Diskuze k článku Ant-Man: Recenze

6/10

Tohle bylo co? Nelogický, nekonzistentní, zkratkovitý... Mám pocit, že jsem dostal půlku filmu a že by to šlo snadno převyprávět během jedný epizody Agentů Shieldu. Obsazení je hrozně sympatický, ale současně trestuhodně nevyužitý. K tomu násilný roubování na Avengers a totálně zbytečná scéna s Mackiem.

Já vim, že je během produkce trošku tlačil čas, ale to by neměla bejt výmluva. Výsledek je takovej nijakej a plytkej, a rozhodně z něj nemám dojem hotovýho filmu.
218347
Tohle bylo co? Nelogický, nekonzistentní, zkratkovitý... Mám pocit, že jsem dostal půlku filmu a že by to šlo snadno převyprávět během jedný epizody Agentů Shieldu. Obsazení je hrozně sympatický, ale současně trestuhodně nevyužitý. K tomu násilný roubování na Avengers a totálně zbytečná scéna s Mackiem. Já vim, že je během produkce trošku tlačil čas, ale to by neměla bejt výmluva. Výsledek je takovej nijakej a plytkej, a rozhodně z něj nemám dojem hotovýho filmu.
6/10
1 0
Ty jo, :+ bavil jsem se.
337230
Ty jo, *:+* bavil jsem se.
1 0
Ono to celkem dobře bylo vidět u scény s fFalconem, kde ten film začal pooomalinku sklouzávat do těch klasických marveláckých vod, kde ho vidět nechceš, naštěstí to bylo jen takové intermezzo a za pár minut film šel dál po své cestě, po svém vlastním příběhu, byl svůj, takový normálnější, nebyly tam žádné rádobyepic CGI hnusy jak v Avengers, kde to jejich zachraňování světa působí až trapně, proto ten film možná fungoval líp, byť v menším měřítku šel po vlastní ose s vlastní tváří a třeba Lilly mě bavila víc, než celá Johansonka, hodně fajn baba od pohledu :+
336484
Ono to celkem dobře bylo vidět u scény s [spoiler]fFalconem[/spoiler], kde ten film začal pooomalinku sklouzávat do těch klasických marveláckých vod, kde ho vidět nechceš, naštěstí to bylo jen takové intermezzo a za pár minut film šel dál po své cestě, po svém vlastním příběhu, byl svůj, takový normálnější, nebyly tam žádné rádobyepic CGI hnusy jak v Avengers, kde to jejich zachraňování světa působí až trapně, proto ten film možná fungoval líp, byť v menším měřítku šel po vlastní ose s vlastní tváří a třeba Lilly mě bavila víc, než celá Johansonka, hodně fajn baba od pohledu *:+*
1 0
Ono se jen těžce potvrzuje, že Ant-man je antiMarvelovka, která sedne téměř každému, kdo zbylé universum nebaští horem spodem. V podstatě bych to Hastovo hodnocení mohl z fleku podepsat.
336475
1 0
V čem to bylo strašné? Mně tady u toho filmu CGI přišlo fajn, vůbec mě to nerušilo, celý ten vizuál byl na pohodu hodící se k takovému filmu. Samozřejmě kromě digiDouglase na začátku. Avengers 2 byl mdlý zašedlý hnus s CGI místy na úrovni intra 5 let staré hry, vedle toho má skvělý vizuál kde co.
Možná je to tím, že jsem to viděl na plazmě, víš jak :))
336476
V čem to bylo strašné? Mně tady u toho filmu CGI přišlo fajn, vůbec mě to nerušilo, celý ten vizuál byl na pohodu hodící se k takovému filmu. Samozřejmě kromě digiDouglase na začátku. Avengers 2 byl mdlý zašedlý hnus s CGI místy na úrovni intra 5 let staré hry, vedle toho má skvělý vizuál kde co. Možná je to tím, že jsem to viděl na plazmě, víš jak *:))*
1 0
To vážne ? Vizuálne to bolo strašné, ale inak je to fakt podarená marvelovka.
336470
1 0
Zajimavy, že to mělo vizuál o dva levely výš, než ta sračka Avengers 2.
336467
1 0

