Diskuze k článku Tron Legacy: Recenze

příspěvky 141 - 160 Napsat příspěvek
No nevidim to inak len musim na toho Trona zajst a potom vam poviem ci to je lepsie ako Avatar:D:D:D
187717
No nevidim to inak len musim na toho Trona zajst a potom vam poviem ci to je lepsie ako Avatar*:D**:D**:D*
0 0
Cival: Jak říkám, je těžký se o tom přít, když má každej svůj a co se tohohle filmu týče, dost odlišnej názor.
Ad Avatar: Mně ten film prostě nesedl a to jsem se na něj těšil ohromně, ve finále mi z toho ale vylezl nejhorší Cameron a nejnudnější film roku... A rozhodně do toho nekopu, protože by bylo módní do toho kopat. Jen mi ohromně vadilo, jak strašně je ten film univerzální a dělanej pro všechny. Takovej film pro mě ztrácí smysl a stává se jen jakousi atrakcí snažící se trefit do vkusu všech, jakákoliv osobitá filmařina z dob Terminátora 2 je pryč...
187715
Cival: Jak říkám, je těžký se o tom přít, když má každej svůj a co se tohohle filmu týče, dost odlišnej názor. Ad Avatar: Mně ten film prostě nesedl a to jsem se na něj těšil ohromně, ve finále mi z toho ale vylezl nejhorší Cameron a nejnudnější film roku... A rozhodně do toho nekopu, protože by bylo módní do toho kopat. Jen mi ohromně vadilo, jak strašně je ten film univerzální a dělanej pro všechny. Takovej film pro mě ztrácí smysl a stává se jen jakousi atrakcí snažící se trefit do vkusu všech, jakákoliv osobitá filmařina z dob Terminátora 2 je pryč...
0 0
Chlupis: Jo, je to subjektivní. Já bych dokázal pochybovat o lecčems. Ale ne o tom, že je Avatar BRILANTNĚ ODVYPRÁVĚNÝ. Lidi ať si klidně bědujou nad neoriginalitou celkovýho příběhu, nad nedotažeností motivů, ale schopnost vyprávět je právě u Camerona jedinečná - u všech jeho filmů. To snad ani nejde zpochybňovat, no ne? :)) Možná je to romantický, možná takový nebo makový, ale... Každá hláška, emoce, gradování napětí nebo finální údery jsou v jeho filmech výtečně podané, s přesností perfekcionisty. Můžeme se o tom subjektivně přít, ale právě na tom, jaký jsou ty filmy trvalky a že skončily ve zlatým fondu (a že i Avatar, do kterýho si vždycky každý rád kopne, má na filmových db pořád parádní ratingy). I kdyby šlo o hype, tak jeho klasickou vlastností je, že za týden pomine, nebo ne? Jak je možný, že by film z hypeu jel půl roku v kinech celýho světa? Není to možný... prostě se ten film líbil lidem, i když je teď hrozně módní do něj kopat (syndrom Titanicu).

Tohle v Tronovi naopak vůbec nefunguje, napětí a adrenalin třeba jen podle mě, podání hlášek apod. zcela evidentně (na dřeváka Hetlunda si stěžuje skoro každej).

A myslím, že z Trona jsou zklamáni právě ti, co jej po trailerech bránili a těšili se na něj. jako třeba já se na něj těšil moc už rok 8) Motivicky je originálnější, ale sterilita s jakou je to podaný (příběh, ne prosředí) prostě spoustu lidí nutí ten film nemít rádo.
187712
Chlupis: Jo, je to subjektivní. Já bych dokázal pochybovat o lecčems. Ale ne o tom, že je Avatar BRILANTNĚ ODVYPRÁVĚNÝ. Lidi ať si klidně bědujou nad neoriginalitou celkovýho příběhu, nad nedotažeností motivů, ale schopnost vyprávět je právě u Camerona jedinečná - u všech jeho filmů. To snad ani nejde zpochybňovat, no ne? :)) Možná je to romantický, možná takový nebo makový, ale... Každá hláška, emoce, gradování napětí nebo finální údery jsou v jeho filmech výtečně podané, s přesností perfekcionisty. Můžeme se o tom subjektivně přít, ale právě na tom, jaký jsou ty filmy trvalky a že skončily ve zlatým fondu (a že i Avatar, do kterýho si vždycky každý rád kopne, má na filmových db pořád parádní ratingy). I kdyby šlo o hype, tak jeho klasickou vlastností je, že za týden pomine, nebo ne? Jak je možný, že by film z hypeu jel půl roku v kinech celýho světa? Není to možný... prostě se ten film líbil lidem, i když je teď hrozně módní do něj kopat (syndrom Titanicu). Tohle v Tronovi naopak vůbec nefunguje, napětí a adrenalin třeba jen podle mě, podání hlášek apod. zcela evidentně (na dřeváka Hetlunda si stěžuje skoro každej). A myslím, že z Trona jsou zklamáni právě ti, co jej po trailerech bránili a těšili se na něj. jako třeba já se na něj těšil moc už rok *8)* Motivicky je originálnější, ale sterilita s jakou je to podaný (příběh, ne prosředí) prostě spoustu lidí nutí ten film nemít rádo.
0 -1

