Diskuze k článku Sebevražedný oddíl: Recenze

Slusny priemerny film ale viac od toho netreba cakat ritka herecky pekna vlastne cela je fajn:D a Will Smith sa mi tu pacil pekne to kosil ale mohly dat viac akcie spravit to viac nadupane ale da sa taka jednohubka.;)
381219
Slusny priemerny film ale viac od toho netreba cakat ritka herecky pekna vlastne cela je fajn*:D* a Will Smith sa mi tu pacil pekne to kosil ale mohly dat viac akcie spravit to viac nadupane ale da sa taka jednohubka.*;)*
0 0
Tak jsem viděl prodlouženou verzi a ten film je fakt strašlivej fail. Jak mě to v kině ještě docela bavilo, tak v klidu doma na druhé zhlédnutí mnohem více vyniknou všechny ty nesmysly a momenty, kdy se postavy chovají úplně mimo charakter. U většiny hlášek mi bylo trapně i za scénaristy ("ztratil jsem jednu rodinu, druhou neztratím"... lol), akce úplně nesmyslná (padouch bojuje proti komparzu = masakruje je s těmi chapadly; padouch bojuje proti hlavním hrdinům = jen s nima pohazuje kolem), a ten "děj" (příběhem se to fakt nazvat nedá) nechápu pořádně ještě doteď.
371034
0 0
Přesně tak.... s tímhle tvrzením zajisté souhlasí každý i ten co má filmy od Marvelu rád.;)
367479
Přesně tak.... s tímhle tvrzením zajisté souhlasí každý i ten co má filmy od Marvelu rád.*;)*
0 0

Zomboy

To se da rict (skoro) o vsem.... :D
367470
To se da rict (skoro) o vsem.... *:D*
Zomboy
0 0
Furt je to lepší než Avengers 2.
367468
Furt je to lepší než Avengers 2.
0 0
Jak se to snaží být hrozně jiné a divoké, tak je to uplně přesně nejvíc průměrné a šedé... Potěšil Smith a Margotka, nevadil Kinnaman a Boomerang, jinak +- všichni smíchu, korunu tomu nasazovali hyper špatný Joker a ta neherecká modelka, kterou nechápu, proč tolik obsazují, je děsná, protivná a neumí hrát... Vážně nechápu kam se poděla chemie mezi Harley a Jokerem, to měl snad Jokera hrát Smith nebo nevím mezi nima to opravdu klapalo, Leto mocně zklamal, podobně jako Ayer nebo originalita. Záporák je snad nejhorší od druhého Thora jestli ne vůbec + samozřejmě nemohly chybět anonymní šediví formeláci, tolik k dospelějšímu DC. Málem bych zapomněl na výbornou Violu Davis, ta to tahala když byla na plátně Těžce se mi hodnotí scénář a režie když to evidentně tak moc utrpělo ve střižně i při dotáčkách. Ale jako komplexní svěží fil prostě ne....Vyloženě na sílu trapný mi přišel písničkový soundtrack, opět bez špetky originality a vybrané to nejznámnější z neznámých a aby to umně zakrylo inspiraic, tak musela rovnou zaznít i ta jedna ze Strážců.
btw taky někomu přišel v potitulkové tragický

