Diskuze k článku Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta: Recenze

příspěvky 21 - 40 Napsat příspěvek
Aj keby tam nebolo nič okrem geniálneho fóru s gilotínou, furt je to tučných 8/10 a rozhodne najlepšie pokračovanie skvelej jednotky. Našťastie je tam aj veľa iných zábavných scén a sympatických postáv.
381975
2 0
Pokiaľ bola pirátska séria v kóme, tak sa zrodili nové série (Fast and Furios, Transformers, MCU), ktoré po nej prevzali štafetový kolík najpopulárnejších novodobých blockbusterov. Už v expozícii požičanej z finále Fast Five je však jasné, že Sparrow a spol. sa chcú vrátiť na trón. A minimálne v mojich očiach sa im to darí. Zbytočná prekombinovanosť je preč a dostal som krásnu dobrodružnú fantasy so super tempom, tradičným humorom, sympatickými (novými) postavami, veľmi dobre využitými navrátilcami, dobre odsýpajúcim príbehom a úžasným vizuálom. Už dávno som sa v kine tak perfektne nebavil a pri megagýčovom finále bola dokonca aj slzička :) V konkurencii robotov, plešatých šoférov a okostýmovaných hrdinov to dokonca pôsobí aj neuveriteľne sviežo. Čo je trochu paradox, keďže je to piata časť zabehnutej frančízy. Som proste nadšený a jediné čo mi vadí, je absencia Zimmera a nejakej skutočne úžasnej scény , ktorú by som si pozeral opakovane (prvé tri diely ich majú hromadu). Aj keď gilotína má k tomu blízko. Užil som si to viac než posledné FaF a dokonca aj ako Artuša. Uvidíme ako za pár týždňov vráti úder Bay 9/10 P.S. Aby bolo jasné, tak jedničku, dvojku a nejaké tie dve hodinky z trojky absolútne milujem a štvorku nenávidím.
381930
2 0
Davno som sa v kine takto bobre nezabavil. 9/10 a ked budem pri compe napisem viac
381913
2 0
pry je skvele 3D, muzete to nekdo potvrdit? :)
381909
1 0

RainMakeR

Jo, jedna je až úplně na konci po titulcích.
381906
RainMakeR
1 0
je potitulková scéna ?
zítra Imax a těším se hodně :-)
další letošní hype :-) bude to zajímavý kdo to po Alienovi zase odnese ...
381905
je potitulková scéna ? zítra Imax a těším se hodně :-)  další letošní hype :-) bude to zajímavý kdo to po Alienovi zase odnese ...
1 0
Ačkoliv většinou s redakcí souhlasím, tak zde budu v opozici. Rozhodně se po strašné čtverce jedná o zlepšení, nicméně zas tak horké to také není. Příběh je nadhozen docela hala bala a s postavami se člověk ani moc nemůže sžít (myšleno novými). Depp je pořád na přes držku a výprava je sice pompézní, ale taková  bez nápadu.
381900
1 0

pokud si dobře pamatuju, Whitaker tam na jednom místě řekne něco ve smyslu "byla jsi můj nejlepší voják". Přitom ve filmu je z ní v podstatě loutka, kterou povstalci potřebují jen kvůli tomu, že její otec postavil hvězdu smrti.
Co se týče katniss, viděl jsem první dva díly a byla mi prostě nesympatická, co jsem četl tak v dalších dvou dílech je to ještě horší. Jinak tou poznámkou o studiích jsem měl na mysli spíš Disneyho a právě nové Star Wars.
381864
pokud si dobře pamatuju, Whitaker tam na jednom místě řekne něco ve smyslu "byla jsi můj nejlepší voják". Přitom ve filmu je z ní v podstatě loutka, kterou povstalci potřebují jen kvůli tomu, že její otec postavil hvězdu smrti. Co se týče katniss, viděl jsem první dva díly a byla mi prostě nesympatická, co jsem četl tak v dalších dvou dílech je to ještě horší. Jinak tou poznámkou o studiích jsem měl na mysli spíš Disneyho a právě nové Star Wars.
1 0

do-Od

Totizto Jyn puvodne byla onim vojakem povstalcu, i s hodnosti a všechno. Akorát tehdy v lete se cely film brutalne prekopal a udelali z ni survival underdog. Na nekterych mistech ve filmu, co se nepretacely, je to znat...
381836
do-Od
1 0

Svarec

A já bych si zase dovolil reagovat na tu Jyn. WTF? Kde jsi vzal, že měla Jyn být nejlepším vojákem povstalců? Vždyť to byla obyčejná partizánka, viděl jsem už plno stížností na R1 ale tuhle zaznamenávám teda poprvé.

