Diskuze k článku Liga spravedlnosti: Recenze

Jak to jen říct...

Tento film zkazil jakoukoliv naději na dobrý DC film po WW. OK. Jsem schopný překousnout Bena Afflecka jako Batmana co lítá s oblekem který vypadá jako pytel od brambor a má na sobě obézního netopýra... Jsem schopný překousnout naprosto Emoce nevyjadřujícího Supermana... I to že Suicide Squad (od kterého jsem očekával HODNĚ!) a BvS (taktéž jsem doufal ve více) neměli zrovna úspěch. Ale co nesnesu? Pohled na drastické CGI Cyborga nebo Amazonek. To jak se Aquaman snaží být Thorem za každou cenu je také směšné. Jak celý film dějově skáče z bodu do bodu a podobné věci... A to nejhorší? Otřepaný počítačem vytvořený záporák o kterém jsem v životě neslyšel a je to jen další vesmírný dobyvatel. Neměly jsme to tu už někdy? Otřepaná zápletka o zničení země díky nějakým magickým krychlím? To už jsem taky někde slyšel až na to že se to v Avengers povedlo stokrát lépe. Ve filmu není žádná zajímavá akce a to nezachraňují ani Slow motiony s Flashem které se opět snaží napodobit Quicsilvera. Jediné co je na filmu dobré je potitulková scéna která vám říká že snad další film bude konečně dobrý.Panebože snad protože bych to DC přál ale to musí změnit přístup... Doufám že nadcházející film s Aquamanem nebude vypadat jak velice nudný souboj pod vodou.
689407
Jak to jen říct...
1 0

tak jsem to konečně viděl a je to...

ultimátní mrhání penězi, časem a vlastně vším na úplný nic. Ten film proboha ani není moc špatnej, jo trošku se to v první půlce rozpadá,
furt se skáče z linky na linku, postavy žijou v různejch filmech
chvílema je to komicky ošklivé, ale není to zdaleka taková trága jak
jsem čekal. Je to jen... úplně o ničem. Nikdo ani na vteřinu neuvěří že
"byl tu příběh, který jsme vám toužili vyprávět", nebo tak něco. Jako
kdyby se všichni snažili strefit do fanouškovských očekávání tak moc, že
úplně zapomněli, že to má být taky film.
678649
ultimátní mrhání penězi, časem a vlastně vším na úplný nic. Ten film proboha ani není moc špatnej, jo trošku se to v první půlce rozpadá, furt se skáče z linky na linku, postavy žijou v různejch filmech chvílema je to komicky ošklivé, ale není to zdaleka taková trága jak jsem čekal. Je to jen... úplně o ničem. Nikdo ani na vteřinu neuvěří že "byl tu příběh, který jsme vám toužili vyprávět", nebo tak něco. Jako kdyby se všichni snažili strefit do fanouškovských očekávání tak moc, že úplně zapomněli, že to má být taky film.
tak jsem to konečně viděl a je to...
0 0
Děkuji Marvelu, že sledováním filmů od nich mi klesla rapidně náročnost u komiksových filmů a nečekaně jsem si Ligu spravedlnosti užil, což mě velmi mile překvapilo. Pohodových 7/10 a na nedělní odpoledne fajn film.
675113
2 -10
reaguje na: malern
Na mě i tato krátká scéna působí líp, než ten balast z kina. Holt i ta hudba je polovina úspěchu, ale hlavně, že si tam Elfman nacpal ten svůj jedinečněj Batman's theme ;)
674456
Na mě i tato krátká scéna působí líp, než ten balast z kina. Holt i ta hudba je polovina úspěchu, ale hlavně, že si tam Elfman nacpal ten svůj jedinečněj Batman's theme *;)*
674450
3 -6
Takže čierny oblek naozaj existoval. link
A nechápem prečo sa na internet dostávajú takéto scény, keď štúdio nechce extended cut ani Snyder's cut.
674450
Takže čierny oblek naozaj existoval. https://www.youtube.com/watch?v=mh-AYe76L3Q A nechápem prečo sa na internet dostávajú takéto scény, keď štúdio nechce extended cut ani Snyder's cut.
2 0
reagují: Clavius

5-6/10

Sem-tam docela fajn, ale poväčšinu času strašne nudné, plytké a úplne zbytočné. Film za 300 a takéto hnusné CGI? Cavillov úsmev ma bude strašiť dokonca života. Ale čo ma najviac zaráža na DC filmoch, kto tieto filmy preboha strihá? Mal som pocit že chýba minimálne tretina filmu.

