Diskuze k článku Skleněný: Recenze

706249
Tak se s tím filmem k*rva ožeň! *:D**:D**:D*
DarkrayCZ
4 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: (=LIFTY=)
Podle mě ho tam bylo akorát. Začátek byl o něm. V blázinci se sice víc věnovali Glassovi a Beastovi, ale to se muselo, protože díky nim se hýbal děj a konec byl u všech postav na stejno. Myslím, že měl stejně prostoru jako Glass, alespoň mně se to tak zdálo.
Mě konec strašně potěšil a díky němu u mě ten film strašně stoupnul, téměř do geniálních vod, uvidím po druhém zhlédnutí, kam stoupne nebo kam klesne.
705912
Podle mě ho tam bylo akorát. [spoiler]Začátek byl o něm. V blázinci se sice víc věnovali Glassovi a Beastovi, ale to se muselo, protože díky nim se hýbal děj a konec byl u všech postav na stejno. Myslím, že měl stejně prostoru jako Glass, alespoň mně se to tak zdálo. [/spoiler]Mě konec strašně potěšil a díky němu u mě ten film strašně stoupnul, téměř do geniálních vod, uvidím po druhém zhlédnutí, kam stoupne nebo kam klesne.
705908
0 -2
reaguje na: DarkrayCZ
Ono to asi stoupne... Nebyl jsem zklamany a blázinec mě bavil narozdíl od Hlada moc... Třeba scena s laserem byla hodne skvělá... Ale konec me proste strasne zklamal... A nejvic me na tom sralo, jak malo tam Dunn byl:-
705908
Ono to asi stoupne... Nebyl jsem zklamany a blázinec mě bavil narozdíl od Hlada moc... Třeba scena s laserem byla hodne skvělá... Ale konec me proste strasne zklamal... A nejvic me na tom sralo, jak malo [spoiler]tam Dunn byl*:-*[/spoiler]
705905
0 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: (=LIFTY=)
I ty Brute? :D
Jinak Fuka ten je jako vždy totálně mimo.
705905
I ty Brute? *:D* Jinak Fuka ten je jako vždy totálně mimo.
705900
2 -3
reagují: (=LIFTY=)
Jo a kde zas Fuka prisel na tu hovadinu s koncem Skleneneho? On u tech filmu fakt chrape...
705901
5 -3
A to takovou pravidelnou sestupnou tendenci... Vyvoleny 10, Rozpolceny 8, Skleneny 6...
705900
2 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: hroubek

Dostals mě

a omlouvám se ti. Vůbec jsem nepochopil, jak to myslíš. Moje impulzivní povaha zvítězila nad rozumem. Přitom mi to mělo dojít už předtím. Mně se Vesnice moc nelíbí, tobě ano. Už to mě mělo trochu trknout. Teď to vidím. A to je hlavní rozdíl v našich názorech. Tys od toho čekal přímočarý příběh ve stylu Přelet nad kukaččím hnízdem říznutej superhrdinamama a tím hlavním, Shyamalanem. A já od toho čekal ... no po traileru jsem čekal něco podobného co ty, akorát ve stylu, že Kevin se nechá schválně zatknout (aby např. mohl utyct a tím, že to dokázal by mohlo lépe veřejnosti dokázat své schopnosti) a Dunn aby nezranil policisty taky a pak, že to bude ve stylu Glass a Beast budou chtít dokázat, že superhrdinové existují a Dunn tomu bude chtít zabránit, z traileru jsem nějak nepobral, že policajti měli ty speciální věcičky na ně + zabezpečení v celách.
Proto bylo možné už od zatčení předpokládat, že to nejsou obyčejní policisté, věděli jak prorazit Dunna i Beasta
Takhle jsem si po traileru prostě představoval děj + nějakej ten zvrat, kterej sem předpokládal, že tam bude a nakonec jsem těch zvratů dostal více a dokonce vysvětlení všeho, protože po začátku jsem se fakt bál, že to budou jen obyčejní policajti a ta doktorka jen pi*a kvůli které ten film nedává smysl, nakonec se pro mě vše v dobré obrátilo.

