Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Eragon: Trailer

příspěvky 61 - 80 Napsat příspěvek

Albebaran

Ono čekat až to vyjde na DVD. Stejně v prosinci nebude skoro nic na co jít. Nejlepší volba nakonec přeci bude jenom Eragon.
51024
Ono čekat až to vyjde na DVD. Stejně v prosinci nebude skoro nic na co jít. Nejlepší volba nakonec přeci bude jenom Eragon.
Albebaran
0 0
reagovat
Upoutávka se mi docela líbí. Sice se jedná jen o typický průměr, ale někté záběry se docela povedli. Hlavní hrdina není zrovna moc velká sympaťák a jediné, kvůli čemu bych do kina šel jsou draci. Jenže tihle vzhledově vypadají nějak moc mírumiluvně - asi si počkám až to vyjde na DVD. Knížku jsem nečetl a ani v blízké době ji nehodlám číst. Raději bych viděl zfilmovanou Zeměplochu od Terryho Pratchetta, to je alespoň kvalitní literatura.
51023
Upoutávka se mi docela líbí. Sice se jedná jen o typický průměr, ale někté záběry se docela povedli. Hlavní hrdina není zrovna moc velká sympaťák a jediné, kvůli čemu bych do kina šel jsou draci. Jenže tihle vzhledově vypadají nějak moc mírumiluvně - asi si počkám až to vyjde na DVD. Knížku jsem nečetl a ani v blízké době ji nehodlám číst. Raději bych viděl zfilmovanou Zeměplochu od Terryho Pratchetta, to je alespoň kvalitní literatura.
0 0
reagovat
Hmm, jako slabsi 4, neni to takovej pruser jak imf psal, ale nic co by me zvedlo ze zidle...
51022
Hmm, jako slabsi 4, neni to takovej pruser jak imf psal, ale nic co by me zvedlo ze zidle...
0 0
reagovat

Fluke

Jde o to, že Lotr se dělal v celku a těch 300 milionů se neda rozdělit na tři díly. Totiž kdyby se každý díl dělal zvlášť, tak se cena jednoho dílu, při stejné kvalitě jako to udělali, vyšplhá min. na 150 mil a to spíš víc. Tj. si myslím, že 90 milionů Eragorna nestačí na to aby triky a kostými atd bylo tak kvalitní jako v Lotrovi. Museli by vytáhnout tak dvakrát tolik peněz.
51021
Jde o to, že Lotr se dělal v celku a těch 300 milionů se neda rozdělit na tři díly. Totiž kdyby se každý díl dělal zvlášť, tak se cena jednoho dílu, při stejné kvalitě jako to udělali, vyšplhá min. na 150 mil a to spíš víc. Tj. si myslím, že 90 milionů Eragorna nestačí na to aby triky a kostými atd bylo tak kvalitní jako v Lotrovi. Museli by vytáhnout tak dvakrát tolik peněz.
Fluke
0 0
reagovat
KARLOS: Nuž. To, čo si povedal sú z veľkej časti konštruktivizmy. Nehnevaj sa, ale - oháňaš sa počtom cgi záberov Ok, ty nevieš, že nie je cgi záber ako cgi záber?A počet trikových záberov zahŕňa aj doplnenie nie až tak náročných rozostrených zadných projekcií, len na príklad, a kopu záberov s drobnými úpravami. Takže ono sú to také ohurovacie čísla, tak ak sa vyznáš, čo mi sem hádžeš takéto podobné na efekt číselné srandičky. A ja netvrdím, že úskalie je v robení modelov. O 3d scaneroch dobre viem. To je do phody, o tom som nič nevravel. Lenže napr. pohyby niektorých kreatúr - o tom som vravel - ktoré neexistujú, ako draky, to ti proste len tak Andy Serkis napojený na drôtoch nespraví. ďalej je tu samotné rozpohybovanie do pomyselného reálna. Lebo nikto na vlastné oči nevidel, ako sa drak a dinosaurus pohybuje, že? Správne urobiť správanie bytosti a jej interakciu s prostredím. A máš tu draka v celom filme, ako dôležitú postavu - ako Glum v lotrovi a nie