Diskuze k článku Expendables: Postradatelní 2: Recenze

Hodina hlušiny. O 25 minút viac ako Hobit...

:D
249344
Hodina hlušiny. O 25 minút viac ako Hobit... *:D*
0 0
Chapu hatery i spokojeny, protoze konec i zacatek jsou moc fajn. Lepsi, drazsi a pestrejsi akce. Ale mezitim je strasna hlusina a ten film vubec nedrzi pohromade... a nema ten spravnej nostalgickej drajv. Sypani hlasek misty na silu a lacinost lokaci (opusteny mestecko, les, reka a letiste) to hrozne srazej. Doufam, ze trojka se obsahove vrati k jednicce - chtelo by to nekoho typu Whedona :)
249343
0 0
Čakal som trochu viac, ale zlé to nebolo. Len ten vizuál bol miestami naozaj hrozný. Celkovo najlepší tam bol aj tak Chuck. :D
245464
Čakal som trochu viac, ale zlé to nebolo. Len ten vizuál bol miestami naozaj hrozný. Celkovo najlepší tam bol aj tak Chuck. *:D*
0 0

8/10

Žádný velký problém bych neviděl, možná kvůli tomu, že jednička mě až tak nevzala. Film lehce nadprůměrný, každá scéna, kde jsou spolu Arnie a Bruce, je ale neskutečný orgáč.. 8) možná by mohli vzít do party Chucka a udělat spin-off.. :D
243081
Žádný velký problém bych neviděl, možná kvůli tomu, že jednička mě až tak nevzala. Film lehce nadprůměrný, každá scéna, kde jsou spolu Arnie a Bruce, je ale neskutečný orgáč.. *8)* možná by mohli vzít do party Chucka a udělat spin-off.. *:D*
8/10
0 0
zíííííííííííííííííííííííííííííííííív
242911
zíííííííííííííííííííííííííííííííííív
0 0

4/10

Už jednička byla dost slaboučká, ale tohle je vyloženě nesoudržné a k tomu přidává neskutečně lacinej vizuál. A postava Hemswortha... :D
242907
Už jednička byla dost slaboučká, ale tohle je vyloženě nesoudržné a k tomu přidává neskutečně lacinej vizuál. A postava Hemswortha... *:D*
4/10
0 0
Tak jsem to konečně viděl a musim uznat výbornej film. Sice se mi o trochu víc líbila jednička, ale ta konečná přestřelka na letišti neměla chybu ( Já se vrátím. Tyse vracíš pořád teď se vrátim já. Jepikayey :D ). Takovýhle akční filmy by měli točit a ne ty spatlaniny se sto vrstvama a deseti zvratama co se točí teď a vypadaj všechny stejně ( nejlíp to bylo vidět na trailerech před filmem běželi asi tři a jáí měl od začáítku do konce pocit že koukám pořád na jeden film jen pokaždé v jiném traileru )
Každopádně za mě ještě jednou super a už se těšim na 3 ( kde doufam bude konečně hrát záporáka tlustej aikidista :D )
242391
Tak jsem to konečně viděl a musim uznat výbornej film. Sice se mi o trochu víc líbila jednička, ale ta konečná přestřelka na letišti neměla chybu ( Já se vrátím. Tyse vracíš pořád teď se vrátim já. Jepikayey :D ). Takovýhle akční filmy by měli točit a ne ty spatlaniny se sto vrstvama a deseti zvratama co se točí teď a vypadaj všechny stejně ( nejlíp to bylo vidět na trailerech před filmem běželi asi tři a jáí měl od začáítku do konce pocit že koukám pořád na jeden film jen pokaždé v jiném traileru ) Každopádně za mě ještě jednou super a už se těšim na 3 ( kde doufam bude konečně hrát záporáka tlustej aikidista :D )
0 0

6/10

Coz o to, bylo to lepsi jak jednicka, prevazne proto, ze se to nebralo vazne, ale byla tam sspousta veci, ktera to tahla dolu:
1. kdykoliv mladej otevrel hubu, vypnul jsem vnimani, nezajem to co tam rikal... a nebyl jsem sam.
2. Efekty byly naprosto priserne a nanestesti vsudypritomne. Asi se nejvic penez spotrebovalo na nalepovani Norrise (ktery byl ocividne tocen zvlast) do zaberu :D
3. jako ostatnim, i mne nestaci jen popichovani a hlaskovani... navic kdyz polovina hlasek sla uplne mimo...