Batman

? Ten musel být na place opravdu 5 minut, hrozně špatné. ožná jsem k tomu tvrdý, ale když si vezmu ta očekávání a halo okolo, čekal jsem prostě brutálně jinačí zážitek jak kvalitativně tak umělěcky. Valím oči, jak je tohle universum šíleně rozjeté Svým způsobem ne tak tragické jako BvS, ale pořád nedostatečné 4/10
361470
Jak se to snaží být hrozně jiné a divoké, tak je to uplně přesně nejvíc průměrné a šedé... Potěšil Smith a Margotka, nevadil Kinnaman a Boomerang, jinak +- všichni smíchu, korunu tomu nasazovali hyper špatný Joker a ta neherecká modelka, kterou nechápu, proč tolik obsazují, je děsná, protivná a neumí hrát... Vážně nechápu kam se poděla chemie mezi Harley a Jokerem, to měl snad Jokera hrát Smith nebo nevím mezi nima to opravdu klapalo, Leto mocně zklamal, podobně jako Ayer nebo originalita. Záporák je snad nejhorší od druhého Thora jestli ne vůbec + samozřejmě nemohly chybět anonymní šediví formeláci, tolik k dospelějšímu DC. Málem bych zapomněl na výbornou Violu Davis, ta to tahala když byla na plátně Těžce se mi hodnotí scénář a režie když to evidentně tak moc utrpělo ve střižně i při dotáčkách. Ale jako komplexní svěží fil prostě ne....Vyloženě na sílu trapný mi přišel písničkový soundtrack, opět bez špetky originality a vybrané to nejznámnější z neznámých a aby to umně zakrylo inspiraic, tak musela rovnou zaznít i ta jedna ze Strážců. btw taky někomu přišel v potitulkové tragický [spoiler] Batman[/spoiler] ? Ten musel být na place opravdu 5 minut, hrozně špatné. ožná jsem k tomu tvrdý, ale když si vezmu ta očekávání a halo okolo, čekal jsem prostě brutálně jinačí zážitek jak kvalitativně tak umělěcky. Valím oči, jak je tohle universum šíleně rozjeté Svým způsobem ne tak tragické jako BvS, ale pořád nedostatečné 4/10
0 0

7/10

Ale dalo sa to. Síce druhá polovica filmu ťažký nestraviteľný guláš (keď popíjali v tom bare už som len čakal kedy sa všetci začnu obímať a plakať naraz) so záporakmi ako z Power Rangers ale má to dobré postavy Deadshota, Harley, Flagga a ani ten Joker nebol na zahodenie (nechápem ten hejt). Zároveň prvý film kde mi nevadila tá bravčová hlava Courtney. Za mna osobne docela fajn letný výplach.
361283
7/10
0 0
Už dlho mi nebolo tak ľúto peňazí za kino. Ako nejaká počítačová hra pre mľaďochi to mohlo byť dobré, ale mimo Harely a soundtracku, nemá ten film absolútne, čo ponúknuť. 2/10. Tfuj.

Keďže som nevidel Avengers 2, tak neviem kto vyhrá tento súboj medzi malomocnými.

No asi na dlhú dobu môj posledný komiks na veľkom plátne a v kine.
361281
Už dlho mi nebolo tak ľúto peňazí za kino. Ako nejaká počítačová hra pre mľaďochi to mohlo byť dobré, ale mimo Harely a soundtracku, nemá ten film absolútne, čo ponúknuť. 2/10. Tfuj. Keďže som nevidel Avengers 2, tak neviem kto vyhrá tento súboj medzi malomocnými. No asi na dlhú dobu môj posledný komiks na veľkom plátne a v kine.
0 0
Jo...omlouvám se...byl jsem plný dojmů...
361180
0 0

Child

Nabuduce spoiler tagy
361164
Nabuduce spoiler tagy
Child
0 0
kdyz to porovnam s Civil War, tak jsem se bavil mnohem víc. Představovačka poměrně dostačující, neokoukaný vizuál, fresh postavy. Než avengers 8, radši mrknu na SS 2.

