Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Eragon: Trailer

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek

Neale

U Casina Royale je to taky tak. U nás jsou premiérové čtvrtky, v USA pátky. Pokud dělají souběžnou premiéru, tak se to v různých státech někdy o den dva liší..
51082
U Casina Royale je to taky tak. U nás jsou premiérové čtvrtky, v USA pátky. Pokud dělají souběžnou premiéru, tak se to v různých státech někdy o den dva liší..
Neale
0 0
reagovat
Někde jsem četla, že Eragon má u nás mít premiéru 14.12. a ve světe o den později...Jak to? Neměla by ČR být poněkud opožděná?
51081
Někde jsem četla, že Eragon má u nás mít premiéru 14.12. a ve světe o den později...Jak to? Neměla by ČR být poněkud opožděná?
0 0
reagovat
Je to diskuze a pokud se drží v inteligentní rovině, proč si neobhajovat svůj názor??? Já si zatím taky stojím... Ale jinak vše ok...
51077
Je to diskuze a pokud se drží v inteligentní rovině, proč si neobhajovat svůj názor??? Já si zatím taky stojím... Ale jinak vše ok...
0 0
reagovat
KARLOS: uff..ešte by som to vedel znova rozvinúť a pustil by som sa ešte do väčších detailov, ale to by už takmer nebolo na túto diskusiu. Všetko podstatné som povedal a trvám si na svojich argumentoch, ktoré som schválne veľmi podrobne a aj niekoľkokrát dookola z rôznych uhlov obhájil, s plnou vážnosťou vysvetlil a zdôvodnil. Ta už neviem čo dodať, nepotrpím si na posledné mudráke slovo. Jo, ale patrilo by sa mi ešte podotknúť, že sa diskusia drží v relatívne inteligentnej rovine, to sa mi páči. :+ Zažil som miesta, kde sa už po tekejto dobe diskutovania dohadovali pästné, či dokonca strelné súboje :)) :))
51072
KARLOS: uff..ešte by som to vedel znova rozvinúť a pustil by som sa ešte do väčších detailov, ale to by už takmer nebolo na túto diskusiu. Všetko podstatné som povedal a trvám si na svojich argumentoch, ktoré som schválne veľmi podrobne a aj niekoľkokrát dookola z rôznych uhlov obhájil, s plnou vážnosťou vysvetlil a zdôvodnil. Ta už neviem čo dodať, nepotrpím si na posledné mudráke slovo. Jo, ale patrilo by sa mi ešte podotknúť, že sa diskusia drží v relatívne inteligentnej rovine, to sa mi páči. *:+* Zažil som miesta, kde sa už po tekejto dobe diskutovania dohadovali pästné, či dokonca strelné súboje *:))* *:))*
0 0
reagovat
Po imfovom opise som čakal hroznú katastrofu. Ale ono to zďaleka nie je také hrozné. Viem si predstaviť, že vidieť to v kine na plátne, možno mi tá záverečná akčná koláž spôsobí aj ľahké zimomriavky. Ešte stále som ochotný dať Eragonovi šancu. Hoci zo mňa hovorí človek, ktorý fantasy žerie ráno s tlačenkou, ako by povedal Cival.
51071
Po imfovom opise som čakal hroznú katastrofu. Ale ono to zďaleka nie je také hrozné. Viem si predstaviť, že vidieť to v kine na plátne, možno mi tá záverečná akčná koláž spôsobí aj ľahké zimomriavky. Ešte stále som ochotný dať Eragonovi šancu. Hoci zo mňa hovorí človek, ktorý fantasy žerie ráno s tlačenkou, ako by povedal Cival.
0 0
reagovat
Jo...tak tady se pletes..mas naprostou pravdu co se tyce her, ale ne filmu...u renderingu nezálezí na tom co kerá grafika umí, jaky shadery, to je fuk, jde jen o vypocetni vykon....nebo takhle..grafika je potreba prïmo pro praci s 3d objekty v programu (3dsmax, maya, cinema..), o jakysi okmazity vzheld(jako v tech hrach..) no, si tak, render je proste o vypoctu (vetsinou mnoho hodin a to i na renderfarmach(ve filmech))
51068
Jo...tak tady se pletes..mas naprostou pravdu co se tyce her, ale ne filmu...u renderingu nezálezí na tom co kerá grafika umí, jaky shadery, to je fuk, jde jen o vypocetni vykon....nebo takhle..grafika je potreba prïmo pro praci s 3d objekty v programu (3dsmax, maya, cinema..), o jakysi okmazity vzheld(jako v tech hrach..) no, si tak, render je proste o vypoctu (vetsinou mnoho hodin a to i na renderfarmach(ve filmech))
0 0
reagovat
takovej flejm.LOL. :D
51067
takovej flejm.LOL. *:D*
0 0
reagovat
Jo a ještě na tohle jsem si vzpomenul... Jak Svěrák scháněl peníze na Tmavomodrý svět, tak byl u nějakých francourů a ti mu řekli, že mu těch 5M dolarů dají, ale za podmínky, že k tomu přidá dalších 20... Nevěřili, že to jde udělat... Po premiéře se s ním bavili a ptali se ho, jak nakonec dal dohromady těch 20M a on jim zdělil, že to stálo opravdu jen 5... A nevěřili...