ako drak v potterovi, nie Nazgul v Lotrovi, to je tiež kapááánek rozdiel! O programovaní fyzikálnyh modelov ma poučovať nemusíš. To všetko sú mi známe veci. Ale práve o to ide, ono to niečo stojí. A nejde len o samotné naprogramovanie, ale aj o to, čo má byť jeho výsledkom. To tiež treba premyslieť, to nie je len o tom, že si banda týpkov sadne a urobí program na masovú bitku drakov povedzme. Čo sa svetla týka, dúfam, že sa nesnažíš hovoriť na základe svojich znalostí o shaderoh zo sveta pc hier, to je totiž niečo značne iné. Vieš, čo je princíp pixel shaderov? a ako sa používajú? vo filme, cgi? Je rozdiel medzi technológiou umožňujúcou niečo zobraziť a jej samotným správnym použitím. ďalej - rozpočet Lotr Je 300 miliónov nie 90. Natáčal sa ako jeden film. Značne väčšia čiastka na rozhýbanie veľkých vecí. Prípad SW Ep3 - 2000 trikových záberov + minimálny komparz. Už ustanovené návrhy kostýmov, návrhy lokácií, vozidiel a zbraní použité aj z minulých zamietnutých návrhov. Množstvo menej náročných a finančne menej nákladných rozostrených zadných projekcií. Minimálne sety. Kapišto? Prípad HP4 - krátka metlobalová sekvencia, drak a trikovo nevyvážená podvodná sekvencia. Toť veľké triky. ďalej sú tam renderované pozadia, školský hradu, letmý záber na prilietávajúci koč, loď a to v závere ešte z diaľky. lokácie, sety prestavané a použité z minulých dielov, hydraulicky ovládané steny labyrintu a nejaké svetelné efekty pri Voldemortovi. Tak o čom? Prípad Jurský park 3 - polovica dinosaurov sú animatronické modely, čo aj pekne brutálne vidno - útok na havarované lietadlo, predzáverečná scénka v noci! vo vode, väčšina raptorov (nedávno som pozeral bonusy, takže nedrízdam) To iba dokazuje aj tu, že rozpočet bol malýýý a nedostatky vidno veľmi. Takisto štúdiovosť pralesových scénok a lacné nasvietenie.. inak díky, že si mi to nadhodil, ideálny príklad, perfektná paralela. Rozpočet 95 miliónov. A to tam ešte nemáš dinosaura/draka, čo ti bude trištvrte filmu v detailoch na scéne robiť efektné kúsky a ešte k tomu rozprávať. Veľa z rozpočtu zobralo práve to čo vypadá ako tak k svetu - náročné zábery pobehujúcih dinosaurov za dňa - je ich minimum! bitka T-Rex vs Spinosaurus v prítmí pralesa a pterodaktylia časť - celá scénka v tmavej atmosfére aj napriek tomu, že krátko pred tým bol deň.Dokonale skoncipované, akože strašidelné...houby - pretože je to ľahšie urobiť. Vravím, toto je úplne super príklad. To nie je môj výmysel, je to stále uľahčenie pre trikárov. ..alebo bojová scénka v Alexandrovi - kopa prachu - jasné, veď mravenčie masy tmavých fantazijných bytostí v ponurom našedalom fantasy svete Lotra sa ľahšie urobia vierohodnými ako presvedčivé ľudské bytosti, presne také ako vidíš okolo seba každý deň (a vieš empiricky porovnať s realitou) za plného denného svetla bojujúe so sebou v širokánskych záberoch. Uff... ale ja uznávam, že sa tvorcovia aj napriek malému rozpočtu môžu s veľa vecami solídne vysporiadať. Lenže on to nepotrebujú. Potrebujú zarobiť. A na to im tento trailer a film na takej trikovej úrovni postačí. Ďalej je tu možnosť, ako som už spomínal kvoli problémom už v preprodukci, že tu niekto nie najlepšie odhadol celú záležitosť, potenciál novej veľkej trilógie a veľa vecí bolo jednoducho miscalculated.
