Diskuze k článku Dokud nás svatba nerozdělí: Recenze

příspěvky 1 - 2 Napsat příspěvek
Taky bych dal takových 7/10*. Především první čtvrtina je strašně roztahaná, pak už to nabere dech a nepustí. Feelgood ladění je taktéž výborné. Jako komedie to není ale taková šleha, než bych si představoval. Na společenskou satiru je to dost specifické prostředí a svět sám pro sebe. A audiovizuelně je to neurážející průměr - na to, v jakém prostředí se to odehrává a při jaké akci, se to samozřejmně mohlo zvrhnout v těžký kýč, na druhou stranu se z toho dalo vytřískat mnohem mnohem víc.
666063
0 0
Přidal bych rozhodně o jedno až dvě čísla víc než Rimsy. A to hlavně kvůli atmosféře a feel good pocitu, který z filmu přímo čiší. Výtky chápu a sám jsme je tam viděl. Postav je skutečně hodně a ne všechny jsou využité, tak aby si je člověk zapamatoval nebo měli nějaký nosný samostatný mini příběh. Rozhodně bych kromě Bacriho (kterého jsem viděl poprvé :o) pochválil i zbytek herců, kteří byli Bacriho zdatní sekundanti. Zejména Lavernheho ženich a Lellouchův zpěvák byli skvělý. Cohenova hudba byla skvělá a dokázala udat filmu skvělé tempo. Já jsem se už dlouho takhle dobře v kině nebavil a zmiňovaný Samba mi přišel o řád horší.

Rozhodně bych byl rád, kdyby se zvládali podobné, chytré konverzační komedie, bez koz, zadků a prdění i u nás.
393064
Přidal bych rozhodně o jedno až dvě čísla víc než Rimsy. A to hlavně kvůli atmosféře a feel good pocitu, který z filmu přímo čiší. Výtky chápu a sám jsme je tam viděl. Postav je skutečně hodně a ne všechny jsou využité, tak aby si je člověk zapamatoval nebo měli nějaký nosný samostatný mini příběh. Rozhodně bych kromě Bacriho (kterého jsem viděl poprvé *:o*) pochválil i zbytek herců, kteří byli Bacriho zdatní sekundanti. Zejména Lavernheho ženich a Lellouchův zpěvák byli skvělý. Cohenova hudba byla skvělá a dokázala udat filmu skvělé tempo. Já jsem se už dlouho takhle dobře v kině nebavil a zmiňovaný Samba mi přišel o řád horší. Rozhodně bych byl rád, kdyby se zvládali podobné, chytré konverzační komedie, bez koz, zadků a prdění i u nás.
0 0