7/10

Originální, dobré tempo (žádné zbytečnosti), vyrovnané obsazení bez velkých hvězd lze brát jako plus, skvělé triky a nápady, hravé, vkusný humor.... nečekaně dobrá, ehm, marvelovka .. určitě by se na tom filmu dala spousta věcí zlepšit (vč. záporáka, ten herec je hrozně slizký a měl jsem s ním trochu problém i v tom seriálu jehož jméno si teď nevzpomenu, s těma upírama), ale jako celek ten film nečekaně funguje.
336465
7/10
1 0

5/10

Tak co se týče instantnosti hlavního záporáka a celkového pocitu levnosti a nevýraznosti...tohle musí být zatím marvelácké dno. Nevím, ale tady fakt nevidím ani náznak snahy.
335095
5/10
1 0
i na po druhý pořád pecka ! naprosto super jízda :-) jak já se těším na Capa 3 :-)
Ten konec i potitulkový scény v Antmanovi strašně navnazujou na další film a hlavně toho spidermana
at už je tady nějakej teaser/trailer :-)
335017
i na po druhý pořád pecka ! naprosto super jízda :-) jak já se těším na Capa 3 :-) Ten konec i potitulkový scény v Antmanovi strašně navnazujou na další film a hlavně toho spidermana at už je tady nějakej teaser/trailer :-)
1 0
Jo a zase jo. Z filmu čpí mírná béčkovost, ale to je naprosto jasně a přísně vykompenzováno příběhem a tím jak se vlastně celý film nebere moc vážně :) Peňa si v leckterých scénách bere až moc velký kus pro sebe a ostatní s přehledem přehrává a nedivil bych se, kdyby povedená trojka zlodějíčků měla nějaký svůj mini-film (tak jako agent Phillip "Phil" Coulson v avengers). Celé se prostě povedlo, bez debat, film je v podstatě komiksovější než zbytek marveláckého filmového vesmíru;záporák nepotřebuje nijak oslnivé motivy být zlý, hrdina je klasika ze zero to hero, do toho Evangeline Lilly jako Wasp, což je splněnej a hlavně tak trochu mokrej sen všech znalců ( i neznalců) komiksu a všechno to tak perfektně sedlo do sebe až jde z toho slzička do očička.:))
328233
Jo a zase jo. Z filmu čpí mírná béčkovost, ale to je naprosto jasně a přísně vykompenzováno příběhem a tím jak se vlastně celý film nebere moc vážně :) Peňa si v leckterých scénách bere až moc velký kus pro sebe a ostatní s přehledem přehrává a nedivil bych se, kdyby povedená trojka zlodějíčků měla nějaký svůj mini-film (tak jako agent Phillip "Phil" Coulson v avengers). Celé se prostě povedlo, bez debat, film je v podstatě komiksovější než zbytek marveláckého filmového vesmíru;záporák nepotřebuje nijak oslnivé motivy být zlý, hrdina je klasika ze zero to hero, do toho Evangeline Lilly jako Wasp, což je splněnej a hlavně tak trochu mokrej sen všech znalců ( i neznalců) komiksu a všechno to tak perfektně sedlo do sebe až jde z toho slzička do očička.*:))*
1 0
Celkom fajn. Slabšia z marveloviek, ale stále fajn. Peňa skvelý, Douglas tiež, záporák výrazný. Je osviežujúce, že pri finále nezbúrajú celé mesto, ale iba jednu izbu. Lokomotíva Tomáš. :D:+
327848
Celkom fajn. Slabšia z marveloviek, ale stále fajn. Peňa skvelý, Douglas tiež, záporák výrazný. Je osviežujúce, že pri finále nezbúrajú celé mesto, ale iba jednu izbu. Lokomotíva Tomáš. *:D**:+*
1 0

