalo ziadnu emociu. Az pri nich som sa konecne aspon trocha zasmial. Aj ta hudba posobila ako keby utlmne a vobec netahala tie klucove sceny hore. Dabing bol doslova otrasny. Pesnicky sa nedali skoro vydrzat. Ja neviem ako v cestine ale v slovencine neznesitelne otravne. Kde su tie casy stareho dobreho dabingu. Myslim na teba Lilo a Stitch....
725154
4 -3
reagují: verbst
reaguje na: Mockinbird007
Hele pochopil nepochopil, tady jde spíš o to, že jsi to neviděl a snažíš se to nějak analyzovat. To se nedá brát vážně. Nebo nám řekneš i něco o tom, proč je Epizoda 9 o dost lepší než osmička, ale na úrovni sedmičky? A v čem je Avatar 2 lepší než první díl?

Dokud to neuvidíš, nikdo nemůže tvoje názory brát vážně. No offense.
724988
Hele pochopil nepochopil, tady jde spíš o to, že jsi to neviděl a snažíš se to nějak analyzovat. To se nedá brát vážně. Nebo nám řekneš i něco o tom, proč je Epizoda 9 o dost lepší než osmička, ale na úrovni sedmičky? A v čem je Avatar 2 lepší než první díl?  Dokud to neuvidíš, nikdo nemůže tvoje názory brát vážně. No offense.
724976
13 0
Když se odprostim od originálu, tak je ten film téměř dokonalý. Dabing mi náhodou po těch negativních reakcích překvapil. Etzler super. Snažili se hodně napodobit puvodni dabing. Jediná, která je těžce, až trapně mimo, je Sarabi, to fakt nesedlo. Postava Pumby mi hodně bavila. Po delší době, kdy jsem čekal míň a byl jsem překvapen, jelikož originál miluju. Kdyby original nebyl tak hodnotím 10/10, s porovnáním 7/10 to je bez debat.
724984
3 -1
reaguje na: gaboo
Jak vidím, tak si vůbec nepochopil...
724976
Jak vidím, tak si vůbec nepochopil...
724749
2 -3
reagují: Mr. Hlad
Pekne ste sa tu pustili do Mockinbirda007 ale ja to mám podobne, tiež som film ešte nevidel, ale som presvedčený o tom že je skvelý. Na tom nieje nič zlé.

Ale musím sa vyjadriť k niektorým veciam čo tu odzneli.

