Diskuze k článku Skleněný: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Nečetl jsem tu všechny komentáře, protože se mi ani nechce, ale přihodím svůj názor na film. Za mě je to bez jistých failů lehce nadprůměrný snímek, a musím říct, že se příliš neztotožňuji s těmi divokými recenzemi a údivem, že má film na ČSFD jen o dvě procenta míň, než Venom, který mě osobně přijde jako neuvěřitelná srajda za 50%. Skleněný se mi skutečně líbil a celou dobu mě udržoval v napětí. Dokonce se mi líbily i souboje, takže moc nechápu kritiku na to, že režisér nezvládá akci, naopak. Například mi u Marvelu v poslední době vadí příliš divoký střih v soubojích, které si kvůli tomu mnohdy nevychutnám a opravdu s tím mám problém čím dál tím více. Ani mi nevadilo, že se Willis s McAvoyem prali, zatímco je kamera snímala zevnitř dodávky, naopak mi to přišlo jako skvělý nápad. Film jsem si fakt užíval, až do chvíle, kdy se objevila linka s tajemnou organizací.  Shodilo to celkový dojem z filmu. Nelíbil se mi ani konec, který mi přišel hloupý, stejně jako ti tři  "pozůstalí." Myslel jsem, že se ukáže, že jde také o superhrdiny a že se vzedme vlna superhrdinů, ale místo toho je nechali jen hloupě sedět, stejně jako se hloupě tvářit a v případě Vyvoleného syna i hloupě jednat. Hloupost vedlejších postav dosahovala vrcholu v případě dozorců, kteří opravdu nejednali "kvalifikovaně" a to, že nechali jen tak situaci, kdy se Skleněný dostal z uzamčeného pokoje... Pokud by se vynechala tajná organizace, úplně by se raději anonymizovaly postavy dozorců a tři zbylí hrdinové filmu se skutečně stali superhrdiny, tak bych neváhal říct, že je to skvělý film. Ale kvůli těmto chybám je pro mě lehce nadprůměrný, když porovnám s podprůměrem, jako je Venom, nové Star Wars i Fantastická zvířata, kdy mi svět Rowlingové přestává ale opravdu dávat smysl... Takže za mě lajk Skleněnému ;-)
705595
Nečetl jsem tu všechny komentáře, protože se mi ani nechce, ale přihodím svůj názor na film. Za mě je to bez jistých failů lehce nadprůměrný snímek, a musím říct, že se příliš neztotožňuji s těmi divokými recenzemi a údivem, že má film na ČSFD jen o dvě procenta míň, než Venom, který mě osobně přijde jako neuvěřitelná srajda za 50%. Skleněný se mi skutečně líbil a celou dobu mě udržoval v napětí. Dokonce se mi líbily i souboje, takže moc nechápu kritiku na to, že režisér nezvládá akci, naopak. Například mi u Marvelu v poslední době vadí příliš divoký střih v soubojích, které si kvůli tomu mnohdy nevychutnám a opravdu s tím mám problém čím dál tím více. Ani mi nevadilo, že se Willis s McAvoyem prali, zatímco je kamera snímala zevnitř dodávky, naopak mi to přišlo jako skvělý nápad. Film jsem si fakt užíval, až do chvíle,[spoiler] kdy se objevila linka s tajemnou organizací.  Shodilo to celkový dojem z filmu. Nelíbil se mi ani konec, který mi přišel hloupý, stejně jako ti tři  "pozůstalí." Myslel jsem, že se ukáže, že jde také o superhrdiny a že se vzedme vlna superhrdinů, ale místo toho je nechali jen hloupě sedět, stejně jako se hloupě tvářit a v případě Vyvoleného syna i hloupě jednat. Hloupost vedlejších postav dosahovala vrcholu v případě dozorců, kteří opravdu nejednali "kvalifikovaně" a to, že nechali jen tak situaci, kdy se Skleněný dostal z uzamčeného pokoje... Pokud by se vynechala tajná organizace, úplně by se raději anonymizovaly postavy dozorců a tři zbylí hrdinové filmu se skutečně stali superhrdiny, tak bych neváhal říct, že je to skvělý film.[/spoiler] Ale kvůli těmto chybám je pro mě lehce nadprůměrný, když porovnám s podprůměrem, jako je Venom, nové Star Wars i Fantastická zvířata, kdy mi svět Rowlingové přestává ale opravdu dávat smysl... Takže za mě lajk Skleněnému ;-)