51020
KARLOS: Nuž. To, čo si povedal sú z veľkej časti konštruktivizmy. Nehnevaj sa, ale - oháňaš sa počtom cgi záberov Ok, ty nevieš, že nie je cgi záber ako cgi záber?A počet trikových záberov zahŕňa aj doplnenie nie až tak náročných rozostrených zadných projekcií, len na príklad, a kopu záberov s drobnými úpravami. Takže ono sú to také ohurovacie čísla, tak ak sa vyznáš, čo mi sem hádžeš takéto podobné na efekt číselné srandičky. A ja netvrdím, že úskalie je v robení modelov. O 3d scaneroch dobre viem. To je do phody, o tom som nič nevravel. Lenže napr. pohyby niektorých kreatúr - o tom som vravel - ktoré neexistujú, ako draky, to ti proste len tak Andy Serkis napojený na drôtoch nespraví. ďalej je tu samotné rozpohybovanie do pomyselného reálna. Lebo nikto na vlastné oči nevidel, ako sa drak a dinosaurus pohybuje, že? Správne urobiť správanie bytosti a jej interakciu s prostredím. A máš tu draka v celom filme, ako dôležitú postavu - ako Glum v lotrovi a nie ako drak v potterovi, nie Nazgul v Lotrovi, to je tiež kapááánek rozdiel! O programovaní fyzikálnyh modelov ma poučovať nemusíš. To všetko sú mi známe veci. Ale práve o to ide, ono to niečo stojí. A nejde len o samotné naprogramovanie, ale aj o to, čo má byť jeho výsledkom. To tiež treba premyslieť, to nie je len o tom, že si banda týpkov sadne a urobí program na masovú bitku drakov povedzme. Čo sa svetla týka, dúfam, že sa nesnažíš hovoriť na základe svojich znalostí o shaderoh zo sveta pc hier, to je totiž niečo značne iné. Vieš, čo je princíp pixel shaderov? a ako sa používajú? vo filme, cgi? Je rozdiel medzi technológiou umožňujúcou niečo zobraziť a jej samotným správnym použitím. ďalej - rozpočet Lotr Je 300 miliónov nie 90. Natáčal sa ako jeden film. Značne väčšia čiastka na rozhýbanie veľkých vecí. Prípad SW Ep3 - 2000 trikových záberov + minimálny komparz. Už ustanovené návrhy kostýmov, návrhy lokácií, vozidiel a zbraní použité aj z minulých zamietnutých návrhov. Množstvo menej náročných a finančne menej nákladných rozostrených zadných projekcií. Minimálne sety. Kapišto? Prípad HP4 - krátka metlobalová sekvencia, drak a trikovo nevyvážená podvodná sekvencia. Toť veľké triky. ďalej sú tam renderované pozadia, školský hradu, letmý záber na prilietávajúci koč, loď a to v závere ešte z diaľky. lokácie, sety prestavané a použité z minulých dielov, hydraulicky ovládané steny labyrintu a nejaké svetelné efekty pri Voldemortovi. Tak o čom? Prípad Jurský park 3 - polovica dinosaurov sú animatronické modely, čo aj pekne brutálne vidno - útok na havarované lietadlo, predzáverečná scénka v noci! vo vode, väčšina raptorov (nedávno som pozeral bonusy, takže nedrízdam) To iba dokazuje aj tu, že rozpočet bol malýýý a nedostatky vidno veľmi. Takisto štúdiovosť pralesových scénok a lacné nasvietenie.. inak díky, že si mi to nadhodil, ideálny príklad, perfektná paralela. Rozpočet 95 miliónov. A to tam ešte nemáš dinosaura/draka, čo ti bude trištvrte filmu v detailoch na scéne robiť efektné kúsky a ešte k tomu rozprávať. Veľa z rozpočtu zobralo práve to čo vypadá ako tak k svetu - náročné zábery pobehujúcih dinosaurov za dňa - je ich minimum! bitka T-Rex vs Spinosaurus v prítmí pralesa a pterodaktylia časť - celá scénka v tmavej atmosfére aj napriek tomu, že krátko pred tým bol deň.Dokonale skoncipované, akože strašidelné...houby - pretože je to ľahšie urobiť. Vravím, toto je úplne super príklad. To nie je môj výmysel, je to stále uľahčenie pre trikárov. ..alebo bojová scénka v Alexandrovi - kopa prachu - jasné, veď mravenčie masy tmavých fantazijných bytostí v ponurom našedalom fantasy svete Lotra sa ľahšie urobia vierohodnými ako presvedčivé ľudské bytosti, presne také ako vidíš okolo seba každý deň (a vieš empiricky porovnať s realitou) za plného denného svetla bojujúe so sebou v širokánskych záberoch. Uff... ale ja uznávam, že sa tvorcovia aj napriek malému rozpočtu môžu s veľa vecami solídne vysporiadať. Lenže on to nepotrebujú. Potrebujú zarobiť. A na to im tento trailer a film na takej trikovej úrovni postačí. Ďalej je tu možnosť, ako som už spomínal kvoli problémom už v preprodukci, že tu niekto nie najlepšie odhadol celú záležitosť, potenciál novej veľkej trilógie a veľa vecí bolo jednoducho miscalculated.