Já mám rád, když mě film dokáže totálně překvapit a když vůbec netuším jak skončí a to se Shyovi povedlo na jedničku + ve finále mě emočně rozložil v těchto scénách
Pravda o Kevinove otci, ikdyž jsem to čekal, byla to fakt působivá scéna, potom smrt všech hlavních postav, Beastuv konec byl obvzlast smutnej. Nakonec přišlo i zadostiučinění když jsme zjistili že Glassuv plán vyšel, což podle mě bylo lepší, než kdyby finále fakt bylo na tý věži, takhle Shya přelstil úplně všechny :D

PS: ty pijavice ve Wolverinovi nebyli obyčejný. A nějak nechápu to za 4. ale asi bych se nepouštěl do hlubších rozboru.
Ale konečně někdo, s kým se dá diskutovat rozumně a není pokryteckej:+
705842
a [b]omlouvám se ti[/b]. Vůbec jsem nepochopil, jak to myslíš. Moje impulzivní povaha zvítězila nad rozumem. Přitom mi to mělo dojít už předtím. Mně se Vesnice moc nelíbí, tobě ano. Už to mě mělo trochu trknout. Teď to vidím. A to je hlavní rozdíl v našich názorech. Tys od toho čekal přímočarý příběh ve stylu Přelet nad kukaččím hnízdem říznutej superhrdinamama a tím hlavním, Shyamalanem. A já od toho čekal ... no po traileru jsem čekal něco podobného co ty, akorát ve stylu, že Kevin se nechá schválně zatknout (aby např. mohl utyct a tím, že to dokázal by mohlo lépe veřejnosti dokázat své schopnosti) a Dunn aby nezranil policisty taky a pak, že to bude ve stylu Glass a Beast budou chtít dokázat, že superhrdinové existují a Dunn tomu bude chtít zabránit, z traileru jsem nějak nepobral, že policajti měli ty speciální věcičky na ně + zabezpečení v celách. [spoiler]Proto bylo možné už od zatčení předpokládat, že to nejsou obyčejní policisté, věděli jak prorazit Dunna i Beasta [/spoiler]Takhle jsem si po traileru prostě představoval děj + nějakej ten zvrat, kterej sem předpokládal, že tam bude a nakonec jsem těch zvratů dostal více a dokonce vysvětlení všeho, protože po začátku jsem se fakt bál, že to budou jen obyčejní policajti a ta doktorka jen pi*a kvůli které ten film nedává smysl, nakonec se pro mě vše v dobré obrátilo. Já mám rád, když mě film dokáže totálně překvapit a když vůbec netuším jak skončí a to se Shyovi povedlo na jedničku + ve finále mě emočně rozložil v těchto scénách [spoiler]Pravda o Kevinove otci, ikdyž jsem to čekal, byla to fakt působivá scéna, potom smrt všech hlavních postav, Beastuv konec byl obvzlast smutnej. Nakonec přišlo i zadostiučinění když jsme zjistili že Glassuv plán vyšel, což podle mě bylo lepší, než kdyby finále fakt bylo na tý věži, takhle Shya přelstil úplně všechny *:D* [/spoiler] PS: ty pijavice ve Wolverinovi nebyli obyčejný. A nějak nechápu to za 4. ale asi bych se nepouštěl do hlubších rozboru. Ale konečně někdo, s kým se dá diskutovat rozumně a není pokryteckej*:+*
Dostals mě
705840
1 -3
reaguje na: DarkrayCZ
První řadě děkuji, že jsi mě považoval za inteligentního.

V druhé řadě mě mrzí, že jsem Tě zklamal.

Za třetí: píšu jak by se mi líbil příběh, s tím souvisí i to, že by se to podle toho upravovalo a  přizpůsobovalo se viz. klasické filmové zjednodušení světa - hlavní hrdina najde vždy indície, záporák má slabinu a vždy prozradí svůj plán nebo prostě se všechno děje z jistých důvodu, jelikož kdyby se tak nedělo, tak by film neměl smysl.

Za čtvrté: vlastně sis odpověděl sám, mnohočetná osobnost,  v mé případě by Glass dokázal přesvědčit jednu nebo více osobností, tím pádem by mohl manipulovat s Beastem, dle potřeby by se to mohlo nějak odůvodnit nebo rozvinout. Glass by to prostě nahrál na tu osobnost na kterou by potřeboval. A jak by to poznal?? Je přeci nejchytřejší ze všech, a slíbil by jí to co chce. A jak by se to dozvěděl?? Postava by mu to sama řekla.