0 -4
reaguje na: Dm683
:+ Ahoj
705581
*:+* Ahoj
705577
2 -5
reaguje na: Freeman.B
On nešel ven zabít bezdomovce, byla to náhoda, že se objevila zrovna tam a nebo Bestie chtěla ty bezdomovce zabít, proto vylezla, předtím tam byla osobnost dítěte které mohlo venku dělat cokoliv, třeba jít i nakoupit nebo se jen projít.
Glass sice vyjel, ale v nečinným jsem myslel ve smyslu neschopnej normálních věci, to že vyjel se dalo přičíst tomu, že prostě já nevím, ale když máš pacienty hodně duševně špatný, tak třeba jen tak chodej, ale nejsou schopný jinak v podstatě ničeho. To si můžeš i vyhledat.
705580
[spoiler]On nešel ven zabít bezdomovce, byla to náhoda, že se objevila zrovna tam a nebo Bestie chtěla ty bezdomovce zabít, proto vylezla, předtím tam byla osobnost dítěte které mohlo venku dělat cokoliv, třeba jít i nakoupit nebo se jen projít.  [/spoiler][spoiler]Glass sice vyjel, ale v nečinným jsem myslel ve smyslu neschopnej normálních věci, to že vyjel se dalo přičíst tomu, že prostě já nevím, ale když máš pacienty hodně duševně špatný, tak třeba jen tak chodej, ale nejsou schopný jinak v podstatě ničeho. To si můžeš i vyhledat.[/spoiler]
705579
0 -6
reagují: Freeman.B
reaguje na: DarkrayCZ
Po 20ti letech nečinýho stavu nikomu nebylo divný, že ho našli na chodbě? No co no, asi tu je podlaha z kopce a omylem sme nezavřeli dveře, tak vyjel ven :-D. TVL to sou argumenty. Prostě takovejch failů, WTF situací, debilních dialogů, říkej si tomu jak chceš, je tam kromě nudy hromada a proto to prostě neni dobrej film.
705579
[spoiler]Po 20ti letech nečinýho stavu nikomu nebylo divný, že ho našli na chodbě? No co no, asi tu je podlaha z kopce a omylem sme nezavřeli dveře, tak vyjel ven :-D.[/spoiler] TVL to sou argumenty. Prostě takovejch failů, WTF situací, debilních dialogů, říkej si tomu jak chceš, je tam kromě nudy hromada a proto to prostě neni dobrej film.
705573
3 -2
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: DarkrayCZ
No jasně, ale právě ta situace, kdy šel zabít ty bezdomovce (velmi pravděpodobně, protože po bradě je Bestie asi pošimrat nešel), ačkoliv měl "doma" 4 připoutaný holky zapříčinila to, že na něj Dunn zrovna přišel a navíc mu to pomohlo k tomu, aby je i osvobodil, když McAvoy nebyl kvůli tomu "doma". Jestli já spal u filmu, tak ty asi nechápeš význam slov a vět. Přesně jako už ti to někdo psal v jiné diskuzi k tomuhle filmu, scénáristická lenost. Existuje pravidlo a teď ho porušim. Proč? Prostě protože sem to řekl a žádnej racionální důvod k tomu nemám. Díváš se na to hrozně povrchně a asi proto se ti to líbí, nepřemejšíš nad tim jako "hard fan" nevim koho (asi Shyae) do hloubky.
705578
[spoiler]No jasně, ale právě ta situace, kdy šel zabít ty bezdomovce (velmi pravděpodobně, protože po bradě je Bestie asi pošimrat nešel), ačkoliv měl "doma" 4 připoutaný holky zapříčinila to, že na něj Dunn zrovna přišel a navíc mu to pomohlo k tomu, aby je i osvobodil, když McAvoy nebyl kvůli tomu "doma". [/spoiler]Jestli já spal u filmu, tak ty asi nechápeš význam slov a vět. Přesně jako už ti to někdo psal v jiné diskuzi k tomuhle filmu, scénáristická lenost. Existuje pravidlo a teď ho porušim. Proč? Prostě protože sem to řekl a žádnej racionální důvod k tomu nemám. Díváš se na to hrozně povrchně a asi proto se ti to líbí, nepřemejšíš nad tim jako "hard fan" nevim koho (asi Shyae) do hloubky.
705573
2 -2
reaguje na: DarkrayCZ
link

