Diskuze k článku Godzilla II Král monster: Recenze

Sračka tu v hodnocení není, ale já bych ji dal. Myslel jsem si, že si užiju sobotní večer a splatím si tenhle filmový dluh. Ježiš, to byla kravina! To snad psal scénář někdo po lobotomii. Ale copak scénář, ale ty dialogy, to je jak náhodné shluky slov bez významu. Opravdu těžké to dokoukat, jeden z nejdebilnějších filmů, co jsem kdy viděl, a navíc překvapivě nudný, guilty pleasure se nekonala...
730253
2 -1

5/10

Achjo. Fakt som neveril ze by ma to mohlo sklamat. Odpoved pre tych co miluju Edwardsovu Godzillu- tento film je totalne prazdny. Pripomina mi to trochu pocit ked som videl v kine treti Jursky Park. Efekty pekne ale pribeh ziadny. Ta velkost tam nieje vobec citit, uz toboz nie, ze by sa jednalo o osud planety
721848
5/10
2 -1
V kině jsem se celkem bavil, ale je fakt, že bych na to do kina asi nikoho neposlal. Film vypadá a zní luxusně. Akce je parádní, a to měřítko je opravdu megalomanské. Líbila se mi i ta eko-zápletka. Problém je to, že některé věci film tlačí moc na sílu. Když je něco potřeba, tak se to vždy někde najde, nebo někdo přijde s vysvětlením či řešení, ale nevychází z gradování děje, nýbrž protože je to potřeba aby mohla vzniknout akce. O logický rozhodnutí a lapsech nebudeme mluvit, protože si moc dobře uvědomuji v jakém jsem  žánru. Přesto tohle jsou ty drobné rozdíly, které ve výsledku pak jí dost velkou váhu. Jsem zatím na 6-6,5/10, ale třeba s další projekcí za pár let to bude lepší.
720590
1 0

5/10

Normálně jsem u toho parkrát usnul. Oproti tomuto je přirovnávaný Pacific Rim skvělá podívaná, která alespoň baví. Tohle se snaží tvářit strašně vážně a zkrátka to nefunguje. Nechápu, že zde nepokračovali tím svižným stylem, který nastavili u Konga.
IMAX úplně zbytečný.
720567
Normálně jsem u toho parkrát usnul. Oproti tomuto je přirovnávaný Pacific Rim skvělá podívaná, která alespoň baví. Tohle se snaží tvářit strašně vážně a zkrátka to nefunguje. Nechápu, že zde nepokračovali tím svižným stylem, který nastavili u Konga. IMAX úplně zbytečný.
5/10
2 -1
Má to úžasnou hudbu, jinak je to hroznej paskvil. Stejně jako u Pacific Rim nedokážu o filmu mluvit jako o velkolepým, když veškeré reálné lokace jsou random velíny, až jsem občas ani nevěděl, jestli je to zrovna gigaletadlo, ponorka nebo nějaká plošina na moři. Zbytek je prostě digitální. Všechno. Když ve dvou třetinách vyleze nějaká postava z bunkru a prochází reálnou trávou s křovím, úplně mě praštilo do očí, jak to bylo divně reálný a nekreslený :D jako blbina je to asi ok, samozřejmě tisíckrát lepší než třeba pátý transformeři, u tohoto člověk netrpí, ale s "první" Godzillou se to nedá srovnat, tam byla ta úžasná hmatatelnost a velikost, tohle je jen modro oranžový bordel. Radši bych si pustil jakoukoliv velkou scénu z Godzilly i bez Godzilly než cokoliv z tohoto. Ale hudba je mega :)
720565
Má to úžasnou hudbu, jinak je to hroznej paskvil. Stejně jako u Pacific Rim nedokážu o filmu mluvit jako o velkolepým, když veškeré reálné lokace jsou random velíny, až jsem občas ani nevěděl, jestli je to zrovna gigaletadlo, ponorka nebo nějaká plošina na moři. Zbytek je prostě digitální. Všechno. Když ve dvou třetinách vyleze nějaká postava z bunkru a prochází reálnou trávou s křovím, úplně mě praštilo do očí, jak to bylo divně reálný a nekreslený *:D* jako blbina je to asi ok, samozřejmě tisíckrát lepší než třeba pátý transformeři, u tohoto člověk netrpí, ale s "první" Godzillou se to nedá srovnat, tam byla ta úžasná hmatatelnost a velikost, tohle je jen modro oranžový bordel. Radši bych si pustil jakoukoliv velkou scénu z Godzilly i bez Godzilly než cokoliv z tohoto. Ale hudba je mega *:)*
2 0
Inak to bol pekny zatazovy test pre repraky. Bol som v imaxe a seriozne som myslel, ze uz nikdy nebudem pocut ako pred tym. Sak tam to hodinu a pol v kuse bez prestavky hucalo na plne gule. Ja mam rad ked sa na hlasitosti nesetri, ale toto bol otras.
720540
1 0