A jak psal někdo pode mnou, v Pirátech je ta holka vědkyně a do boje se nijak zvlášť nezapojuje a když jo, tak nedělá nic, co by nějak bořilo zažitá pravidla té série.

Btw. hledat logiku ve filmu, který začíná tak jak začíná... wow. To už píšu spíš jen tak obecně.
381835
A já bych si zase dovolil reagovat na tu Jyn. WTF? Kde jsi vzal, že měla Jyn být nejlepším vojákem povstalců? Vždyť to byla obyčejná partizánka, viděl jsem už plno stížností na R1 ale tuhle zaznamenávám teda poprvé. A jak psal někdo pode mnou, v Pirátech je ta holka vědkyně a do boje se nijak zvlášť nezapojuje a když jo, tak nedělá nic, co by nějak bořilo zažitá pravidla té série. Btw. hledat logiku ve filmu, který začíná tak jak začíná... wow. To už píšu spíš jen tak obecně.
Svarec
1 0

Svarec

Nic v zlom, ale ohladom Hunger Games pises nezmysly. Nazor na filmy mozes mat aky chces (ak si ich teda videl) ale za prve, Hunger Games su podla knihy, kde je hlavnou postavou zena, takze studia si nic nespocitali. A za druhe, Katniss je vsetko len nie silna zenska hrdinka. Do viru udalosti sa dostala len preto, ze chcela zachranit svoju sestru, okrem strelby z luku nijak zvlast nevynikala a to ze sa odrazu ocitla v centre pozornosti ani uplne nezvladala psychicky. U Jyn vsak mas pravdu, tam je to jasna chyba scenara.
381833
Svarec
1 0

davidb

Tak aspoň nějaký famózní sluchátka, no :)
381831
Tak aspoň nějaký famózní sluchátka, no *:)*
davidb
1 0
btw. obarvit vlasy narezavo a Kaya by byla dokonalá Triss.
381829
1 0
Dnes po prvnich dojmech jsem byl nateseny ale to co jsem dostal byla studena sprcha. Dej moc nefunguje a je tam spoustu nelogicnosti oproti minulym dilum a celkove je vse takovy uspechany a splacany ze si ani k zadne postave nevybudujete vztah. Pro me jeden z prvnich omilu blockbusterove sezony
381826
1 0

Cernobog

Zrovna tady mi to vůbec nevadilo, jelikož ta síla Kariny spočívala v inteligenci a vzdělání, což mi přišlo naprosto věrohodné.

Ale jinak tě v zásadě chápu, např. Jyn, která má být nejlepší voják povstalců, ale jaksi ve filmu není vidět proč. A třeba o kr*vě Katniss radši ani nemluvím. Nemyslím, že by za tím stála nějaká politická korektnost, spíš si studia spočítala, že jim silná ženská hrdinka vydělá víc peněz. Holky dostanou někoho, s kým se mohou ztotožnit, a chlapi mají na co koukat. Opačně to úplně nefunguje...
381822
Zrovna tady mi to vůbec nevadilo, jelikož ta síla Kariny spočívala v inteligenci a vzdělání, což mi přišlo naprosto věrohodné. Ale jinak tě v zásadě chápu, např. Jyn, která má být nejlepší voják povstalců, ale jaksi ve filmu není vidět proč. A třeba o kr*vě Katniss radši ani nemluvím. Nemyslím, že by za tím stála nějaká politická korektnost, spíš si studia spočítala, že jim silná ženská hrdinka vydělá víc peněz. Holky dostanou někoho, s kým se mohou ztotožnit, a chlapi mají na co koukat. Opačně to úplně nefunguje...
Cernobog
1 0