Dál končím já. Film si klidně opěvuj, ale nemá smysl pokračovat v diskuzi, když z ní nic konstruktivního nevzniká, tvoje argumenty nemají smysl vůči filmu a odpovídáš jen na části. :)
705577
[spoiler]https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Stockholmský_syndrom [/spoiler]Dál končím já. Film si klidně opěvuj, ale nemá smysl pokračovat v diskuzi, když z ní nic konstruktivního nevzniká, tvoje argumenty nemají smysl vůči filmu a odpovídáš jen na části. *:)*
705574
3 0
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Dm683
Jaká zamilovaná holka a do koho? Vím koho myslíš a seš fakt mimo. Teď už fakt končím (možná:D)
705574
Jaká zamilovaná holka a do koho? Vím koho myslíš a seš fakt mimo. Teď už fakt končím (možná*:D*)
705568
0 -4
reagují: Dm683
reaguje na: Freeman.B
Ty bezdomovce zabil až na něj Dunn narazil, fakt nekomentuj něco u čeho spíš, nsvicz není jistý jestli je zabil, prostě Bestie přišla, ty osobnosti nevěděly kdy. A courat ho nenechali jen mu po 20 letech necinnyho stavu nevěnovali pozornost a to sklo si donesl na pokoj poté co unikl, oni mu ho tam nedali.
705573
[spoiler]Ty bezdomovce zabil až na něj Dunn narazil, fakt nekomentuj něco u čeho spíš, nsvicz není jistý jestli je zabil, prostě Bestie přišla, ty osobnosti nevěděly kdy. A courat ho nenechali jen mu po 20 letech necinnyho stavu nevěnovali pozornost a to sklo si donesl na pokoj poté co unikl, oni mu ho tam nedali.[/spoiler]
705565
0 -4
reagují: Freeman.B, Freeman.B
:D:D:D škoda, že už tu nediskutuje Mr.Hlad. Ten ten film alespoň viděl a pokládal otázky na který nebylo lehký odpovědět a zároveň jsem chápal jeho kritiku. Vaši taky chápu, jen je na palici a víc se vyjadřovat nebudu.
PS pro Dm683: podívej se na to znova když to chceš vědět.
PS pro Freeman.B:ona říkala jen, že někdo to dokáže, ne že je to běžný, příště poslouchej a taky si mohl poslouchat to co říkala na konci, snažila se je přesvědčit aby je nemuseli zabít, tak prostě se to snažila podat tak aby to znělo trochu realisticky, věděla, že je to celkem zoufalá akce, ale byla z té organizace asi nejcitlivější (určitě) a chtěla jim zachránit život.
705569
*:D**:D**:D* škoda, že už tu nediskutuje Mr.Hlad. Ten ten film alespoň viděl a pokládal otázky na který nebylo lehký odpovědět a zároveň jsem chápal jeho kritiku. Vaši taky chápu, jen je na palici a víc se vyjadřovat nebudu. PS pro Dm683: podívej se na to znova když to chceš vědět. PS pro Freeman.B:[spoiler]ona říkala jen, že někdo to dokáže, ne že je to běžný, příště poslouchej a taky si mohl poslouchat to co říkala na konci, snažila se je přesvědčit aby je nemuseli zabít, tak prostě se to snažila podat tak aby to znělo trochu realisticky, věděla, že je to celkem zoufalá akce, ale byla z té organizace asi nejcitlivější (určitě) a chtěla jim zachránit život.[/spoiler]
0 -5
reaguje na: DarkrayCZ
Jenže ona to bitka na život a na smrt vůbec nebyla, jen sebou párkrát praštili o dodávku.
Synáček tam taky naběhl se super informací o tátovi. A zamilovaná holka by za nim běžela hned, aby se mu nic "nestalo"