5/10 nic moc

Osobně po shlédnutí budu preferovat předchozí film než tento. Ani bitky monster mě nijak v IMAX nenadchly. To Aladin mě bavil 100x víc, než tohle.
720539
5/10 nic moc
4 0
Podľa prvých box office čísel to vyzerá na OW menší ako mal Pikachu :o
720519
Podľa prvých box office čísel to vyzerá na OW menší ako mal Pikachu *:o*
1 0
reaguje na: killerzeli
Proč nemůžu dát palec dolů svému vlastnímu komentáři? :) Rodinné drama bylo nezajímavé, ty bitvy monster bohužel také moc ne a všechny vizuálně zajímavé záběry nacpaly do upoutávek, takže do kina toho moc nezbylo. Nejoblíbenější části filmu se všechny týkali Middleditche a ten je velmi vedlejší postavou.
720449
720412
2 -1
Jsem v tom kině včera málem usnul ...
720412
Jsem v tom kině včera málem usnul ...
5 -2
reagují: killerzeli
reaguje na: tombac
S tou radiací souhlas, úplně to bije do očí. Ale já to bral jako součást toho "tohle je taková blbost, že ten film přece nemůžete brát vážně". :) Za mě oba díly dobrý. Jednička tím jiným přístupem k žánru a dvojka vtipem a megalomanií :)
720385
S tou radiací souhlas, úplně to bije do očí. Ale já to bral jako součást toho "tohle je taková blbost, že ten film přece nemůžete brát vážně". *:)* Za mě oba díly dobrý. Jednička tím jiným přístupem k žánru a dvojka vtipem a megalomanií *:)*
720329
2 -1
Bohužel musím říct, že pro mě to je film na jedno podívání v kině, a pak už jen na doma, kdy budu moct přeskočit tu nezajímavou a místy debilní výplň mezi scénami s monstry, které jsou hodně fajn až skvělé. Konsternovaly mě ještě tři další propriety filmu: hláškující vědátor, malá holka (pravda, ta mě iritovala už ve Stranger Things, takže můj osobní problém), a jak film zachází s radiací a jejími účinky (toto je hodně ovlivněno seriálem Černobyl, jenž teď běží na HBO). Podbízení se čínskému divákovi (herci, lokace) nevím, jestli brát za zápor. To je už prvek snad každého blockbusteru. I přes řadu výhrad to byl fajn výplach. Ale jednička je někde jinde. 6/10
720329
4 0
reagují: pytlik
Za mě taky super, děj srozumitelný a rozhodně bych neřekl, že se ten film bere extra vážně. Ano nejsou tam žádné sebeshazující  scény, ale Bradley Whitford tam hlásí docela dost a už jen to jaké zábavné slovní hříčky se tvoří okolo jmen monster pro mě byl jasný signál jak vážně to mám celé brát :D A přispívá k tomu i fakt, že je to film který OPRAVDU MILUJE monstra všeho druhu. Ten obdiv většiny postav k nim je hrozně over the top a pro mě to byl strašně zábavný a nakažlivý prvek. Akce, monstra a výtvarná stránka na jedničku. 8/10
720320
Za mě taky super, děj srozumitelný a rozhodně bych neřekl, že se ten film bere extra vážně. Ano nejsou tam žádné sebeshazující  scény, ale Bradley Whitford tam hlásí docela dost a už jen to jaké zábavné slovní hříčky se tvoří okolo jmen monster pro mě byl jasný signál jak vážně to mám celé brát *:D* A přispívá k tomu i fakt, že je to film který OPRAVDU MILUJE monstra všeho druhu. Ten obdiv většiny postav k nim je hrozně over the top a pro mě to byl strašně zábavný a nakažlivý prvek. Akce, monstra a výtvarná stránka na jedničku. 8/10