8/10

Za mě nejlepší Piráti. O ději sice lépe dlouho nepřemýšlet, ale žádná hloupost do očí nemlátí, což mi stačí. Kaya byla super, nevadil mi ani ten cucák Thwaites. Ze Sparrowa je definitivně srandovní figurka bez osobnosti, ale naštěstí dostává přesně tolik prostoru, aby mi to ještě nevadilo. Rush a Bardem výborní. Ten anglickej kapitán mi celou dobu připomínal notně sešlého Faramira a v závěrečných titulcích jsem se dozvěděl, že to opravdu byl notně sešlý Faramir :D Orlando má sice jen cameo, i tak mě ale závěr dostal a další díl bych snad ani nepotřeboval, protože tohle je podle mě perfektní konec celé pirátí ságy.
Jinak je na tom vidět každý dolar, imho jedny z nejlepších efektů, jaké jsem v kině viděl.
Takže ze všech Pirátů rozhodně nejzábavnější, určitě víc než přeceněná jednička, která imho dost zestárla. Moje řazení pirátských filmů:
Salazarova Pomsta - 8/10
Truhla mrtvého muže - 7/10
Prokletí černé perly - 6/10
Na konci světa - 6/10 (ten film je k nepřežití dlouhý, ale obsahuje pár vynikajících pasáží)
Na vlnách podivna - 4/10
381820
Za mě nejlepší Piráti. O ději sice lépe dlouho nepřemýšlet, ale žádná hloupost do očí nemlátí, což mi stačí. Kaya byla super, nevadil mi ani ten cucák Thwaites. Ze Sparrowa je definitivně srandovní figurka bez osobnosti, ale naštěstí dostává přesně tolik prostoru, aby mi to ještě nevadilo. Rush a Bardem výborní. Ten anglickej kapitán mi celou dobu připomínal notně sešlého Faramira a v závěrečných titulcích jsem se dozvěděl, že to opravdu byl notně sešlý Faramir *:D* Orlando má sice jen cameo, i tak mě ale závěr dostal a další díl bych snad ani nepotřeboval, protože tohle je podle mě perfektní konec celé pirátí ságy. Jinak je na tom vidět každý dolar, imho jedny z nejlepších efektů, jaké jsem v kině viděl. Takže ze všech Pirátů rozhodně nejzábavnější, určitě víc než přeceněná jednička, která imho dost zestárla. Moje řazení pirátských filmů: Salazarova Pomsta - 8/10 Truhla mrtvého muže - 7/10 Prokletí černé perly - 6/10 Na konci světa - 6/10 (ten film je k nepřežití dlouhý, ale obsahuje pár vynikajících pasáží) Na vlnách podivna - 4/10
8/10
1 0

karelR

ha, pri 3 deťoch budem rád ked si to pozriem o polnoci na notebooku : (
381819
karelR
1 0

davidb

Congratz, pobral jsi podprahový sdělení numero uno. Ideálně to dej s prostorovým zvukem, při obklopení ruchama na palubě a mořem je to ultimátní zážitek 8)
381818
Congratz, pobral jsi podprahový sdělení numero uno. Ideálně to dej s prostorovým zvukem, při obklopení ruchama na palubě a mořem je to ultimátní zážitek *8)*
davidb
2 0
tak z tohto mi vyplynulo, že by som si už konečne mal pozrieť Master&Commander..
381816
1 0

8/10

Kaya je nejlepší. Ale jakože seriózně. Btw. jedničku mám furt nejradši, dvojka a trojka nuda, čtyřku jsem podle všeho viděl, ale už si ji nevybavuju a pětka má k jedničce konečně asi nejblíž. Nový postavy jsou fajn, ty starý si odpočinuly, takže působí celkem svěže a jednoduchej děj je natočenej v akorát takovém tempu, aby to uteklo doslova jako voda. Dobrovolně bych sice asi nešel (viděl jsem to v rámci Kina pro zvědavé), ale nakonec nelituju ničeho.
381807
8/10
2 0