Za páté: těmi oblbováky jsem myslel normální léky na zklidnění, které by fungovali na jejich schopnosti viz. pijavice na srdci ve Wolverinovi kdy Wolverine ztrácel regenerační schopnosti, nebo whiskey či ztráta smyslu života v Loganovi(píši obě teorie, nevím kterou preferuje více), ztráta sebedůvěry ve Spider-manovi 2, prostě normální léky, díky kterým by hlavní hrdinové alespoň na chvilku pohybovali o svých schopnostech, tím pádem by je měly ovlivněné. U Davida by to vyvolalo krizi a pochyby, jestli to co dělá není jen fanatismus dohnaný do extrému s kupou štěstí(jsem si vědom, že by to popíralo konec Vyvoleného), u Kevina by to probudilo racionální já, jelikož Beast by byl utlumeny nebo naopak mnohem chytřejší, podle potřeby příběhu. Na druhou stranu by se pak mohlo vysvětlit proč se chovají tak, a tak, když byli zdrogovaný léky(v tomto případě by se je lékařka pokoušela opravdu vyléčit jelikož by opravdu věřila, že ty nadpřirozené schopnosti nemají, proto ty léky, pohybnosti o schopnostech, pak by se ukázalo, že vůle je silnější opět viz. Spider-man 2). A nakonec by i sama lékařka uvěřila, až by viděla co dokáží

Za páté: neurážíš mě. Vím, že je to děravé. Já píšu co by se mi líbilo a co jsem  po zhlédnutí traileru očekával. Vím, že s filmy od Shyamalana je to složitější, ale zde jsem očekával, že se bude držet při zemi a bude vyprávět příběh mnohem přímočařeji(viz. Vyvolený). Třeba taková Vesnice, umí krásně změnit status quo, a obrátit ho ve svůj prospěch, a nikdo při tom nepolemizuje jak je možné, že slepá holka projde lesem tam a zpět.

Za šesté. už od uvěznění jsem si říkal, že něco není  v pořádku. Zde mě napadla varianta, že doktorka  ráda léči případy, kdy si nemocný myslí, že je něčím více, nasvědčovaly by  tomu ty legendy, které vznikly o Vyvoleném, a o zrůdě, která vraždí lidi. Proto jsem vzal potaz, že po nich šla policie, a doktorka si nějak vymohla, aby skončili v blázinci a ne ve vězení. A tím by se také dala vysvětlit přítomnost Glasse. Chlápek, který páchal atentáty aby objevil jedinečné jedince a ne kvůli teroru, a nějaké náboženské ideologie. Je to děravé, ale dalo by se s tím pracovat.