3 -1
Za mě ok:) Ta eko-zápletka mi moc neseděla, ale zas lepší, než aby chtěli po 150x využít monstra teroristi k vlastní vůli a ovládnout svět. Postavy, ty tam prostě jsou a mají svoji výplňovou roli. Spíš mě štvali ty logické lapsy jako že najednou máme "ničitele kyslíku" (hezký eater egg k původní Godzille), víme o Ostrovu lebek (sce to bylo v Kongovi, ale jen v potitulkové scéně), postavy záhadně mizí a objevují se...
Nicméně, vizuál perfektní, soundtrack nabušenej. Soubojů dostatek (Mohlo být víc Rodana:D) Konec a potitulková scéna příjemně nalákala na další díl.
8/10 už jen kvůli tomu, že je mi tahle Godzilla sympatická a na Edwardsův film nedám dopustit! :+
720314
Za mě ok*:)* Ta eko-zápletka mi moc neseděla, ale zas lepší, než aby chtěli po 150x využít monstra teroristi k vlastní vůli a ovládnout svět. Postavy, ty tam prostě jsou a mají svoji výplňovou roli. Spíš mě štvali ty logické lapsy jako [spoiler]že najednou máme "ničitele kyslíku" (hezký eater egg k původní Godzille), víme o Ostrovu lebek (sce to bylo v Kongovi, ale jen v potitulkové scéně), postavy záhadně mizí a objevují se...[/spoiler][spoiler] [/spoiler]Nicméně, vizuál perfektní, soundtrack nabušenej. Soubojů dostatek (Mohlo být víc Rodana*:D*) Konec a potitulková scéna příjemně nalákala na další díl. [spoiler] [/spoiler]8/10 už jen kvůli tomu, že je mi tahle Godzilla sympatická a na Edwardsův film nedám dopustit! *:+*
5 -1
S recenzí docela souhlasím, ale ve výsledku se mi to docela líbilo, ovšem ten děj kolem těch monster fakt nic moc. Přísahám, že to jméno toho mrtvýho haranta tam padlo víckrát, než samotná godzilla.
720308
1 0
Já tedy nevím ale motivaci těch co to způsobili, jsem pochopil docela dobře. Defakto se parta fanatických zelených ekoteroristů rozhodla, že ty monstra použije pro vyhlazení většiny lidstva, protože lidé jsou přece jako virus, který ničí tuto planetu a jejich vyhlazením se země a příroda dostane opět do rovnováhy. A proti nim stojí ti hodní, kteří podporují Godzillu, aby toho tříhlavého draka pořádně nakopala. V podstatě ti zlí mají podobné motivy jako čestný předseda Strany zelených Thanos v Avengers.  :D
Většina lidských postava byla nevýrazná a nudná. Výjimkou je pro mě postava Dr. Serizawa, protože má docela charizma a pak ta malá holka Madison, která je celkem sympatická na rozdíl od její pomatené matky a nevýrazného otce. Rychlé tempo filmu, monumentální akce včetně velkolepé destrukce a pak podařená hudba patří k největším pozitivům pokračování Godzilly. Příště bych ale ocenil méně keců a snahu o nějaké "hlubokomyslné" myšlenky. Místo toho doufám, že se spolu Godzilla a King Kong budou řezat od začátku, až do okamžiku kdy se spojí proti ještě většímu a drsnějšímu nepříteli (věřte, že to tak určitě dopadne) a nakonec slavně zvítězí.
PS: Godzilla II Král monster byl asi nejvíce předvídatelný film, jaký jsem v tomto roce vyděl ale u podobného výplachu mě to zase tolik nevadí. ;)
Moje hodnocení: 7/10