0 0
reagovat
Ravenhorn: formuluj to příště bez vlastní odpovědi, protože tak z toho vyplívá, že se Karlos sekl jen o 10mil a je to 100mil na díl;) (a je opravdu jedno jestli to točily najednou, prezentuje se rozpočet na film a ne tři filmy)..mimochodem, si taky zodpověděl proč si to dělali sami, protože u ILM by to stálo dvojnásobek, tak založily WETA. Nikdo tvůrce Eragona nenutí dělat triky u ILM, ale taky se u LotRa začínalo s ničím......to Vlado_B: Karlos ti v podstatě odpověděl, jen doplním, že sem nemluvil o technické, ale finanční stránce a ať je technická jakkoli složitá, tak pokud si vlastník firmy, která ty triky dělá, tak to vždy vyjde levněji než jsou běžně prezentované ceny, která si triková centra účtují.
51019
Ravenhorn: formuluj to příště bez vlastní odpovědi, protože tak z toho vyplívá, že se Karlos sekl jen o 10mil a je to 100mil na díl*;)* (a je opravdu jedno jestli to točily najednou, prezentuje se rozpočet na film a ne tři filmy)..mimochodem, si taky zodpověděl proč si to dělali sami, protože u ILM by to stálo dvojnásobek, tak založily WETA. Nikdo tvůrce Eragona nenutí dělat triky u ILM, ale taky se u LotRa začínalo s ničím......to Vlado_B: Karlos ti v podstatě odpověděl, jen doplním, že sem nemluvil o technické, ale finanční stránce a ať je technická jakkoli složitá, tak pokud si vlastník firmy, která ty triky dělá, tak to vždy vyjde levněji než jsou běžně prezentované ceny, která si triková centra účtují.
0 0
reagovat

Vlado_b

S tebou souhlasím. Jinak Karlos, kde jsi vzal, že Lotr stál 90 milionů. Celá trilogie se točila najednou a stála přes 300 milionů a to si vem že hodně ušetřili na tom, že se natočila najednou a pak že si efekty vlastně sami dělali. Kdyby to točili zvlášť a nechali si udělat triky od ILM tak by je to vyšlo tak na dvojnásobek.
51018
S tebou souhlasím. Jinak Karlos, kde jsi vzal, že Lotr stál 90 milionů. Celá trilogie se točila najednou a stála přes 300 milionů a to si vem že hodně ušetřili na tom, že se natočila najednou a pak že si efekty vlastně sami dělali. Kdyby to točili zvlášť a nechali si udělat triky od ILM tak by je to vyšlo tak na dvojnásobek.
Vlado_b
0 0
reagovat
vsázím pětku na to, že to finančně propadne :)
51017
vsázím pětku na to, že to finančně propadne :)
0 0
reagovat
nenadchne, ale Soptík potěší:D
51016
nenadchne, ale Soptík potěší*:D*
0 0
reagovat
A nevim proc, ale nejak mi ten trailer pripominal Dunu (tu miniserii) :) .
51015
A nevim proc, ale nejak mi ten trailer pripominal Dunu (tu miniserii) *:)* .
0 0
reagovat
Malo penez na poradne CGI? To je problem tvurcu (nejspis producentu), ze se snazi tocit podle LOTRovske sablony aniz by na to meli dostatek financi. Nikdo je k tomu nenuti, tak at se pak nedivi, ze jim to nekdo omlati o hlavu.
51014
Malo penez na poradne CGI? To je problem tvurcu (nejspis producentu), ze se snazi tocit podle LOTRovske sablony aniz by na to meli dostatek financi. Nikdo je k tomu nenuti, tak at se pak nedivi, ze jim to nekdo omlati o hlavu.