51069
Jo a ještě na tohle jsem si vzpomenul... Jak Svěrák scháněl peníze na Tmavomodrý svět, tak byl u nějakých francourů a ti mu řekli, že mu těch 5M dolarů dají, ale za podmínky, že k tomu přidá dalších 20... Nevěřili, že to jde udělat... Po premiéře se s ním bavili a ptali se ho, jak nakonec dal dohromady těch 20M a on jim zdělil, že to stálo opravdu jen 5... A nevěřili...
0 0
reagovat
Vlado: Jednoduše mi jde o tohle: Pokud pomineme vzrůstající tendenci rozpočtů a všeho jiného, tak na hit typu Mumie (třeba) stačilo 85M... Pokud přidáme pro průměr na dnešní standartní triky dalších 15-20M dostaneme se na hranici 100M... Oni Eragona natáčeli v Evropě (a na tom dost ušetřili) a všechno okolo by se dalo považovat taky za to, že dost spoří, tak jim klidně může těch 90M stačit... Nic jiného... Dá se s tím něco udělat... A může být klidně možné, že do traileru hodili neúplné efekty atd...
51065
Vlado: Jednoduše mi jde o tohle: Pokud pomineme vzrůstající tendenci rozpočtů a všeho jiného, tak na hit typu Mumie (třeba) stačilo 85M... Pokud přidáme pro průměr na dnešní standartní triky dalších 15-20M dostaneme se na hranici 100M... Oni Eragona natáčeli v Evropě (a na tom dost ušetřili) a všechno okolo by se dalo považovat taky za to, že dost spoří, tak jim klidně může těch 90M stačit... Nic jiného... Dá se s tím něco udělat... A může být klidně možné, že do traileru hodili neúplné efekty atd...
0 0
reagovat
Ravenhorn: Ano ušetřili na tom miliardy... Nejen, že jsem četl, ale taky jsem sjel všechny dokumenty u 4dvdček... Hele, říkám, že to nemyslím ve špatném... A pokud budeme zase trochu počítat: štáb si účtoval místo klasických 3-5 měsíců honoráře za 15... A plus dotáčky... Rekvizity se v celé sérii mění a i když se použijou nanovo, tak jen velmi krátce (nevím, ale z filmu je docela jasné, že se prostředí furt mění - vyjmenuj mi, kolik lokalit se objevilo ve všech třech dílech - mordor, železný pas... ten příběch je o putování a tam se jednoduše věci mění...;))... Opravdu ušetřili, to ti opravdu od začátku neberu, ale myslet si, že ušetřili víc jak 60M na film... Promiň, ale to mi nevnutíš... A už tu zaznělo, že ty triky v LOTRovi nebyly zase až tak best, ale že je chytře a umělecky použili (někdo to nazývá kýčem, já zas uměním...;))... Jednoduše to nezáleží ani tak na rozpočtu, jak na panu režisérovi...
51066
Ravenhorn: Ano ušetřili na tom miliardy... Nejen, že jsem četl, ale taky jsem sjel všechny dokumenty u 4dvdček... Hele, říkám, že to nemyslím ve špatném... A pokud budeme zase trochu počítat: štáb si účtoval místo klasických 3-5 měsíců honoráře za 15... A plus dotáčky... Rekvizity se v celé sérii mění a i když se použijou nanovo, tak jen velmi krátce (nevím, ale z filmu je docela jasné, že se prostředí furt mění - vyjmenuj mi, kolik lokalit se objevilo ve všech třech dílech - mordor, železný pas... ten příběch je o putování a tam se jednoduše věci mění...*;)*)... Opravdu ušetřili, to ti opravdu od začátku neberu, ale myslet si, že ušetřili víc jak 60M na film... Promiň, ale to mi nevnutíš... A už tu zaznělo, že ty triky v LOTRovi nebyly zase až tak best, ale že je chytře a umělecky použili (někdo to nazývá kýčem, já zas uměním...*;)*)... Jednoduše to nezáleží ani tak na rozpočtu, jak na panu režisérovi...