720287
Já tedy nevím ale motivaci těch co to způsobili, jsem pochopil docela dobře. [spoiler]Defakto se parta fanatických zelených ekoteroristů rozhodla, že ty monstra použije pro vyhlazení většiny lidstva, protože lidé jsou přece jako virus, který ničí tuto planetu a jejich vyhlazením se země a příroda dostane opět do rovnováhy. A proti nim stojí ti hodní, kteří podporují Godzillu, aby toho tříhlavého draka pořádně nakopala. V podstatě ti zlí mají podobné motivy jako čestný předseda Strany zelených Thanos v Avengers.  [/spoiler]*:D*  Většina lidských postava byla nevýrazná a nudná. Výjimkou je pro mě postava Dr. Serizawa, protože má docela charizma a pak ta malá holka Madison, která je celkem sympatická na rozdíl od její pomatené matky a nevýrazného otce. Rychlé tempo filmu, monumentální akce včetně velkolepé destrukce a pak podařená hudba patří k největším pozitivům pokračování Godzilly. Příště bych ale ocenil méně keců a snahu o nějaké "hlubokomyslné" myšlenky. Místo toho doufám, že se spolu Godzilla a King Kong budou řezat od začátku, až do okamžiku kdy se spojí proti ještě většímu a drsnějšímu nepříteli (věřte, že to tak určitě dopadne) a nakonec slavně zvítězí.  PS: Godzilla II Král monster byl asi nejvíce předvídatelný film, jaký jsem v tomto roce vyděl ale u podobného výplachu mě to zase tolik nevadí. *;)* Moje hodnocení: 7/10
3 -1

pecka 8*

ten film se nikdy netáhne, lidi nejsou extra zajímaví, ale zároveň to nezdržují a nejsou vyloženě nudní, takže jsem se celý film solidně bavil. Od monster filmu toho moc nečekám obecně, ale narozdíl od jiných si to na nic moc nehraje přehnaným dramatem, nebo se to naopak neshazuje dětinským humorem a proto je to u mně určitě lepší než například Pacific Rim, Jurassic World 2 či King Kong Skull Island.

PS k recenzi: Fakt jsem neměl problém chápat postavy, zápletku apod. Není tam klasický  "hero journey" děj, spíše nám očima několika lidí ukazují, co se kolem monster děje, ale rozhodně to není nepochopitelné, zmatené apod.
720267
ten film se nikdy netáhne, lidi nejsou extra zajímaví, ale zároveň to nezdržují a nejsou vyloženě nudní, takže jsem se celý film solidně bavil. Od monster filmu toho moc nečekám obecně, ale narozdíl od jiných si to na nic moc nehraje přehnaným dramatem, nebo se to naopak neshazuje dětinským humorem a proto je to u mně určitě lepší než například Pacific Rim, Jurassic World 2 či King Kong Skull Island. PS k recenzi: Fakt jsem neměl problém chápat postavy, zápletku apod. Není tam klasický  "hero journey" děj, spíše nám očima několika lidí ukazují, co se kolem monster děje, ale rozhodně to není nepochopitelné, zmatené apod.
pecka 8*
6 -1

Lobotomie 10/10

Naprostý opak jednicky, ultradebilni scénář ale doopravdy ultradebilni , příšerne repliky atmosféra = 0 , 3 hvězdy za efekty a Godzillovo theme, jinak otřes , musím zpětné zvednout jedničce hodnocení na 9/10 :-
720255
Naprostý opak jednicky, ultradebilni scénář ale doopravdy ultradebilni , příšerne repliky atmosféra = 0 , 3 hvězdy za efekty a Godzillovo theme, jinak otřes , musím zpětné zvednout jedničce hodnocení na 9/10 *:-*
Lobotomie 10/10
4 -2
U mě má jednička po několika zhlédnutích pořád 9/10. Hutná atmosféra, všeho akorát. Na dvojku se pořád dost těším.