speta.jr

Nope. Je to poslední film Phase 2...
327764
Nope. Je to poslední film Phase 2...
speta.jr
1 0

markspuks

neni nahodou uz faze 3?
327755
neni nahodou uz faze 3?
markspuks
1 0

8-9/10

Tak a nakoniec je Ant-Man (aspoň pre mňa) druhým najlepším filmom fázy 2, samozrejme za Zimným vojakom. Skvelé herecké výkony, slušné efekty a pár vynikajúcich nápadov - výlet do kvantovej reality mi pripomenul 2001. Oceňujem aj humor, ktorý bol imho v Strážcoch galaxie či Thorovi 2 silený a vôbec sa tam nehodil, tu to bolo naopak - neviem si predstaviť, ako by to poňali vážne a bez humoru.

A Michael Pena a jeho Luis je miliónkrát zábavnejší ako otravná Darcy v podaní Kat Dennings. Na jeho "predabovaných príbehoch" som sa náramne bavil.

Ešte musím dodať - ako profesionálneho entomológa ma veľmi potešilo, že si naozaj dali záležať aj na reálnej vede (samozrejme v rámci hollywoodskych štandardov) a zobrazené mravce mali reálne vedecké mená a aj schopnosti. Dinosaury z Jurského sveta oproti tomu pôsobia ako zlý vtip a béčkové monštrá.

Výborný film a chcem to okamžite vidieť zas. :+
327744
Tak a nakoniec je Ant-Man (aspoň pre mňa) druhým najlepším filmom fázy 2, samozrejme za Zimným vojakom. Skvelé herecké výkony, slušné efekty a pár vynikajúcich nápadov - [spoiler]výlet do kvantovej reality mi pripomenul 2001[/spoiler]. Oceňujem aj humor, ktorý bol imho v Strážcoch galaxie či Thorovi 2 silený a vôbec sa tam nehodil, tu to bolo naopak - neviem si predstaviť, ako by to poňali vážne a bez humoru. A Michael Pena a jeho Luis je miliónkrát zábavnejší ako otravná Darcy v podaní Kat Dennings. Na jeho "predabovaných príbehoch" som sa náramne bavil. Ešte musím dodať - ako profesionálneho entomológa ma veľmi potešilo, že si naozaj dali záležať aj na reálnej vede (samozrejme v rámci hollywoodskych štandardov) a zobrazené mravce mali reálne vedecké mená a aj schopnosti. Dinosaury z Jurského sveta oproti tomu pôsobia ako zlý vtip a béčkové monštrá. Výborný film a chcem to okamžite vidieť zas. *:+*
8-9/10
1 0
Buďme upřímní, kdo miluje komiksy bez výhrady kde lítá štít s proužkami a hvězdy, zelené monstrum řve jak je nasrané a fandí týpkovi který neposere žádnou kalbu a k tomu má cool železnej oblek, bude se mu to líbit. Kdo nežije tímhle světem ale líbí se mu podobné filmy hodnocení bude nižší a kdo Marvel nežere tak hold jeho hodnocení bude ještě níž. Ano neočekával se od toho mega úspěch a od kterého filmu od velkého komiksového producenta ano..(krom Avengers). Všechny první díly samotných filmů nebyly dobré, krom prvního železného mužíka, ale i tam by se našli chybičky. Ant-man není moc zajímavá postava ve filmech, (i když to je opravdu málo postav od Marvelu ve filmu zajímavější než v komiksu) , když si vezmete že film musel být změněn oproti komiksové předloze, ovšem i tak nabídl zajímavý koktejl vtipných momentů, zajímavých akčních scén. Oproti tomu tu stojí několik klasických neduh které provází vícero filmů od komiksového giganta. Shrnul bych to větou kterou jsem začínal : Kdo miluje Marvel bude se to to hrozně líbit, komu zase komiksy zas tak moc nevoní bude hodnocení horší a horší.
327691
1 0

Izanagi