0 0
reagovat
Spratek: Pokud jsem dobře pochopil technologii shaderů (je možné, že jsem ji opravdu špatně pochopil ;)), tak informace z procesoru jdou do grafiky a pokud ona má shadery a jsou zaplé, tak jdou nakonec do zvláště vyhrazené části grafiky, která má za úkol dělat různé úpravy, které jsou předem dané a o které se procesor nemusí starat... Např. vytváření vody, ohně, odlesků zahlazování hran atd... Jenomže se o to přece jen stará jedna konkrétní funkce... Pokud tuto funkci nemáš, tak to nefunguje... Jenomže pokud změníš pořadí a necháš všechno tohle dělat procesor (a tím ztrácíš veškeré výhody zpracování v grafice), už to nejede realtimu, můžeš si dovolit vyšší kvalitu zpracovávání atd... A realtime tady nepotřebuješ... Jestli se teda shadery nazývají jen ta část v grafice, která je vyhrazena pro tyto efekty, tak jsem zřejmě přestřelil, ale ve filmu se používají tytéž efekty, jen o hodně kvalitnější a o hodně pomalejší... Sám do grafiky nedělám, ale zajímám se o to a kamarád, který do grafiky dělá hodně, mi o tom hodně vyprávěl... Ale je opravdu možný, že jsem to nepochopil správně...;)8):+
51064
Spratek: Pokud jsem dobře pochopil technologii shaderů (je možné, že jsem ji opravdu špatně pochopil *;)*), tak informace z procesoru jdou do grafiky a pokud ona má shadery a jsou zaplé, tak jdou nakonec do zvláště vyhrazené části grafiky, která má za úkol dělat různé úpravy, které jsou předem dané a o které se procesor nemusí starat... Např. vytváření vody, ohně, odlesků zahlazování hran atd... Jenomže se o to přece jen stará jedna konkrétní funkce... Pokud tuto funkci nemáš, tak to nefunguje... Jenomže pokud změníš pořadí a necháš všechno tohle dělat procesor (a tím ztrácíš veškeré výhody zpracování v grafice), už to nejede realtimu, můžeš si dovolit vyšší kvalitu zpracovávání atd... A realtime tady nepotřebuješ... Jestli se teda shadery nazývají jen ta část v grafice, která je vyhrazena pro tyto efekty, tak jsem zřejmě přestřelil, ale ve filmu se používají tytéž efekty, jen o hodně kvalitnější a o hodně pomalejší... Sám do grafiky nedělám, ale zajímám se o to a kamarád, který do grafiky dělá hodně, mi o tom hodně vyprávěl... Ale je opravdu možný, že jsem to nepochopil správně...*;)**8)**:+*
0 0
reagovat
Počet diskuzních příspěvků u Ohnivého poháru se zastavil na cifře 844. Myslím, že tak dobrý Eragon nebude. Alespoň překonal Narnii, která má pouhých 97.
51063
Počet diskuzních příspěvků u Ohnivého poháru se zastavil na cifře 844. Myslím, že tak dobrý Eragon nebude. Alespoň překonal Narnii, která má pouhých 97.
0 0
reagovat
Zatím 127 příspěvků, když se ten Potter nedotáhnul na 1000, třeba to tady vyjde...:D Do premiéry času dosti...:+
51062
Zatím 127 příspěvků, když se ten Potter nedotáhnul na 1000, třeba to tady vyjde...*:D* Do premiéry času dosti...*:+*
0 0
reagovat
No, už se docela těším na vaše reakce až bude Eragon v kině.:D
51061
No, už se docela těším na vaše reakce až bude Eragon v kině.*:D*
0 0
reagovat
Vlado: ja se s tebou neci hadat :-), vim co myslis, a rozumim tomu, myslil jsem to spis jakotakovou uvahu
Vitten, ne..triky u lotra sou videt tj, ale jen kdyz v tom je jakej si umeleckej zamer...treba..treba jak jedou kone dolu na helmuv zleb, tak je to cgi videt jako prase, ale přesto ej to nejkrásnější scéna z celýho Lotra, právě proto...ze je tak nádherně kýčovitá,sou videt sluencni paprsky, krasný barvy..a pak sou realny zabery (to Sarumanovo sídlo..) kdy zase zustane rozum stát, jak to hehle proboha udelali..ale toho si nevsimens, pac je to moc dokonaly....(viz jeden záber od hradeb přes toho smtihava(můra :-)) az po gandalfa... .-)..to nemá konkurenci
Karlos...v poho..mír...ale ty tvoje shadery sou blbost...tyhle nástroje se pouzivaji ve hrach, při vykreselní jemnýho stínování v realném čase, ale určitě ne ve filmu, každej obrázek je renderovanej pomocí co možná nevětší porce GI (Global Illumination), zádný shadery, každej snímek zvlášť, v 3d softu delam uz nejakej patek...tak vim o cem mluvim