Just sayin'. Jinak žádný hádky tu nemám za potřebí. Každej má svůj názor, ty ten film očividně zbožňuješ. Mně to přišlo jako úplná kravina a hlavně to byla nuda. Přišel jsem se jen podělit o názor a třeba někomu ušetřit prachy.

Ale aspoň mi teda můžeš vysvětlit, jak utíkal z toho pokoje. :D Díky.
705568
[spoiler]Jenže ona to bitka na život a na smrt vůbec nebyla, jen sebou párkrát praštili o dodávku. Synáček tam taky naběhl se super informací o tátovi. A zamilovaná holka by za nim běžela hned, aby se mu nic "nestalo" [/spoiler] Just sayin'. Jinak žádný hádky tu nemám za potřebí. Každej má svůj názor, ty ten film očividně zbožňuješ. Mně to přišlo jako úplná kravina a hlavně to byla nuda. Přišel jsem se jen podělit o názor a třeba někomu ušetřit prachy.  Ale aspoň mi teda můžeš vysvětlit, jak [spoiler]utíkal z toho pokoje[/spoiler]. :D Díky.
705564
3 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: DarkrayCZ
Jo jako že ho to nalomilo proto, že byl magor? Tady ale nemluvim o tom, že je magor, ale o tom, že tam doktorka mele takový nesmysly, jako že lidi přece běžně lezou po stropě. Tys viděl někoho bez jakejchkoliv pomůcek lézt po stropě? Vysvětlete mi prosím někdo proč v celém filmu se mluví o tom, že Horda zabil a zabíjí x dívek a žen. Pak má tvl 4 spoutaný, vypráví jim o tom, že už brzy přijde Beast a pak si jde jen tak ven zabít bezdomovce? Stupidní oslí můstek pro to, aby na něj David narazil a hlavně mohl osvobodit ty holky. Kdyby si aspoň šel třeba pro koření na ně do krámu, bylo by to logičtější odůvodnění. Jinak ti musim znovu připomenout, že s drogama si tu začal ty jako první, tak k tomu asi máš blízko ty lajno perníku :-D. Člověk, kterej zabil x lidí při atentátu na vlak a oni ho nechaj courat po nocích po blázinci. A i když to zjistěj, nechaj mu na pokoji rodinný fotky se sklem, aby mohl sebe nebo někoho zaříznout.  A prostě další a další..
705565
705515
3 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Dm683
Ono je rozdíl někoho chytnout, když se bije a když ne. Zkus někdy chytnout někoho v bitce, uvidíš, že ti taky jedna přiletí. Ještě k tomu když to byl boj na život a na smrt, to by byla krava kdyby tam šla a navíc bys pak kritizoval, že tam šla, protože je přece blbost plist se do bitky dvou nadlidí.
705564
[spoiler]Ono je rozdíl někoho chytnout, když se bije a když ne. Zkus někdy chytnout někoho v bitce, uvidíš, že ti taky jedna přiletí. Ještě k tomu když to byl boj na život a na smrt, to by byla krava kdyby tam šla a navíc bys pak kritizoval, že tam šla, protože je přece blbost plist se do bitky dvou nadlidí.[/spoiler]
705560
0 -4
reagují: Dm683
reaguje na: DarkrayCZ
Několikrát během filmu se ho úmyslně dotkla, aby přitáhla na světlo Kevina, tak nevim, kdo u toho filmu spal.

8)
705560
[spoiler]Několikrát během filmu se ho úmyslně dotkla, aby přitáhla na světlo Kevina, tak nevim, kdo u toho filmu spal.  [/spoiler]*8)*
705559
5 0
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Dm683
Ta organizace ho tam nepustila.
A po přečtení toho, že by ta holka něco zmohla při jejich rvačce, definitivně končím, běž si pokecat s fukou.
705559
[spoiler]Ta organizace ho tam nepustila. A po přečtení toho, že by ta holka něco zmohla při jejich rvačce, definitivně končím, běž si pokecat s fukou.[/spoiler]
705550
0 -4
reagují: Dm683
reaguje na: DarkrayCZ
Díky za koment. :D
Aspoň to dej do spoileru, ať si to někdo omylem nepřečte.