Bavil jsem se slusne, ale zklamany jsem byl taky a to jednicku nemam rad...
241772
Coz o to, bylo to lepsi jak jednicka, prevazne proto, ze se to nebralo vazne, ale byla tam sspousta veci, ktera to tahla dolu: 1. kdykoliv mladej otevrel hubu, vypnul jsem vnimani, nezajem to co tam rikal... a nebyl jsem sam. 2. Efekty byly naprosto priserne a nanestesti vsudypritomne. Asi se nejvic penez spotrebovalo na nalepovani Norrise (ktery byl ocividne tocen zvlast) do zaberu *:D* 3. jako ostatnim, i mne nestaci jen popichovani a hlaskovani... navic kdyz polovina hlasek sla uplne mimo... Bavil jsem se slusne, ale zklamany jsem byl taky a to jednicku nemam rad...
6/10
0 0

klidně ještě jednou a ještě jednou....

Fuck tam myslím bylo ne??
Jinak paráda....škoda jen toho Westa, kdyby tam byl třeba Tony (nechť je mu země lehká) nebo Michael...ale to jsou další nesplnitelné sny...
jinak super zážitek....jen ta závěrečná část byla nějak "honem, honem"
A JCVD jako záporák, no paráda..
241735
Fuck tam myslím bylo ne?? Jinak paráda....škoda jen toho Westa, kdyby tam byl třeba Tony (nechť je mu země lehká) nebo Michael...ale to jsou další nesplnitelné sny... jinak super zážitek....jen ta závěrečná část byla nějak "honem, honem" A JCVD jako záporák, no paráda..
klidně ještě jednou a ještě jednou....
0 0
Rozhodně jsem si ten film užil, ale hodně dělalo taky to, že jsme byli v partě asi osmi lidí, kteří ve většině případů jako malí na klasikách typu Komando vyrůstali. To se pak ty toporné hlášky typu "Jsem zpátky" vnímají jinak. Co ale zamrzelo, byl Jet Li... Jeho boží sólo s pánvemi mě tak navnadilo, že jsem si jen kvůli němu musel pustit první díl.
241694
Rozhodně jsem si ten film užil, ale hodně dělalo taky to, že jsme byli v partě asi osmi lidí, kteří ve většině případů jako malí na klasikách typu Komando vyrůstali. To se pak ty toporné hlášky typu "Jsem zpátky" vnímají jinak. Co ale zamrzelo, byl Jet Li... Jeho [spoiler] boží sólo s pánvemi[/spoiler] mě tak navnadilo, že jsem si jen kvůli němu musel pustit první díl.
0 0

Slzy?

Musím chtě nechtě také přispět. Při odchodu z kina jsem měl takový zvláštní pocit, jako by se ve mně po letech něco probudilo a bylo mi hodně dobře. Neumím to vysvětlit, ale jako bych to byl zase já.

Mně osobně slzelo ve filmu několikrát, nemluvě o husí kůži a když jsem ty tři "kluky" viděl vedle sebe v jednom záběru, jak to kolem sebe kropí, tak i tekly...

Bitka Jasona s Adkinsem mohla být propracovanější, ale ušla. Vůbec mi nevadila kratší bitka Sly vs. JCVD. Měla všechno, energii, nářez, bušení, praskání, rány, pěstě, kopačky a já se přistihl se zaťatými pěstmi :D Po dlouhé době jsem na Van Damma pohlížel jako dřív, tohle byl prostě on. Svou roli si užíval jako už dlouho ne.

8/10 film jako takový a 11/10 za zážitek, na který nikdy nezapomenu. Když se mě přítelkyně snažila přemluvit ať na to nejdeme, že jí to moc nebere a navrhla buď kino nebo noc plnou sexu................. kdyby věděla kolik orgasmů jsem měl ?)

Chci trojku, protože věřím, že Sly to zvládne, prostě chci! Jsem nesmírně rád, že se tenhle nápad o Postradatelných stal skutečností. Sice později, ale pořád ještě všichni můžou stát na nohou a držet kulomet :o) a já se na ně chci koukat, chci je poslouchat a chci slzet...