Tak za prvé, ako môže byť problém že je film vlastne kopírka starej rozprávky? Že to je 1:1? Veď to je práveže dobre nie? Veď čo si pamätám, tak vždy keď sa robil nejaký remake, tak ľudia nadávali že si tam tvorcovia pridávajú veci čo tam nepatria, že to tým kazia, nie je to tak? Tak ako sa teraz môže zase nadávať na to že je to len stará rozprávka navlečená do nového hávu?
Za druhé neverím že vizuálne efekty a teda hlavne hovoriace zvieratá sú zlé ako to tu niektorí popisujú, veď v Knihe Džunglí ktorú tiež točil Favreau sú úplne totožné digitálne hovoriace zvieratá a tiež sa tam spievali pesničky a nikomu to nevadilo, dokonca Kniha Džunglí získala Oscara za VFX, tak ako to môže vadiť tu? Možno len preto že si pamätáte starú rozprávku a máte tie pôvodné kreslené zvieratá spojené s tými scénkami a teraz keď to vidíte digitálne, tak je vám to akosi divné alebo čo, ale inak si to nedokážem vysvetliť.
A určite hodnotenie zráža aj dabing, ja keď som videl trailer so slovenským dabingom ani som ho nedopozeral, tak mi z toho bolo zle a v kinách to bohužiaľ v originálnom znení nieje, asi kvôli deckám, takže je to pekne na ....
724874
Pekne ste sa tu pustili do Mockinbirda007 ale ja to mám podobne, tiež som film ešte nevidel, ale som presvedčený o tom že je skvelý. Na tom nieje nič zlé. Ale musím sa vyjadriť k niektorým veciam čo tu odzneli. Tak za prvé, ako môže byť problém že je film vlastne kopírka starej rozprávky? Že to je 1:1? Veď to je práveže dobre nie? Veď čo si pamätám, tak vždy keď sa robil nejaký remake, tak ľudia nadávali že si tam tvorcovia pridávajú veci čo tam nepatria, že to tým kazia, nie je to tak? Tak ako sa teraz môže zase nadávať na to že je to len stará rozprávka navlečená do nového hávu? Za druhé neverím že vizuálne efekty a teda hlavne hovoriace zvieratá sú zlé ako to tu niektorí popisujú, veď v Knihe Džunglí ktorú tiež točil Favreau sú úplne totožné digitálne hovoriace zvieratá a tiež sa tam spievali pesničky a nikomu to nevadilo, dokonca Kniha Džunglí získala Oscara za VFX, tak ako to môže vadiť tu? Možno len preto že si pamätáte starú rozprávku a máte tie pôvodné kreslené zvieratá spojené s tými scénkami a teraz keď to vidíte digitálne, tak je vám to akosi divné alebo čo, ale inak si to nedokážem vysvetliť. A určite hodnotenie zráža aj dabing, ja keď som videl trailer so slovenským dabingom ani som ho nedopozeral, tak mi z toho bolo zle a v kinách to bohužiaľ v originálnom znení nieje, asi kvôli deckám, takže je to pekne na ....
3 -6
Souhlas s Hladem a díky za obětavost - osobně jsem si nebyl jistý, jestli právě tahle hlavní výtka (kterou sdílím) adekvátně odráží šestkové hodnocení, na kterém jsem byl pocitově taky. Před měsícem jsem si pouštěl první díl, a ten pořád bez problémů funguje. Tohle je kopírka s přidanými cca 20 minutami přírody a delšími souboji, příběhově se o žádnou novou rovinu nejedná (snad jen hyení samice má trochu víc prostoru a je jejich výraznější velitelkou než v originálu). Uncanny valley u realistických zvířat je ale opravdu nepříjemné a z řady emočně silných scén v původním filmu mi tady zůstávala podivná pachuť. Produkční hodnoty na jedničku (a to jsem bohužel neslyšel americký dabing), ale fanouškem tohohle uchopení rozhodně nejsem.
724869
4 -2
7/10 Český dabing je příšerný, rozhodně nedoporučuji, zejména v písních to je až nepříjemný (dejte si 1-2 hvězdičky hned dolů). Některé scény nemají takovou citovou hloubku jako originál, nicméně oproti recenzentovi neslouhlasím, že by mluvící zvířata byla zlo - naopak je to super. Timon a Pumba jsou tu ještě lepší než v originále - to se povedlo. IMAX je o ničem, 3D nula, maximálně to velké plátno, takže bych asi nepřiplácel a šel na normální 2D.
PS: Mockinbird007 asi něco šňupe, jinak si ten příspěvek nedokážu vysvětlit:-)
724851
7/10 Český dabing je příšerný, rozhodně nedoporučuji, zejména v písních to je až nepříjemný (dejte si 1-2 hvězdičky hned dolů). Některé scény nemají takovou citovou hloubku jako originál, nicméně oproti recenzentovi neslouhlasím, že by mluvící zvířata byla zlo - naopak je to super. Timon a Pumba jsou tu ještě lepší než v originále - to se povedlo. IMAX je o ničem, 3D nula, maximálně to velké plátno, takže bych asi nepřiplácel a šel na normální 2D. PS: [url=https://profil.moviezone.cz/Mockinbird007]Mockinbird007[/url] asi něco šňupe, jinak si ten příspěvek nedokážu vysvětlit:-)
2 -1

6/10

Na původní verzi jsem vyrůstal, takže mám k ní velké citové pouto, ale myslím si, že vyšší hodnocení bohužel dát nemůžu. Viděno dvakrát, v původním i českém znění.
Až do chvíle, kdy Mufasa zemře je film naprostá paráda, která je věrná původní pohádce na dobrých 95%. Pak se ale něco v tom filmu zvrtne a začne tak divně pospíchat a ztrácí dech. Některé dialogy a scény jsou zvláštně až špatně zkrácené.
Nejsmutnější scéna filmu, kdy se Simba snaží vzbudit mrtvého Mufasu je zabraná z tak divného úhlu, že to hodně ubírá na síle scény.
Scéna jako Remember mě vyloženě zklamala, protože ve staré verzi je to jedna z nejsilnějších scén, ale tady jí nedali takovou péči, jakou si zasloužila. Včetně pozměněných slov, které ubírají Mufasovi na moudrosti.
Závěrečná akční část je pěkně udělaná, souboj se Scarem je drobet lepší než v původní pohádce, ale má to jeden háček. Dost drhne hudba v téhle části, škoda, že tam není část zpomaleného boje, kde by ta grafická stránka mohla vyloženě kralovat oproti té kreslené. A scéna, kdy se Simba ujímá trůnu též kulhá za originálem. Nástup hudby je divně načasovaný (až když je Simba v polovině skály) a není tak kulervoucí a dojímavý jako v originále.

