Neale
U Casina Royale je to taky tak. U nás jsou premiérové čtvrtky, v USA pátky. Pokud dělají souběžnou premiéru, tak se to v různých státech někdy o den dva liší..
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
Zažil som miesta, kde sa už po tekejto dobe diskutovania dohadovali pästné, či dokonca strelné súboje

|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
)... Opravdu ušetřili, to ti opravdu od začátku neberu, ale myslet si, že ušetřili víc jak 60M na film... Promiň, ale to mi nevnutíš... A už tu zaznělo, že ty triky v LOTRovi nebyly zase až tak best, ale že je chytře a umělecky použili (někdo to nazývá kýčem, já zas uměním...
)... Jednoduše to nezáleží ani tak na rozpočtu, jak na panu režisérovi...|
reagovat
|
), tak informace z procesoru jdou do grafiky a pokud ona má shadery a jsou zaplé, tak jdou nakonec do zvláště vyhrazené části grafiky, která má za úkol dělat různé úpravy, které jsou předem dané a o které se procesor nemusí starat... Např. vytváření vody, ohně, odlesků zahlazování hran atd... Jenomže se o to přece jen stará jedna konkrétní funkce... Pokud tuto funkci nemáš, tak to nefunguje... Jenomže pokud změníš pořadí a necháš všechno tohle dělat procesor (a tím ztrácíš veškeré výhody zpracování v grafice), už to nejede realtimu, můžeš si dovolit vyšší kvalitu zpracovávání atd... A realtime tady nepotřebuješ... Jestli se teda shadery nazývají jen ta část v grafice, která je vyhrazena pro tyto efekty, tak jsem zřejmě přestřelil, ale ve filmu se používají tytéž efekty, jen o hodně kvalitnější a o hodně pomalejší... Sám do grafiky nedělám, ale zajímám se o to a kamarád, který do grafiky dělá hodně, mi o tom hodně vyprávěl... Ale je opravdu možný, že jsem to nepochopil správně...


|
reagovat
|
|
reagovat
|
Do premiéry času dosti...
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|