Chlupis

Pokial sa pametam tak cela redakcia bola z trailerov nadsena a zober si ze stvorica recenzentov bola na premietacke co znamena ze sa na to asi tesili. To co ale prislo potom je problem uz filmu a nie ich. Ja som sa na ten film tesil ako male decko, ocakaval som nejaky kult atd. Ale proste nejde to, ten film nema logicku naslednost, veci sa objavuju len tak ako na zapisknutie. Redakcia uznala ze film je technologicky pekny, ze obsadenie je v poho, ze hudba je skvela. Ale proste ako celok nefunguje, sam som tomu nechcel verit ale je to tak ?)
187711
Pokial sa pametam tak cela redakcia bola z trailerov nadsena a zober si ze stvorica recenzentov bola na premietacke co znamena ze sa na to asi tesili. To co ale prislo potom je problem uz filmu a nie ich. Ja som sa na ten film tesil ako male decko, ocakaval som nejaky kult atd. Ale proste nejde to, ten film nema logicku naslednost, veci sa objavuju len tak ako na zapisknutie. Redakcia uznala ze film je technologicky pekny, ze obsadenie je v poho, ze hudba je skvela. Ale proste ako celok nefunguje, sam som tomu nechcel verit ale je to tak *?)*
Chlupis
0 0
Mňa mätie hlavne Tetsuových 100%. Normálne začínam byť na ten film zvedavý.
187709
0 0
Cival: "Podle me je obcas potreba i nastinit zajimavy postavy a treba umet vypravet..."? Tohle říká člověk, který napálil Avatarovi 9/10? Netvrdím, že má TRON oscarový scénář, samozřejmě nemá, dokola mě ale zaráží fakt, jak všichni nadávají na sterilitu TRONa, když přesně z toho ten film těží. Ze sterility toho světa, z dokonalosti v nedokonalosti. Upřímně mi TRON přijde jako mnohem sofistikovanější film než nějaký Avatar, který sice je revoluční, ve své podstatě to je ale jenom roztahaná a k posrání špatně odvyprávěná nuda. Je úsměvné sledovat, jak v případě Avatara, který byl vyhypován několik měsíců předtím, než ho vůbec někdo viděl, nikomu sterilní a doslova debilní (což se rozhodně nerovná přímočarý) scénář nevadil a v případě TRONa, kde se naopak vyrojilo mraky haterů už v době trailerů, se z přímočarýho scénáře téměř kašlajícího na psychologii postav můžou všichni zbláznit. Kdyby před rokem ti lidé, kteří teď nadávají na TRONa nejásali nad Avatarem, zřejmě bych to nijak zvlášť nehrotil, tohle je ale absurdní... Každopádně se jedná o čistě subjektivní dojem, nikomu jeho názor neberu.
187705
1 0
Teoreticky film dokonaly, design, vyprava, efekty, hudba, herci, Olivia Wilde neskutocne sexy. To vsetko je nadhera, ale vsetko to ku dnu taha scenar ktory z filmu robi kasicku. A kvoli nemu mi Tron ani nepripadal ako film ale ako skor splacanina scen bez nejakej logickej naslednosti. Proste ten scenar to vsetko dokafral. Kvoli nemu len 7/10 Ale IMAX s orig. zvukem stal za to 8) OLIVIA RULES :D
187704
Teoreticky film dokonaly, design, vyprava, efekty, hudba, herci, Olivia Wilde neskutocne sexy. To vsetko je nadhera, ale vsetko to ku dnu taha scenar ktory z filmu robi kasicku. A kvoli nemu mi Tron ani nepripadal ako film ale ako skor splacanina scen bez nejakej logickej naslednosti. Proste ten scenar to vsetko dokafral. Kvoli nemu len 7/10 Ale IMAX s orig. zvukem stal za to *8)* OLIVIA RULES *:D*
0 0
taky me to v IMAXU bavilo vice nez AVATAR
187700
0 0
Doc: Jo, Lucas a Columbus urcite staticky toci. Ale treba jak jsou natoceny bitky, to je neuveritelne strnula nuda. Fakt nechapu, jak se nazory na jeden film muzou tak lisit, ze mam okolo sebe jak uplne nadseny, tak uplne nastvany lidi.

