Diskuze k článku X-Men: Dark Phoenix: Recenze

příspěvky 41 - 60 Napsat příspěvek
reaguje na: Lorian
Není to gramatická chyba, nýbrž pravopisná. Pozor na cizí termity. :)EDIT: A také bych si dával pozor na pokrytectví. Dát takovou hrubku, kterou je slovo dvěmi do komentáře, ve kterém vyčítám pravopisnou chybu...
721024
Není to gramatická chyba, nýbrž pravopisná. Pozor na cizí termity. *:)*EDIT: A také bych si dával pozor na pokrytectví. Dát takovou hrubku, kterou je slovo [i]dvěmi [/i]do komentáře, ve kterém vyčítám pravopisnou chybu...
721020
10 -1
reagují: Lorian
reaguje na: TedGeorge
jo a suvérenně je s dvěmi n. Gramatika je taky předpoklad pro novinařinu.
721020
720969
3 -7
reagují: Joker_George
reaguje na: TedGeorge
protože mě baví se vysmívat lidem, kteří dělají novinařinu a neznají ani její základy. Jednoduché jako facka:)).
721018
protože mě baví se vysmívat lidem, kteří dělají novinařinu a neznají ani její základy. Jednoduché jako facka*:))*.
720969
2 -10

Fakt to Kinberg takhle dává?

Neví někdo, jestli tu akci, o které se tvrdí, že ji má Simon dost pod palcem, opravdu točil? Nebo jestli použili druhý štáb pro akci, podobně, jak jsme už zvyklí u Marvelu? Samozřejmě mám rád, když někdo umí už u svého režijního debutu uspokojit diváky, ale abychom tu nechválili zásluhy někoho jiného.
720997
Fakt to Kinberg takhle dává?
3 0
reaguje na: CAPS_LOCK
:D jsem rád, že nejsem jediný na světě, komu přišlo, že Turner se na konci GoT fakt o dost zlepšila...
Mě osobně teda kazí požitek z X-menů skoro celý ansábl těch mladých herců. Často se nadává na SW, že to ti mladší nedávají tak, jako kdysi Hamill, Ford a spol., no já s nimi nemám takový problém, jako s touhle bandou, jejichž často komické kostýmy, masky (nebo kulisy okolo) občas brání poměrně talentovaným hercům, aby se ukázali.
McAvoy a Fassbender jsou samozřejmě takové špičky, že podrží sebevětší srajdu, k nim asi není moc co dodávat, snad jen, že souhlasím s Mayem, že jsou mnohem lepší než Avengeři...ale to byli i Steward s McKellenem, protože celkově Prófa s Magnetem jsou mnohem lidštější a plnější postavy, než ten plochý a prázdný Cap America nebo Tony Stark, který za všechny ty filmy prakticky neprošel žádným vývojem...jen se mu prostě děly věci a on na to reagoval vždycky stejně. Jejich konflikt v Civil War byl oproti vztahu Xaviera s Erikem spíš k smíchu...
720996
*:D* jsem rád, že nejsem jediný na světě, komu přišlo, že Turner se na konci GoT fakt o dost zlepšila... Mě osobně teda kazí požitek z X-menů skoro celý ansábl těch mladých herců. Často se nadává na SW, že to ti mladší nedávají tak, jako kdysi Hamill, Ford a spol., no já s nimi nemám takový problém, jako s touhle bandou, jejichž často komické kostýmy, masky (nebo kulisy okolo) občas brání poměrně talentovaným hercům, aby se ukázali. McAvoy a Fassbender jsou samozřejmě takové špičky, že podrží sebevětší srajdu, k nim asi není moc co dodávat, snad jen, že souhlasím s Mayem, že jsou mnohem lepší než Avengeři...ale to byli i Steward s McKellenem, protože celkově Prófa s Magnetem jsou mnohem lidštější a plnější postavy, než ten plochý a prázdný Cap America nebo Tony Stark, který za všechny ty filmy prakticky neprošel žádným vývojem...jen se mu prostě děly věci a on na to reagoval vždycky stejně. Jejich konflikt v Civil War byl oproti vztahu Xaviera s Erikem spíš k smíchu...
720978
6 -6
Nejhorší díl s mladou generací. Ještě horší než Apokalypsa, kterou jsem sice viděl jen jednou v kině, ale pořád si ji pamatuji jako zábavný film se zábavnými postavami a super momenty. Tady nic z toho není a místy je to docela nuda. Postavy a skoro nijak nevyužity. Nedočkáme s nimi se žádných zábavných ani dramatických momentů. Tady to prostě jenom plyne a najednou je konec. Záporáci jsou houby na náboje a naprosto bez motivace.
720982
5 0
reaguje na: Lorian
Že to celé zkazí bylo jasné už z trailerů, ale v poslední sérii GoT patřila herecky k těm nejlepším, vážně, sledovat takovou Emilku s Kitem jak se snaží cokoliv hrát je komické a u lidí jako Dinklage  nebo Headey zase lituje, jakými tvůrčími rozmary se musí brodit. A abych ti odpověděl tak za roli nejspíš vděčí popularitě GoTu, je to velké, slavné a trendy, bohužel. Legitimní otázka, legitimní odpověď, frfňalové budou frfňat vždycky, viz níže 8)
720978
Že to celé zkazí bylo jasné už z trailerů, ale v poslední sérii GoT patřila herecky k těm nejlepším, vážně, sledovat takovou Emilku s Kitem jak se snaží cokoliv hrát je komické a u lidí jako Dinklage  nebo Headey zase lituje, jakými tvůrčími rozmary se musí brodit. A abych ti odpověděl tak za roli nejspíš vděčí popularitě GoTu, je to velké, slavné a trendy, bohužel. Legitimní otázka, legitimní odpověď, frfňalové budou frfňat vždycky, viz níže *8)*
720968
8 -2
reagují: sushi232
reaguje na: Lorian
Lorian je suverene nejotravnejsi diskuter na MovieZone. Proc se proboha jeste nepresunul na jiny web?