Duro
Shots Fired
:D
669963
Sem-tam docela fajn, ale poväčšinu času strašne nudné, plytké a úplne zbytočné. Film za 300 a takéto hnusné CGI? Cavillov úsmev ma bude strašiť dokonca života. Ale čo ma najviac zaráža na DC filmoch, kto tieto filmy preboha strihá? Mal som pocit že chýba minimálne tretina filmu. Duro Shots Fired  *:D*
5-6/10
4 0
:D:D
669767
*:D**:D*
0 0
Vedľa tohto odporného zvratku je aj ten najhorší Marvel film nesmrteľná klasika.
669765
10 -3

7/10

Nakonec docela dobrý. Zvlášť po superdětinském Thorovi a obecném přibližování dětskému publiku u Marvelu je plnokrevná komiksovka opravdovým osvěžením. Věčná škoda, že po geniálním MoS a na mozkové závity diváků až příliš spoléhajícím BvS, se rozhodli u Warnerů přiblížit JL právě tomu, co na Marvelu nemám rád nejvíce, tedy šedý polotovar stravitelný pro všechny. JL dobře odsýpá, žádné extra nekonzistence se nekonají (teda až necitelně ukončenou závěrečnou konfrontaci) a dobře jsem se bavil. Ale snaha jít dál a dát divákovy témata k zamyšlení nad smyslem existence superhrdinů, jako se snažil MoS i BvS, byla nahrazena žertíky a co nejvíce lineárním dějem, kde se i ten nejtupější divák nemůže ztratit. Nu škoda, Snyder rozhodně měl na to udělat skvělý film, bohužel se jeho cílovka nesodovala se studiovou, a tak ta mám výsledek ani tak ani tak, tedy nijak. Bavil jsem se, ale příště opravdu víc vlastního ksichtu prosím. Vím, že to umíte, nebojte se
667889
7/10
3 -4

Tolik o černém obleku

link

Jen si vzpomínám, že se zde někteří těšili na Supíka v černém obleku a někteří takové tvrzení vyvracovali tím, že nic nenasvědčovalo tomu, že by tam vůbec měl být (i přes existenci oné fotografie).
667348
[url=https://batman-news.com/2017/12/06/justice-league-cinematographer-confirms-superman-black-suit-scenes-were-shot-and-cut/]link[/url] Jen si vzpomínám, že se zde někteří těšili na Supíka v černém obleku a někteří takové tvrzení vyvracovali tím, že nic nenasvědčovalo tomu, že by tam vůbec měl být (i přes existenci oné fotografie).
Tolik o černém obleku
1 0
Videl jsem to v sobotu a dneska si z toho uz moc nepamatuju. Je to skoda, protoze kdyz si vzpomenu na Nolanovy Batmany a nebo muj oblibenej Batman Returns, tak si hnedka vzpomenu na spoustu scen a cely to do sebe hezky zapada. Je skoda, ze tohle nemelo story, ktera by drzela vic pri sobe, protoze postavy se mi libily a kouka se na to celkem svizne. Bohuzel pribeh stoji za starou belu a celkovej dojem je pak az moc rozharanej v dusledku udalosti, ktery se staly behem nataceni a postprodukce.

Celkove opatrnejch 6/10 s tim, ze to muze bejt jen lepsi do budoucna.
666232
Videl jsem to v sobotu a dneska si z toho uz moc nepamatuju. Je to skoda, protoze kdyz si vzpomenu na Nolanovy Batmany a nebo muj oblibenej Batman Returns, tak si hnedka vzpomenu na spoustu scen a cely to do sebe hezky zapada. Je skoda, ze tohle nemelo story, ktera by drzela vic pri sobe, protoze postavy se mi libily a kouka se na to celkem svizne. Bohuzel pribeh stoji za starou belu a celkovej dojem je pak az moc rozharanej v dusledku udalosti, ktery se staly behem nataceni a postprodukce. Celkove opatrnejch 6/10 s tim, ze to muze bejt jen lepsi do budoucna.
2 0
Not bad. 6-7/10
Man of Steel nepřekonán.