Zoofilka toho zmohla očividně celkem dost a stejnak tam furt jenom stála.
A nevim jak ty, ale kdyby mi nějakej policat topil tátu, tak asi udělám všechno, aby ho nezabil. Ale každej to máme asi jinak.
A nevim, jak moc mu dával zabrat, když měl Dunn až do nádrže celou dobu navrch...

Ostatní věci nic?

Jak teda utekl?

Asi jsem trošku pospával, ale jak píšu, to není úplně moje vina, ale filmu...
705550
Díky za koment. *:D* Aspoň to dej do spoileru, ať si to někdo omylem nepřečte.  [spoiler]Zoofilka toho zmohla očividně celkem dost a stejnak tam furt jenom stála. A nevim jak ty, ale kdyby mi nějakej policat topil tátu, tak asi udělám všechno, aby ho nezabil. Ale každej to máme asi jinak. A nevim, jak moc mu dával zabrat, když měl Dunn až do nádrže celou dobu navrch...  [/spoiler]Ostatní věci nic? [spoiler]Jak teda utekl? [/spoiler]Asi jsem trošku pospával, ale jak píšu, to není úplně moje vina, ale filmu...
705543
3 0
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Dm683
Už jsem si v hlavě skládal co ti napíšu, ale po dočtení toho, že ani nevíš, jak Split utekl, ti nemá cenu vysvětlovat ani to, že syn, máma a holka co přežila vlastně nemohli dělat vůbec nic proto taky nic nedělali nebo že Dunn stál opodál protože se připravoval na útok a Beast mu dost dával, tak potřeboval oddych a tady končím protože někdo kdo u filmu spí by ho ani neměl komentovat.
705543
[spoiler]Už jsem si v hlavě skládal co ti napíšu, ale po dočtení toho, že ani nevíš, jak Split utekl, ti nemá cenu vysvětlovat ani to, že syn, máma a holka co přežila vlastně nemohli dělat vůbec nic proto taky nic nedělali nebo že Dunn stál opodál protože se připravoval na útok a Beast mu dost dával, tak potřeboval oddych a tady končím protože někdo kdo u filmu spí by ho ani neměl komentovat.[/spoiler]
705523
1 -6
reagují: Dm683

Nuda

Tak dnešní návrat z kina byl v opravdu ponuré atmosféře. Jako fanoušek Vyvolenýho i Rozpolecnýho jsem očekával grandiózní finále. Po přečtení recenze mi natěšení kleslo témeř k nule, ale stejnak jsem byl zvědavej, jak to dopadle a že se u tý kraviny aspoň zasměju, ale nepřišlo ani to. Přišla jen hrozivě natočená nuda, nuda, nuda.
Začátek vypadal fakt dobře, uvedení Davida. Kevin resp. Hedwig je furt stejnej a zábavnej magor. Následuje první střet, kterej je zbytečně krátkej a vážně nezáživnej, když se z toho dalo vytěžit tolik. Ale to hlavní přijde pak.

Hodinu dlouhá nuda, kde první housle hraje psychiatrička, která mele pořád to stejný a Kevin, který vystřídá snad všechny osobnosti a každá má co říct, ale nic konskturktivního, nic k ději. Prostě jen, v součtu asi půlhodina, žvatlání o ničem. David řekne asi tři věty a ústřední postava filmu taktéž.

A člověk zívá a furt čeká, až se něco začne dít. A čeká. A když se konečně něco dít začne a má přijít velké finále, tak je to otřes. Kamera šílená, celou akci vůbec radši nekomentuju. Hlavně z toho stejnak vůbec nic nemáte, protože 90% času si v hlavě řikáte wtf, co to má bejt, wtf, co se to stalo, wtf proč se tohle stalo, wtf kde je tenhle člověk.