A český dabing? Krom toho, že v úvodu filmu použili podle mě nazpívanou píseň z kreslené verze což byl velký palec nahoru (vážně si myslím, že není přezpívaná, nebo našli někoho se sakra podobným hlasem) tak pak mi dabing opravdu rval uši, jak špatný to bylo. Pokusím se na to co nejrychleji zapomenout. Absolutně bez emocí. Trochu mi to připomínalo jednohlasný dabing porna (Helmut opravář komínů). Vážně bída s nouzí.
724756
Na původní verzi jsem vyrůstal, takže mám k ní velké citové pouto, ale myslím si, že vyšší hodnocení bohužel dát nemůžu. Viděno dvakrát, v původním i českém znění. Až do chvíle, kdy Mufasa zemře je film naprostá paráda, která je věrná původní pohádce na dobrých 95%. Pak se ale něco v tom filmu zvrtne a začne tak divně pospíchat a ztrácí dech. Některé dialogy a scény jsou zvláštně až špatně zkrácené. Nejsmutnější scéna filmu, kdy se Simba snaží vzbudit mrtvého Mufasu je zabraná z tak divného úhlu, že to hodně ubírá na síle scény. Scéna jako Remember mě vyloženě zklamala, protože ve staré verzi je to jedna z nejsilnějších scén, ale tady jí nedali takovou péči, jakou si zasloužila. Včetně pozměněných slov, které ubírají Mufasovi na moudrosti.  Závěrečná akční část je pěkně udělaná, souboj se Scarem je drobet lepší než v původní pohádce, ale má to jeden háček. Dost drhne hudba v téhle části, škoda, že tam není část zpomaleného boje, kde by ta grafická stránka mohla vyloženě kralovat oproti té kreslené. A scéna, kdy se Simba ujímá trůnu též kulhá za originálem. Nástup hudby je divně načasovaný (až když je Simba v polovině skály) a není tak kulervoucí a dojímavý jako v originále. A český dabing? Krom toho, že v úvodu filmu použili podle mě nazpívanou píseň z kreslené verze což byl velký palec nahoru (vážně si myslím, že není přezpívaná, nebo našli někoho se sakra podobným hlasem) tak pak mi dabing opravdu rval uši, jak špatný to bylo. Pokusím se na to co nejrychleji zapomenout. Absolutně bez emocí. Trochu mi to připomínalo jednohlasný dabing porna (Helmut opravář komínů). Vážně bída s nouzí.
6/10
5 -1
reaguje na: Mockinbird007
"Předem píšu, že jsem film neviděl. "
...
"Pořád si myslím, že je film sám o sobě skvělý -> (8-10/10)."
...
čo to k*urva?
724749
"Předem píšu, že jsem film neviděl. " ... "Pořád si myslím, že je film sám o sobě skvělý -> (8-10/10)." ... čo to k*urva?
724727
14 -1
reagují: Mockinbird007
Nevím, jestli jsem viděl původní verzi. Mám pocit, že jsem sledoval nějaký seriál, který z filmu vycházel na ČT1 o víkendu ráno, mnoho let nazpět. (Něco ve stylu jako rozvíjení světa v Jak vycvičit draka v seriálu Dragons)
K aktuální verzi:
Graficky dokonalé, zvířata jako živá, sesouvající se rokle též jako živá, hovniválova kulička na celou výšku Imax plátna se jen tak nevidí. Vítr vanoucí přes duny opět  úžasný. Po stránce příběhu jsem měl pocit, že se jde moc na jistotu.
Dotaz na Imax titulky:
Tentokrát se mi zdály hodně tmavé a nepovedené. Měl někdo další stejný dojem? Může pozice v sále ovlivnit tmavost titulků? (Byl jsem asi 10 míst od středu 10. řady).
724747
Nevím, jestli jsem viděl původní verzi. Mám pocit, že jsem sledoval nějaký seriál, který z filmu vycházel na ČT1 o víkendu ráno, mnoho let nazpět. (Něco ve stylu jako rozvíjení světa v Jak vycvičit draka v seriálu Dragons) K aktuální verzi: [spoiler]Graficky dokonalé, zvířata jako živá, sesouvající se rokle též jako živá, hovniválova kulička na celou výšku Imax plátna se jen tak nevidí. Vítr vanoucí přes duny opět  úžasný. Po stránce příběhu jsem měl pocit, že se jde moc na jistotu.[/spoiler] Dotaz na Imax titulky: Tentokrát se mi zdály hodně tmavé a nepovedené. Měl někdo další stejný dojem? Může pozice v sále ovlivnit tmavost titulků? (Byl jsem asi 10 míst od středu 10. řady).
3 0
reaguje na: Mockinbird007
Tucnost slov nevadi, vadi tucnost bluntu
724733
724732
6 0
Doslova? :D
V jakém kontextu.. Vadí samotná tučnost písma, nebo podání mluvy :D