Solidních 7/10
361161
kdyz to porovnam s Civil War, tak jsem se bavil mnohem víc. Představovačka poměrně dostačující, neokoukaný vizuál, fresh postavy. Než avengers 8, radši mrknu na SS 2. Solidních 7/10
0 0
P.S.: kameramana bych zabil, spousta akce, která není vidět (film je tmavý a všechny choreografie jsou točené zblízka, takže jsem jen viděl, jak se někdo ohání mečem, holí, nebo střílí, ale jaký to má následek kolem, to už vidět nešlo)...
361150
0 0
Myslím, že hollywoodští scénáristi by měli být co nejrychleji posláni do nějaké školy, kde by je někdo naučil: jak se píše scénář!! Protože takovou mizérii ve "velkofilmech" zažívám podezřele často (a tím myslím i ty brakové sedmé hvězdné války). Skutečně polovina postav ve filmu je zbytečná (asi nejvíc ten indián, co umí nejlíp ze všech šplhat a po tom, co je na place asi třicet sekund, aby se z něj stal obětní beránek, který má ukázat, že s tou bombou to myslí šéfové fakt vážně...trapas, doufám, že toho herce někdo aspon pozval na premiéru...nebo na něj zapomněli?)...No...padouch, který má ZASE motivaci zničit celé lidstvo, aniž by mi někdo řekl, proč má tuhle motivaci, ZASE, je navíc divný, když se pustí do souboje se zázračnými meči a po dvou minutách zařve, že už to stačí a všem sebere zbraně....a kdo je sakra ten druhý sourozenec? A jakou motivaci má pro své konání Diablo?? Vlastně mě tak napadá, že film nad vodou drží některé hrozně hezké nápady a herecké výkony, ale to je všechno. Tento film je pro mě jen filmem o Deadshotovi, Harley a paradoxně, oproti všem kritikám a recenzím o Jokerovi (ano, pan J mi přišel, že jako jediný má celý film skutečnou motivaci pro své řádění...)
Co ale film sráží ze všeho nejvíc....má to být sebevražedný oddíl těch největších grázlů světa, jeden je nájemný zabiják, druhý lidi žere, tamhleta je schopna zradit i svou vlastní mámu a vyříznout jí nový úsměv od ucha k uchu...a nakonec mají všichni přeci jen dobré srdce a říkají si "kamarádi"? To by ale možná nesměl být Hollywoodsranec...na druhou stranu, J, Harley a Will Smith mě fakt bavili, to se musí nechat, protože v jejich případě to byl takový zvláštní noire feeling. Těším se na jejich samostatné filmy.
361149
Myslím, že hollywoodští scénáristi by měli být co nejrychleji posláni do nějaké školy, kde by je někdo naučil: jak se píše scénář!! Protože takovou mizérii ve "velkofilmech" zažívám podezřele často (a tím myslím i ty brakové sedmé hvězdné války). Skutečně polovina postav ve filmu je zbytečná (asi nejvíc ten indián, co umí nejlíp ze všech šplhat a po tom, co je na place asi třicet sekund, aby se z něj stal obětní beránek, který má ukázat, že s tou bombou to myslí šéfové fakt vážně...trapas, doufám, že toho herce někdo aspon pozval na premiéru...nebo na něj zapomněli?)...No...padouch, který má ZASE motivaci zničit celé lidstvo, aniž by mi někdo řekl, proč má tuhle motivaci, ZASE, je navíc divný, když se pustí do souboje se zázračnými meči a po dvou minutách zařve, že už to stačí a všem sebere zbraně....a kdo je sakra ten druhý sourozenec? A jakou motivaci má pro své konání Diablo?? Vlastně mě tak napadá, že film nad vodou drží některé hrozně hezké nápady a herecké výkony, ale to je všechno. Tento film je pro mě jen filmem o Deadshotovi, Harley a paradoxně, oproti všem kritikám a recenzím o Jokerovi (ano, pan J mi přišel, že jako jediný má celý film skutečnou motivaci pro své řádění...) Co ale film sráží ze všeho nejvíc....má to být sebevražedný oddíl těch největších grázlů světa, jeden je nájemný zabiják, druhý lidi žere, tamhleta je schopna zradit i svou vlastní mámu a vyříznout jí nový úsměv od ucha k uchu...a nakonec mají všichni přeci jen dobré srdce a říkají si "kamarádi"? To by ale možná nesměl být Hollywoodsranec...na druhou stranu, J, Harley a Will Smith mě fakt bavili, to se musí nechat, protože v jejich případě to byl takový zvláštní noire feeling. Těším se na jejich samostatné filmy.
0 0