A to mi zrovna ani závěřečný twist s organizací nevadil.
MNS jakoby si dal záležet na detailech ( bunda ze ZOO, fialový a zelený neony v obchodě s komixy atd.), ale po natočení se na ten film úplně zapomněl podívat, jestli to má nějakou kulturu.

Jen pár WTF věcí z filmu:
Zvědavý rozleskávačky
Jeden hlídač na masovýho a sériovýho vraha
Super lobotomickej stroj, u kterýho není poznat, že mu chybí hlavní součástka. Btw. jak vůbec stroj fungoval? Měl mu snad uvařit mozek mikrovlnama? Soustava skel by ukazovala třeba na laser, ale to by asi bylo na první pohled vidět, že stroj nefunguje, jak má, ne?
Glass po 20 letech na práškách umí hackovat moderním techniku a 15 řádkovým kódem udělá to, co udělal.
David při bitvě si dá nejvetší práci s tím, aby na trubce, která i rovná zajistí nemožnost otevření kontejneru, udělal "pořádnej uzel" a nechá tak zabít jednoho policajta. ( asi pro to, aby měl krásnej schopností na kameře)
David nehybně stojí, když Glass radí Monstru jeho slabinu s vodou.
David stále nehybně stojí, když v jeho zorném poli se do "bitvy" řítí jeho syn.
Syn má asi mnohem lepší věci na práci, když mu policajt topí tátu.
Ven z budovy se dostanou pouze jen "rodinní příšlušníci" a ti očividně několik minut jen stále stojí a koukají se.
Policajti se štíty si absolutně nevšímají Glasse.
Všechno okolo praskání nádrže s vodou.
Glassův plán se povedl do puntíku, proč měl tedy problém s dobou vyzrazení pravdy o Kevinově otci?
Absolutní nezájem, kdo všechno přihlíží, když vyzrazuju super tajné informace o super tajné organizaci.
A vlastně všechno kolem umírání a celá závěrečná bitva.

Btw. může mi pls někdo vysvětlit, jak Glass utíkal z tý cely? Bylo nás na filmu několik a nikdo to nepostřehnul. Shodli jsme se na tom, že to MNS ani nevymyslel, tak to do filmu prostě nedal. :D

