KarelR
Protože mě naopak přišlo, že se děj víceméně uzavřel... k čemuž dopomohla likvidace půlky hereckého ansámblu...
|
reagovat
|
|
reagovat
|


|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|

a obrovskej pohlavek IMDB za zrušení BOM fóra... 
|
reagovat
|

Je to jen pozlátoko, za které se schovává absolutní neschopnost a o jakýkoliv level design. Možná jsem staromódní, ale když chci hrát hru, tak chci hrát hru a ne se dívat na film. Příklad za všechno: ve hře beží "dramatická" filmová sekvence a najedednou je hráč vyzván, aby začal zběsile mačkat nějaké tlačítko, jinak to s hlavním hrdinou špatně dopadne.Chudák hráč (nebo spíš divák) se probere z letargie a začne rychle hledat správné tlačítko, případně ovladač, který před tím znechucen odložil. Bohužel pozdě. Takže si tu úžasnou dramatickou sekvenci může vychutnat znovu, no není to skvělé?! Ne, je to otravné a vysoce nasírací. Naštěstí už ví, že přijde ten dramatický okamžik a je včas připraven se správným čudlíkem, aby se už (konečně) mohl dostat dál a začít třeba i hrát.|
reagovat
|
|
reagovat
|
|
reagovat
|


|
reagovat
|