Díky za strpení
51060
Vlado: ja se s tebou neci hadat :-), vim co myslis, a rozumim tomu, myslil jsem to spis jakotakovou uvahu Vitten, ne..triky u lotra sou videt tj, ale jen kdyz v tom je jakej si umeleckej zamer...treba..treba jak jedou kone dolu na helmuv zleb, tak je to cgi videt jako prase, ale přesto ej to nejkrásnější scéna z celýho Lotra, právě proto...ze je tak nádherně kýčovitá,sou videt sluencni paprsky, krasný barvy..a pak sou realny zabery (to Sarumanovo sídlo..) kdy zase zustane rozum stát, jak to hehle proboha udelali..ale toho si nevsimens, pac je to moc dokonaly....(viz jeden záber od hradeb přes toho smtihava(můra :-)) az po gandalfa... .-)..to nemá konkurenci Karlos...v poho..mír...ale ty tvoje shadery sou blbost...tyhle nástroje se pouzivaji ve hrach, při vykreselní jemnýho stínování v realném čase, ale určitě ne ve filmu, každej obrázek je renderovanej pomocí co možná nevětší porce GI (Global Illumination), zádný shadery, každej snímek zvlášť, v 3d softu delam uz nejakej patek...tak vim o cem mluvim Díky za strpení
0 0
reagovat
Trailer netrailer, mna hlavne nelaka dej a storytelling. Aj u takej kraviny ako D&D2 som sa celkom bavil pretoze to bolo klasicke dobrozdruzstvo celkom prijemne porozpravane. Archetypalne postavy a ziadna snaha hrat sa na nieco velkolepe dokazu prekvapit iba pozitivne.
Toto sa ale snazi z klisoviteho pribehu vytiahnut charakterovy pribeh ala LOTR, co moze fungovat v knizke ale urcite nie vo filme.
51059
Trailer netrailer, mna hlavne nelaka dej a storytelling. Aj u takej kraviny ako D&D2 som sa celkom bavil pretoze to bolo klasicke dobrozdruzstvo celkom prijemne porozpravane. Archetypalne postavy a ziadna snaha hrat sa na nieco velkolepe dokazu prekvapit iba pozitivne. Toto sa ale snazi z klisoviteho pribehu vytiahnut charakterovy pribeh ala LOTR, co moze fungovat v knizke ale urcite nie vo filme.
0 0
reagovat
Ja som to hovoril uz davno pred tym nez vysiel trailer,ze to nebude hodne kniznej predlohy.Ale docital som sa dost zaujimavych veci v tejto diskusii a jedine co na to mozem povedaj je ,ze najkrajsia cgi postava aku som kedy na filmovom platne videl je HULK:+
51058
Ja som to hovoril uz davno pred tym nez vysiel trailer,ze to nebude hodne kniznej predlohy.Ale docital som sa dost zaujimavych veci v tejto diskusii a jedine co na to mozem povedaj je ,ze najkrajsia cgi postava aku som kedy na filmovom platne videl je HULK*:+*
0 0
reagovat

Witten

Lotra a SW maj nejlepší triky. To bez debat.
51057
Lotra a SW maj nejlepší triky. To bez debat.
Witten
0 0
reagovat
Je to hlavně nuda, už začínám mít dost akčňáků, na kterých se šetří, Warneři prostě rocks. Chci čisté triky jako ve SM 2 či Supermanovi. Po pravdě, efekty LoTRA mě taky zas tak neberou, je to laciný a je to všecko vidět. Dobře vypadal Kong (on sám), dobře SM2, dobře Superman(já vím, že mnozí nadávají, že je tam málo triků, ale zas sou krásně čistý a věrný, jeho lítání interaguje s prostředím dokonale), příští rok bude v těhle oblasti rockovat znovu Spidey, to je asi jasné..
51055
Je to hlavně nuda, už začínám mít dost akčňáků, na kterých se šetří, Warneři prostě rocks. Chci čisté triky jako ve SM 2 či Supermanovi. Po pravdě, efekty LoTRA mě taky zas tak neberou, je to laciný a je to všecko vidět. Dobře vypadal Kong (on sám), dobře SM2, dobře Superman(já vím, že mnozí nadávají, že je tam málo triků, ale zas sou krásně čistý a věrný, jeho lítání interaguje s prostředím dokonale), příští rok bude v těhle oblasti rockovat znovu Spidey, to je asi jasné..
0 0
reagovat
Já jsem netvrdil, že ušetřili na tricích z důvodů, že to natáčeli dohromady ale že si to dělali sami. Tím najednou ušetření jsem měl právě namysli rekvizity, herci atd. A určitě to ušetřilo hodně.
51053
Já jsem netvrdil, že ušetřili na tricích z důvodů, že to natáčeli dohromady ale že si to dělali sami. Tím najednou ušetření jsem měl právě namysli rekvizity, herci atd. A určitě to ušetřilo hodně.
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se