BvS je pořád super ale tohle prostě bylo znatelně horší. Warneři by do toho měli přestat kafrat.
Soundtrack mi při filmu nějak hroznej nepřišel, ale uvidíme.
666186
Not bad. 6-7/10 Man of Steel nepřekonán. BvS je pořád super ale tohle prostě bylo znatelně horší. Warneři by do toho měli přestat kafrat. Soundtrack mi při filmu nějak hroznej nepřišel, ale uvidíme.
0 -2

5/10

Fakt som išiel na ten film s tým že sa utvrdím aká je to sračka...rovnako zastávam názor že DCU točí momentálne sh*ty.

Avšak, že by to bol extrémny rozdiel oproti Avengers II ? To teda nie, humor bol OK postavy okrem flasha rovnako. Inak to  nechutný digibordel ktorý nemal zmysel.
BTW povie mi nikto či je naozaj také ťažké vytvoriť záporáka ktorý má dobrú story a nie je vždy o tom istom? To je čistá katastrofa,  Ultron a Steppenwolf....Marvel okrem záporákov Capa (2 a 3 ) je taktiež nonstop tragédia....

Batffleck
,
ten hate nechápem.  Affleck je batman po 20rokoch, kto by nebol znudený po 20rokoch?  Nevravím že to tak hrá naschvál ale vôbec to nevadilo.  Komiksový batman bol vždy divný a mal vnútorné problémy, a ked sa pozrem na Affleckovho Wayna tak to tam proste vidím.  Ako je znechutený celým životom a že sa mu do toho boja už nechce ale musí lebo je to jeho "povinnosť".
Každopádne na Reevesovu solovku som zvedavý. Batffleck celý film ukazoval aký je zraniteľný a dostáva na prdel, :+
666185
Fakt som išiel na ten film s tým že sa utvrdím aká je to sračka...rovnako zastávam názor že DCU točí momentálne sh*ty. Avšak, že by to bol extrémny rozdiel oproti Avengers II ? To teda nie, humor bol OK postavy okrem flasha rovnako. Inak to  nechutný digibordel ktorý nemal zmysel. BTW povie mi nikto či je naozaj také ťažké vytvoriť záporáka ktorý má dobrú story a nie je vždy o tom istom? To je čistá katastrofa,  Ultron a Steppenwolf....Marvel okrem záporákov Capa (2 a 3 ) je taktiež nonstop tragédia.... [b]Batffleck , [/b]ten hate nechápem.  Affleck je batman po 20rokoch, kto by nebol znudený po 20rokoch?  Nevravím že to tak hrá naschvál ale vôbec to nevadilo.  Komiksový batman bol vždy divný a mal vnútorné problémy, a ked sa pozrem na Affleckovho Wayna tak to tam proste vidím.  Ako je znechutený celým životom a že sa mu do toho boja už nechce ale musí lebo je to jeho "povinnosť". Každopádne na Reevesovu solovku som zvedavý. Batffleck celý film ukazoval aký je zraniteľný a dostáva na prdel, *:+*
5/10
3 0
Nakonec jsem na to zašel.
Celý film totální meh. Proti vizuálnímu stylu Snydera nic nemám. Co ten film potápí je totálně tuctový nezajímavý příběh. Mnohem zajímavější jsou kreslené komixy pro děti, co běží ráno v TV.
Tak strašně promarněný potenciál se často nevidí.
666102
Nakonec jsem na to zašel.  Celý film totální meh. Proti vizuálnímu stylu Snydera nic nemám. Co ten film potápí je totálně tuctový nezajímavý příběh. Mnohem zajímavější jsou kreslené komixy pro děti, co běží ráno v TV. Tak strašně promarněný potenciál se často nevidí.
1 0