Za sedmé: je mi jasné, že ten film pro Tebe něco znamená. Proto Ti taky odepisuji, tak jak Ti odepisuji. Myslím to upřímně a vážně. Jen tam prostě nedokážu vidět to co Ty. A jestli to pro Tebe znamená, že jsem nepochopil postavy, příběh, motivace nebo co já ještě vím, tak to respektuji. Já mám svůj názor, Ty svůj, a jestli se navzájem dokážeme respektovat a debatovat nad tím je podle mě důležitější, než jestli se shodneme.
705840
První řadě děkuji, že jsi mě považoval za inteligentního. V druhé řadě mě mrzí, že jsem Tě zklamal. Za třetí: píšu jak by se mi líbil příběh, s tím souvisí i to, že by se to podle toho upravovalo a  přizpůsobovalo se viz. klasické filmové zjednodušení světa - hlavní hrdina najde vždy indície, záporák má slabinu a vždy prozradí svůj plán nebo prostě se všechno děje z jistých důvodu, jelikož kdyby se tak nedělo, tak by film neměl smysl. Za čtvrté: vlastně sis odpověděl sám, mnohočetná osobnost,  v mé případě by Glass dokázal přesvědčit jednu nebo více osobností, tím pádem by mohl manipulovat s Beastem, dle potřeby by se to mohlo nějak odůvodnit nebo rozvinout. Glass by to prostě nahrál na tu osobnost na kterou by potřeboval. A jak by to poznal?? Je přeci nejchytřejší ze všech, a slíbil by jí to co chce. A jak by se to dozvěděl?? Postava by mu to sama řekla. Za páté: těmi oblbováky jsem myslel normální léky na zklidnění, které by fungovali na jejich schopnosti viz. pijavice na srdci ve Wolverinovi kdy Wolverine ztrácel regenerační schopnosti, nebo whiskey či ztráta smyslu života v Loganovi(píši obě teorie, nevím kterou preferuje více), ztráta sebedůvěry ve Spider-manovi 2, prostě normální léky, díky kterým by hlavní hrdinové alespoň na chvilku pohybovali o svých schopnostech, tím pádem by je měly ovlivněné. U Davida by to vyvolalo krizi a pochyby, jestli to co dělá není jen fanatismus dohnaný do extrému s kupou štěstí(jsem si vědom, že by to popíralo konec Vyvoleného), u Kevina by to probudilo racionální já, jelikož Beast by byl utlumeny nebo naopak mnohem chytřejší, podle potřeby příběhu. Na druhou stranu by se pak mohlo vysvětlit proč se chovají tak, a tak, když byli zdrogovaný léky(v tomto případě by se je lékařka pokoušela opravdu vyléčit jelikož by opravdu věřila, že ty nadpřirozené schopnosti nemají, proto ty léky, pohybnosti o schopnostech, pak by se ukázalo, že vůle je silnější opět viz. Spider-man 2). A nakonec by i sama lékařka uvěřila, až by viděla co dokáží Za páté: neurážíš mě. Vím, že je to děravé. Já píšu co by se mi líbilo a co jsem  po zhlédnutí traileru očekával. Vím, že s filmy od Shyamalana je to složitější, ale zde jsem očekával, že se bude držet při zemi a bude vyprávět příběh mnohem přímočařeji(viz. Vyvolený). Třeba taková Vesnice, umí krásně změnit status quo, a obrátit ho ve svůj prospěch, a nikdo při tom nepolemizuje jak je možné, že slepá holka projde lesem tam a zpět. Za šesté. už od uvěznění jsem si říkal, že něco není  v pořádku. Zde mě napadla varianta, že doktorka  ráda léči případy, kdy si nemocný myslí, že je něčím více, nasvědčovaly by  tomu ty legendy, které vznikly o Vyvoleném, a o zrůdě, která vraždí lidi. Proto jsem vzal potaz, že po nich šla policie, a doktorka si nějak vymohla, aby skončili v blázinci a ne ve vězení. A tím by se také dala vysvětlit přítomnost Glasse. Chlápek, který páchal atentáty aby objevil jedinečné jedince a ne kvůli teroru, a nějaké náboženské ideologie. Je to děravé, ale dalo by se s tím pracovat. Za sedmé: je mi jasné, že ten film pro Tebe něco znamená. Proto Ti taky odepisuji, tak jak Ti odepisuji. Myslím to upřímně a vážně. Jen tam prostě nedokážu vidět to co Ty. A jestli to pro Tebe znamená, že jsem nepochopil postavy, příběh, motivace nebo co já ještě vím, tak to respektuji. Já mám svůj názor, Ty svůj, a jestli se navzájem dokážeme respektovat a debatovat nad tím je podle mě důležitější, než jestli se shodneme.
705780
3 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Freeman.B
Konečně :+ 8)
705831
Konečně *:+* *8)*
705827
0 -4
reaguje na: DarkrayCZ
Popravdě nezlob se, ale já už ani nemám zájem nějaké odpovědi od tebe slyšet. Předávám štafetu "hroubek" :D. Můžeš se zase chvilku věnovat jemu :D
705827
Popravdě nezlob se, ale já už ani nemám zájem nějaké odpovědi od tebe slyšet. Předávám štafetu "hroubek" *:D*. Můžeš se zase chvilku věnovat jemu *:D*
705775
3 0
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: hroubek
Ano všichni blázni jsou stejní a sériovýmu vrahovi s mnohočetnou osobnosti, kterej chce vraždit a dokázat lidem svoji výjimečnost, se určitě bude líbit v blázinci. Jde vidět, že ty postavy vubevz nechápeš a ani základní psychologii lidí, kterou by měl znát každý.

