Diskuze k článku Skleněný: Recenze

9/10

Jděte na to:) Novinářům zas pustili něco jiného :D
705294
Jděte na to*:)* Novinářům zas pustili něco jiného *:D*
9/10
9 -9
No nic, já bych tak přísný na film nebyl. Budu to vnímat jako zklamání? Ano. Selhal pan režisér... jasně souhlasím, ale není to taková sračka jak hřmí MovieZone... to věřím, že nový Robin Hood bude daleko větší odpad.
Můj názor...

Chtělo by to strašně prostříhat. Shyamalan trpí tím, co já označuju jako "ženský způsob dialogu": Informaci kterou stačilo jen naznačit, či říct jednou větou, zopakuje pro jistotu desetkrát jinak a pak se diví, že je posluchač dávno nasraný filtrováním balastu a už dál poslouchat nechce... Mně se totiž moc líbil úvod, líbila se mi i prostřední pasáž v sanatoriu. Líbila se mi myšlenka, i ta pointa s organizací, která na vše dohlíží...proč ne, i když je to neoriginální. Co mě ale otrávilo byl závěr. Tam se naplno opět projevilo, že Shyamalan je absolutně neschopný natočit akční scénu. A na takovou katarzi se prostě divák těší. A především se vykecávání díry do hlavy a polopatické opakování komiksových souvislostí stává opravdu nesnesitelné. Chtělo to producenta s nůžkama a druhý štáb s Davidem Leitchem :D
705214
No nic, já bych tak přísný na film nebyl. Budu to vnímat jako zklamání? Ano. Selhal pan režisér... jasně souhlasím, ale není to taková sračka jak hřmí MovieZone... to věřím, že nový Robin Hood bude daleko větší odpad. Můj názor... Chtělo by to strašně prostříhat. Shyamalan trpí tím, co já označuju jako "ženský způsob dialogu": Informaci kterou stačilo jen naznačit, či říct jednou větou, zopakuje pro jistotu desetkrát jinak a pak se diví, že je posluchač dávno nasraný filtrováním balastu a už dál poslouchat nechce... Mně se totiž moc líbil úvod, líbila se mi i prostřední pasáž v sanatoriu. Líbila se mi myšlenka, i ta pointa s [spoiler]organizací, která na vše dohlíží[/spoiler]...proč ne, i když je to neoriginální. Co mě ale otrávilo byl závěr. Tam se naplno opět projevilo, že Shyamalan je absolutně neschopný natočit akční scénu. A na takovou katarzi se prostě divák těší. A především se vykecávání díry do hlavy a polopatické opakování komiksových souvislostí stává opravdu nesnesitelné. Chtělo to producenta s nůžkama a druhý štáb s Davidem Leitchem *:D*
8 -2
Obávám se, že Mr. Hlad byl z projekce tak nasraný, že si domýšlí souvislosti, které tam vůbec nejsou.... Samuel L. nevymýšlel žádný master plán o úniku na pomocí McAvoye. Pouze, nechtěl být otupělá loutka, kterou by lobotomizovali... Takže prostě jen oblbnul personál a byl při vědomí.... čekal na jakoukoli příležitost utéct.... toho, že tam zavřeli ostatní, byla jen náhoda (vzhledem ke zvratu na závěr ani ne náhoda) a on toho jen využil... Kdo je Horda se přece dočetl na netu....
705212
6 -1
Tohle měla být úplná bomba, jeho masterpiece a úplně se to zesralo. Očividně. Mě se líbila myšlenka, že se jedná o stejný universum, ale možná si ukousl až moc velký sousto a měl zůstat jen u hodně povedenýho twistu na konci Split.
705206
2 -1

Chcel by som si prečítať vim UNBREAKABLE od Cívala po tom čo si pozrie Zúfalého/Skleneného. Alebo tématický článok. Ja ten film milujem tak by som chcel vedieť či je tam niečo čo ešte Cival naviac našiel...
705204
0 0
Práve som vyšiel z kina. Nebolo to také hrozné ako som čakal po recenziách ale nezaslúži si to lepšie hodnotenie než 5-6/10. Je smutné ako ľahko sa vie pokaziť filmová "séria". Bavilo ma to asi do chvíle než hlavné postavy opustili blázinec. Osobne som nečakal že sa dá Shya na tak úplne totálne neemocionálne finále. Smrť Davida ma absolútne nezasiahla... Kevinova bola dobre vyriešená ale tiež absolutne debilne vyriešená cesta k nej... A Elajaš? Jeho smrť bola tak zúfale debilná... Mata sa lúči so svojim synom keď umiera pride psychiatrička povie jej že mu ide pomôcť a začne prezrádzať totálne debilný plottwist rovno pred tou matkou? WTF? Ja som vymyslel dva lepšie plottwisty než ten "plottwist_" čo nám naservíroval Shya...Smutné.
705203
Práve som vyšiel z kina. Nebolo to také hrozné ako som čakal po recenziách ale nezaslúži si to lepšie hodnotenie než [b]5-6/10. [/b]Je smutné ako [spoiler]ľahko sa vie pokaziť filmová "séria". Bavilo ma to asi do chvíle než hlavné postavy opustili blázinec. Osobne som nečakal že sa dá Shya na tak úplne totálne neemocionálne finále. Smrť Davida ma absolútne nezasiahla... Kevinova bola dobre vyriešená ale tiež absolutne debilne vyriešená cesta k nej... A Elajaš? Jeho smrť bola tak zúfale debilná... Mata sa lúči so svojim synom keď umiera pride psychiatrička povie jej že mu ide pomôcť a začne prezrádzať totálne debilný plottwist rovno pred tou matkou? WTF? Ja som vymyslel dva lepšie plottwisty než ten "plottwist_" čo nám naservíroval Shya...[/spoiler]Smutné.
0 -1
reaguje na: gaboo
To som nevidel. Ale pri stalo se umres:D:D:D