0 0
reagovat
Vlado: Hele, já ti samozřejmě neberu, že je to docela složitá práce a je s tím spoustu drbání, ale myslet si, že hlavní úskalí jsou jenom ve světle a vyrábění modelů, to je blbost... To, co říkáš bylo aktuální cca čtyři roky zpátky... Proč? Protože dnes už se běžně používá 3d scaner a o světlo a světelné efekty se starají pixel a vůbec jiné shadery atd... Víš, že téměř polovina času výroby efektů zabírá klasické programování nejrůznějšího softu? Od fyziky počínaje, po zdokonalování světla konče... A pokud na mě chceš ještě něco vytáhnout, tak si trochu započítáme... Vezmeme za příklad SW e1 (rok 1999), Titanic (1997) a LOTRa 1 (2001)... Všechny sice mají slevy na triky, protože trikové společnosti vlastní sami tvůrci, ale to teď nechme být, to zas až tolik neudělá... Takže SW mělo přes 2000 cgi trikových zaběrů, Titanic 500 a LOTR 550... Rozpočty: SW-110M, Titanic 200M a LOTR 90M... Zkus si to podělit a uvidíš, že v průměru nejlevnější triky z techto tří měla renomovaná ILM... Pořád nevěříš??? Tak rok 2005 a SW e3 s dalšími 2000 cgi záběry a rozpočtem 115M a Harry Potter 4 a jeho 150M rozpočet se zhruba více jak tisícovkou triků... Samozřejmě, že se pohybujeme v astronomických číslel, ale opravdu když se chce, tak se dokáže cokoli, i snížit rozpočet... Navíc filmy nepoužívají jen cgi triky, ale řadu dalších... A že nejdou udělat kvalitní triky za denního světla??? Vezmeme ještěrky z Jurského parku 3 (2001) a jeho rozpočet 95M a uvidíš, jak krásně tam raptoří vypadají za denního světla...
51013
Vlado: Hele, já ti samozřejmě neberu, že je to docela složitá práce a je s tím spoustu drbání, ale myslet si, že hlavní úskalí jsou jenom ve světle a vyrábění modelů, to je blbost... To, co říkáš bylo aktuální cca čtyři roky zpátky... Proč? Protože dnes už se běžně používá 3d scaner a o světlo a světelné efekty se starají pixel a vůbec jiné shadery atd... Víš, že téměř polovina času výroby efektů zabírá klasické programování nejrůznějšího softu? Od fyziky počínaje, po zdokonalování světla konče... A pokud na mě chceš ještě něco vytáhnout, tak si trochu započítáme... Vezmeme za příklad SW e1 (rok 1999), Titanic (1997) a LOTRa 1 (2001)... Všechny sice mají slevy na triky, protože trikové společnosti vlastní sami tvůrci, ale to teď nechme být, to zas až tolik neudělá... Takže SW mělo přes 2000 cgi trikových zaběrů, Titanic 500 a LOTR 550... Rozpočty: SW-110M, Titanic 200M a LOTR 90M... Zkus si to podělit a uvidíš, že v průměru nejlevnější triky z techto tří měla renomovaná ILM... Pořád nevěříš??? Tak rok 2005 a SW e3 s dalšími 2000 cgi záběry a rozpočtem 115M a Harry Potter 4 a jeho 150M rozpočet se zhruba více jak tisícovkou triků... Samozřejmě, že se pohybujeme v astronomických číslel, ale opravdu když se chce, tak se dokáže cokoli, i snížit rozpočet... Navíc filmy nepoužívají jen cgi triky, ale řadu dalších... A že nejdou udělat kvalitní triky za denního světla??? Vezmeme ještěrky z Jurského parku 3 (2001) a jeho rozpočet 95M a uvidíš, jak krásně tam raptoří vypadají za denního světla...