Děkuju Slyi, děkuju!
241683
Musím chtě nechtě také přispět. Při odchodu z kina jsem měl takový zvláštní pocit, jako by se ve mně po letech něco probudilo a bylo mi hodně dobře. Neumím to vysvětlit, ale jako bych to byl zase já. Mně osobně slzelo ve filmu několikrát, nemluvě o husí kůži a když jsem ty tři "kluky" viděl vedle sebe v jednom záběru, jak to kolem sebe kropí, tak i tekly... Bitka Jasona s Adkinsem mohla být propracovanější, ale ušla. Vůbec mi nevadila kratší bitka Sly vs. JCVD. Měla všechno, energii, nářez, bušení, praskání, rány, pěstě, kopačky a já se přistihl se zaťatými pěstmi *:D* Po dlouhé době jsem na Van Damma pohlížel jako dřív, tohle byl prostě on. Svou roli si užíval jako už dlouho ne. 8/10 film jako takový a 11/10 za zážitek, na který nikdy nezapomenu. Když se mě přítelkyně snažila přemluvit ať na to nejdeme, že jí to moc nebere a navrhla buď kino nebo noc plnou sexu................. kdyby věděla kolik orgasmů jsem měl *?)* Chci trojku, protože věřím, že Sly to zvládne, prostě chci! Jsem nesmírně rád, že se tenhle nápad o Postradatelných stal skutečností. Sice později, ale pořád ještě všichni můžou stát na nohou a držet kulomet :o) a já se na ně chci koukat, chci je poslouchat a chci slzet... Děkuju Slyi, děkuju!
Slzy?
0 0
Ať to beru, jak to beru, byl to nářez, bomba, pecka! Jinak k tomu obrazu, byl jsem na Andělu v Cinestar a také jsem zahlédl několikrát problém s rozostřením obrazu. Jinak netušíte, proč se Jet Li skoro jen mihl? Nechtěl hrát v pokračování?
241399
0 0
I přes veškerý alibismus ,který je protkaný oběma díly , tvrdě trvám na tom že film klidně mohl mířit výš než ,,jen" pobavit diváky co se jim líbilo Komando a Rambo III . Bylo toho místy už fakt trochu moc (pošahaná střelba nejen na letišti, NORRIS) ,ale bohužel i málo (osobní souboje , na Adkinse s puškou není nikdo zvědavej). Na druhou stranu Stallone je pořád hroznej badass a tady je fakt ,,doma" , Van Damme mě snad i překvapil , Lundgren pobavil.
To neustálý zapojování postav mi pořád evokuje Avengers a jejich camea (v prvním díle jakbysmet), nemůžu se toho zbavit .
Bulharsko jako cvičný cíl pro vpád sovětských vojsk do USA klidně , jako lokace pro film už fuckt ne !
I´ll be back ; You´ve been back enough , i´ll be back ! ; Yipikaye:+
241394
I přes veškerý alibismus ,který je protkaný oběma díly , tvrdě trvám na tom že film klidně mohl mířit výš než ,,jen" pobavit diváky co se jim líbilo Komando a Rambo III . Bylo toho místy už fakt trochu moc (pošahaná střelba nejen na letišti, NORRIS) ,ale bohužel i málo (osobní souboje , na Adkinse s puškou není nikdo zvědavej). Na druhou stranu Stallone je pořád hroznej badass a tady je fakt ,,doma" , Van Damme mě snad i překvapil , Lundgren pobavil. To neustálý zapojování postav mi pořád evokuje Avengers a jejich camea (v prvním díle jakbysmet), nemůžu se toho zbavit . Bulharsko jako cvičný cíl pro vpád sovětských vojsk do USA klidně , jako lokace pro film už fuckt ne ! I´ll be back ; You´ve been back enough , i´ll be back ! ; Yipikaye*:+*
0 0
Taky mě mrzí, že se dnes scénáristé věnují jiným látkám, než jsou propocený tílka...... žijeme holt v době, kdy se Kenneth Branagh nestydí natočit Thora a peníze se sypou za hezounky s nagelovaným účesem s ostrými zoubky a radioaktivní hrdiny oblečené v americké vlajce...... Tak jasně, není to další Demoliton man, ani Poslední skaut....ale to je celkově problém dneška...nebo si snad vybavíte stejně ikonický film s Jasonem Stathamem, či Dwaynem Johnsonem? Na druhou stranu, jestli se u tohohle někdo nedokázal pobavit, asi taky neumí ocenit Komando, nebo Con air...tohle je trošku jiný žánr než Pravdivé lži....tohle je stejné direct-to-dvd (abych použil tento váš moderní výrazový prostředek) jako Tango & Cash....je to stejně pitomé, možná trochu méně konzistentní...ale stejně zábavné! Pro mě parádní zážitek s partou.... chci to vidět znovu a vůbec se za to nestydím, byla to sranda. A jestli to navíc nakopne akční žánr, budete za film rádi i vy, kteří jste se teď nebavili....díky Slyi
241361
0 0
Ok, teď už fakt nechápu lidi, co maj rádi jedničku a dvojku ne. Jednička si hrála na moderní SKORO SNAD I VÁŽNEJ akční film se starejma klasikama. Dvojka je prostě parodie a vypadá jako 20 let starej film. Když se vedle sebe sešli ti tři a bok po boku bez hnutí stříleli do desítek komparsistů, byl jsem dojat a smál jsem se zároveň. Paráda. Nic jinýho jsem od toho nechtěl.
241356
0 0
Až mi z toho všeho stáří bylo nějak smutno - kromě Norrise, za toho mi bylo trapně. Nějak se to zvrhlo jen v odškrtávání jmen a to naivní nadšení, co mě bavilo na jedničce, je pryč.
Takže jediné, co zůstává boží, je Dolph.
241318
Až mi z toho všeho stáří bylo nějak smutno - kromě Norrise, za toho mi bylo trapně. Nějak se to zvrhlo jen v odškrtávání jmen a to naivní nadšení, co mě bavilo na jedničce, je pryč. Takže jediné, co zůstává boží, je Dolph.
0 0
puffy: Teda, absenciu fucku som si ani nevšimol. Ale to dorábanie krvi pre zvyšovanie ratingu je evidentné... a je to vlastne v súčasnom Hollywoode fest rarita.
241170
0 0
A tak jo. Byť jsem šel s jistou skepsí, bavil jsem se docela dobře. Jednička byla lepší. Tohle vypadalo jako direct-to-dvd.
A jak byla jednička přirozená, tak tady mi to přišlo hrozně nasilu. A otravnej Arnold tomu taky moc nepomohl. Kouzlo scény z jedničky, kde byli všichni tři spolu, se nedostavilo.
6/10
241169
A tak jo. Byť jsem šel s jistou skepsí, bavil jsem se docela dobře. Jednička byla lepší. Tohle vypadalo jako direct-to-dvd. A jak byla jednička přirozená, tak tady mi to přišlo hrozně nasilu. A otravnej Arnold tomu taky moc nepomohl. Kouzlo scény z jedničky, kde byli všichni tři spolu, se nedostavilo. 6/10
0 0