A kde by vzali ty oblbovaky na schopnosti kdyby to nebyla organizace která po těch lidech jde
Zkus chvíli přemýšlet než něco napíšeš. U tebe mě to dost mrzí, protože jsem tě považoval za inteligentního člověka, ale s tím co tu píšeš, to je fakt smutný. Nechci tě urazit, ale to co si napsal je tak děravý, že by z toho ani Nolan nedokázal udělat dobrej film.
PS: jak můžeš napsat, že to bylo násilně naroubovaby když to k tomu směřovalo od uvěznění? Už v tý době jsem si začal říkat teorie jak to může skončit a tušil jsem že s těmi informacemi to nebudou obyčejní poldové
705780
Ano všichni blázni jsou stejní a sériovýmu vrahovi s mnohočetnou osobnosti, kterej chce vraždit a dokázat lidem svoji výjimečnost, se určitě bude líbit v blázinci. Jde vidět, že ty postavy vubevz nechápeš a ani základní psychologii lidí, kterou by měl znát každý. A kde by vzali ty oblbovaky na schopnosti kdyby [spoiler]to nebyla organizace která po těch lidech jde [/spoiler]Zkus chvíli přemýšlet než něco napíšeš. U tebe mě to dost mrzí, protože jsem tě považoval za inteligentního člověka, ale s tím co tu píšeš, to je fakt smutný. Nechci tě urazit, ale to co si napsal je tak děravý, že by z toho ani Nolan nedokázal udělat dobrej film.  PS: jak můžeš napsat, že to bylo násilně naroubovaby když to k tomu směřovalo od uvěznění? Už v tý [spoiler]době jsem si začal říkat teorie jak to může skončit a tušil jsem že s těmi informacemi to nebudou obyčejní poldové[/spoiler]
705777
0 -5
reagují: hroubek
reaguje na: DarkrayCZ
Ta konkrétní věc mě vadí, protože jí v tom příběhu nepotřebují, a působí na mě, že je tam násilně vložená, kvůli zvratu a konci. Čistě z mé pohledu.

Nejsem scénárista, ale určitě by se to nějak dalo udělat. Třeba, že by David a Beast dostávali nějaké oblbováky, které by neutralizovali jejich schopnosti. Díky tomu by Beast mohl v klidu mluvit s Glassem, a Glass by jím mohl manipulovat, případně mu pomoci se z toho stavu dostat. Tím by se mnohem lépe hlavní hrdinové přesvědčovali, že jsou jen lidé, protože bychom věděli, že jsou zdrogovaný. Těch možností a cest kudy se vydat bylo hodně.

Beastovi by se v blázinci mohlo líbit, jelikož by byl mezi svými.

Já jsem jen napsal verzi která mě by se líbila. A to, že by se nelíbila Tobě je naprosto normální věc.