Je leden a už mám horkého kandidáta na největší zklamání roku, snad jen za Willise, McAvoyův herecký výkon a z lítosti 3/10.
705523
Tak dnešní návrat z kina byl v opravdu ponuré atmosféře. Jako fanoušek Vyvolenýho i Rozpolecnýho jsem očekával grandiózní finále. Po přečtení recenze mi natěšení kleslo témeř k nule, ale stejnak jsem byl zvědavej, jak to dopadle a že se u tý kraviny aspoň zasměju, ale nepřišlo ani to. Přišla jen hrozivě natočená nuda, nuda, nuda. Začátek vypadal fakt dobře, uvedení Davida. Kevin resp. Hedwig je furt stejnej a zábavnej magor. Následuje první střet, kterej je zbytečně krátkej a vážně nezáživnej, když se z toho dalo vytěžit tolik. Ale to hlavní přijde pak. Hodinu dlouhá nuda, kde první housle hraje psychiatrička, která mele pořád to stejný a Kevin, který vystřídá snad všechny osobnosti a každá má co říct, ale nic konskturktivního, nic k ději. Prostě jen, v součtu asi půlhodina, žvatlání o ničem. David řekne asi tři věty a ústřední postava filmu taktéž. A člověk zívá a furt čeká, až se něco začne dít. A čeká. A když se konečně něco dít začne a má přijít velké finále, tak je to otřes. Kamera šílená, celou akci vůbec radši nekomentuju. Hlavně z toho stejnak vůbec nic nemáte, protože 90% času si v hlavě řikáte wtf, co to má bejt, wtf, co se to stalo, wtf proč se tohle stalo, wtf kde je tenhle člověk.  A to mi zrovna ani závěřečný twist s [spoiler]organizací [/spoiler]nevadil.  MNS jakoby si dal záležet na detailech ( bunda ze ZOO, fialový a zelený neony v obchodě s komixy atd.), ale po natočení se na ten film úplně zapomněl podívat, jestli to má nějakou kulturu.  Jen pár WTF věcí z filmu: [spoiler]Zvědavý rozleskávačky [/spoiler][spoiler]Jeden hlídač na masovýho a sériovýho vraha Super lobotomickej stroj, u kterýho není poznat, že mu chybí hlavní součástka. Btw. jak vůbec stroj fungoval? Měl mu snad uvařit mozek mikrovlnama? Soustava skel by ukazovala třeba na laser, ale to by asi bylo na první pohled vidět, že stroj nefunguje, jak má, ne? Glass po 20 letech na práškách umí hackovat moderním techniku a 15 řádkovým kódem udělá to, co udělal.  David při bitvě si dá nejvetší práci s tím, aby na trubce, která i rovná zajistí nemožnost otevření kontejneru, udělal "pořádnej uzel" a nechá tak zabít jednoho policajta. ( asi pro to, aby měl krásnej schopností na kameře) David nehybně stojí, když Glass radí Monstru jeho slabinu s vodou. David stále nehybně stojí, když v jeho zorném poli se do "bitvy" řítí jeho syn. Syn má asi mnohem lepší věci na práci, když mu policajt topí tátu.  Ven z budovy se dostanou pouze jen "rodinní příšlušníci" a ti očividně několik minut jen stále stojí a koukají se.  Policajti se štíty si absolutně nevšímají Glasse. Všechno okolo praskání nádrže s vodou.  Glassův plán se povedl do puntíku, proč měl tedy problém s dobou vyzrazení pravdy o Kevinově otci? Absolutní nezájem, kdo všechno přihlíží, když vyzrazuju super tajné informace o super tajné organizaci.  A vlastně všechno kolem umírání a celá závěrečná bitva. [/spoiler]Btw. může mi pls někdo vysvětlit, jak [spoiler]Glass utíkal z tý cely? [/spoiler]Bylo nás na filmu několik a nikdo to nepostřehnul. Shodli jsme se na tom, že to MNS ani nevymyslel, tak to do filmu prostě nedal. :D  Je leden a už mám horkého kandidáta na největší zklamání roku, snad jen za Willise, McAvoyův herecký výkon a z lítosti 3/10.
Nuda
5 -1
reagují: DarkrayCZ
reaguje na: Freeman.B
Jestli sis nevšiml, tak byl trošku magor a navíc to neříkaly všechny osobnosti.
Jde vidět, že se i vyznas ve fetackim slangu nebo nevím co je fela za slang.
A moji spolužáci jsou feťáci, tak se nediv, že to na ně platí.

PS: Covenanta jsem obhajoval zde u recenze, tady už znova nebudu.

Filmy jsou subjektivní záležitost, musíš mít velice smutný a osamocený život, když to takhle bereš.
705515
Jestli sis nevšiml, tak byl trošku magor a navíc to neříkaly všechny osobnosti. Jde vidět, že se i vyznas ve fetackim slangu nebo nevím co je fela za slang. A moji spolužáci jsou feťáci, tak se nediv, že to na ně platí. PS: Covenanta jsem obhajoval zde u recenze, tady už znova nebudu. Filmy jsou subjektivní záležitost, musíš mít velice smutný a osamocený život, když to takhle bereš.
705490
0 -3
reagují: Freeman.B
reaguje na: hroubek
Chápu, že někomu může vadit zvrat s tou organizací
Přitom to k ní směruje už od začátku, ale s těmi ostatními? Jeden se dal odhadnout už ze Split.
A to jsou vlastně všechny zvraty ne? Teda až na Glassuv plán, ale tam to bylo taky že jsme mysleli že nevyšel ale on vyšel.
705514
Chápu, že někomu může vadit zvrat [spoiler]s tou organizací  [/spoiler]Přitom to k ní směruje už od začátku, ale s těmi ostatními? Jeden se dal odhadnout [spoiler]už ze Split. [/spoiler]A to jsou vlastně všechny zvraty ne? Teda až na Glassuv plán, ale tam to bylo taky že jsme [spoiler]mysleli že nevyšel ale on vyšel.[/spoiler]
705497
0 -3
reagují: hroubek