8/10

Tak som si to bol pozriet druhy krat a urobil som dobre. Clovek to uz vnima bez predsudkov, po tom ako cita tie straslive recenzie. Ten film ma vsetko; nadherny svet ktory chcem preskumat, uzasna chemia medzi postavami, silne emocie, neskutocna hudba, dokonca ani ten pribeh mi neprisiel az taky plochy, proste to bola taka ich prva misia a museli sa dat dokopy velmi narychlo. Pre mna tu jednoznacne vznika zivotna seria filmov. Ja len dufam ze sa DC nezlakne sameho seba a neustupi zo svojej osudovej cesty.
BTW aj ludia co nenavidia komixy v mojom okoli miluju tento film, lebo je iny
361090
Tak som si to bol pozriet druhy krat a urobil som dobre. Clovek to uz vnima bez predsudkov, po tom ako cita tie straslive recenzie. Ten film ma vsetko; nadherny svet ktory chcem preskumat, uzasna chemia medzi postavami, silne emocie, neskutocna hudba, dokonca ani ten pribeh mi neprisiel az taky plochy, proste to bola taka ich prva misia a museli sa dat dokopy velmi narychlo. Pre mna tu jednoznacne vznika zivotna seria filmov. Ja len dufam ze sa DC nezlakne sameho seba a neustupi zo svojej osudovej cesty. BTW aj ludia co nenavidia komixy v mojom okoli miluju tento film, lebo je iny
8/10
0 0

Fightonidas

Jj jasně že bylo. Na jednu stranu to je třeba pro mě osobně škoda, na druhou to chápu tak, že pokud se vnímá DCEU nebo MCU jako jedna obrovská série, tak prostě ty filmy vzhledem k tomu jak jsou provázaný budou muset být všechny PG-13, aby se zbytečně neštěpila cílovka :-
360944
Jj jasně že bylo. Na jednu stranu to je třeba pro mě osobně škoda, na druhou to chápu tak, že pokud se vnímá DCEU nebo MCU jako jedna obrovská série, tak prostě ty filmy vzhledem k tomu jak jsou provázaný budou muset být všechny PG-13, aby se zbytečně neštěpila cílovka *:-*
Fightonidas
0 0
Já ani nevím, asi mi to předtím uniklo, ale ono to fakt nakonec bylo PG13? Celou dobu jsem si u toho filmu říkal, že to je úplně vykastrované.
360942
0 0
Suicide Squad - hodně odřených 6/10

Potenciál byl. Momenty by byly (všechno v trailerech). Ale utápí to PG13, šíleně přepálená cringey melodramatizace, otravní nezajímaví záporáci v čele s enchantress, stupidní "epický" slowmo, celý to nudný finále, necitlivý využití (ikdyž výborný) hudby, to že se to celý odehrává zase ve tmě (curse you, snyder), trapná bad ass černoška, trapná dítě černoška..

Je mi to líto, protože jsem se na tenhle film těšil od prvního shlédnutí toho hudebně famózně podkreslenýho traileru (s I started a joke)
Ten si určitě ještě občas pustím, ale samotnej film už mě podruhý neláká.
360888
Suicide Squad - hodně odřených 6/10 Potenciál byl. Momenty by byly (všechno v trailerech). Ale utápí to PG13, šíleně přepálená cringey melodramatizace, otravní nezajímaví záporáci v čele s enchantress, stupidní "epický" slowmo, celý to nudný finále, necitlivý využití (ikdyž výborný) hudby, to že se to celý odehrává zase ve tmě (curse you, snyder), trapná bad ass černoška, trapná dítě černoška.. Je mi to líto, protože jsem se na tenhle film těšil od prvního shlédnutí toho hudebně famózně podkreslenýho traileru (s I started a joke) Ten si určitě ještě občas pustím, ale samotnej film už mě podruhý neláká.
0 0

Fan Files Lawsuit Against SUICIDE SQUAD Over "Lack of Joker Scenes"