Ale jo, docela fajn

60% Oproti Úsvitu spravedlnosti a Sebevražednému oddílu pokrok. Odsejpá nám to protentokrát velice slušně, žádné vyloženě bizarní momenty typu "Martha!", dobře fungující chemie mezi členy Ligy spravedlnosti. Jenom je to celé takové mdlé. Známé problémy, které provázely samotné natáčení, jsou na výsledku dosti vidět. Nemá to šmrnc a jednoznačný rukopis tvůrce. Béčkové CGI zážitku také moc nepřidá. Záporák klasicky kašpar, události filmu u mě vůbec nevyvolávaly pocit, že jde opravdu o kejhák celému lidstvu. Film je to celkově těžce průměrný, ale DC universum podle mě konečně směřuje tím správným směrem. Obsazení v čele s Batfleckem prosím zachovat, druhý díl ligy odsunout, mezitím dát řádnou péči jednotlivým hrdinům, na pozadí událostí sólovek budovat nějaké super zlo (Darkseid?), a pak bych to nechal pořádně semlít ve zmiňovaném druhém dílu Ligy spravedlnosti. A samozřejmě zbavit se Snydera, to je základ.
665668
Ale jo, docela fajn
1 -1

Justice League promos in China show grotesque deaths of Marvel superheroes

poster showing Marvel superheroes being killed by the Justice League have been used by multiple Chinese movie theaters as well as iQiyi, a video hosting site that is doing official promos for the film, and the ticketing app of Wanda Cinema, China's biggest cinema chain.
The graphic poster includes Deadpool on Aquaman's pitchfork, Batman holding a cut-off head of Thor, Wolverine being stabbed to death, the Flash stepping on Captain America's head, Superman squishing Ant-Man, and a disembodied Ironman lying on the ground.

Tak tohle mě po dlouhém dni hodně rozesmálo.:D
665521
A [url=http://wx2.sinaimg.cn/large/6fb958e7ly1flmkxnm7wej20hs0vkael.jpg]poster[/url] showing Marvel superheroes being killed by the Justice League have been used by multiple Chinese movie theaters as well as iQiyi, a video hosting site that is doing official promos for the film, and the ticketing app of Wanda Cinema, China's biggest cinema chain. The graphic poster includes Deadpool on Aquaman's pitchfork, Batman holding a cut-off head of Thor, Wolverine being stabbed to death, the Flash stepping on Captain America's head, Superman squishing Ant-Man, and a disembodied Ironman lying on the ground. Tak tohle mě po dlouhém dni hodně rozesmálo.*:D*
8 0

Cavill

Henry Cavill má údajně smlouvu na roli Supermana ještě v jednom filmu. Kéž by mu teď ještě odklepli pořádnou sólovku. Po tom JL fiasku je to postava, o kterou mám asi největší strach. Batman, WW nebo Aquaman mají svoje místo na výsluní celkem jistý, ale jestli teď na nějak dlouho pohřbí Supse, tak budu fakt smutnej :-. Ještě když je pro něj Cavill IMHO fakt ideální představitel.
665518
Henry Cavill má údajně smlouvu na roli Supermana ještě v jednom filmu. Kéž by mu teď ještě odklepli pořádnou sólovku. Po tom JL fiasku je to postava, o kterou mám asi největší strach. Batman, WW nebo Aquaman mají svoje místo na výsluní celkem jistý, ale jestli teď na nějak dlouho pohřbí Supse, tak budu fakt smutnej *:-*. Ještě když je pro něj Cavill IMHO fakt ideální představitel.
Cavill
3 0

OST

“Hey guys, Just to clear it up — none of the surfacing ‘leaked’ #JusticeLeague scores or tracks online are mine.” :) @junkiexl
665510
“Hey guys, Just to clear it up — none of the surfacing ‘leaked’ #JusticeLeague scores or tracks online are mine.” *:)* @junkiexl
OST
2 0

5-6/10

Než oživili Supermana, přišlo mi to jako OK prostříhaná jednohubka. Pak to ale šlo do sra*ek tak moc a tak rychle, že jsem přestal vnímat co se sakra děje a začal se chytat za hlavu a snažit se neutéct pryč. Finále je fakt strašný, nudný a blbý, že jsem pomalu brečel. Haha prej stůl pro šest lidí. Leda ve snu.
665407
5-6/10
3 0