Constantine.ex: tys nas mel vzdycky rad :D A nikdo te nenuti to poslouchat... holt nekomu nestaci jen drahy efekty a super hudba. Podle me je obcas potreba i nastinit zajimavy postavy a treba umet vypravet, treba jako Cameron avataro-hateři.
187695
Doc: Jo, Lucas a Columbus urcite staticky toci. Ale treba jak jsou natoceny bitky, to je neuveritelne strnula nuda. Fakt nechapu, jak se nazory na jeden film muzou tak lisit, ze mam okolo sebe jak uplne nadseny, tak uplne nastvany lidi. Constantine.ex: tys nas mel vzdycky rad *:D* A nikdo te nenuti to poslouchat... holt nekomu nestaci jen drahy efekty a super hudba. Podle me je obcas potreba i nastinit zajimavy postavy a treba umet vypravet, treba jako Cameron avataro-hateři.
0 -1
Ano je to tak. Avatar sice vypadal lip (i kdyz ono je to relativni - husta dzungle vs. sterilni prazdnota) ale ve vsem ostatnim mne Tron dokazal zabavit mnohem vic. Souhlasim s Chlupisem:+

Jo a tak si rikam - jak jste tu kdysi nadavali ze mlady JB nevypada uplne super. Myslim ze odvedli sakra dobrou praci. Kdybych nevedel ze je to digital, tak bych fakt nepoznal ze neni pravej. (max tak ve dvou, trech scenach)
187693
Ano je to tak. Avatar sice vypadal lip (i kdyz ono je to relativni - husta dzungle vs. sterilni prazdnota) ale ve vsem ostatnim mne Tron dokazal zabavit mnohem vic. Souhlasim s Chlupisem*:+* Jo a tak si rikam - jak jste tu kdysi nadavali ze mlady JB nevypada uplne super. Myslim ze odvedli sakra dobrou praci. Kdybych nevedel ze je to digital, tak bych fakt nepoznal ze neni pravej. (max tak ve dvou, trech scenach)
0 0
Tak po MZTalku sem místo do IMAXu zasel na 2D... a musim teda říct, že takové kraviny se fakt nevyplatí poslouchat. :- Jak jsem před rokem po Avataru odchazel z kina nas*anej, tak tady to byla spokojenost.

To Chlupis: za krutou pravdu dva palce nahoru :+:+
187691
Tak po MZTalku sem místo do IMAXu zasel na 2D... a musim teda říct, že takové kraviny se fakt nevyplatí poslouchat. *:-* Jak jsem před rokem po Avataru odchazel z kina nas*anej, tak tady to byla spokojenost. To Chlupis: za krutou pravdu dva palce nahoru *:+**:+*
1 0

Chlupis

AMEN!
187690
AMEN!
Chlupis
0 0
No to porovnavani s Avatarem je v necem urcite trefny v obou pripadech se jedna o vizualne a zvukove perfekni zalezitost co se hudby tyka tak tady vyhrava Tron Daft Punk odvedly sakra dobrou praci a je radost po dlouhy dobe zas sledovat film kde ma hudba tak vyraznou roli. Dejove bych rekl ze sou oba filmy dost jednoduchy ale Camerion mel urcite vic propracovany jednotlivy charaktery. No a co se Rezie tyka tak Cameron ten je jasne lepsi ale vzhledem k tomu ze pro Kosinskiho to byl debut tak odvedl skvelou praci a urcite ten clovek ma potencial. Hlavne by me zajimalo co Cival myslel tim ze je to staticky podle me rozhodne ne kdybych mel jmenovat nekoho kdo toci staticky tak je to urcite Chris Columbus a George Lucas
187688
0 0
takhle se mi líbíte :D:+