Jsem rád, že se Ti film líbil. Mě mrzí, že z něho nejsem nadšený. Toť vše.
705777
Ta konkrétní věc mě vadí, protože jí v tom příběhu nepotřebují, a působí na mě, že je tam násilně vložená, kvůli zvratu a konci. Čistě z mé pohledu. Nejsem scénárista, ale určitě by se to nějak dalo udělat. Třeba, že by David a Beast dostávali nějaké oblbováky, které by neutralizovali jejich schopnosti. Díky tomu by Beast mohl v klidu mluvit s Glassem, a Glass by jím mohl manipulovat, případně mu pomoci se z toho stavu dostat. Tím by se mnohem lépe hlavní hrdinové přesvědčovali, že jsou jen lidé, protože bychom věděli, že jsou zdrogovaný. Těch možností a cest kudy se vydat bylo hodně. Beastovi by se v blázinci mohlo líbit, jelikož by byl mezi svými. Já jsem jen napsal verzi která mě by se líbila. A to, že by se nelíbila Tobě je naprosto normální věc. Jsem rád, že se Ti film líbil. Mě mrzí, že z něho nejsem nadšený. Toť vše.
705705
3 -2
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Freeman.B
Napiš mi v bodech všechny nesrovnalosti a já ti na ně odpovím.
To, že se ti to režijně nelíbilo je v pořádku, každý máme jiný vkus. Pro mě to atmosféru mělo.
Já tu jen píšu, že narozdíl od TDK se tu dá vše vysvětlit nějakým způsobem. Jenže Nolan je režisér, který se dokáže více zavdecit a u jeho filmu nevnímáme tolik ty nesmysly a jsme oslněni paradnimi scénami, ale v hloubce je to strašně jednoduchý film se spoustou zjednodušování v příběhu a nazývat ho realistickým stvarnenim Batmana je k smíchu, jak někteří dělají.
705775
Napiš mi v bodech všechny nesrovnalosti a já ti na ně odpovím. To, že se ti to režijně nelíbilo je v pořádku, každý máme jiný vkus. Pro mě to atmosféru mělo. Já tu jen píšu, že narozdíl od TDK se tu dá vše vysvětlit nějakým způsobem. Jenže Nolan je režisér, který se dokáže více zavdecit a u jeho filmu nevnímáme tolik ty nesmysly a jsme oslněni paradnimi scénami, ale v hloubce je to strašně jednoduchý film se spoustou zjednodušování v příběhu a nazývat ho realistickým stvarnenim Batmana je k smíchu, jak někteří dělají.
705774
1 -3
reagují: Freeman.B
reaguje na: DarkrayCZ
A proč ty odpovídáš jen na to, co se hodí tobě? Viz. x příspěvků níže. Dm683 to shrnul přesně. S tebou je zbytečný debatovat. Vybíráš si jenom to, na co umíš vymyslet argument, kterej beztak nedává smysl a zbytek ignoruješ a tvrdíš tady, že v Glass lze všechno vysvětlit. Ok zapomněli zavřít dveře a jak se dostal ven podruhý, když se střídali vrátní? A tam se jako střídají dva vrátní a když má jeden zpoždění nebo nepřijde, tak ten druhej se prostě sebere a bez ohledu na to odejde :-D? To je jedno z největších WTF z celýho filmu. Ok, nechceš snad srovnávat TDK s tímhle srancem bez jakýkoliv atmosféry? Nebo když je mým nejoblíbenějším filmem Forrest Gump, tak můžeme srovnávat chyby v něm vs. Glass? Jako že ty filmy jsou kvalitativně srovnatelné? Nebo jedničku Transformers, od který tak nějak očekávam, že se to tam blbostma v rámci žánru o bojujících robotech bude hemžit? Jako že bych si říkal proč ten Optimus Prime udělal dvojitý salto vpřed a změnil se v tahač, normálně by přece zvládl jen jedno salto a to ještě jen možná :-D? Prostě atmosférou, smysluplností, množstvím WTF, hudbou a vším Glass fakt nelze srovnávat s Vyvoleným. Je to o x tříd horší, nudnější a stupidnější film.
705774
705707
3 -1
reagují: DarkrayCZ

7/10

Recenzia vo mne všetky nádeje zadupala pod zem a čakal som scénaristické peklo a ťažkú nudu. No aj tak som išiel do kina a dostal som...  Scénaristické skoro-peklo a vcelku svižný film ktorý zachraňoval Willis ktorého jeho rola bavila a predovšetkým MCavoy ktorého prepínanie medzi postavami som  žral viac ako v Split. Za mňa teda dobré a pobavil ma záver v ktorom akoby Shyamalan vedel že ľudia očakávajú zvrat tak ich tam dal radšej hneď niekoľko po sebe :D
705722
7/10
0 0
reaguje na: Freeman.B
Protože mu nevěnovali pozornost a nezamykali dveře, po 20ti letech cumeni na chlápka, kterej skoro nic nezmůže tomu nevěnovali pozornost.
Proč cituješ jen část která se ti hodí? Nemůžu říct, že bych to nečekal.

Tvůj oblíbenej film je Tdk. Můžeš mi říct proč si ten týpek na začátku tu dýmovnici z pusy nevyndal nebo proč výbuch na policejní stanici sejmul na zem všechny kromě Jokera? Nebo proč má Joker věštecký schopnosti.
V Glass se dá vse vysvětlit nějakým způsobem, ale v tdk, ikdyž je to můj oblíbený film, jsem i já bezmocný.
705707
[spoiler]Protože mu nevěnovali pozornost a nezamykali dveře, po 20ti letech cumeni na chlápka, kterej skoro nic nezmůže tomu nevěnovali pozornost. [/spoiler] Proč cituješ jen část která se ti hodí? Nemůžu říct, že bych to nečekal. Tvůj oblíbenej film je Tdk. Můžeš mi říct proč si ten týpek na začátku tu dýmovnici z pusy nevyndal nebo proč výbuch na policejní stanici sejmul na zem všechny kromě Jokera? Nebo proč má Joker věštecký schopnosti. V Glass se dá vse vysvětlit nějakým způsobem, ale v tdk, ikdyž je to můj oblíbený film, jsem i já bezmocný.
705699
2 -3
reagují: Freeman.B
reaguje na: hroubek
A na to se právě ptám, proč ti to vadí, když to k tomu směřovalo ta organizace tomu dala smysl.
Už z traileru se dalo o lecs čem uvažovat.