Pojdme si ve vsi vaznosti odpovedet na obe - podobne kriticke - otazky...
720969
Lorian je suverene nejotravnejsi diskuter na MovieZone. Proc se proboha jeste nepresunul na jiny web? Pojdme si ve vsi vaznosti odpovedet na obe - podobne kriticke - otazky...
720968
16 -4
reagují: Lorian, Lorian
reaguje na: May
Sophie Turner je nejhorší herečka z GoT. Jak se proboha dostala do hlavní role?
720968
720962
4 -6
reagují: CAPS_LOCK, TedGeorge
Za mě dobrý. Jak moc se mi nelíbilo Endgame, tak tady je ta komornost super. McAvoy a Fassbender vládnou a nikdy mě nepřestanou bavit. Po tomhle filmu mi došlo, jak moc je mám radši než Iron mana a Capa. Charizma mají na rozdávání  Sophie Turner je dřevo, ale přežít se to dá. Tenhle film má své chyby, ale já mu je odpustím. Hlavně smekám před Kinbergem, za to finále ve vlaku. To bylo parádní a chci ho hned vidět znovu. Nehraje si to na nejepičtější film všech dob. Pro vás to bude průměr. Ale já se dobře bavil a jsem rád, že z toho nevznikl film plný trapných vtipů, které zničily Avengers. A tenhle přístup mám na X-menech rád
720962
4 -7
reagují: Lorian
reaguje na: David92
Na Zimmera je to podprůměr, ale ve filmu jedna z mála pozitivních složek.
720953
720947
2 0

Soundtrack

A co Zimmer ? Opět za výbornou ? :+
720947
A co Zimmer ? Opět za výbornou ? *:+*
Soundtrack
1 0
reagují: Cinefil
reaguje na: Cinefil
Za mě tedy Dark Phoenix je leší než Poslední vzdor ale ne o tolik.
720943
720935
3 -2
reaguje na: Cinefil
X3 je o dost lepsi film. Toto je definicia priemernosti. A nie je tu Wolverine
720941
720938
5 -1
reaguje na: pepo
Hodnotíš to s odstupem času třeba jako SW Ep 1-3 vs nové nebo je X3 o dost lepší film?
720938
720937
1 0
reagují: pepo
reaguje na: Cinefil
Last stand je lepsi
720937
Last stand je lepsi
720935
6 -1
reagují: Cinefil
Pro ty, co to viděli - jak si vede Phoenix v porovnání s Posledním vzdorem? Páč s jinými díly bych to příběhově moc neporovnával.
720935
Pro ty, co to viděli - jak si vede [b]Phoenix[/b] v porovnání s [b]Posledním vzdorem[/b]? Páč s jinými díly bych to příběhově moc neporovnával.
1 -1
reagují: hroubek, pepo
Jsem kupodivu spokojený. Po trailerech a vším co se dělo(přetáčky, neúspěšné testovací projekce) jsem čekal fakt špatný film.  Nakonec se to povedlo nějaký zázračným způsobem ukočírovat, aby to celkem fungovalo. Jasně, na to nejlepší z x-menovského světa se to nechytá, ale rozhodně je to lepší, než Poslední vzor, Apokalypsa nebo první Wolverine. Hodně mě sedla první půlhodina, která je opravdu dobrá. Krásně se ukazuje týmová práce X-menů, fungují motivace a i nějaké emoce. S příchodem s záporáka(Chastain je tady zbytečná a nemá co hrát) se příběh začíná rozmělňovat. A to co by se dalo vyřešit dobrým dialogem je vždy smeteno ze stolu. A než se nadějeme máme tu efektivní finále, které je dobré a plné akce(Magneto válí). Jen je zbytečně plné digi bordelu, a rozhodně by mohlo být jednodušší, efektnější a osudovější. Film dobře zní a i vypadá. Má slušnou atmosféru, místy dobré dialogy, a starší herci si to s přehledem dávají. Škoda jen té Turner, jenž na to prostě nemá. Jsem příjemně překvapený, že to není špatné, ale na druhou stranu žádný zázrak to taky není, a jakmile se začne trochu přemýšlet o příběhu a jednání postav, tak se to začne rozpadat. 6,5/10
720932
3 0
reaguje na: Mack.
Nic co by svou nesmyslností mlátilo do očí, potenciál ten příběh má, jen to není moc dobře odvyprávěné.
720918
720910
7 0
Jakoby se historie s X3: Poslední vzdor ve všem opakovala. Není to totiž vyloženě špatný film, ale zaostává za jinými díly, stejně tak je příliš zkratkovitý a hl. postavy dostávají dramaturgicky na zadek.
Viděl bych to u Phoenixe tak, že až bude chodit v TV, tak se na ně podívám raději než na Apokalypsu a ohranou Budoucí minulost.
720917
Jakoby se historie s [b]X3: Poslední vzdor[/b] ve všem opakovala. Není to totiž vyloženě špatný film, ale zaostává za jinými díly, stejně tak je příliš zkratkovitý a hl. postavy dostávají dramaturgicky na zadek. Viděl bych to u [b]Phoenixe [/b]tak, že až bude chodit v TV, tak se na ně podívám raději než na [b]Apokalypsu[/b] a ohranou [b]Budoucí minulost[/b].
2 -1