Diskuze k článku Domestik: Recenze

příspěvky 1 - 6 Napsat příspěvek
Tak jsem videl Domestika. Polanski a Requiem? Mam pocit, ze kdyby Domestik byl treba polsky film, tak sbira ryze prumerne hodnoceni. Ale to nebudu teoretizovat.

Kazdopadne to co jsem videl byl film, ktery si hral na artovy film, ve smyslu te nejklasictejsi artove predstavy. Dlouhe zabery chceck. Brutalni sex check. Explicitni nasili check. Herectvi prkene, ale to je samozrejmne zamer, je to jako Bresson, check.

Casto jsem si rikal, ze to vypada jako cviceni a tak jsem to i bral. Sedlak ukazal, ze zvladne celovecerni film, s minimem prostredku, tomu gratuluju. Neni to zadna sranda.
775693
Tak jsem videl Domestika. Polanski a Requiem? Mam pocit, ze kdyby Domestik byl treba polsky film, tak sbira ryze prumerne hodnoceni. Ale to nebudu teoretizovat. Kazdopadne to co jsem videl byl film, ktery si hral na artovy film, ve smyslu te nejklasictejsi artove predstavy. Dlouhe zabery chceck. Brutalni sex check. Explicitni nasili check. Herectvi prkene, ale to je samozrejmne zamer, je to jako Bresson, check.  Casto jsem si rikal, ze to vypada jako cviceni a tak jsem to i bral. Sedlak ukazal, ze zvladne celovecerni film, s minimem prostredku, tomu gratuluju. Neni to zadna sranda.
0 0
Tohle jsem opravdu nečekal. Hodně nepříjemně mě to vykolejilo, protože jsem dostal skvělý psychologický thriller, plný fyzických výkonu a velmi nepříjemných scén, na které se těžko kouká. Režisér Adam Sedlák zde ukazuje svůj talent, a perfektní filmové vnímání. Díky tomuto filmu pro mě patří mezi nejzajímavější režiséry v Česku. To jak pracuje se střihem, hudbou a zvuky. A jakým způsobem dokáže prodat scénu, a vnitřní dynamiku toho co se v ní děje. Přitom si vystačí prakticky s jedním bytem a třemi herci. Líbí se mi, že Sedlák zbytečně neplýtvá slovy, a to si postavy řeknou má vždycky nějaký význam pro postavy a pro následují děj. Navíc dokáže ze všech herců dostat výborné výkony. Jiří Konvalinka je pro mě neznámý herec, ale to co zde předvádí je opravdu parádní výkon, ze kterého mě mrazilo v zádech. Tereza Hofová to zahrála úžasně, ty scény co má nejsou vůbec jednoduché a ona je zvládla, a díky tomu je pak finální pointa o to silnější a zdrcující. Film má svým způsobem dost zlověstnou atmosféru, která se neustále stupňuje a zarývá se pod kůži a jde na dřeň. Jediná výrazná věc, která filmu bere vítr z plachet je, lehce přepálená délka. Kdyby byl film kratší o dvacet minut, tak by byl mnohem údernější a nekompromisnější. Nicméně za mě obrovská spokojenost, a velký důkaz toho, že v Česku můžou vzniknout dobré a zajímavé filmy, jenž by se neztratily ani v zahraničí. 8,5/10
710000
0 0

Skvělých 8/10

Dalo by se i 9, ale na to mi chyběl vyhrocenější konec. Jinak naprosto podtrhuji Tvoji recenzi.
697515
Skvělých 8/10
0 0

big fail

Nedával Adam Sedlák novinářům do drinku nějaké drogy? Nezavřel je při projekci do výškového stanu? Tenhle film je špatnej. A nudnej. Oproti zahraničním thrillerům působí jako turecké hvězdné války oproti originálu. Lidi v kině zívali a modlili se, aby byl konec.
697260
big fail
2 -1