Rekni mi jak by se v tvé verzi dostáli do blázince? A ještě líp, jak by je v něm udrželi?
Glass by přesvědčil Beasta k útěku :D takže v tvé verzi by se Beastovi v blázinci líbilo?
Dobře si popsal všechno čeho jsem se před filmem bál, přesně to co jsi napsal.
705705
A na to se právě ptám, proč ti to vadí, když to k tomu směřovalo [spoiler]ta organizace tomu dala smysl. [/spoiler]Už z traileru se dalo o lecs čem uvažovat. Rekni mi jak by se v tvé verzi dostáli do blázince? A ještě líp, jak by je v něm udrželi? Glass by přesvědčil Beasta k útěku *:D* takže v tvé verzi by se Beastovi v blázinci líbilo? Dobře si popsal všechno čeho jsem se před filmem bál, přesně to co jsi napsal.
705688
0 -3
reagují: hroubek
reaguje na: DarkrayCZ
Promiň, ale tohle prostě není pro mě smysluplný vysvětlení těch nelogičností. "že vyjel se dalo přičíst tomu, že prostě já nevím". Jak se teda dostával z tý cely?
705699
705580
2 0
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: DarkrayCZ
Mě nevadí, že v tom filmu jsou zvraty, mě vadí, že jsou takové jaké jsou, a to je věc druhá.

Split jsem viděl pouze jednou v kině, a za ty dva roky si nepamatuji všechny detaily, má chyba, měl jsem si ho dohnat pře premiérou.

Osobně by mě ve výsledku stačilo, kdyby hlavní linka byla o tom, že se David a Beast, dostali do blázince, kde by potkali Glasse, který by byl příčetný, jen zlomený(jak na těle, tak i na duší). A z přítomnosti Davida a Beasta by dostal nový smysl života. Doktorka by se je celou dobu snažila přesvědčit, že jsou normální, ale jejich chování je bláznivé. Glass by přesvědčil Beasta k útěku, a na Davidovi by zbylo aby je zastavil, a celé by to viděla doktorka, a pak by musela uznat, že měla pravdu. Proběhl by klasický souboj, který by klidně Glass mohl streamovat, kde by David porazil Beasta(Glass by to tušil/věděl, a pro svůj účel by ho obětoval). Nakonec by Glass umřel s tím, že sdělil světu pravdu, že superhrdinové jsou skutečný, a že přijdou další, a David je jen špička ledovce. Konec.

Takhle nějak by mě to stačilo a byl bych spokojený.
705688
Mě nevadí, že v tom filmu jsou zvraty, mě vadí, že jsou takové jaké jsou, a to je věc druhá. Split jsem viděl pouze jednou v kině, a za ty dva roky si nepamatuji všechny detaily, má chyba, měl jsem si ho dohnat pře premiérou. Osobně by mě ve výsledku stačilo, kdyby hlavní linka byla o tom, že se David a Beast, dostali do blázince, kde by potkali Glasse, který by byl příčetný, jen zlomený(jak na těle, tak i na duší). A z přítomnosti Davida a Beasta by dostal nový smysl života. Doktorka by se je celou dobu snažila přesvědčit, že jsou normální, ale jejich chování je bláznivé. Glass by přesvědčil Beasta k útěku, a na Davidovi by zbylo aby je zastavil, a celé by to viděla doktorka, a pak by musela uznat, že měla pravdu. Proběhl by klasický souboj, který by klidně Glass mohl streamovat, kde by David porazil Beasta(Glass by to tušil/věděl, a pro svůj účel by ho obětoval). Nakonec by Glass umřel s tím, že sdělil světu pravdu, že superhrdinové jsou skutečný, a že přijdou další, a David je jen špička ledovce. Konec.  Takhle nějak by mě to stačilo a byl bych spokojený.
705514
3 -1
reagují: DarkrayCZ