0 0
reagovat
Prečo? čo píšem je pravda :)
51012
Prečo? čo píšem je pravda *:)*
0 0
reagovat
mel si zustat u toho cgi nechcem rozoberať
51011
mel si zustat u toho cgi nechcem rozoberať
0 0
reagovat
Fluke: CGI nechcem rozoberať ono je to na hodiny... ALE budiž. Aspoň jednoducho. JE rozdiel robiť Nazgula do nafiltrovanýh záberov krajiny, kde je obloha zahalená oblakmi a je rozdiel robiť CGI do jasných dní, zelenej trávičky a modrej oblohy. Ono to nie je o tom, čo sa chce, ale ako sa dá a za koľko. Tvorba CGI kreatúr, ako si mnohí možno mylne myslia, stále nie je niečo na čo majú týpci šablónky a je to len o tom ako sa im chce naanimovať a pohrať s pohybmi. Každý jeden záber je ohromná lopota za masy peňazí. Napr. v Narnii zhltol Aslan, bobri a potvory v záverečnej bitke za jasného dňa majoritnú časť rozpočtu. Ale Narnia mala 180 miliónový rozpočet. My sme už tak naučení na efekty, že zabúdame koľko stoja. A ja s plnou vážnosťou hovorím, že ak má Eragon 90 miliónový rozpočet tak to, čo vidno v traileri je zázrak. (vzhľadom na možnosti samozrejme, preboha nevykladajte si to inak). Jednoducho ten rozpočet je malý. Za málo peňazí a zarobiť čo najviac. Jasné jak facka. Inak v Lotrovi by trištvrte efektov nevyzeralo tak dobre keby to nebolo zahalené do tmy a šera. (ide o obídenie zatiaľ najťažšieho problému CGI - hra so svetlom a tieňom, realistické odlesky a tieňe na povrchoch, ktoré si vieme empiricky - v podstate podvedome - prirovnať k niečomu čo poznáme - zem, stena, lúka, skala, pokožka,...) ďalší problém sú neplynulé pohyby - príklad: pri rýhchlom švihnutí ruky CGI kreatúri je vyrenderovanýh menej framov alebo tvarovo nepresne čo spôsobuje dojem plastického neprirodzeného pohybu. Samozrejme že produkcia Eragona je tak, či onak odfláknutá, veď ako som písal ten projekt bol už vlastne oficiálne odložený na neurčito, keď sa to v poslednej chvíli zvrtlo. Už samotná preprodukcia bol bordel. To už je ich problém ale. Niekto sa tu pýtal na tú televíznu kameru - tú vidno hlavne v nestmavenej verzii traileru, ten čo je na moviefone stmavili aby to zakryli. Ide o akoby zdanlivo rýchlejšie snímkovanie, televízne ostrý obraz a zlé svetlotonálne riešenie scén. (lacné) Na tom nestmavenom traileri niektoré scénky dokonca vypadajú ako točené digitálom... čo by im umožnilo rýchlejšie spracovať natočené materiály a robiť CGI. Ktovie čo sa to tam počas produkcie dialo,..rozhodne ale mali s filmom problémy..žiaden teaser... len uniknuté zábery, minimum oficiálnych obrázkov z filmu... Ja napriek všetkému sa aj tak teším. Že ten film vôbec bude. A rozhodne to herecky nevypadá na prúšvih a lá Dungeons and Dragons, Irons tentoraz v traileri neprehráva a ten černoch bude hrať normálnu postavu, nie žiadneho pošahanca. Chcem vidieť svoj obľúbený príbeh..ak bude dobrer zahratý, slabšie efekty prežijem. :)
50466
Fluke: CGI nechcem rozoberať ono je to na hodiny... ALE budiž. Aspoň jednoducho. JE rozdiel robiť Nazgula do nafiltrovanýh záberov krajiny, kde je obloha zahalená oblakmi a je rozdiel robiť CGI do jasných dní, zelenej trávičky a modrej oblohy. Ono to nie je o tom, čo sa chce, ale ako sa dá a za koľko. Tvorba CGI kreatúr, ako si mnohí možno mylne myslia, stále nie je niečo na čo majú týpci šablónky a je to len o tom ako sa im chce naanimovať a pohrať s pohybmi. Každý jeden záber je ohromná lopota za masy peňazí. Napr. v Narnii zhltol Aslan, bobri a potvory v záverečnej bitke za jasného dňa majoritnú časť rozpočtu. Ale Narnia mala 180 miliónový rozpočet. My sme už tak naučení na efekty, že zabúdame koľko stoja. A ja s plnou vážnosťou hovorím, že