80

Jak už tu zaznělo, pokud sa na ten film budu dívat jako na akční film z roku 2012, nejde než byt zklamaný. Pokud to ale budu brat (tak jak sa podle ma ten film chápat má) jako někde v šuplíku nájítý zapomenutý osmdesátkový film tak paráda.

Oldschool. Oldboys. Goo(l)d !!!

Ináč kino u nás totálně zbůraly 3 scény - kobra, RIP a Arnoldův způsob otvírání dveří auta. A aj u nás byl film místama hodně rozostřený (přitom titulky byly ostře) s dost výrazným zrnem. Tu někdo něco hodně odflákl... :(
241133
Jak už tu zaznělo, pokud sa na ten film budu dívat jako na akční film z roku 2012, nejde než byt zklamaný. Pokud to ale budu brat (tak jak sa podle ma ten film chápat má) jako někde v šuplíku nájítý zapomenutý osmdesátkový film tak paráda. Oldschool. Oldboys. Goo(l)d !!! Ináč kino u nás totálně zbůraly 3 scény - kobra, RIP a Arnoldův způsob otvírání dveří auta. A aj u nás byl film místama hodně rozostřený (přitom titulky byly ostře) s dost výrazným zrnem. Tu někdo něco hodně odflákl... :(
80
0 0
A naviac sa ukazalo, ze famy o tom, ze to malo mat povodne PG-13 rating neboli ziadne famy, ale len vdaka ultranegativnym ohlasom nakoniec cuvli a pridali do filmu par digitalnych rozprsknutych hlav. Ale Chuck moze byt spokojny. Vo filme nie je ani jedno slovo fuck.
241132
0 0