Po petici proti Rottenům další fandovská zábava :D link
360867
Po petici proti Rottenům další fandovská zábava *:D* http://geektyrant.com/news/fan-files-lawsuit-against-suicide-squad-over-lack-of-joker-scenes
0 0
Těšil jsem se, hodně jsem se těšil, ale bylo to fakt otřesný. Scénář vypadal jako kdyby ho psala parta puberťáků na koleni, potom co akorát dočetli komiks s podobnou tématikou. Začnu nesmysly typu záporák nechá "předmět", co ho může zničit, na místě kde se objeví, místo aby si ho rovnou vzal s sebou, stejně tak tam nechá ležet kolegu. Potřebujeme obranu proti "zlým" metalidem, použijeme šmejdy, které zatkli "hodní" metalidé. WTF. Chování žádné z postav pořádně nedávalo smysl, navíc se dorozumívaly výhradně pomocí hlášek (ty byly 50/50 hit or miss) nebo breku o tom, že je nikdo nemá rád a nechápe. Tohle že byla parta největších parchantů na světě? Nejlepší postava jednoznačně Slipknot, protože se držel charakteru.

Nebudu se tvářit, že jsem se ze začátku nebavil, ale pořád jsem si říkal, kdy to začne být ta pravá jízda, pak jsem zjistil, že tu už máme dávno za sebou. Poslední třetina (od scény v baru) byla tragická, finálová bitva na hranici parodie. Když Flag vytáhne dopisy a Deadshot řekne: "Tys je měl celou dobu u sebe?" a najednou se všichni vydají do bitvy.... říkal jsem si, že tohle je nová Martha. Joker nevyužitý, jeho scény v rámci filmu úplně zbytečné, kdyby místo něj radši věnovali větší prostor sbližování postav, tak by možná mohly být kecy o rodině a přátelích alespoň trochu uvěřitelnější.

Soundtrack super, ale bez opodstatnění, herci dělali co mohli, DeLevigne už prosím do filmu nikdy.
360861
Těšil jsem se, hodně jsem se těšil, ale bylo to fakt otřesný. Scénář vypadal jako kdyby ho psala parta puberťáků na koleni, potom co akorát dočetli komiks s podobnou tématikou. Začnu nesmysly typu záporák nechá "předmět", co ho může zničit, na místě kde se objeví, místo aby si ho rovnou vzal s sebou, stejně tak tam nechá ležet kolegu. Potřebujeme obranu proti "zlým" metalidem, použijeme šmejdy, které zatkli "hodní" metalidé. WTF. Chování žádné z postav pořádně nedávalo smysl, navíc se dorozumívaly výhradně pomocí hlášek (ty byly 50/50 hit or miss) nebo breku o tom, že je nikdo nemá rád a nechápe. Tohle že byla parta největších parchantů na světě? Nejlepší postava jednoznačně Slipknot, protože se držel charakteru. Nebudu se tvářit, že jsem se ze začátku nebavil, ale pořád jsem si říkal, kdy to začne být ta pravá jízda, pak jsem zjistil, že tu už máme dávno za sebou. Poslední třetina (od scény v baru) byla tragická, finálová bitva na hranici parodie. [spoiler]Když Flag vytáhne dopisy a Deadshot řekne: "Tys je měl celou dobu u sebe?" a najednou se všichni vydají do bitvy.... říkal jsem si, že tohle je nová Martha.[/spoiler] Joker nevyužitý, jeho scény v rámci filmu úplně zbytečné, kdyby místo něj radši věnovali větší prostor sbližování postav, tak by možná mohly být kecy o rodině a přátelích alespoň trochu uvěřitelnější. Soundtrack super, ale bez opodstatnění, herci dělali co mohli, DeLevigne už prosím do filmu nikdy.
0 0

Fightonidas

Pokud vím, tak na IMDB se v jedné diskuzi řešilo, že to mohla být směrová mina a to by pak přežít mohl. Ale vzhledem k tomu, že už tam pak vůbec nebyl, tak bych asi řekl, že má být mrtvej.