Klidně to odtučním...
724732
Doslova? :D V jakém kontextu.. Vadí samotná tučnost písma, nebo podání mluvy :D Klidně to odtučním...
724731
1 0
reagují: TedGeorge
To vypadá na hodně silnej vzorek.
724730
To vypadá na hodně silnej vzorek.
10 0

PROBOHA LIDI !!! .... xDDD

Už jsem to rozebíral s kámoši, a ...
Předem píšu, že jsem film neviděl. Ale (z toho co jsem četl a pochytil)...
Jde pouze o mou teoretickou myšlenku a pocit z celé sitace okolo.

Pořád si myslím, že je film sám o sobě skvělý -> (8-10/10).
Film prostě (z toho, co jsem četl) není nějaký průměr, nebo lehký nadprůměr, ale naprostá pecka, která sama o sobě jednoznačně funguje... Dokážu však logicky zapřemýšlet nad tím, proč lidé ten film hodnotí, tak jak hodnotí...

Co taky hodnotíte na samotném filmu?
Jako vemte si, kolik věcí na filmu hodnotíte.. Děj, charaktery postav, akci, humor, scénář, dialogy, hudbu, grafickou stránku - efekty, kostýmy, lokality, kameru, barevné podání a podobně... To všechno až na grafickou stránku a modernizovanou hudbu (- pár nových nápadů, které prý fungují skvěle) je dá se říct kopie 1:1 původního filmu... Takže tam opravdu není nic, co by mělo být špatné...

.... Super "až na grafickou stránku" ...hmmm.... A tady je ten kámen úrazu.
Grafická stránka filmu totiž sice filmu dodává punč jedinečnosti a ukazuje vůbec ten nejvyšší vrchol, kam až může dnešní technologie CGI dosáhnout...
Naopak ale tak právě (výborná) grafická stránka ten film v očích lidí sráží na kolena....... PROČ??

PROČ TEDY LIDÉ HODNOTÍ TAK, JAK HODNOTÍ???
Filmem samotným to určitě není... Ten pravděpodobně víceméně šlape jak švýcarské hodinky po celou dobu snad skoro ve všem.
Je to totiž PSYCHOLOGICKÝ PROBLÉM. Lidi nedokážou v realitě vidět lva, který mluví, zpívá a podobně... Zkuste jít do Zoo se podívat na lva a představit si, že mluví, či dokonce zpívá... Ne. Opravdu to nepůjde. A to samé se děje z filmem..

OPRAVDU REÁLNĚ!!! Zkuste se nad tímto LOGICKY ZAMYSLET a zkuste ten film hodnotit pak. 6/10 si totiž určitě nezaslouží....