ak má Eragon 90 miliónový rozpočet tak to, čo vidno v traileri je zázrak. (vzhľadom na možnosti samozrejme, preboha nevykladajte si to inak). Jednoducho ten rozpočet je malý. Za málo peňazí a zarobiť čo najviac. Jasné jak facka. Inak v Lotrovi by trištvrte efektov nevyzeralo tak dobre keby to nebolo zahalené do tmy a šera. (ide o obídenie zatiaľ najťažšieho problému CGI - hra so svetlom a tieňom, realistické odlesky a tieňe na povrchoch, ktoré si vieme empiricky - v podstate podvedome - prirovnať k niečomu čo poznáme - zem, stena, lúka, skala, pokožka,...) ďalší problém sú neplynulé pohyby - príklad: pri rýhchlom švihnutí ruky CGI kreatúri je vyrenderovanýh menej framov alebo tvarovo nepresne čo spôsobuje dojem plastického neprirodzeného pohybu. Samozrejme že produkcia Eragona je tak, či onak odfláknutá, veď ako som písal ten projekt bol už vlastne oficiálne odložený na neurčito, keď sa to v poslednej chvíli zvrtlo. Už samotná preprodukcia bol bordel. To už je ich problém ale. Niekto sa tu pýtal na tú televíznu kameru - tú vidno hlavne v nestmavenej verzii traileru, ten čo je na moviefone stmavili aby to zakryli. Ide o akoby zdanlivo rýchlejšie snímkovanie, televízne ostrý obraz a zlé svetlotonálne riešenie scén. (lacné) Na tom nestmavenom traileri niektoré scénky dokonca vypadajú ako točené digitálom... čo by im umožnilo rýchlejšie spracovať natočené materiály a robiť CGI. Ktovie čo sa to tam počas produkcie dialo,..rozhodne ale mali s filmom problémy..žiaden teaser... len uniknuté zábery, minimum oficiálnych obrázkov z filmu... Ja napriek všetkému sa aj tak teším. Že ten film vôbec bude. A rozhodne to herecky nevypadá na prúšvih a lá Dungeons and Dragons, Irons tentoraz v traileri neprehráva a ten černoch bude hrať normálnu postavu, nie žiadneho pošahanca. Chcem vidieť svoj obľúbený príbeh..ak bude dobrer zahratý, slabšie efekty prežijem. *:)*
0 0
reagovat
Připoměl mi trošku Trošku a jeho Z pekla štěstí (panejo, to se mi povedla ale hříčka:D)
51009
Připoměl mi trošku Trošku a jeho Z pekla štěstí (panejo, to se mi povedla ale hříčka*:D*)
0 0
reagovat
Ten drak vypadá spíš jako přerostlá hnědá labuť
51008
Ten drak vypadá spíš jako přerostlá hnědá labuť
0 0
reagovat
btw. kamera mi nepřijde zas tak studiová jako prostě nevkusně udělaná, docela takový nezajímavý kompozice atd.; spíš mi příjde zarážející výprava, která si myslim je dost špatná... ale uvidim co předvedou ve filmu... Jinak mi přišel ten tralier teda dost dlouhej, spousta keců, ale žádnej dojem...
51007
btw. kamera mi nepřijde zas tak studiová jako prostě nevkusně udělaná, docela takový nezajímavý kompozice atd.; spíš mi příjde zarážející výprava, která si myslim je dost špatná... ale uvidim co předvedou ve filmu... Jinak mi přišel ten tralier teda dost dlouhej, spousta keců, ale žádnej dojem...
0 0
reagovat
Myslim že největší úlet tohohle filmu je herec co hraje Eragona. Ten na mě působí fakt nesympaticky, taková mladší a hubenější verze Jandáka:-
51006
Myslim že největší úlet tohohle filmu je herec co hraje Eragona. Ten na mě působí fakt nesympaticky, taková mladší a hubenější verze Jandáka*:-*
0 0
reagovat
No mě se Narnie líbila a pořád líbí,sice je pro mladší a měla pomalejší rozjezd,ale stejně se mi líbila a rád se na ni podívám znova 6/10 a co se týče traileru Eragona,tak vypadá docela slušně,na 3*
51005
No mě se Narnie líbila a pořád líbí,sice je pro mladší a měla pomalejší rozjezd,ale stejně se mi líbila a rád se na ni podívám znova 6/10 a co se týče traileru Eragona,tak vypadá docela slušně,na 3*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se