PS:
Je mi jasné, že zde budu mít pravděpodobně dost disliků, protože se buď šíleně mýlím, a nebo jen proto, že lidé "prostě nedokážou přemýšlet?" jako já a prostě si myslí něco jiného.
724727
Už jsem to rozebíral s kámoši, a ... Předem píšu, [b]že jsem film neviděl.[/b] Ale (z toho co jsem četl a pochytil)... Jde pouze o mou teoretickou myšlenku a pocit z celé sitace okolo. [b]Pořád si myslím, že je film sám o sobě skvělý -> (8-10/10).[/b] Film prostě (z toho, co jsem četl) není nějaký průměr, nebo lehký nadprůměr, ale naprostá pecka, která[b] sama o sobě jednoznačně funguje[/b]... Dokážu však logicky zapřemýšlet nad tím, proč lidé ten film hodnotí, tak jak hodnotí... [b]Co taky hodnotíte na samotném filmu? [/b] Jako vemte si, kolik věcí na filmu hodnotíte.. Děj, charaktery postav, akci, humor, scénář, dialogy, hudbu, grafickou stránku - efekty, kostýmy, lokality, kameru, barevné podání a podobně... To všechno až na grafickou stránku a modernizovanou hudbu (- pár nových nápadů, které prý fungují skvěle) je dá se říct kopie 1:1 původního filmu... Takže tam opravdu není nic, co by mělo být špatné... [i].... Super "až na grafickou stránku" ...hmmm.... [b]A tady je ten kámen úrazu. [/b]Grafická stránka filmu totiž sice filmu dodává punč jedinečnosti a ukazuje vůbec ten nejvyšší vrchol, kam až může dnešní technologie CGI dosáhnout... Naopak ale tak právě (výborná) grafická stránka ten film v očích lidí sráží na kolena....... PROČ??[/i][b] PROČ TEDY LIDÉ HODNOTÍ TAK, JAK HODNOTÍ??? Filmem samotným to určitě není... Ten pravděpodobně víceméně šlape jak švýcarské hodinky po celou dobu snad skoro ve všem. Je to totiž PSYCHOLOGICKÝ PROBLÉM. Lidi nedokážou v realitě vidět lva, který mluví, zpívá a podobně... Zkuste jít do Zoo se podívat na lva a představit si, že mluví, či dokonce zpívá... Ne. Opravdu to nepůjde. A to samé se děje z filmem.. [/b]OPRAVDU REÁLNĚ!!![b] Zkuste se nad tímto LOGICKY ZAMYSLET a zkuste ten film hodnotit pak. 6/10 si totiž určitě nezaslouží.... [i]PS:[/i][/b][i] Je mi jasné, že zde budu mít pravděpodobně dost disliků, protože se buď šíleně mýlím, a nebo jen proto, že lidé "prostě nedokážou přemýšlet?" jako já a prostě si myslí něco jiného.[/i]
PROBOHA LIDI !!! .... xDDD
3 -14
reagují: gaboo
A jinak - na film se fakt kouká pěkně a mluvící zvířata mi nijak extra nevadila, co mi spíš vadilo, bylo jak mluvila - českej dabing mi fakt neseděl, ať už to byl Etzler jako Mufasa, nebo Havlová jako Sarabi (ta se fakt nepovedla). V tomhle ohledu podle mě fungoval jen Timon a Pumba.
A kopírka je to fakt 1:1, včetně pohledu kamery, dialogů atd.
724722
A jinak - na film se fakt kouká pěkně a mluvící zvířata mi nijak extra nevadila, co mi spíš vadilo, bylo [b]jak [/b]mluvila - českej dabing mi fakt neseděl, ať už to byl Etzler jako Mufasa, nebo Havlová jako Sarabi (ta se fakt nepovedla). V tomhle ohledu podle mě fungoval jen Timon a Pumba. A kopírka je to fakt 1:1, včetně pohledu kamery, dialogů atd.
2 0
reaguje na: Slamak1
Já sem to úplně nevychytal a vzal sem dcerku tříletou. Ale nakonec to zvládla v poho, když je mezitim čůrpauza. Trochu se teda mrcasila, ale popcorn to jistil. Jen jsou tam tak dvě tři lekačky, při kterejch sem si i já hupsnul, a scény s hyenama jsou fakt docela děsivý.
aneb jak udělat z moviezone e-mimino ve dvou příspěvcích
724720
Já sem to úplně nevychytal a vzal sem dcerku tříletou. Ale nakonec to zvládla v poho, když je mezitim čůrpauza. Trochu se teda mrcasila, ale popcorn to jistil. Jen jsou tam tak dvě tři lekačky, při kterejch sem si i já hupsnul, a scény s hyenama jsou fakt docela děsivý.  aneb jak udělat z moviezone e-mimino ve dvou příspěvcích
724698
4 0